Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

18 hours ago, EEXCALADE said:

Din pacate nu ajuta cu nimic,cand pompa face span se duce direct in injectoare 

De cate ori am tot discutat pe forumuri inca le place sa se minta singuri, ca prind spanu pe retur, intre, sub, deasupra, pe langa, pe dos, pe invers pe dracu sa ma pieptane. Sunt 2 solutii mari si late, una este cp3 si alta filtrare pe pompa inainte de rampa, stiu ca facuse un amic ceva asemanator nu mai sunt la curent daca este aici pe forum poate va lamureste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există filtre să reziste la sute de atmosfere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, racingparts.ro a scris:

Ideea e ca spanul mic strica diuzele injectoarelor . Pe retur ar trebui oricum un filtru foarte bun, macar de 5 microni. 

Chiar zilele trecute a picat iar sistemul de injectie la un passat daca am inteles bine. Avea tot sistemul de injectie schimbat de cateva zile ..si a picat iar. Deci banuiesc ca a mai ramas span pe undeva si a compromis tot sistemul rapid.

Acest passat avea cp3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, nicusan said:

Dacă nu ar fi așa, ar fi obligați producătorul să monteze de la început filtru de 1-2 microni.

suna f logic ce spui, totusi pe de alta parte, am vazut niste oameni extrem de pasionati si care au studiat f mult ajungand la alte concluzii, ma indoiesc ca nu i-a lovit si pe ei aceasta logica de bun simt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, detinator said:

ma indoiesc ca nu i-a lovit si pe ei aceasta logica de bun simt

Pai si atunci cum iti explici ca pana la aparitia șpanului din pompă, injectoarele si rampa sunt ok? Este clar ca motorina de la statiile peco are oarece impuritati, ceea ce inseamna ca cele care sunt sub 5-20 microni cat filtrează un filtru stock, trebuie automat sa strice injectoarele.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Particulele sub 7 microni distrug varful injectoarelor. Viteza mare cu care lovesc gaurile de iesire din injector provoaca probleme. 

Priviti un studiu facut de CAT cu filtru 2 micron vs restul lumii. 

 

filtru.png

 

Mai jos vedeti pozele de la un Leon 5F 150cai  EA288 (ultima generatie )  ce a facut span, a distrus injectoarele. I-am dat 4 injectoare, a curatat si schimbat tot, mentinut CP4.

2 Saptamani mai tarziu a facut un control de rutina. Toata mizeria care se vede a trecut de filtrul de motorina. 

 

IMG-20191008-WA0011.jpg

IMG-20191008-WA0010.jpg

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă a menținut cp4, nu este tot din ea? La cât sunt de mari particulele, și un șervețel le filtra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un pic de span , Audi A6 c6 , 2.0 Tdi Caha 170 cp , firicelul de mizerie din poza a intrat cum a desfacut la service suruburile acelea doua , dar a fost inlaturat cu un servetel curat , pompa amorsata , totul e ok.Masina are 260 mii km reali , nu a fost umblat la pompa nu a avut vreodata probleme cu pompa sau injectoare de cand a iesit din fabrica.Am cumparat-o de la unicul proprietar care a cumparat-o la randul lui de noua din Germania , km reali , carte service , toate reviziile la timp , km in regula si pe site-ul rarom.

 

69482759_392938508091595_3776251184990388224_n.jpg

Modificat de Bogdy2160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că este o regulă generală la acest tip de pompă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate si stilul de condus influenteaza uzura pompei , sau materialul din care e facuta , cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La câți km are mașina ta (și altele), trebuia să ai ceva probleme. Cineva spunea că este vorba de noroc. Noroc că sunt unele bune, fără probleme? Văd peste tot mașini cu motoare de 2.0 și mă gândesc că oare toți au ori vor avea probleme? Dar cu 1.6?

Modificat de nicusan
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.6 exista alta discutie, sunt si acolo probleme cu span si pe deasupra au  injectoarele mai proaste.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pe ClubAudi am citit ca doar 1% din masini sunt afectate de problema cu span , adevarat sau nu , habar nu am , dar cum spuneti si dvs , sunt foarte multe care nu au nici o problema , la mine la service mi sa spus urmatorul lucru : Pompa face span , cand se schimba filtrul de motorina si nu amorsezi pompa.Au avut de a face cu foarte putine masini la care le-a facut span pompa de inalta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, si aia poate afecta.

si reviziile facute in reprezentanta (poate nu toate dar...) sunt facute fara amorsare din lipsa de timp a mecanicului. ?

dar garantia e cativa ani si la 5 revizii fara amorsare poate nu se strica pompa, face 2 firicele de span. ulterior se agraveaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!!!

