Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Ba da este normal doar ca sunt putin sceptic ca o sa faca ce trebuie, cu arcul slabit maxim opune extrem de multa rezistenta si parca vad iarasi ca nu are destula presiune. De ex presiunea de 2bari de la robinet de abia iesea fara sa ridice macar putin pe manometru. Cred ca asta are nevoie de minim 10bari ca sa isi faca treaba.. maine dim ma apuc de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problem.. mereu dupa ce ii dau cheie high fuel pressure-control deviation oscileaza intre valori negative si pozitive si masina la ralanti tremura intr.una.. nu stiu de unde sa o apuc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca va trebui sa ajungi la un tuner sa se uite in softul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun revin.. am incercat si varianta cu regulatorul.. fara success. Se intampla cum am zis si mai sus tremura rau la ralanti si valori oscilante pozitive-negative la high fuel pressure control deviation. Am ajuns la capatul rabdarii nu mai stiu ce sa schimb eventual pompa din rezervor doar ca nici asta nu imi garanteaza o rezolvare sigura. Problema este ca defapt operatiunea asta depinde de foarte multi factori pe care fara sa am cunostiinte tehnice avansate nu i.am intuit si nici nu am stiut de ele. Concluzia luni pe platforma sa pun inapoi cp4. Pt codul meu motor cjcb nu a mers prea bine toata operatiunea asta, bani pierduti si timp irosit. Nu zic ca nu este posibil doar ca va trebui sa va documentati extrem de bine inainte, mai ales daca aveti alt cod motor decat cagb sau caga. O sa revin cu un info detaliat la ce trebuie sa fiti atenti inainte de a incepe toata operatiunea asta. Va fac un pret special, doritori pt kit si pompa? :)

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea completa : fuel pressure control deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai ca nu am nici o eroare stocata, high fuel pressure-control deviation este un camp din adv measuring blocks, acolo monitorizam valorile. Rasturnare de situatie ca sa zic asa :) Luni pun inapoi cp4 dupa care fuga la Iasi pt modificari si de soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petro.ionut

In București cat m-ar costa "upgrade-ul"? Pompa + kit + manopera! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu stiu ce sa zic, ideea este ca inainte ma mai puteam misca cu ea doar imi intra in limp mode cu fuel pressure to high, acum insa tremura toata la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot tremura daca  scoti regulatorul pus de tine ? 

Tremuratul poate fi de la regulator presiune rampa defect ,daca e asa problema o sa persiste si dupa ce pun inapoi CP4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. tot tremura si dupa ce este direct pe furtune. Acuma mai este o chestie, dupa ce am pus regulatorul si l.am strangulat maxim, a pornit usor si frumos doar ca in 3sec a murit motorul. Sa se fi dat peste cap senzorul de presiune din rampa?

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi cedat regulator presiune rampa  . Cu CP3 nu are voie sa trepideze,doar iti da eroare de presiune prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uh nasol :( asa de repede? nu ar trebui sa lase vreo eroare ceva stocata? Sa fi picat de la presiunea prea mare?

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mergi cu ea putin fortat si o sa apara eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc mult pt feedback! Luni la montaj aflu exact ce se intampla pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

In primul rand nu stim daca valva ce o are Clau e buna sau nu..  asta e si motivul ptr care ii sfatuiesc pe oameni sa puna valva noua.

Eu faceam o proba mai simpla, lasam CP3 sa isi ia singura motorina dintr-un bidon de 5l, in felul asta eliminam din start presiunea prea mare pe tur.

in 30min rezolvam problema daca aveam si o valva noua la dispozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, momentan am pus la loc cp4, o sa ma duc la Iasi pt soft si montaj cp3. Problema cu tremuratul a persistat si dupa cp4, mi-a spus ca injectoarele ar fi fost decalibrate. Am iesit cu ea acum si nu stiu din ce cauza consumul la ralanti este acum la 1.4 fara consumatori si cu motorul la 90grade. De asemenea motorul este mult mai zgomotos acum.

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Cu cp3 nu ai mers cu masina..ciudat ca tremura. Nu cred ca se decalibreaza inj asa usor..doar nu ai avut 2400bar sa le distrugi. 

Banuiesc ca nu e pusa bine distributia..ma refer la 051 in vcds..torsion angle, si vezi si 013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in ziua urmatoare dupa ce a fost montata s.a gandit sa o scoata la drum si mi.a spus ca nu mai da eroare cu high fuel pressure decat daca o turez la ralanti. Am venit cu ea pe roti pana acasa, la 4000rpm. Dupa care a inceput iarasi cu high fuel pressure si asa a ramas intra mereu in limp mode. Ciudat nu stiu ce sa zic.. Este probabil sa se fi intamplat ceva cu injectoarele?

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema de montaj acolo ,data viitoare sa faci astfel de reparatii la cineva cu experienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montaj cp3 pe motor CBDC 2010 ,preiune rampa stabila,totul perfect.

@Botanu  "zumzaitul" a disparut dupa montare cp3

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Iti multumesc frumos pentru informatie, cu siguranta o sa fac si eu acest "retrofit" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, dupa o verificare din nou a distributiei lucrurile sunt in regula acum, ca inainte 0.7 ralanti. In schimb o simt mai lenesa, cred ca ceva valori au ramas aiurea prin ecu..  dupa remontaj cp3 si soft vad exact ce si cum.

Un mic recap, pt cine vrea sa se apuce de operatiunea asta trebuie ca inainte de toate sa aiba in vedere urmatoarele:

1. sa se asigure musai ca are pompa de medii pe masina, pt ca trebuie neaparat data jos! daca nu aveti pompa de medii nu va apucati de aceasta operatiune fara un regulator bun de presiune care sa limiteze presiunea  pompei din rezervor la o valoare fixa controlabila. Sau daca nu vreti improvizatii atunci un tunner langa voi sa va rescrie softul, altfel riscati sa patiti ca si mine.

2. sa nu aveti soft pe masina, in speta modificarile de putere pot sa schimbe radical comportamentul cp3 cu un alt soft decat unul special pt ea. Trebuie sa aveti un tunner langa voi sa va rescrie softul special pt cp3 altfel iarasi riscati sa patiti ca si mine.

3. sa fiti siguri ca valva regulatoare de pe cp3 este buna! de preferat sa cumparati una noua( @racingparts.ro de regula echipeaza kit-urile lui cu astfel de regulatoare noi) , pompele astea pe care noi le luam au si ele o vechime.. mecanic or fi bune insa nu va asteptati ca si electrica sa fie in aceeasi stare ca la inceput.

4. in general sa va stiti mai baftosi, glumesc :) daca respectati 1-3 atunci o sa va bucurati de avantajele cp3 fara alte probleme, testat si de colegul meu @paulkf si restul baietilor ce au mai montat.

Toate bune :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca un softul poate face difererenta intre cp3 si cp4 .

@Clauu_u Nu ai nimerit unde trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica el nu a nimerit unde trebuie si eu am nimerit ? In acelasi loc am fost amandoi si nu e foarte complicata operatiunea de montare a CP3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!