Jump to content

Passat CC Sport


EEXCALADE

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

Si cu astea toate becurile sunt noi,inafara de xenoane.Pentru DRL am ales Philips Crystal Vision Ultra

FullSizeRender.jpg

IMG_0180.JPG

IMG_0181.JPG

Link către comentariu

Salut Catalin! Vad ca nu stai degeaba si ingrijesti masina extraordinar de bine. Ma incanta ceea ce vad si sper sa te tina mult si bine, fara batai de cap.

Eu am lasat-o mai moale cu mestereala, ca nu prea mai am ce sa ii fac, desi pe lista am:

* o antena DAB OE

* o cameraa marsarier in emblema (dar inca nu stiu de unde sa o iau fara riscuri)

* o alarma ca a ta, pe care sper sa o montez fara probleme - pt ca m-am saturat sa primesc lovituri de portiere si sa nu prind faptasul. 

O problema destul de aiurea e faptul ca s-a blocat o incuietoare de la bancheta spate si nu o mai pot rabata.

Concluzie: se pare ca eu nu am grija de ea atat de bine ca tine :(

PS: Ce parere ai de 420Nm la CBAB? Mie mi se pare cam mult...

Sa ne auzim cu bine!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Intre timp am facut o revizie la alternator

1.jpg

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

Diferenta de carbuni 

6.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

Multumesc Florin!

Urmeaza revizie electromotor si electroventilatoare. Apoi....cam totul e pus la punct.

Link către comentariu

Toate reparatiile le-am facut preventiv.

Dupa 12 luni si aprox 20 mii km singura piesa  care sa defectat fost regulatorul de incarcare alternator,la care s-au uzat carbunii.

IMG_0394.PNG

Link către comentariu

La operatiunea de curățare Egr, admisie etc e nevoie si de garnituri noi, șuruburi? 

Mulțumesc 

Ps: imi place ce faci, dacă nu stateam la etajul 3, faceam cumva si bagam masina in casa :)

Link către comentariu

Demontat/curatat/montat  a durat aprox 4-5 ore.

Nu iti recomand sa faci treaba asta afara in frig .

 

Link către comentariu

01598 - Drive Battery Voltage  000 -  -  - Intermittent

Carbuni uzati la releul de incarcare.

Inlocuit releu incarcare cu unul nou Huco,problema a persistat.

Revizuit alternator si inlocuit carbunii la releul original valeo,eroarea a disparut dar a aparut aleator Load Managment.

Inlocuit releul valeo cu unul nou Valeo si totul merge perfect.

 

7.JPG

8.JPG

Link către comentariu

Asa repede s au uzat carbunii?Colectorul din pozele de mai sus sunt curios cat rezista pentru ca ceva de genul am montat eu pe al meu cand am facut revizia acum 2 luni.Deci nu a mers ''imperecheat'' carbunii ''x'' cu releul original valeo si colac peste pupaza materialul din care au fost confectionati este net inferior fata de cel de origine.Ca rulmenti si eu am mers tot pe fag acum se vedem cat merg fata de skf care aveau pret dublu.Tratezi masina cum se cuvine si asta este un lucru mai rar intalnit...numai bine.

Link către comentariu

Carbunii originali au tinut 295 mii km.

Carbunii noi nici nu au facut luciu deoarece am pus releu nou .

E al doilea alternator valeo (am avut un caz asemanator pe un A6) la care problema nu sa rezolvat decat cu releu de incarcate valeo 

Colectorul ar trebui sa tina ,am mai montat si dupa cativa ani nu au aparut probleme.

Link către comentariu

Salut dl. Catalin!

Operatia asta am facut-o si eu la alternatorul de la passat, bosch 120A. Din cauza uzurii carbunilor, am schimbat tot releul cu carbuni, vreo 135 lei, bosch. Luasem si eu un colector, tot de la Cargo, dar nu l-am montat ca nu am putut sa desprind pe cel original de pe rotor :( . Era lipit, nu am putut sa il misc...Mi-a fost frica sa nu il avariez si l-am pastrat pe cel vechi. Incarca 14.2V, sunt multumit, dar tot ma gandesc la colectorul ala.
Poti fi putin mai detaliat in poze, cum ai facut procedura de inlocuire colector? 

In rest, felicitari pentru timpul, indemanarea si cunostintele pe care le deti!

Link către comentariu

Aici sunt de acord cu Catalin. 

O sa plangi cand o sa vinzi masina la cat ai muncit pe ea.

Link către comentariu

Cat timp masina e la mine trebuie sa fie in stare impecacabila cel putin din punct de vedere tehnic.

La siguranta si calitate nu exista rabat .

 

Link către comentariu

Corect. Toata stima privind modul exemplar de intretinere. De aici apar discutiile legate de fiabilitatea unui model vs un altul. De aceea ne miram cun un DE tin mai bine masinile. Totul tine de intretinere si caltatea consumabilelor/piesele folosite.

Keep going?

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!