Revin cu finalul povestii. 

Am curatat rezervor, conducte, rampa de injectoare, am montat kit-ul de conversie de la Mac impreuna cu filtrul de 1 micron si totul e functional. Injectoarele au scapat. Au fost testate, au doar returul un pic mai mare decat normal in putere maxima, insa purjarea este ok.

Asa ca......sfatul meu este conversia la CP3 cat masina inca merge. 

Multumesc mult Mac pentru colaborare si ajutor. Un om de nota 200. Recomand cu toata increderea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, manu16 said:

Asa ca......sfatul meu este conversia la CP3 cat masina inca merge. 

Multumesc mult Mac pentru colaborare si ajutor. Un om de nota 200. Recomand cu toata increderea!!!

La fel suna si parerea mea !

Mersi Mac e putin spus..30mii de la schimbat..merge ca unsa !:)

On 10/1/2019 at 9:03 AM, EEXCALADE said:

Sursa spanului se poate identifica

Cum? Cine face asta? Unde? Cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/10/2019 at 3:52 PM, racingparts.ro said:

Ma suni si iti zic unde sa mergi in Bucuresti. Am service de incredere cu care lucrez, totul a decurs perfect pana acum iar preturile sunt oneste. 

@racingparts.ro

Salut Mac!

Ma bate si pe mine gandul din ce in ce mai mult--vazand fail-urile de pe aici--sa fac acest schimb. Masina merge impecabil, verific de 2 ori pe an daca este span in regulator.

In cauza este un Passat B7, CFGB, 170HP(stock), 220.000Km, an 2012 si as avea cateva intrebari:

- ce contine exact kit-ul pe care tu il oferi spre montaj pentru tipul meu de motor(am inteles ca sunt si niste filtre in afara de pompa)?

- este totul plug & play? Intentionez sa fac acest retrofit la service-ul cu care lucrezi tu in Bucuresti si ma intereseaza daca se modifica furtune, trasee, etc..

- trebuie umblat si la soft sau montat regulator de presiune la acest tip de motor?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut @racingparts.ro. Din experienta de pana acum, ai avut cazuri de pompe Delphi cu uzura interna(2,0 TDI 2015-)?DIn schema observ ca au pastrat acelasi design ca si CP4.

Delphi.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si principiu e identica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,

Cateva intrebari simple:

La toate modelele de autovehicule, respectiv Audi A4 B8, VW Passat B7,  VW Golf 6 care au motorizarea de 2.0 TDI vin cu problema la pompa de inalte ? Am tot citit zilele astea legat de problema cu pompa de inalte si vreau sa stiu daca exista vreun cod motor de 2.0TDI la modelele de autovechiule de mai sus care sa nu aiba problema cu pompa de inalte ? 

Sa presupunem ca imi aduc din germania una din modelele enumarate mai sus, ce-a mai buna obtiune ar fi sa fac upgrade la cp3 ca sa scap de o grija ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu pompa de inalta sunt la toate marcile, dar izolat,  asta nu inseamna ca nu poti achizitiona fara stres motorizarea dorita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, vin si eu cu o problema dupa aprox 35k km dupa ce am trecut la CP3. A 2-a oara mi s-a aprins check engine-ul cu eroarea "p0087 powertrain" - si din ce am vazut pe net are legatura cu pompa de inalte - flux prea bogat / sarac.

Mentionez ca s-a aprins in oras la mers foarte incet - gen plecari la mers in treapta a 2-a, usor subturat - nu a fost afectata deloc functionarea sau alte simptome. Ar trebui sa verific /curat ceva sau e de la ei ? 

Filtru de combustibil l-am schimbat de 10k km, la revizia trecuta si n-am intampinat alte probleme pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care au facut conversia nu oferta si suport ulterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0087 = presiune prea mica

Eroarea poate sa apara de la aproape orice piesa implicata in  sistemul de alimentare (regulator presiune rampa,valva metering,pompa din rezervor,injectoare.....)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16471/P0087/000135

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!