Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

racingparts.ro

2200hpa = 2.2 bar pe intrare cu pompa din rezervor. Catalin, banuiesti ca nu indica cu precizie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea pompei de medii nu ajunge pana in rampa ca sa poata fi masurata de senzorul de pe rampa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Catalin doar cu un manometru se poate verifica presiunea pana la intrare in pompa, ce arata acolo 2.2/5b este presiunea citita de senzorul din rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Până la urmă la cffb ,trecerea la cp3, se poate face să funcționeze exact ca si cp4, adică fără intreruperi, s-au alte probleme, din ce posta cineva mai sus, modificarea cu tot cu soft este funcțională 99%, acel 1% ce semnifică,  care sunt simtomele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Avem primul CFFB functional la Petrosani, fara soft. Merge impecabil zice. Are 3000km deja , a fost in germania cu masina.

A schimbat pompa din rezervor cu alta de pe model B5, am codul.

Alternativa este regulatorul de presiune setat la  0.5-1 bar max, cost 150ron sau 20$ 

 

b1795377-0280-4f94-8e68-5aa4b630bc06.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, pe motor 2.0 CFGB - merge pus CP3 ? A montat cineva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

S-au pus destule. Am facut personal una la 250 cai cu cfgb iar cele mai rapide masini din italia 290 cai sunt si ele cfg.

Daca e Skoda, are 2 pompe electrice, e varianta cea mai potrivita.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, hai ca am citit tot topicul si mai rau m'am ametit. Masina in cauza e cea de la profil - Sk Superb 2 - 2.0 TDI CR - CFGB - 170cp. (130mii km reali). inca nu are soft si nici nu intentionez sa'i fac, DAR are acea actiune EA189 - 23R6, care am inteles ca a modificat softul initial. Actiunea respectiva e facuta in reprezentanta "update de software" etc. (probabil stiti deja), o porcarie dpmdv. Masina (motor / mecanica etc.) e stock. Masina a mers doar cu motorina Standard - petrom, fara uleiuri 2t, fara aditivi etc. O sg data am bagat rompetrol la iesire din CT si am zis ca raman cu ea in drum.

Cateva intrebari: 

  1. Dupa acel "update" masina a inceput sa faca regenerari in prostie, ma dispera. de 2 ori pe sapt tre s'o scot la plimbare ca o apuca regenerarile. Am verificat DPF - e foarte ok, incarcare DPF = 0,080 din max 0,55. => OK. Am inteles ca o sa fie nevoie la un momentdat sa inlocuiesc EGR, dar pana nu imi apare in bord sa "stau linistit".  EGR-ul e cu racitor, si este montat in partea din spate a motorului (daca ajuta cu/ la ceva). INTREBARE: Ce cauzeaza regenerarile astea? update'ul respectiv sau ce altceva?
  2. Tinand cont ca e CFGB, pt montaj CP3 - se mai modifica si altceva, traseu furtune etc. se schimba ceva (inafara de pompa propriu-zisa), furtun tresa sau alte minunatii? Sau e doar plug-play? Mentionez ca n'as vrea sa anulez EGR pt ca o sa trebuiasca si DPF off si ma complic (stiu ca nu incurca ca si spatiu pt ca nu e amplasat in fata).
  3. Cum verific daca pompa are span in ea? o sa pun o poza cu motoru' sa nu ma apuc sa desfac aiurea, ma gandeam sa verific filtru motorina in prima faza, da nu stiu daca se vede ceva p'acolo. Masina n'a avut nicio problema de cand o am (de noua). Anul trecut am schimbat doar o bujie si i'am facut distributia. Momentan tre sa schimb pompa aditionala apa, dar totusi daca o tin as vrea sa'i fac upgrade la CP3 ca sa elimin eventualele probleme de span in injectoare. 
  4. Alte probleme cunoscute la acest tip de motor mai sunt? Ca sa stiu la ce sa ma astept. Citisem pe undeva ceva de pompa ulei daca nu ma insel, dar s'ar putea sa confund. 

Pt intrebarile off topic, daca considerati necesar, sau ca poluam topicul, rog sa imi lasati msj pe privat.

Multam in avans pt raspunsuri si sugestii! 

Modificat de lupo_bv
eliminat viteza ilegală
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2019 at 3:49 PM, racingparts.ro said:

Avem primul CFFB functional la Petrosani, fara soft. Merge impecabil zice. Are 3000km deja , a fost in germania cu masina.

A schimbat pompa din rezervor cu alta de pe model B5, am codul.

Alternativa este regulatorul de presiune setat la  0.5-1 bar max, cost 150ron sau 20$ 

 

b1795377-0280-4f94-8e68-5aa4b630bc06.jpg

CFFB 2011- s-a renunțat doar la pompa auxiliara, fără modificare de soft, fara regulator de presiune. Peste 10.000 de km parcurși. Înțeleg ca nu toate CFFB-urile sunt la fel. 

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan D Mihai

Salut, la un audi a5 ,2000tdi, CAGA, 143 cp merge conversia cu CP3?  Mac daca nu te deranjeaza i.mi poti da un număr tau de contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Sunt CFFB care au 1 si 2 pompe electrice. 

