Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Desigur ca se ofera suport in caz de nevoie. Important e sa fie cerut. Nu am glob magic sa stiu cum merg toate masinile din tara. :)

Sunt cateva componente care pot genera eroarea: valva metering pompa, senzor presiune, regulator presiune rampa sau pompa din rezervor.  Supapa retur injectoare. Le-am intalnit pe toate in 3 ani. 

Nr. de telefon este in semnatura in caz de nevoie. 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muale fix asta este motivul pentru care am scris aici, am mare incredere in ambii oameni.

Excalade ms mult de info, nu observer alt simptom gen pierderea de putere. Intre cele 2 episoade a fost distanta de 1000km deci probabil e greu de detectat la o diagnoza, voi fi atent in ce conditii se manifesta,

Racingparts in cazul in care se intensifica problema te voi contacta telefonic sa-mi zici in ce ordine si de unde sa incep verificarile cu efort minim.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log pe urmatoarele:

High fuel pressure actual

High fuel pressure specified (requested)

Engine speed

Fuel metering valve

Apesi Group UDS , apoi Turbo . In treapta 3 de la 1500 la 4000rpm. Vedem cum se comporta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Detin o skoda octavia vrs 2 fl, cod motor cega 2.0 tdi 170 cp, 280.000 km, nu am urme de span, dar vreau sa mai tin masina 2-3 ani si as dori sa fac conversia la cp3! Cat costa kitul complet + manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , 

In urma conversiei la cp3 am rămas cu o eroare la care nu îi dau de cap.

          P0016 00 [104] - senzor axa came -G40-/senzor rotaie -G28- corelaie incorect㍊          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             rejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 14
                    rulaj: 151393 km
                    Data: 2019.12.17
                    timp: 00:54:34

                    Turaie motor: 934.00 /min
                    Valoare de sarcin㠮ormat㺠16.9 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 53 C
                    Temperatura aer admisie: 20 C
                    Presiune aer ambiental: 980 mbar
                    Tensiune terminal 30: 12.700 V
                    Num㲣tor procese de adaptare nereuite conform OBD: 38
                    Start motor: sincronizare la pornire: EPM_MODE_VERIFY
                    Start motor: sincronizare la pornire-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 33
Daca mă puteți ajuta cu cateva idei.Masina nu mai pornește dupa ce se incalzeste motorul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La conversie sa pus distributia gresit .

Mergi inapoi sa o sincronizeze cu calele specifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina merge bine cand pornește dimineața dar după ce se incalzeste putin motorul cand vreau sa o pornesc iar nu mai pornește , dă să pornească si se oprește chiar dacă incerci și de 10 ori.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Am un passat b6 2.0 tdi cr din 2010 . La revizie am observat mici urme de span in spatiul pentru filtru de motorina . As dori sa fac si eu conversia la Cp3 , imi puteti recomanda pe cineva din zona Moldovei ? Eu sunt din Vaslui si as dori sa fie cineva mai de aproape pentru a nu strabate jumatate de tara . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl catalin, la bacau. Piesele de la dl mac. Eu tot din vs sunt si asa am facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la sigur cu Catalin la Bacau. A montat peste 30-40 kituri pana acum in 3 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am și eu vreo 15 mii cu cp3 pe un audi a4 Caga, cutie multitronic, nu am avut nici o problema cu functionarea, dar, nu reusesc sa scap de zgomotul, dârdâitul, ronțăitul pe care-l face de la 1000 pana la 1500 rotatii sau cand merg constant intre aceste turații sau cand sunt in decelerare intre aceste turații, asa face de cand am montat pompa. Am pus furtune cu tresa metalica, de pânză, de tot felul, dar nici o îmbunătățire. La motorul 1.4 hdi cod 8HZ de peugeot, la acesta pompa, dupa cum se vede in poza, are niste furtunuri din conducta de plastic nicidecum din cauciuc, o sa incerc sa fac rost de asa ceva poate o fi din acesta cauza. Cine mai are cp3 cu multitronic imi poate spune daca are aceste zgomote.

IMG_20200305_092343.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am schimbat si eu filtrul de motorina si am observat pilitura/span pe filtru si in motorina. Am desfacut si regulatorul de presiune dar acolo nu pare sa fie pilitura/span.

As vrea sa stiu daca este multa si daca trebuie schimbata pompa de inalte urgent.

Imi puteti recomanda pe cineva in zona Sibiu care sa faca un retrofit la CP3?

WhatsApp Image 2020-04-10 at 19.35.06.jpeg

WhatsApp Image 2020-04-10 at 19.31.47 (4).jpeg

WhatsApp Image 2020-04-10 at 19.31.47 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-04-10 at 19.31.47 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-04-10 at 19.31.47.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Deocamdata nu ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,asta e modelul de pompa care inlocuieste pompa cp4? provine de pe un 1.6 hdi

20200613_121413.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Trebuie sa fie cod 0 445 010 042.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am desfacut regulatorul pentru a verifica daca am span. Am gasit doua bucati de span plus niste mizerie mica, nu pareau a fii de natura melatica. Este pe duca pompa de inalte ?

Multumesc

20200615_193112.jpg

20200615_194504.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam dezastru acolo . Daca ai gasit span metalic ...incepe “distractia”

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ms de info. Cum pot verifica pompa de inalte daca are span. Se poate verifica pe masina sau trebuie data jos. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica pe masina ,scoti pisonul si vezi rola si cama daca au uzura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O zi bună tuturor. Mă alătur și eu colegilor cu cp3. Audi A6 CAGB .Mai am de rezolvat cu mufa egr , pompa suplimentară și să remodelez altă conductă dar pentru moment sunt mulțumit cum se aude și cum lucrează. Parcă pornește mai repede și este mai silențioasă ținând cont că nu are nici buretele de la conducte nici capacul de plastic de pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alabalaportocala

Salut, pentru un A3 CFGB 170 e necesar soft sau merge ok fără întreruperi sau erori doar cu cp3 montat, fără soft? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alabalaportocala

Cod motor CFGB, 2010.

Modificat de alabalaportocala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat fara modificare de soft

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!