Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

On 8/2/2018 at 2:08 PM, LUFY said:

Atentie la urmatoarea masina: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vi-ID7Gw6j1.html#contact_form#xtor=SEC-81

In anunt, marele vanzator a trecut km 185.000, si daca ne uitam pe poze, mai exact in poza 5, este usor vizibil ecranul kilometrajului si se vede ca apare 28....

Prin urmare, tind sa cred ca a cam ras 100.000 de km.am ras

am verificat acum, 15 noiembrie, si multe luni mai tarziu, masina e inca disponibila la vanzare... chiar sa nu se fi vandut in atatea luni? ciudat.

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca urmaresti anunturile de vanzare ale respectivului samsar, vei observa ca unele masini stau cu lunile si nu se dau. Practica preturi mai mari si abureste lumea cu carte service si istoric ok. Poate i s-a dus vestea si din vanzarile rare a ajuns sa aiba vanzari si mai rare. Dupa cum se poate observa, si-a schimbat si profilul, nu mai apare cu firma aia a lui "Onu trans" ci si-a trecut simplu "auto". La cate povesti si experiente sunt pe net, ce sunt de gasit printr-o simpla cautare pe google dupa "Onu trans", cred si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/5/2018 at 10:25 PM, Raul_X said:

 Sau un TSI+GPL ar fi mai indicat? 

Vezi ca nu merita TSI + GPL. Documenteaza-te ce inseamna tot ce e injectie directa + GPL. 1.6 mpi e alegerea cea mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa imi schimb masina pe care o am momentan.Mam gindit la golf 5 1.9 si 105 cai sau golf 5 1.6 tot 105 cai.As dori sa stiu care motorizare ii mai practica  si daca merita diferenta de pret pt golf 6  atasez si linkuri la cele doua masini

https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-2008-IDbKg4h.html 

 

https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-6-climatronic-1-6tdi-105cp-euro-5-scaune-incalzite-parctronic-IDaZG1L.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As alege oricand Golf-ul 5, pentru ca am avut fix un Variant, cu motorul de 1.9 105CP si a fost vis masina. Insa la ora actuala, fiind Euro 4, as avea deja retineri. Golf-ul 6 este euro 5 si in anii ce urmeaza ar putea fi un avantaj acest aspect. Atat la utilizare, cat si la o evenuala revanzare. In rest nu are sens sa aducem in discutie plusuri sau minusuri ale TDI-urilor de 1.9 si 1.6. Sunt destule topic-uri pe tema asta. Eu personal as alege strict din perspectiva normei de poluare, cu gandul de a nu fi afectat prea tare in anii ce urmeaza pe partea de diesel si sa ma pot folosi de masina cat mai mult posibil.

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as opta tot pt goöf 5.Atata timp cat nu este nicibo diferenta intre  1.9   Euro 4   si 1.6 Euro 5   ( de Taxe vb, exceptând asigurare si impozit.)nu as cumpara tehnologie mai noua..pt ca e mai scump de întreținut.Am avut si Euro 6...2.0 tdi si ai mai multe sisteme.Pt ce? Sa plătești la fel ca unul de 2.0 euro 4.si sa am inca 2 sisteme care te storc de bani.Un senzor nox 2700 ron ....Atâta timp cât nu este o diferenta intre norme, financiar vb , nu merita sa treci la clasa mai mare.eu acuma conduc Golf 5  si asta fara filtru de particule. Un Euro 3  un pic altfel construit.pt ce sa am probleme pe cap???Cand te uiti ca fac producători ca sa ajunga la euro 7......nu cred ca mai merita sa cumperi Diesel de accea nici nu mai investesc in dezvoltarea lor: cost mare de producție,sisteme multe,complexe,amortizare mai grea a mașinii.

Cand o sa fie Ca in Germania atunci o vinzi si cumperi euro 10...sa plătești putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca sfat personal, daca pleci de pe golf4 nu vad rostul sa treci la golf5. mai bine mai astepti sa iei masina euro5 (da, astazi nu sunt avantaje in privinta taxelor dar pe termen scurt hai sa zic mediu eu spun ca vor fi), si pe langa posibilele astea avantaje beneficiezi si de ani vechime in plus.

