Jump to content
Wug

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)

Recommended Posts

LUFY

Golf, Octavia, Jetta.....benzina euro 5 si sa fie distributie pe curea doar 1.6 mpi-ul este. TSI-urile sunt pe lant. Prin urmare ai de urmarit un singur motor ca si echipare....ma rog....1.4 MPI tind sa cred ca iasa din discutie, tocmai de aceea nici nu ai pomenit de asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator
On 8/2/2018 at 2:08 PM, LUFY said:

Atentie la urmatoarea masina: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vi-ID7Gw6j1.html#contact_form#xtor=SEC-81

In anunt, marele vanzator a trecut km 185.000, si daca ne uitam pe poze, mai exact in poza 5, este usor vizibil ecranul kilometrajului si se vede ca apare 28....

Prin urmare, tind sa cred ca a cam ras 100.000 de km.am ras

am verificat acum, 15 noiembrie, si multe luni mai tarziu, masina e inca disponibila la vanzare... chiar sa nu se fi vandut in atatea luni? ciudat.

Edited by detinator
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
LUFY

Daca urmaresti anunturile de vanzare ale respectivului samsar, vei observa ca unele masini stau cu lunile si nu se dau. Practica preturi mai mari si abureste lumea cu carte service si istoric ok. Poate i s-a dus vestea si din vanzarile rare a ajuns sa aiba vanzari si mai rare. Dupa cum se poate observa, si-a schimbat si profilul, nu mai apare cu firma aia a lui "Onu trans" ci si-a trecut simplu "auto". La cate povesti si experiente sunt pe net, ce sunt de gasit printr-o simpla cautare pe google dupa "Onu trans", cred si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Planetara
On 11/5/2018 at 10:25 PM, Raul_X said:

 Sau un TSI+GPL ar fi mai indicat? 

Vezi ca nu merita TSI + GPL. Documenteaza-te ce inseamna tot ce e injectie directa + GPL. 1.6 mpi e alegerea cea mai buna.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupinul

As vrea sa imi schimb masina pe care o am momentan.Mam gindit la golf 5 1.9 si 105 cai sau golf 5 1.6 tot 105 cai.As dori sa stiu care motorizare ii mai practica  si daca merita diferenta de pret pt golf 6  atasez si linkuri la cele doua masini

https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-2008-IDbKg4h.html 

 

https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-6-climatronic-1-6tdi-105cp-euro-5-scaune-incalzite-parctronic-IDaZG1L.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
LUFY

As alege oricand Golf-ul 5, pentru ca am avut fix un Variant, cu motorul de 1.9 105CP si a fost vis masina. Insa la ora actuala, fiind Euro 4, as avea deja retineri. Golf-ul 6 este euro 5 si in anii ce urmeaza ar putea fi un avantaj acest aspect. Atat la utilizare, cat si la o evenuala revanzare. In rest nu are sens sa aducem in discutie plusuri sau minusuri ale TDI-urilor de 1.9 si 1.6. Sunt destule topic-uri pe tema asta. Eu personal as alege strict din perspectiva normei de poluare, cu gandul de a nu fi afectat prea tare in anii ce urmeaza pe partea de diesel si sa ma pot folosi de masina cat mai mult posibil.

Edited by LUFY
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
tttrix

Eu as opta tot pt goöf 5.Atata timp cat nu este nicibo diferenta intre  1.9   Euro 4   si 1.6 Euro 5   ( de Taxe vb, exceptând asigurare si impozit.)nu as cumpara tehnologie mai noua..pt ca e mai scump de întreținut.Am avut si Euro 6...2.0 tdi si ai mai multe sisteme.Pt ce? Sa plătești la fel ca unul de 2.0 euro 4.si sa am inca 2 sisteme care te storc de bani.Un senzor nox 2700 ron ....Atâta timp cât nu este o diferenta intre norme, financiar vb , nu merita sa treci la clasa mai mare.eu acuma conduc Golf 5  si asta fara filtru de particule. Un Euro 3  un pic altfel construit.pt ce sa am probleme pe cap???Cand te uiti ca fac producători ca sa ajunga la euro 7......nu cred ca mai merita sa cumperi Diesel de accea nici nu mai investesc in dezvoltarea lor: cost mare de producție,sisteme multe,complexe,amortizare mai grea a mașinii.

Cand o sa fie Ca in Germania atunci o vinzi si cumperi euro 10...sa plătești putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bossake

doar ca sfat personal, daca pleci de pe golf4 nu vad rostul sa treci la golf5. mai bine mai astepti sa iei masina euro5 (da, astazi nu sunt avantaje in privinta taxelor dar pe termen scurt hai sa zic mediu eu spun ca vor fi), si pe langa posibilele astea avantaje beneficiezi si de ani vechime in plus.

