Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Soft si pompa auxiliara, inca pe masina la CFFB ? cam ciudat.... De ce a trebuit soft?

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este pompa auxiliara , era montat un filtru suplimentar pentru motorina ( pentru teste ) care pe urma l-am dat jos .Mai am de facut mici retusuri la furtunele de tur ,retur si o sa postez varianta finala .

Din spusele lui Mac , valva metering comandata de softul masinii nu reusea , sper sa nu scriu prostii  ,sa faca corectiile in timpii necesari. Acum , dupa aceste ajustari . am impresia ca ,  parca  stau pe o  racheta ( metaforic vorbind ) ^_^

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ecu C46 de pe modelele mai noi nu reactioneaza bine si a fost nevoie de corectie. Softul a fost scris acasa de Cosmin pe OBD cu scula trimisa de mine. 

 

Sunt 2 tipuri de CFFB, unele cu 2 pompe , unele cu 1 pompa. 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut , 

Revin cu un feedback referitor la retrofitul  cu CP3 cat si toate operatiile pe care le-am facut mai sus  . Dupa vreo 1000 km  parcursi de la schimbare , pot trage urmatoarele concluzii :

- pornirea ( dpdv al meu )  este la fel ca si cu CP4  , porneste f bine atat la rece cat si la cald 

-trage mai agresiv  si urca mai repede in ture 

-consum ralanti  in pozitia P  cu motor cald  0.5L/h  ( inainte oscila intre 0,5/0,6 )

-DPF-ul parca se incarca mai greu ( numar mai mare de km intre regenerari  )

-vibratii mai reduse parca ale motorului .

Atasat  si pozitia "finala" a furtunelor de alimentare cat si repozitionarea senzorului DPF .

 

20200823_162208.thumb.jpg.bad10f731acef3d232338003f268a0a0.jpg20200823_162239.thumb.jpg.f3481493c00ad6fb45f20861337a3e97.jpg

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cat costa " kit montare pompa CP3 (totul plug&play)" , pt conversia unui bitdi 2.0 180 hp?( pompa o am deja) , si de unde as putea procura piesele? Merci

Modificat de brook
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna la 0735886208 . mai mult ca sigur nu ai ce trebuie pentru aceasta aplicatie. 

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, sunt din Brasov am un golf 7 variant de 150cp din 2015, euro 6,si as dori sa trec si eu la o pompa CP3, ma poate ajuta cineva cu un service bun care poate face aceasta operatiune. La nevoie ma pot deplasa si in alta localitate, nu stiu daca pot lasa aici un nr de tel, asa ca astept un msg. Multumesc anticipat!!! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pentru kit pompa CP3 sigur de poate ajuta colegul racingparts.ro. 

Iar pentru instalat recomand colegul  Eexcalade la Bacău 

Succes

 

PS: II găsești pe amândoi în acest topic pe pagina anterioara 

Modificat de eyesbloom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In curand voi intra si eu in grupul celor care au facut retrofitul la CP3.Astept sa imi trimita racingparts kitul de conversie.Abia astept sa scap de stresul provocat de cp4:)Va tin la curent cu parerile dupa montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti vreun service in Bucuresti care e dispus sa faca retrofitul la CP3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare ..

detin o skoda octavia 2.0 tdi cod motor CFHC , cu dpf off si egr off din soft + stage 1 

masina am acumparato acum 1 an si cam de o luna masina merge in suturi la mai ales la rece .. am pus vcds si am gasit injectorul 2 cu valoare de 2+ la rece cand se incalzeste da sa isi revina ..

am desfacut si regulatorul de presiune sa vad daca am span la pompa de inalte pt ca am gasit si  in  filtru de motorina si era maxim :))))

 

Intrebare eu fiind din cta daca iau  pompa cp3 de la racing  unde as putea repara masina prin zona  ...adica pusa pompa schimbat acel injector si tot traseu cap coada , a mai patit cineva din constanta asa ceva si unde ati rezolvato ..???

 

cu respect numai bine !

Modificat de Rsu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a facut span,e foarte greu sa cureti toata instalatia de alimentare a masinii,cele mai afectate fiind pompa de joasa presiune din rezervor,senzorul de presiune de pe rampa comuna,regulatorul de presiune de pe aceiasi rampa si injectoarele.Cel mai bine ar fi sa scoti cele 4 injectoare si sa le trimiti la verificat si daca au scapat sa inlocuiesti pompa din rezervor,curatat bine de tot toata instalatia de alimentare,inlocuit rampa cu tot cu senzor/regulator si pus kit ul cp3.Citeste tot topicul,ca sunt cel putin 2 baieti care au facut retrofitul cp3 in Constanta(Paulkf si Clauu_u).Suna-l pe Aurelian(racingparts) si vorbeste cu el,sigur o sa-ti dea niste sfaturi bune,e foarte de treaba omul!