 

pe de alta parte motorizarile 1.6 tdi nu sunt printre cele mai reusite (ma refer la km multi, ca nu cred ca iti iei o masina cu 100.000km), cu toate astea pretul la sh este destul de mare, sincer ai putea lua in calcul si alte marci de masini care au motorizari mai reusite cand vine vorba de 200-300.000km,cat si  mai ieftin de intretinut in gama asta de clasa compacta break.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa trec de pe mașină scurta pe una mai lunga din motive legate de familie. Vine un membru în familie și ma gindesc la partea practica a unei mașini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Intentionez sa cumpar un Golf 5 si as avea nevoie de cateva sfaturi.Bugetul este de aprox. 4500 euro, la care se vor adauga cheltuieli cu o distributie, ulei, filtre etc.Masina va fi diesel, dar nu stiu ce motor sa aleg:

1)1.9 tdi in 5 trepte, 1.9 tdi in 6 trepte (spre acesta as merge) sau 2.0 tdi.Care este mai fiabil, mai econom (tin la acest aspect), mai usor de intretinut?

2) Din ce am citit am inteles ca pe unele modele nu s-a pus din fabrica filtru de particule.Despre ce motoare este vorba aici?Ce cod/coduri au motoarele fara filtru.

3) Am avut un Golf 4 AHF pe care l-am vandut, avand aproape 400000 de km.Am observat ca si pe Golf 5 sunt motoare cu diferite coduri: BKC, BLS, BXE...Care este cel mai fiabil?

4) Ce alte lucruri sa am in vedere la achizitionarea unui Golf 5?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As dori sa achizitionez un golf 5 ,si as dori un sfat in legatura cu motorizarea ,am inteles k motoarele fsi ar avea niste probleme ,si multi mi.au recomandat mpi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut . As dori sa achiziționez un Golf 6 după anul 2011 sau chiar inclusiv , am inteles ca după acest an s-au rezolvat mai multe probleme cum ar fi pompa de ulei . As vrea motorul de 170 cai indiferent dacă este manual sau automat . Ce părere aveți ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua dragi colegi

as dori sa achizitionez aceasta masina---https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-ID7Gvp4H.html#7c806c6ba7

e la vanzare de pe 25 dec deci de 3 luni si pretul este mai mic cu 3000-4000 fata de cel normal din germania nu mai zic de km 90 000 foarte putini si suportul de numere este din austria masina cu acte de germania

multa lume se uita dar nu se vinde se vede spatele cu bara schimbata dar in rest in poze arata bine motorul e pe curea 

DE CE NU SE VINDE sau ce poate sa aiba ce defecte pot aparea grav incat sa iti para rau ca ai luat o mai ieftin cu 3000-4000 mai ieftin fata de pretul pietii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E subtire la motorizare, mai pui 1500 si ai alte optiuni mai agere, 1,6 la 110 CR e mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Intentionez sa achizitonez un mk6 bifuel- cu instalatie de gpl din fabrica. Sunt ceva prorpietari pe forum? Poate cineva sa imi dea niste pareri? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Esti sigur ca intalatia e GPL ? De obicei VW are motoare CNG si sunt destul de putini proprietari prin Romania. Principalul dezavantaj este ca sunt putine statii CNG in RO. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumpărat recent pentru sotie un golf 5, 1.4 tsi, 122 cai. Masina e super daca nu tin cont de micile probleme care sunt in curs de rezolvare. In viitorul apropiat as vrea sa schimb si eu polo-ul tot cu un golf 5 sau poate 6. Buget aproximativ 5000 euro. Ce motorizare sa aleg tinand cont de faptul că masina va circula destul de mult pe distanțe lungi? Cu actualul polo am facut cam 70000 km in doi ani dar e numai euro 3, motiv pentru care vreau sa il schimb. As vrea ceva sa aibe autonomie cat mai mare pentru ca urăsc sa imi pierd timpul la pompe. Cu masina soției nu am facut inca drumuri lungi sa vad cat consuma si nu stiu cat e de fiabil la km multi. Ori ce sfat e bine primit. Alte modele nu stiu ce as putea alege. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e mai fiabil 1.6 tdi decat 1.9 tdi, din cauza vechimii. Sau daca vrei altfel, BKC e un motor bun pe 1.9 tdi cel de 105 CP dar s-a pus la inceput, in primii ani de fabricatie, pe final de fabricatie la golf 5 s-au pus fie bxe care nu e tocmai monument de fiabilitate, sau bjb (cred ca e motorul cu DPF).

Daca ar fi sa aleg intre golf 5 si golf 6, in aceasi bani si aprox aceasi km, as alege golf 6. G5 are probleme si cu rugina, si cu axa cu came si masinile sunt vechi, norma euro 4.

