Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug

Recommended Posts

Una la mana...masina din Pitesti. Circula multe vorbe cum ca nu prea e sanatos sa cumperi masina din zona respectiva. Cine stie, eu tind sa cred ca se fereste. 

Doi la mana, nu precizeaza niciunde de carte service ca ar avea, deci km aia deja is cu semn de intrebare din capul locului. E ceva comun la cei din Pitesti sa vanda masini fara carte service...cica asa le aduc...fara :) siiiigur. 

Trei la mana, pe bune ? Accepta reprezentanta ?! Inca mai prinde faza asta se pare si o sa mai prinda mult si bine....problema e ca si sa vrei sa mergi tu ca si potential cumparator la reprezentanta pentru a intreba despre potentiala masina....nu afli nimic. Te duci eventual pe urma, dupa ce ai masina inmatriculata pe tine si iti trantesc aia surprizele :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgd_b92

    80

  • The_Ego

    64

  • deenman

    55

  • Ionel_1983

    42

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am

Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor s

Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc

Posted Images

Referitor la masinile din Pitesti, e adevarat ca aproape toate sunt samsarite in nesimtire. Daca sunt verificate cu atentie se pot gasi masini bune si acolo, de exemplu eu mi-am luat Passat CC 2010, 94.000 km reali , unic proprietar, cumparata din RO de noua. Deci se poate si la Pitesti.

Link to post
Share on other sites

Salut baieti,in viitoarele  luni as dorii sa-mi achizitionez o masina din romania,masina actuala golf 5 bkd 2004 (tin sa mentionez ca deocamdata sunt in anglia),bugetul maxim ar fi 6000 achizitia masinii plus inca o revizie si eventual distributia,oscilez intre golf 5/6 an minim 2007 acum am urmatoarele intrebari:

1.As gasii Golf 6 in acest pret cu dotari decente care sa nu fie “manarit” de ai nostrii samsari?

2.Voi ce mi ati recomanda in bugetul acesta

3.O sa fac in jur de 20k pe an ar fi un impediment pt 1.4 tsi?

4.La golful actual nu am schimbat prea multe si am facut 8500 de mile pana acum doar filtre ulei si bielete antiruliu iar preturile aici sunt cam piperate.Ultima mea intrebare ar fi cam cat de mare este diferenta la intretinere golf 6 vs golf 5!?

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

In 6000 de euro, sa iti ajunga si de o revizie si distributie, Golf 6 nu vei gasi, nici macar 1.2 TSI. Vei gasi in schimb Golf 5, ca an fabricatie 2008-2009, finalul de generatie, model United sau Tour ca idee, care este suficient de dotat.

La partea de manareala, verifici si tu masina pana la urma, aspectul asta deja este o treaba subiectiva, pe care fiecare ar trebui sa o faca suficient de bine, pentru a nu da bani de pomana. Manareala daca este sa fie pe o masina, fie ca a facut-o samsarul roman fie cel din germania nu prea conteaza, pentru ca masina e deja manarita si e important pana la urma sa reusesti sa identifici eventualele probleme.

Faptul ca vei face aproximativ 20.000 de km pe an, mi se pare mai mult decat ok si decent pentru o benzinara si nu vad unde ar fi problema, cata vreme masina este intretinuta corect si la timp. Ia in calcul faptul ca o sa fie introdusa noua taxa de poluare sub forma de impozit anual (cand anume, inca sunt doar presupuneri si bajbaieli, dar de aparut sigur va aparea) si probabil nivelul de emisii/norma de poluare va conta. Plus ca orientandu-te spre motorizare pe benzina, peste ani de zile, pe masina respectiva s-ar putea sa mai iei niste bani la o eventuala revanzare. Pe cand diesel daca ar fi, in ce directie se indreapta treburile, sunt sanse ca peste 5-6 ani sa zicem, sa nu mai capeti mai nimic pentru masina, pentru ca piata va fi invadata de diesel-uri, multi nu se vor mai uita la asa ceva si fie vinzi masina super ieftin fie moare la tine. Deci motor pe benzina dupa mine este un must la ora actuala si la incertitudinile care se tot arata.

 

Link to post
Share on other sites

La intrebarea 1 pot sa iti zic din start nu. 6000 nu sunt de ajuns pt un G6 cu dotari decente, poate unu trend chelut si cu peste 100k km. Intretinerea la g5 nush cat e da la 6 nu e foarte mult, in juma de an de cand o am, mers oras zilnic constant nu am avut nicio problema. De schimbat s-au schimbat acu juma de an filtrele si uleiul ptc nu mai fusesera schimbate de mai bine de un an si in rest cam atat.... 