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un mic update:Am montat kitul CP3 pe masina de ceva timp,totul functioneaza perfect,nu am nici o eroare pe motor,a pornit la a 2 a cheie.Confirm ce s-a mai spus aici,si anume ca dupa eliminarea pompei intermediare de motorina nu apare nici o eroare si totul functioneaza perfect.Motorul porneste un pic mai repede decat inainte,este mult mai silentios,nu se mai aude acel zumzait specific CP4.Si mi se pare o idee mai nervoasa masina.Montajul l-am facut cu mecanicul la care ma duc de mult timp,lucrarea a durat 4 ore.Ii multumesc lui Aurelian pentru kit si colegilor de forum care mi-au raspuns intrebarilor.O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cât a costat toată toată lucrarea? Kitul + manopera... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns in privat,sa nu ne certe moderatorii!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update la update:Consumul in relanti cu motorul cald este acum de 0,5 l/h,inainte de retrofit era 0,6 l/h.Am folosit furtunele originale ale masinii,nu am niciun fel de zgomot provenit de la pompa CP3,indiferent de turatie.Spun asta pentru ca unii au avut un zgomot pe furtunul de tur provocat de "noua" pompa.Consumul,per total,nu mi se pare diferit fata de cum era cu CP4,dar e mult prea devreme sa trag o concluzie,mai ales ca de la schimbare n am mers decat in oras.

IMG-20210411-WA0013.jpg

IMG-20210411-WA0012.jpg

IMG-20210411-WA0011.jpg

IMG-20210411-WA0010.jpg

IMG-20210411-WA0009.jpg

IMG-20210411-WA0008.jpg

IMG-20210411-WA0007.jpg

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul nu e de la pompa ,e de la distributia care nu a mai fost la fel sincronizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil si asta.Un lucru e clar,i-am usurat sarcina motorului,e diferenta mare de tot intre efortul depus sa invarti CP4 vs CP3.Oricum,nu ma astept la diferente notabile de consum,retrofitul l-am facut strict pentru a evita posibila aparitie a spanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89
On 4/11/2021 at 11:10 PM, EEXCALADE said:

Consumul nu e de la pompa ,e de la distributia care nu a mai fost la fel sincronizata

Ce inseamna sincronizare referindu-ma la unghiul de sincronizare pe vcds la motoarele cr? Nu am vazut multe la fel. Am gasit tot felul de valori de la +2°kw pana la -4.4°kw, dar predominat au fost valori intre -1.5° , -2.5°kw. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Ma refer la motoarele common rail

Scuze de off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR unghiul de sincronizare trebuie sa fie 0 sau cat mai aproape ,nu exista -1,5 .... -2,5 .....astea sunt valori de PD.

Distibutia se sincronizeaza cel mai bine cu cale si respectarea procedurii elsawin

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Da. E bine. Mereu am folosit cale de blocare si ieseau cat de cat aproape de zero fie cu minus fie cu plus, dar foarte aproape de zero

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut .Am un passat cc 2013 , cffb .

Pot avea probleme cu pompa de inalte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun și eu experienta mea cu cp3. Am un audi a4 b8 Caga, multitronic, toate bune si frumoase până sa trec la cp3, asta prin noiembrie 2018. Cu ocazia asta am zis sa schimb si distribuția(Gates), pompa apa(hepu). S-a montat totul si dupa accea pe drumul de la Bacău la București am sesizat un zgomot foarte enervant si totodata deranjant daca o tin constant la 1100 rotații in sarcina, un huruit, trepidat, se simte in toată masina. Am zis ca o fi de la furtul de retur, am schimbat câteva furtunuri si cu inserție metalica si de tot felul, nici o îmbunătățire, am schimbat senzorul de presiune după pompa cp3, acelasi simptom. După 10.000 km am decis sa pun inapoi cp4, dar, dupa montarea cp4 tot nu am scapat de acel zgomot, huruit. Ce putea sa se intample, sau dereglat injectoarele, pompa din rezervor, vreun senzor ceva, pe tester nu am nici o eroare, imi puteți da ceva sfaturi? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!