Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

ursachicatalin

O sa mai urmaresc, am gasit un singur firicel de span in pompa. Sa vad daca mai apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca ai gasit span ... schimba cit mai repede .. ori treci pe cp3 ori una noua cp4.. costurile ulterioare sunt mult mai mari..

Modificat de Dandulos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Da. O sa mai urmăresc zilele astea. Nu era span cum am vazut la altii. Doar un singur firicel. Poate era de mult. Mașina e cumpărată recent. O sa trec la CP3 cel mai probabil

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Controlezi mai des, eventual desfaci regulatorul de pe rampa ca si acolo se aduna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Da. O sa desfac si acolo. Schimb si filtrul. Daca mai apare trebuie facut retrofitul ca apoi vand rinichiul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAHA,am și eu,se poate trece la CP3 fara niciun fel de problema.Cum a zis și Cătălin,se anulează doar pompa de medii de lângă filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Mai sus spunea Eexcalade ca e sub masina pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot acolo ai si filtrul de motorina,sub masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Si cilindrul asta ce e? E pe conducta de motorina. Tocmai l am comandat. E filtru de motorina. Sunt două? 

 

20180628_180133.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e filtru ,pompa e sub masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
racingparts.ro

De acum incolo avem si la Bucuresti un service care se poate ocupa cu montarea cp3. Azi a au facut alta masina cu cp3 cu o singura pompa in rezervor care merge corect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nu stiu cum se numeste firma, Cosmin il cheama pe cel care se ocupa. A montat deja 2 pompe , totul ok si are pe masina personala cp3 cu tuning ptr 250 cai. 

Cand cineva din Buc. o sa aibe nevoie ptr instalare cp3 va primi datele de contact.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

pentru 2.7 TDI A6 2010 se poate face conversie la cp 3 ?

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Sigur ca se poate dar e cam costisitor, trebuie schimbate multe piese + resoftare altfel nu merge. 

Am eu pe 3.0 V6 cod motor CCWA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol, 

Sa asteptam inevitabilul atunci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/10/2018 at 8:35 AM, racingparts.ro said:

Modelele de 177 cai pot functiona corect doar cu SOFT.

Deci sint diferente intre motoarele 2.0 de 140 si cele de 177 cai? Dupa valori (177 nu 170) inteleg ca vorbim de motoarele puse pe Passat B7, nu cele mai vechi cu 170?

Am crezut tot timpul ca sint cam fix acelasi lucru diferente fiind doar de soft.

Ce diferente sint, stie cineva? Kit distributie e acelasi? Dar volant? Injectoare? Pompa injectie? Multumesc, stiu ca e putin offtopic dar sper sa nu deranjeze

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Sunt ceva diferente atat hw cat si sotfware. Cele software sunt cele care ne intereseaza pe acest topic deoarece infuenteaza functionarea masinii cu cp3.

. Cauta o ca sa gasesti exact diferentele dintre modele daca te intereseaza asa de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu feedback dupa 1an si aprox 15k km  de cand am trecut la CP3, nu am nimic de raportat totul merge fix cum trebuie.

Intrebare de baraj este daca a facut cineva soft dupa conversia la cp3 ? Am intrebat un tuner local si mi-a spus ca e posibil sa trebuiasca recalibrata pompa in cazul in care intra in LIMP cu softul modificat ceea ce ar dubla costul modificarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am fost la magazin auto și o pompa înalte pentru 2.0 CAGA costa 2700 RON noua nouță cu piesa la schimb.

Deci dacă îți cumperi un A4 2.0 și ii schimbi pompa din prima 5 ani sau 120-150 k km nu are cum sa nu țină .

Ma speriasem , avem impresia ca o pompa nou costa 5000-6000 RON .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pompa in sine e beleaua mare, ci stricaciunile pe care le face cand se strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia e și ideea , unde dai 10-15 k pe un A4 sh nu poți sa dai 600 sa pui o pompa de la bun început și câțiva ani cât ții mașina dormi liniștit .

Acum ca am văzut prețul chiar nu va înțeleg de ce stați cu ele și așteptați inevitabilul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Pompa aia la 2700 te asigur eu ca este reconditionata de Bosch,deci nu e noua....

O poti reconditiona pe a ta mult,mult mai ieftin...insa problema tot ramane.

De aceea se face retrofitul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Aici vorbim si despre cei care fac distante lungi ..care merg in grecia ..germania sau mai departe si nu isi permit sa ramana in drum cu familia ptr ca pompa "noua" a picat. 

@strik3ru  in Brasov il ai pe Ionut care se pricepe la tuning cu cp3 fara probleme. Stage 1-2 pana la 250 cai sunt departe de ce poate cp3.

Cei care imi spun din start ca vor tuning vor primi o versiune asemanatoare dar mai "potenta" si robusta.  Am sa experimentez cu una saptamana viitoare.

Pe masina personala folosesc de 10 luni o pompa mai mare la presiuni destul de mari pe care am supus-o la sute de teste 4-5-6 si acceleratii 100-200. Merge impecabil.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles ,

Băiatul  cu piesele asta i a dat in program ,nu știam ca este recondiționată .

si așa prost este făcută de nu ai curaj sa faci drumuri lungi cu ea ?

Adica o montezi și tot nu ai baza in ea câțiva ani ?

Spune ca da și doi ani garanție !!!

Sunt in ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!