Link to post
Share on other sites

Salutare, am si eu o dilema despre 2.0tsi generatia EA888. Vreau sa imi aduc din germania un G6 GTI si am ramas la 2 masini. Sa le zicem GTI-1 si GTI-2

GTI-1 : fabricatie 05/2012 , 130k km, incalzire in scaune, dsg, rcd310, senzori fata-spate etc. - 12.500e

GTI-2 : fabricatie 05/2011, 82k km, incazire in scaune, dsg, rns510, dynaudio, senzori fata-spate etc. - 14.000e

Cunoaste cineva perioada cand s-au schimbat pistoanele pe 2.0tsi? Eu stiam ceva de saptamana 44 in 2011, asta ar fi sfarsitul lui 2011 mai exact dupa 7.11.2011

Ar merita un an mai bun, km mai multi in detrimentul dotarilor si km mai putini?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut, sunt interesat de un Golf GTI, mk6 preferabil. Cel mai probabil achizitia o voi face doar anul viitor dar as vrea sa stiu daca trebuie sa ma feresc de anumite coduri de motor care sunt cu probleme, sau sa mai pun ceva bani si sa ma orientez spre un mk7? Din cate am citit pana acum aici 2.0 TSI se pare ca are ceva probleme.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut,

Doresc sa-mi schimb masina si m-am orientat spre un Golf, pe benzina, cutie automata neaparat.

Bugetul meu este de ~8000 de euro. Circul 90% din timp in Bucuresti (~50 km pe zi) motiv pentru care as vrea sa trec la benzina.

Am dat peste acest anunt: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-ID7Grqqq.html#18269e1845

Ce parere aveti despre masina din anunt? Pentru o potentiala achizitie, la ce ar trebui sa fiu cel mai atent? Ceva pareri despre motor (am mai citit pe forum ca sunt probleme cu acest motor 1.4 TSI)

Link to post
Share on other sites

Problema la ce vrei tu nu e motorul, ala e ok, ci cutia, ea este sensibila fix la frecusul din oras si un schimb de ambreiaje nu este chiar ieftin. Asa ca daca vrei neaparat automat cauta un DSG6, nu DSG7, pe platforma aia, asta inseamna diesel sau 2.0 TSI, sau ramai la manuala.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Razvan Matei

Salut colegi! 

A venit timpul sa schimb masina personala si sa o dau pe un GOLF V din 2008/2009. Am vazut ca masinile din aceasta perioada au cod motor BLS.Ce parere aveti de ele avand in vedere ca au filtru de particule ? e foarte problematic ? E totul ok daca mergi mai turat?

Am pus ochii pe aceste masini.Ce parere aveti ca raport pret/dotari/km etc?

1.https://www.olx.ro/oferta/wolkswagen-golf-model-united-cod-motor-bls-IDa74CL.html

2.https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-v-ID7GsaLp.html

3.https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-ID7GrzYA.html

4.https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-v-1-9-tdi-105-cai-united-jante-aliaj-com-volan-s-parc-s-pl-IDaJI57.html

5.https://www.olx.ro/oferta/golf-5-tour-1-9-tdi-IDaJMRd.html

6.https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-united-1-9-tdi-2008-IDaBqhN.html

P.S:

Masina 1 - cea mai interesanta.Am vazut cartea service,pare totul in regula. O pot atasa daca vreti sa vedeti.

Masina 5 - vazuta , km reali,interior perfect , carte service vazut si totul e in regula

Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fii atent cu filtrul de particule, adica sa ai grjla la regenerari, sa verifici sa il mai aiba pe masina., grija la uleiul pe care il pui etc. 

Din ce vad toate anunturile sunt ale unor  samsari, asa ca mare grija cu "cartea service perfecta". Verifica masina care iti place la un dealer autorizat vw care iti poate spune ce e in baza de date, iar tu verifici sa coincida cu cartea service. 

Ai grija sa nu fie lovita, mai ales in "bot" (diferente de culoare, lonjeroane, diferente de suruburi la prinderi ), sa nu aiba scurgeri de ulei, sa nu dea fum, mai ales daca e BLS, esapamentul trebuie sa fie curat, ai grija la volant.

Ps: golf 5 e o masina destul de veche, iar nr de km e proportional cu vechimea, deci cam greu sa gasesti una cu km putini si "1.9 - cel mai fiabil motor", iar preturile vad ca sunt peste 5000 de coco, deci destul de piperate pentru o masina cu multi km si destul de veche. BAFTA !!!

Edited by nanu_ionut
Link to post
Share on other sites

Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor si ai iesit la 6000e pt o masina de 10 ani cu peste 200.000km, sau daca nu o verifici bine poate sa aiba cu nemiluita.