Passatul are 1 singura, A3 si Golf au 2 pompe. 

Unde este o singura pompa solutia cea mai usoara este montarea regulatorului de presiune.  Am comandat 3 bucati ce vor fi incluse ptr cei cu o singura pompa ca sa le usurez munca. 

Furtunele montate pe regulator , gata sa fie montat. Solutie mai buna si eleganta nu am.

 

S-a oferit cineva sa imi faca un controller PWM ptr pompa din rezervor, sa putem cobora presiunea cat dorim noi. Sa vedem ce iasa.

 

@Mihail Ro  Vezi sub capota langa vasul de expansiune daca ai pompa de motorina. O sa vezi ca din filtru intra un furtun in spatele ei iar din fata pompei ai iesirea cu senzor temperatura ce intra in CP4. Simplu de verificat. Eventual fa o poza la zona-filtru-vas expansiune-distributie.

Teava de motorina de la pompa la rail se modifica. EGR -nu ne atingem de el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Pare totul ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu știu mecanică, dar am ajuns aici din cauza b7-lui meu 2.0 tdi, 103 kw, cffb. S-a oprit la semafor, nu a mai pornit decât cu spray, s-a găsit eroare la clapeta oprire motor și...ceva care semăna cu șpan în regulatorul pompei de înaltă. Acum, la o săptămână, pornește și merge ok, dar ar trebui să schimb pompa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

A doua pompa montata cu succes pe modelul EA288  150 cai din 2016. 

Calibrare perfecta a pompei, vedeti graficul cu presiunea.

 

62210593_333830277308435_4353224464331177984_n.jpg

calibrare g7.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
racingparts.ro

2 failuri intr-un an de zile pe aceeasi masina

66394240_1320256534807029_5765774165000866290495_1320256528140363_90742280176009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal domnilor. Am un Passat b6 2.0TDI-103KW din 10/2010 cu 280mii km si mi-a murit pompa de inalta presiune .... Am dus masina la un atelier specializat in pompe si injectoare. Oare nu fac astia din propria initiativa retrofit cu kit CP3? daca tot exista  solutia superioara?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Incearca si anunta-ne cum decurg lucrurile. :)

Iti vor spune ca nu se poate monta. Daca totusi decizi ca vrei sa treci la cp3 ..ma contactezi., la noi se poate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am sunat sa-i spun problema zicea k cunoaste bine defectul si k e vb de pompa Bosch cp3, deci cik masina ar fi deja echipata cu pompa din asta. Acuma am sa vad pan la urma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/8/2019 at 5:21 PM, racingparts.ro said:

Passatul are 1 singura, A3 si Golf au 2 pompe. 

CBBB-ul meu de pe Passat B6 are doua pompe de joasa presiune, una in rezervor si cea de transfer de langa vasul de expansiune. Am logat presiunea in rampa - actuala vs specificata si mi se pare ca ralanti deviaza cam mult. Poate cineva cu un motor similar sa imi spuna cum este la masina lui ? 

image.thumb.png.54f4382f4c8c30b534c1f0af1de2d3ea.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Asta nu e topicul potrivit ptr problema de mai sus, ci cealalta discutie cu probleme injectie. 

Oricum sa iti raspund: cand face asa de regula e problema cu regulatorul de pe rampa.  Am avut 3 masini in ultimele 2 saptamani cu aceasta problema si s-a rezolvat prin inlocuirea lui. 

Poti sa faci un log in mers cu: presiune actuala, presiune specificata, engine rpm , fuel metering valve si fuel pressure regulating valve. Spor.

Mai poate sa fie si regulatorul de pe pompa. 

 

@ovidiu_1984c  ai CP4 pe masina, asa vine din fabrica. Exclus sa ai cp3 daca nu ai facut conversia. 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimaţi colegi, să ne înţelegem asupra unui aspect: pe acest topic se discută numai aspectele tehnice ale problemei enunţate în denumirea topicului.

Pentru aspectele comerciale aveţi la dispoziţie aria comercială, pm, nr. de telefon, etc. Vă rog să respectaţi regulamentul forumului.

Mulţumesc pentru înţelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 7/17/2019 at 8:24 AM, racingparts.ro said:

Incearca si anunta-ne cum decurg lucrurile. :)

Iti vor spune ca nu se poate monta. Daca totusi decizi ca vrei sa treci la cp3 ..ma contactezi., la noi se poate :)

Buna ziua. Revin cu noi info despre problema cu pompa si injectoarele la Passat-ul meu. Deci masina e i  service de 2 sapt. A fost demontata toata instalatia de alimentare, inclusiv rezervorul si schimbate si alte 2 pompe de joasa presiune. Injectoarele si pompa BOSCH cp4 au fost revizionate. Multa munca si multi bani la mijloc k aproape nu merita.... daca n-ai bani de alta noua... ce sa faci, repari cazanul tau.Mentionez  k reparatia la Milano, unde sunt eu, ma costa 2500€ la un atelier specializat in pompe si injectoare. Probabil se putea economisi ceva la un atelier normal dar mi-a spus meccanicul k multi nu demonteaza rezervorul si dupa 15-20 mii km o iei de la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!