Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

racingparts.ro

Pana acum nu am avut experiente negative cu cp3. Anuleaza-l ca nu iti ia mult timp, ai totusi nevoie de putina presiune pe intrare.

Tineti cont ca toate modelele 177cai trebuie resoftate ca sa mearga calumea. Idem modelele mai noi 190cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CBAB filtrul in sine are rol de bypass

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am sa fac, multumesc pt sfaturi

putea sa fi fost asta cauza totusi? Sa sa mai fac anunite verificari?

sau se poate include in categoria anomalii cu sanse mici sa se mai intample?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa fac si eu Miercuri conversia la CP3 la Paul (in Iasi), si totul pare sa mearga cum trebuie. Insa am sesizat o schimbare in sunetul motorului. In special in frana de motor se aude un mormait/vajait care creste odata cu turatia motorului ( masina e DSG). La relanti motorul mi se pare mai silentios, chiar si in sarcina, a disparut tacanitul ala de CP4 insa a aparut vajaiala asta care se aude mai mult din habitaclu decat din exterior. E normal? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un sunet asemanator,initial am dat vina pe distributie insa tind sa cred ca e de la cp3,care este mai mare si mai robusta decat cp4.La mine acest marait este mult mai sesizabil la 900-1000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"vajaitul" este de la cureaua de distributie care este prea intinsa, CP3 nu face zgomot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut, a folosit cheie dinamometrica sa o stranga. Din spusele mecanicului, inainte era mult mai stransa si nu aveam vajaitul ala. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e de la distributie si daca aveti motor-ul longitudinal atunci sunt niste conducte care intra in rezonanta, s-a discutat in primele pagini despre problema asta.

Din cate imi amintesc cele cu motor transversal nu au problema asta.

 

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Totusi la mine se aude cel mai tare in frana de motor, indiferent daca e la  2500rpm sau 1500 rpm. Fiind DSG, se aude foarte clar si cand e intr-o treapta superioara si franez usor si masina schimba progresiv ( din 5 in 4 in 3 si tot asa). In momentul in care creste turatia motorului dupa ce schimba in treapta infoerioara, se aude acest vuiet/vajait, nici nu stiu cum sa il descriu. Dispare odata cu scaderea turatiei. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Sunetul l-am sesizat din momentul in care am am pus cp3-ul si am plecat cu masina. Se aude in interior, din partea dreapta - zona pompei si a distributiei.  Nu e ceva foarte pronuntat, insa clar ceva se aude diferit. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un zornait provenit de la "turbo", mai ales in decelerare...de la 2000 la 1500 ture. Am schimbat acum jumatate de an daca nu mai bine actuatorul de la turbo, cel vechi era gaurit. Daca scot cablul de la senzorul MAP abia se mai aude, iar daca misc de furtunul de admisie care vine pe sub fulia de la vilbrochen sunetul se reduce sau se amplifica..... Idei va rog frumos ?

Modificat de gmtiby2016
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit să inregistrez sunetul. 

Este cel mai ușor sesizabil atunci când creste turația motorului după ce schimba într-o treaptă inferioară (din 4 in 3) 

 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am ascultat si cu castile dar inafara de zgomotul vantului nu aud nimic :unsure:  ...mai incearca un filmat cu geamurile inchise  :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam geamurile închise. Telefonul anplifica tot zgomotul de fundal. In realitate nu se aud atâtea chestii. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul nu e de la cp3,depistarea lui necesita investigatii amanuntite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajung in seara asta in Iași, și o să trec luni pe la Paul să văd ce zice. Mă gândesc poate o fi distribuția aia prea strânsă..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nu prea sunt probleme, pana acum am o singura pompa la Craiova care face ceva figuri la anumite turatii si urmeaza sa fie trimisa inapoi la bosch.  1 singura din peste 100 de bucati , as zice ca e ok situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce figuri face, mai exact?

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.04.2018 at 4:46 PM, gmtiby2016 said:

Si eu am un zornait provenit de la "turbo", mai ales in decelerare...de la 2000 la 1500 ture. Am schimbat acum jumatate de an daca nu mai bine actuatorul de la turbo, cel vechi era gaurit. Daca scot cablul de la senzorul MAP abia se mai aude, iar daca misc de furtunul de admisie care vine pe sub fulia de la vilbrochen sunetul se reduce sau se amplifica..... Idei va rog frumos ?

Cum ai depistat  că actuatorul era găurit,luai Limp mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.04.2018 at 3:30 PM, EEXCALADE said:

Ai inlocuit actuatorul de la turbo ?

sustin intrebarea pusa de catalin ! am avut aceeasi problema cu zgomot ciudat dupa montare ! dupa mult,mult,mult stres si cercetare amanuntita ,am constatat impreuna cu catalin ca zgomotul provenea de la actuator turbina ,schimbat,montat in reprezentanta ,care spre surprinderea noastra nu fusese reglat in parametrii ! mentionez ca toate furtunele schimbate sunt pe  original ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ascultat cu capota ridicata în timp ce cineva accelera, zgomotul vine din direcția pompei de înalte și a distribuției. Am observat că furtunul de tur, care intra în pompa, vibrează foarte tare in comparație cu celelalte furtune. 

Repet, zgomotul a apărut doar după ce am montat cp3, și se aude din zona cp3. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/14/2018 at 5:48 PM, adaniel90 said:

Se pare că se aude și la relanti:

 

 Acelasi zgomot l-am avut si eu si l-am rezolvat punand un metru de furtun pe tur de la filtru la pompa cp3 si bypass intre tur si retur, furtunul e de dacia pe injectie e singurul care rezista, cele din magazine Dedeman, Praktiker se taseaza unde pui colierul si in scurt timp vor curge. Incearca si fara bypass si spune-ne parerea ! Te costa max 25 lei.

Bafta ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!