Cu 6000E iti cumperi masina euro 5 de la prim proprietar Romania, care are deja carte RAR (economisesti 100euro), poate are si distributia deja facuta (economisesti 200euro) si poate are si 2 randuri de jante/anvelope. 

Mai sunt si masini bune, dar trebuie cautat mult. Ai rabdare.

 

https://www.autovit.ro/anunt/opel-astra-h-ID7Gp45Y.html#edf80ff5fb

 

Link to post
Share on other sites

Salut! Ma gandesc sa-mi schimb Golfuletul meu cu unul mai nou, fabricat dupa 2012. Am intrebat niste "prieteni" si unii m-au sfatuit sa nu ma incurc cu motorizarea diesel, deoarece o sa am numai probleme. Voi ce imi recomandati?  In principiu doresc un golf VI combi. Ce motorizare ar fi mai ok? Benzina? Diesel? Mersi frumos :)

Link to post
Share on other sites

Singurele motoare care merita luate in considerare ar fi cele de dupa 2013 (1.4 tsi sau 1.2 tsi- la buget redus, sau 1.8 tsi/2.0 tsi) cu distributie pe curea.

Motoarele cu distributie pe lant (pana in 2013 - deci pe golf 5 si 6) au avut oarece probleme pe partea de distributie, intinzator hidraulic esuat, lant distributie rupt, motor facut pilaf in mers. Ok sa zicem ca nu ajungi acolo, dar ce faci daca masina consuma ulei? asa cum bine se stie ca majoritatea din anii respectivi consuma intre 1-10litri la 10.000km.Si daca asta nu te-a convins, afla ca motorul tsi a 3a generatie, a fost imbunatatit pe partea de stocare caldura, asltfel incat motorul e cald toamna/iarna in 1-2 km, iar consumul intre tsi-ul nou si tsi-ul vechi este de 1-2 litri, diferenta fiind mai ales in mediul urban.

Sfatul meu este daca vrei neaparat golf 6, sa te orientezi spre un 2.0 tdi 2011+ 140 sau 170 cp = 7000-8000-9000euro.

Daca totusi vrei tsi, atunci un golf 7 cu motor tsi si km sub 100.000km il gasesti pe la 10-11-12.000euro, in functie de dotari si ce mentenanta urmeaza sa-i faci (discuri/placute/anvelope/defecte vizuale/vopsea). Spor.

Link to post
Share on other sites

Ca fapt divers, prima masina din lunga lista de modele afisata de Razvan este ok. Recent un amic cocheta intre masina aia si un Passat B6, a ales Passatul pt ca a fost la pret ok, mai mare, cu motor euro 5. In schimb Golful United de pe Cluj a fost verificat la reprezentanta, totul bate conform manualului de service, mecanic verificata masina, totul ok. Nu sunt prieten cu samsarul (da, este un samsar ce o vinde), nu am vreo intentie de reclama, se poate vedea de cand sunt membru pe forum si ca in alte dati am semnalat masini suspecte (asta daca apar dubii). Am cunostinte tangential despre masina datorita celor amintite mai sus.

In alta ordine de idei, am avut 5 ani Golf 5 BLS. Motor brici. Fara probleme, totul ok, nu am avut probleme cu DPF-ul. Am grijit de masina, am exploatat-o cum trebuie, a avut parte si de oras destul, consum peste orice 1.6 sau 2.0 tdi CR. 

Singurul inconvenient din pct-ul meu de vedere si ce ar trebui luat in calcul serios la ora actuala, e norma de poluare Euro 4, la motoarele tdi de 1.9. 

Personal, as renunta oricand la 2.0-ul CR ce il am acuma pt un 1.9, si as renunta oricand la Golf 6 in favoarea unui Golf 5. Am ideile mele, le-am dezvoltat in alte topic-uri. Insa apare in discutie varsta masinii, si automat Golful 5 da cu minus.

Fac o mica paranteza, nu starnesc polemici, dar in timp ce eu aveam Golf 5, in familie era un Astra H. Nu se compara. La niciun capitol. Nu e VW cea mai cea masina sau marca, dar Astra H e departe si de ideea de masina germana, gandita cu cap, practica, intuitiva, de calitate. 

Golf 6 Variant...geniala masina, practica, personal as alege motorul de 1.6. In ciuda povestilor cu EGR-ul care trebuie schimbat la un moment dat...cica, daca primeaza consumul in viata de zi cu zi, 2.0 te rupe la consum. Motoru de 2 care vine cu cutie in 6 trepte e pt drumuri lungi, autostrada....acolo e vis....in tara asta unde te fatzai in aglomeratia din oras iar la drum lung mergi cum mergi, nu faci nimic cu 2.0. Eu cel putin sunt exasperat de cat poate consuma un diesel de 2.0 in comparatie cu motorul de 1.6 al mai multor cunoscuti. 