 

Stiu ca 5k nu e tocmai buget de g6, insa as lua asa ceva, si as repara-o.

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/vw-golf-comfortline-bmt-1-6-tdi-dpf-erstbesitz-beschaedigt-311637727/

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un Golf 6 2.0 tdi 140 cp, cumperi o masina sh cu devalorizarea la maxim chiar nu are rost 1.6 tdi sa cauti apoi injectoare etc plus ca are doar 105 cp iar eventuala diferenta de consum chiar nu merita este infima sau deloc .De asemenea evita 2.0 tdi de 110 cp vine cu cutie in 5 trepte care mai pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara, sunt in cautarea unui G6 din 2012-2013.. Ca motorizare as prefera 1.4TSI sau 1.6TDI, inteleg ca dupa 2012 s-au mai remediat din problemele cunoscute.

Ce parere aveti despre:

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vi-ID7GyQC1.html#gallery-open

Va multumesc anticipat!

Modificat de turmentatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce iti recomand eu, pt masinile samsarite in RO, este sa iei una cu istoric la reprezentanta, chiar daca are 250+k km reali, decat sa dai banii pe una cu 200.000 km dati inapoi ; 1.6 TDI ruleaza destul de mult in exterior, daca te uiti pe olx / autovit, sunt mult exemplare care in 3-4 ani au 200.000+ km. Pe langa asta, poti sa dai un search pe google dupa nr vanzatorului, sa vezi ce masini a mai vandut..se pare ca la 1.6 tdi kilometrajul standard e 190.000, la fel ca preturile psihologice din market. 

 

https://carzz.ro/ford-focus-16-diesel-euro-5-2010-anunt_2086786.html

 

Spor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va multumesc pentru sprijin, in final am achiztionat un golf vandut de nou in RO, unic proprietar cu istoric verificat, respectiv G7, 1.2 TSI (105CP), 09.2013, 140.000 km. Succes tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, in urmatoarea situatie ce ati recomanda? caut pentru sotie un golf 5 1.6 mpi cu dsg. 

Este incepatoare, va face putini km anual, gradinita diverste activitati cu copilul, am incercat pe cat posibil sa evit dsg cu diesel, asa macar este motorul fiabil la 1.6 mpi

Aceasta cutie este dsg sau tiptronic? Nu am gasit nimic concret pe internet, doar ca are 6 trepte din ce am vazut pe youtube in cateva clipuri.

Masina va fi adusa din germania:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=290566921&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=29&maxPowerAsArray=75&maxPowerAsArray=KW&maxPrice=6000&minFirstRegistrationDate=2005&minPrice=3000&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&searchId=ca397a82-a5bf-e7cc-8936-05076f89d41f

Ceva de genul , problema ca sunt destul de rare si scumpe iar in romania slabe sanse sa gasesti.

Ar mai fi varianta de octavia 2 in aceeasi configuratie, doar ca as prefera golful pentru ca are airbaguri si cortina pt locurile din spate si 5 stele vs 4stele la vremea lor la euroncap.

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu sunt tiptronic. Tin minte ca am condus acum mai multi ani una, pe vremea cand eu aveam un seat ibiza 1.4 85 cp ( deci nu ma raportez la masini cu sute de cai ) si pot sa`ti spun ca era jalnica ; accelera greu, schimba lent ( specific tiptronic ) si consuma enorm. Probabil te intereseaza prea putin aceste aspecte daca va fi folosita de sotie, care oricum nu va face diferenta. Parerea mea e ca mai bine cauti 1.9 tdi, care vine cu DSG, si ai avantajele unui cuplu bun si consum mic ; plus ca ai de unde alege, oferta e mai mare ; dezavantajele ar fi ca nu se incalzeste asa repede iarna precum mpi si ca este mai zgomotos.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu logo dsg nu stiam, buna observatie!

Deci mai mult ca sigur este tiptronic, intr-un fel este ok ca nu este dsg 7 cu ambreiaje uscate. 
Ea este incepatoare deci exclus de mers rapid sau de genul, am vrut sa fie usor de condus, comod si exact sa se incalzeasca ok iarna.

plus ca scapi de toate problemele aferente diesel, la km care ii va face nu cred ca renta diesel plus dsg uscat, din ce stiu 1.9 vine cu dsg7 defapt tot ce are pana in 250nm.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!