Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Vb cu mac, ii pui cp3 si gata. Asta dupa ce curetiinstalatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ptr cei cu mult span, o solutie e curatarea cat de cat a rezervorului si montearea unui filtru 1 micron inainte de cp3.  In felul asta stim sigur ca nu trece nimic de acel filtru. 

Americanii il recomanda ptr 35-40.000 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/3/2018 at 8:59 AM, racingparts.ro said:

Tineti cont ca toate modelele 177cai trebuie resoftate ca sa mearga calumea. Idem modelele mai noi 190cai.

poti explica mai multe, de ce necesita resoftare cele de 177? a mea e de 170 (CFGB), e problema si la astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Trebuie vazut daca ai 1 sau 2 pompe de motorina. 

Corecta e functionarea cu soft de calibrare. Nu costa mult si iti asigura functionarea perfecta 100% .

Dar am si solutie hardware cu valva metering diversa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
racingparts.ro

Saptamana viitoare facem prima conversie pe un 1.6 tdi aici la TM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti. Am terminat de citit tot topicul si as dori sa ma alatur si eu celor care au facut acest retrofit. Masina este un golf 7, 2.0tdi 150cp, din 2014, cod motor CRBC, 173000km. Exista cineva in apropiere de Ploiesti-Bucuresti care a mai efectuat aceasta operatie cu succes?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

In Ro avem 3 masini care folosesc solutia ptr modelul tau si 2 in Canada. Se poate monta in Bucuresti la un service care are experienta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din semnatura este necesara si la ea acest retrofit? cod motor DFL cam cat ar ajunge toata operatiunea PM e ok daca nu vrei sa postezi aici?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Masina 2018 ..cred ca nu trebuie sa iti faci griji 2-3 ani. Banuiesc ca ai si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am garantie inca un an cea officiala + un an de la cel care mi-a vandut masina precizez ca are 20k de km. E posibil sa apara si la aceste motoare acest span?

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pompa e tot tipul care produce span, evident e posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, racingparts.ro said:

In Ro avem 3 masini care folosesc solutia ptr modelul tau si 2 in Canada. Se poate monta in Bucuresti la un service care are experienta. 

Scuze de quote, dar se poate o recomandare a unui service din Bucuresti care a mai facut aceasta operatie?  Cu cei de la Coasta de Est au existat colaborari pe aceasta problema? Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Sfatul meu e sa nu iti bati capul deocamdata. Ne auzim peste 2-3 ani :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

In principiu orice mecanic poate face aceast retrofit. Nu am colaborat cu cei mentionati de tine. 

La toate intrebarile tale daca mai ai s-a raspuns pe acest topic. 

Numarul de la service cand mergi la montaj sa faci programarea. baietii au destule pe cap si nu vreau ca oamenii sa ii sune aiurea. Ai intrebari citesti aici sau ma suni pe mine. 

Multumesc de intelegere! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ieri am facut personal prima conversie pe 1.6 tdi de la Continental la Bosch CP3 

Urmeaza sa pun filtru de 1 micron ptr a nu infecta cu span noul sistem, injectoare noi si voi face ceva teste pe strada sa vad daca totul functioneaza corect.

Ptr moment sunt optimist. :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitări! Și pompa continental produce șpan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cod de filtru, sau un link. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sâmbăta pe 24.08 am făcut și eu acest retrofit la Cătălin la Bacau. Era doar un început minor de span (câteva fire infirme doar în filtru, nu și în pompa). Mașina e un touran 2012 cu 196.000 km motor cfhc de 140 de cai. Ținând cont ca îmi place mașina și vreau sa o mai țin o perioada buna, am trecut la cp3. Am deja 800 km în care mașina a mers normal. La turații de 1800 și pana pe la 2500 zgomotul de pompa se aude diferit - parca e un fasait ușor în loc de tacanit. Peste turația asta, la fel ca inainte. Revin cu feedback pe la 10.000 km. Mulțumesc pt ajutor lui Mac și lui Cătălin. 

20190824_125459.thumb.jpg.ac6d0c970a6844d3a4eafba0a9a9e88c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Pompa continental produce span la fel ca celelalte, , injectorul 1 era plin de span in capul de intrare . Le-am trimis la reconditionat pe toate 4. 

Pana vineri sper sa pot face loguri in diverse conditii de mers, inclusiv mers la 100% load pe treptele mari. 

Am sa postez cand am noutati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am octavia tot cfhc, facuta tot la Catalin in octombrie si am peste 10000, inca e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/25/2019 at 5:06 PM, Gabi-PL said:

Scuze de quote, dar se poate o recomandare a unui service din Bucuresti care a mai facut aceasta operatie?  Cu cei de la Coasta de Est au existat colaborari pe aceasta problema? Multumesc pentru ajutor.

Salutare, sunt si eu in cautarea unui service in Bucuresti care a mai facut aceasta operatie sau care ar putea sa o faca. Daca aveti o recomandare va rog sa ne-o impartasiti si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

O sa primesti recomandarea cand vrei sa te duci sa o montezi. Tocmai am scris mai sus ca nu postez nume si numere de telefon ca sa bateti oamenii la cap degeaba cu mii de intrebari.  

Sper ca intelegeti. 

Daca aveti un mecanic la care mergeti cu incredere ..poate si el sa o monteze, nu e nimic complicat, in plus asigur asistenta celor care nu se descurca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update 1.6 TDI:  Vreau sa va spun ca retrofitul la 1.6 tdi functioneaza perfect.  De maine sunt disponibile kiturile ptr 1.6 tdi. 

In cazul de fata am montat filtru 1 micron inainte de CP3. 

 

 

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apare totusi span pe undeva, ar fi bine sa fie filtru si dupa, nu doar inainte, pt protejarea circuitului de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!