Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

La munca un caddy cu 109000 km, porneste greu si cel putin un injector “rontaie”,  6 skoda rapid cu sist de injectie schimbate pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, se poate face conversia la CP3 pentru Skoda Octavia 1.6 TDI CAYC. Daca da, imi puteti recomanda pe cineva in Bucuresti pentru aceasta operatiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu. Am nevoie de o masina in Arad-TM sa pot testa functionarea pompei cu softul stock fara modificari. Din pacate pana acum nu am gasit nici o masina disponibila pe aproape sa fac acest kit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/21/2018 at 4:28 PM, GALAGIE said:

La munca un caddy cu 109000 km, porneste greu si cel putin un injector “rontaie”,  6 skoda rapid cu sist de injectie schimbate pe garantie

Ce motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/6/2018 at 10:18 PM, levis36 said:

Am gasit in filtru de motorina ceva pilitura dar extrem de fina si putina zic eu. la 143.000k iar filtrul a fost schimbat la 116000 pilitura s-a vazut doar cand am dat jos corpul filtrului de motorina si am pus continutul intr-un vas de sticla si l-am privit la soare. Anul asta la temperaturi de sub -15 grade porneste greu adica porneste si se opreste dupa 2,3 secunde, de 5-6ori dupa care porneste. Ar trebui sa imi fac griji! Presupun ca astea sunt pompele cu pricina. Se vede de unde e pilitura.

 

Poate sa explice cineva defectul de la 08.11? Este pentru CP3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inventia prietenului meu italian ca sa vanda kituri noi :)  de alt tip. Marketing in putine cuvinte..  Eu i-am zis-o direct ca probabil a stricat-o intentionat :D

Multe utilitare renault -peugeot si Crafter cu cp3, stiu din surse sigure (service) sunt trecute de 1mil Km. 

Oricum, toate pompele se strica la un moment dat, de regula cp3 nu mai baga presiune destula dar masina merge in continuare in conditii mai proaste. Cazurile sunt atat de rare incat nu sunt pomenite nicaieri, cazuri izolate. 

Trebuie sa acceptati ideea ca orice piesa in miscare supusa unui stres continuu la un moment dat poate sa crape dintr-un motiv sau altul. Nici CP3 nu va tine pana imbatraniti. Pana atunci masina voastra va fi de mult reciclata :) 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fi surprins sa vezi cat de bine arata o pompa de 3-400k in interior. Ideea este ca nu toate pompele se reconditioneaza , doar 1 din 2 sau din 3 bucati.   Noi folosim pompe de pe masinile mici, slabe sanse sa treaca de 3-400 mii km. Sunt toate la dezmembrari deja de ani buni.

De exemplu am o gramada de pompe ruginite in interior ..bune doar de fier vechi.

Centrele serioase de reconditionare schimba elementele de uzura din pompe iar in urma testelor sunt ca noi, respectand toti parametrii de functionare.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul face reclama la folosirea unui aditiv care separa apa de motorina, ceea ce mi se pare total aiurea,  iar acel defect, chiar si facut intentionat,  nu face ca cp3 sa bage span in instalatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu imi bat capul cu spanul la cp3. din 2001 pana acum si-a dovedit fiabilitatea pe diverse platforme : bmw-mercedes-renault-opel-peugeot. Foarte multe masini din 2002 2003 inca merg si azi fara probleme..sunt 15 ani oameni buni.  Plin de 320d functionale ..cu cp3. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bitang Dupa ce ai citit tot forumul asta stai sa-mi pui intrebari pe youtube? :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha,nici nu mai stiu cu cine stau de vorba.Oricum vreau sa schimb pompa dar parca tot mai am nevoie de niste pareri cu toate ca vad numai cuvinte de lauda.Mai mult de atat pompa(cp3) este si luata de ceva vreme?.Mai am nevoie de kitu ala de instalare.Chestia este ca momentan nu sunt in tara sa ma ocup de treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 15.02.2017 at 10:55, racingparts.ro a scris:

Cod pompa 0445010042, este ce mai potrivita cu kitul de montaj. Au cam urcat preturile la pompele astea in ultimul timp.

Sa înțeleg ca acesta este codul de piesa pentru cp3 care ne trebuie noua? Eu am un Passat b6 CBAB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stau un pic în dubii dar probabil ca voi face și eu retrofit ul și atunci îmi va trebui una. Cam la preț ajunge? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua,

Sunt nou pe forum, dar urmăresc de ceva vreme postarile de aici fiindcă sunt deja în problema și eu.

La ultima revizie, în jur de 230.000, mecanicul a sesizat ceva pilitura în filtrul de ulei.

Va rog sa-mi indicați și mie un service sau un specialist in Bucuresti unde pot face operațiunea și câteva indicații pentru achiziția materialelor necesare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În filtrul de motorina, scuze pentru geseala, sunt agitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cel mai probabil weekendul viitor vom monta in sfarsit un kit cp3 pe ultimul model de motor 2.0 tdi EA288 (150-184-190 cai) deci compatibil cu toate modelele VAG 2013-2018

Urmeaza sa facem teste ca sa vedem cum se comporta masina si calibrari ptr ca totul sa mearga perfect!  Totul se  va intampla la Brasov. 

Am sa va tin la curent de la fata locului cu poze si loguri! 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Exeo 2011(same shit as A4) motor CAGC longitudinal (un CAGA dar de 120cp) softat la 170cp: realizat retrofit-ul astazi in Bucuresti (pt detalii service pm ). Kit adaptare fara Cp3 achizitionat de la Mac. Pompa o aveam din surse proprii. Instalarea s-a realizat fara nici cea mai mica problema, reconfigurarea conductei s-a efectuat in max 15 min. si fara deplasarea prea mult a jojei de ulei (capacul motor intra fara problema, joja s-a deplasat maxim 1 cm). Doar s-a pilit un pic din plasticul mufei de la EGR pt ca lovea de corpul Cp3. S-a anulat pompa intermediara de sub sasiu. Apar erori de la scoaterea de mufe, asta daca tineti bateria conectata, dar se sterg usor cu VAG-ul).

Impresii dupa 100 km : motor mult mai silentios in relanti si ture, pornire mult mai rapida (efectiv smulge cheia din mana), lag diminuat considerabil.

 

Concluzii : se realizeaza lucrarea si in Bucuresti fara probleme. Deci achizitionati ce trebuie de la Mac si pm pt detalii montaj in Bucuresti.

O sa revin si cu ceva poze de la fata locului un pic mai tarziu.

Mersi Mac. :)

Modificat de gsi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut conversia in Bacau.

Ca si feedback, motorul este mai silentios, in special la turatii mai mari de 2000 rpm. Accelerarile sunt mult mai prompte.

Singura diferenta in zgomot este un marait in intervalul 900-1500 rpm. Zgomot care mie personal imi place.

Recomand aceasta conversie cu toata caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare petru cei ce au schimbat furtunul pe retur : de unde ati luat furtun de combustibil cu tresa metalica ? Eu nu am gasit pe nicaieri. Se poate un link ceva..

Mersi

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc maine aici la un shop de furtune hidraulice si vad ce au pe stoc sau ce pot aduce pe comanda.  Ma bucur ca sunteti multumiti! Sa va bucurati de masini linistiti! 

Am facut si eu conversia pe cateva masini si nu am nici o problema cu zgomote  pe intervalul ala de turatie.  Si pe leon am , si pe q5 3.0 si amandoua sunt silentioase. 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele promise mai jos. A nu se baga in seama furtunul de retur, e un pic cam lung dar urmeaza schimbarea lui oricum, este pus provizoriu.

@Mac - n-ar fi rau sa vezi daca au baietii aia ceva furtune calificate...

IMG_20190120_131022.jpg

IMG_20190120_131106.jpg

IMG_20190120_131115.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!