 

pe de alta parte motorizarile 1.6 tdi nu sunt printre cele mai reusite (ma refer la km multi, ca nu cred ca iti iei o masina cu 100.000km), cu toate astea pretul la sh este destul de mare, sincer ai putea lua in calcul si alte marci de masini care au motorizari mai reusite cand vine vorba de 200-300.000km,cat si  mai ieftin de intretinut in gama asta de clasa compacta break.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupinul

Vreau sa trec de pe mașină scurta pe una mai lunga din motive legate de familie. Vine un membru în familie și ma gindesc la partea practica a unei mașini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irinel9

Va salut.Intentionez sa cumpar un Golf 5 si as avea nevoie de cateva sfaturi.Bugetul este de aprox. 4500 euro, la care se vor adauga cheltuieli cu o distributie, ulei, filtre etc.Masina va fi diesel, dar nu stiu ce motor sa aleg:

1)1.9 tdi in 5 trepte, 1.9 tdi in 6 trepte (spre acesta as merge) sau 2.0 tdi.Care este mai fiabil, mai econom (tin la acest aspect), mai usor de intretinut?

2) Din ce am citit am inteles ca pe unele modele nu s-a pus din fabrica filtru de particule.Despre ce motoare este vorba aici?Ce cod/coduri au motoarele fara filtru.

3) Am avut un Golf 4 AHF pe care l-am vandut, avand aproape 400000 de km.Am observat ca si pe Golf 5 sunt motoare cu diferite coduri: BKC, BLS, BXE...Care este cel mai fiabil?

4) Ce alte lucruri sa am in vedere la achizitionarea unui Golf 5?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikitrendy

As dori sa achizitionez un golf 5 ,si as dori un sfat in legatura cu motorizarea ,am inteles k motoarele fsi ar avea niste probleme ,si multi mi.au recomandat mpi

Share this post


Link to post
Share on other sites
quixy

Salut . As dori sa achiziționez un Golf 6 după anul 2011 sau chiar inclusiv , am inteles ca după acest an s-au rezolvat mai multe probleme cum ar fi pompa de ulei . As vrea motorul de 170 cai indiferent dacă este manual sau automat . Ce părere aveți ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
danyelut

buna ziua dragi colegi

as dori sa achizitionez aceasta masina---https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-ID7Gvp4H.html#7c806c6ba7

e la vanzare de pe 25 dec deci de 3 luni si pretul este mai mic cu 3000-4000 fata de cel normal din germania nu mai zic de km 90 000 foarte putini si suportul de numere este din austria masina cu acte de germania

multa lume se uita dar nu se vinde se vede spatele cu bara schimbata dar in rest in poze arata bine motorul e pe curea 

DE CE NU SE VINDE sau ce poate sa aiba ce defecte pot aparea grav incat sa iti para rau ca ai luat o mai ieftin cu 3000-4000 mai ieftin fata de pretul pietii

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

E subtire la motorizare, mai pui 1500 si ai alte optiuni mai agere, 1,6 la 110 CR e mare diferenta.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
dhs1398_bt

Salut! Intentionez sa achizitonez un mk6 bifuel- cu instalatie de gpl din fabrica. Sunt ceva prorpietari pe forum? Poate cineva sa imi dea niste pareri? Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrian001

Esti sigur ca intalatia e GPL ? De obicei VW are motoare CNG si sunt destul de putini proprietari prin Romania. Principalul dezavantaj este ca sunt putine statii CNG in RO. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
NuCeTaNu

Am cumpărat recent pentru sotie un golf 5, 1.4 tsi, 122 cai. Masina e super daca nu tin cont de micile probleme care sunt in curs de rezolvare. In viitorul apropiat as vrea sa schimb si eu polo-ul tot cu un golf 5 sau poate 6. Buget aproximativ 5000 euro. Ce motorizare sa aleg tinand cont de faptul că masina va circula destul de mult pe distanțe lungi? Cu actualul polo am facut cam 70000 km in doi ani dar e numai euro 3, motiv pentru care vreau sa il schimb. As vrea ceva sa aibe autonomie cat mai mare pentru ca urăsc sa imi pierd timpul la pompe. Cu masina soției nu am facut inca drumuri lungi sa vad cat consuma si nu stiu cat e de fiabil la km multi. Ori ce sfat e bine primit. Alte modele nu stiu ce as putea alege. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Eu cred ca e mai fiabil 1.6 tdi decat 1.9 tdi, din cauza vechimii. Sau daca vrei altfel, BKC e un motor bun pe 1.9 tdi cel de 105 CP dar s-a pus la inceput, in primii ani de fabricatie, pe final de fabricatie la golf 5 s-au pus fie bxe care nu e tocmai monument de fiabilitate, sau bjb (cred ca e motorul cu DPF).

Daca ar fi sa aleg intre golf 5 si golf 6, in aceasi bani si aprox aceasi km, as alege golf 6. G5 are probleme si cu rugina, si cu axa cu came si masinile sunt vechi, norma euro 4.

 

Stiu ca 5k nu e tocmai buget de g6, insa as lua asa ceva, si as repara-o.

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/vw-golf-comfortline-bmt-1-6-tdi-dpf-erstbesitz-beschaedigt-311637727/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTD

Cauta un Golf 6 2.0 tdi 140 cp, cumperi o masina sh cu devalorizarea la maxim chiar nu are rost 1.6 tdi sa cauti apoi injectoare etc plus ca are doar 105 cp iar eventuala diferenta de consum chiar nu merita este infima sau deloc .De asemenea evita 2.0 tdi de 110 cp vine cu cutie in 5 trepte care mai pica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri