Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Salut. Tocmai ce am aflat ca pompa mea de înalte de pe Passat b6 euro 5 cod motor CBBB a fost înlocuită impreuna cu 4 injectoare în reprezentanta în august 2012.

Am reușit sa fac poza la noua pompa de este acum pe mașină. 

Întrebarea mea este dacă pompa actuala are aceeasi posibila problema cu spanul sau este cea revizuita? 

Scrisul de pe pompa este următorul:

Bosch
0 986 437 407
Cr/cp4s1/r35/20 
03L 130 851 X
09 140712
BPY0646

Multumesc anticipat pentru răspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi pompa ,aceeasi problema .

De ce a fost inlocuita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil span. În istoric scrie reclamație la 82000 km. Și apoi înlocuit pompa înaltă presiune și 4 injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au inlocuit pompa cu 4 injectoare clar a facut span la 82k.  Zilele astea am facut una in olanda cu span si 2 injectoare duse, un B8 din  italia sosit fara span, iar maine dimineata soseste un baiat din germania. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.01.2019 at 21:01, manu16 a scris:

Probabil span. În istoric scrie reclamație la 82000 km. Și apoi înlocuit pompa înaltă presiune și 4 injectoare. 

Dacă a fost span s-au limitat doar la pompa și injectoare? Nu au înlocuit rezervor, conducte, rampă și mai știu ce alte repere ar putea fi compromise odată cu apariția spanului ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traseul si restul se curata, se inlocuiesc doar injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.01.2019 at 12:34, Liviu.B a scris:

Dacă a fost span s-au limitat doar la pompa și injectoare? Nu au înlocuit rezervor, conducte, rampă și mai știu ce alte repere ar putea fi compromise odată cu apariția spanului ? 

 

Atât zicea ca au fost schimbate alea. Deci bănuiesc ca restul a fost curățat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine se ocupa de conversie in Ploiesti/Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

2010 o oktavia 2 facelif motorizare 1.6 tdi cayc ,a facut cineva conversia pompa inalte CP3 Upgrade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma suni si iti zic unde sa mergi in Bucuresti. Am service de incredere cu care lucrez, totul a decurs perfect pana acum iar preturile sunt oneste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.6 tdi kitul este plug&play, dar este nevoie de modificare de soft ptr functionare corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare dragi colegi de GRUP ?

Sunt un proaspat posesor de A6 C6 2.0TDI CAHA 170cp, si bineinteles ca stiu si de aceasta potentiala problema. Omul de la care am luat masina a mers cu ea vreo 30k de cand a adus-o anul trecut in tara, pana acum zice ca nu a avut nicio problema cu ea. O sa incep sa citesc mai in amanunt acest topic, pentru amanunte, dar daca cineva intre timp imi poate spune daca se face plug&play trecerea la CP3, as fi recunoscator, eventual PM cu numere de telefon ale celor care ma pot ajuta cu kitul de conversie si/sau pompa. Vreau sa ii fac aceasta conversie preventiv, in loc sa raman cu masina in pom si in drum. 

Multumesc si la mii de kilometri fara evenimente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racingparts pt piese si acum nu stiu de unde esti, pt moldova catalin la bacau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult colegu'! O sa iau legatura cu racingparts, dar eu sunt din Ploiesti. Cu toate astea as avea pe cineva in Bucuresti care ma poate ajuta cu montajul, asta daca nu cumva il pot face eu, nu de banii de manopera, ci de placerea personala :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomanda pe cineva, eu fiind din vs mi a facut asta catalin (eexcalade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu este cineva si in Sinaia care face acest schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se poate monta de orice mecanic care stie sa stranga niste suruburi si sa puna distributia.. Orase unde va pot trimite sa o montati : Timisoara, Zalau, Sibiu, Slatina, Bucuresti, Sinaia, Bacau, Iasi, Constanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit forumul si nu am gasit nimic despre motorul care il am pe masina 2.0TDI cod CBBB.

Pentru acest motor ce ar presupune aceasta schimbare si care sunt costurile? (piese, manopera, soft daca este necesar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Soferul Am facut eu modificarea la Skoda Superb 2 ,2.0tdi CBBB. Am luat piesele de la RacingParts(pompa Cp3 si kit adaptare) .Costul total a fost undeva la 2900 lei(1350 lei pompa Cp3,1000 lei kitul de montare si 500 lei manopera).Atat m-a costat pe mine la inceputul lui 2018,nu stiu daca intre timp au aparut modificari de pret.Nu necesita soft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Golf motor CFHC înlocuirea pompei cu modelul CP3 presupune eliminarea vreunei componente,  ex pompa intermediara?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu am octavia cu cfhc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut la toti colegii. Am facut upgrade preventiv la pompa CP3 pe masina personala Golf 6 2.0 TDI cod CFFB. Am DPF si  EGR OFF + stage 1. Dupa schimbarea pompei toate au fost cum trebuie, pornire mai usoara, motor mai silentios, etc dar aveam mici intreruperi intre 2 si 3000 rot/min cu pedala la podea in treptele 3 si 4. Problema a fost softul care a fost refacut exact dupa indicatiile lui @racingparts.ro caruia vreau sa ii multumesc pentru tot. Intreruperile au disparut in proportie de 99% dar am aceasta eroare: 

1 Fault Found:
004197 - Fuel Pressure Regulation 

P1065 - 000 - Regulation Discrepancy.

V-ati mai lovit de ea? Ce e de facut? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Am intalnit CFFB cu 1 si cu doua pompe de motorina:  pe golf ai 2 pompe, pe passat 1 singura in rezervor. 

Zic sa pui contactul si sa masori cu vcds HIGH fuel pressure actual, sa vedem ce presiune motorina ai pe intrarea in cp3. 

I-am indicat prietenului tau ce harti sa puna si de unde sa le ia, dar nu pot spune daca a facut corect sau nu lucrarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut exact cum ai zis. Am facut log in mers in treapta 3 si presiunea actuala cu specifica este aproximativ la fel. Iti voi trimite si tie log-ul dupa ce masor high pressure pe contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!