Pareri subiective, deci nu sariti :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Razvan Matei

Abia acum am vazut ce ai scris.Mersi de info.Din pacate am fost la cateva zile distanta sa ma duc la Cluj sa iau masina,insa a fost vanduta fix inainte sa plec.Pretul il scazuse la 5350 euro si s-a dat imediat.Tot ce am mai cautat de atunci nu aveau carte service,iar daca aveau..era completata pe jumatate sau facatura...asa ca m-am decis sa iau din Germania.Marti va pleca de acolo si in curand va ajunge la mine.

 

MARE ATENTIE CINE MAI ESTE INTERESAT DE GOLF 5 UNITED.

1.https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-v-1-9-tdi-105-cai-united-jante-aliaj-com-volan-s-parc-s-pl-IDaJI57.html

2.https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-v-ID7Gt87M.html 

Este aceeasi masina,dar s-a mutat in alt judet si a mai pierdut vreo 40.000 km . MARE ATENTIE!!!!!!!!!!

 

Asa ca .... feriti-va de seria de sasiu WVWZZZ1KZ8W207404.Intre timp am aflat faptul ca in anunt masina avea 220.000,dar in realitate masina avea 261.000km...diferenta este de 75.000km!!!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Atentie la urmatoarea masina: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vi-ID7Gw6j1.html#contact_form#xtor=SEC-81

In anunt, marele vanzator a trecut km 185.000, si daca ne uitam pe poze, mai exact in poza 5, este usor vizibil ecranul kilometrajului si se vede ca apare 28....

Prin urmare, tind sa cred ca a cam ras 100.000 de km.826282668_5_1080x720_team-edition-16-tdi-105-cp-bi-xenon-adaptiv-maramures.thumb.jpg.38be364e97513651ba262bf37d6871f1.jpgam ras

Edited by LUFY
Link to post
Share on other sites

Se pare că vânzătorul urmărește forumul. Poza cu km a dispărut de pe Autovit ?? ?

Edited by bogdan2
Link to post
Share on other sites

Mda....intradevar m-am uitat de curios si samsarul a scos poza :) De multe ori am vazut tot felul de anunturi de la aceasta firma, cu tot felul de masini, si prin simplul fapt ca aveau km mai putini si carte service (dupa cum tinea sa precizeze in mod deosebit vanzatorul), preturile erau cam cu 1000-1500 euro peste media pietei. Dar samsarul tot samsar, chiar daca cica are firma. 

In urma cu un an vazusem un alt Golf 6 de vanzare la el (printre multe alte masini) si de distractie l-am sunat sa vad ce zice de masina. M-a luat cu...pai prietene, daca vrei sa vezi masina si ajungi in oras, sa ma suni, ca le am nu stiu unde depozitate, si ca mergem impreuna si bla bla. Si i-am zis ca sa imi dea adresa la parcul lui auto, ca merg direct acolo si ne intalnim la locatie. Pai ca nu se poate, ca ma duce el, ca e mai sigur. Probabil, sa nu mergi singur si sa te razgandesti dupa ce vezi ce are pe acolo. Asa macar te poate aburi cu texte, carti service, tuv-uri, facturi si cine stie ce alte smecherii super comune printre cinstitii si mult iubitii samsari.

Link to post
Share on other sites

Are masini de 250.000euro. Tu chiar crezi ca le tine asa la vedere? intr-un parc auto?

Le tine sub cheie intr-o hala, care nu e in oras ci langa. 

Daca o sa mergi vreodata la vama din Nord, o sa vezi multe masini care intra in tara. De obicei pe platforme aduc cate 3, dar mai sunt si cazuri cand le conduc pe roti.

 

Ia uite aici la minuntatia asta cu tot fundul schimbat "in Jermania" vezi luftul de la bara spate?pot sa-ti zic ce are in portbagaj cu el inchis, a bagat-o acu 2 saptamani in tara cand intram eu pe la Petea, ajunge de vanzare.

 Cea mai tare faza a mea cu vanzatori din Maramures, am mers sa vad un sandero in 2013 era produs in 2010, adus din Franta. Cica 25.000km pe bord (era poza cu bordul) cand ajunge un mascarici slab la costum, pe bord erau vreo 33.000km.  Il intreb, si imi zice ca imi pune ce kilometri vreau eu, imi pune 1 km daca vreau. Halal raspuns, ce sa mai zic?

Sa vezi ce retardat am fost in 2013, cand am mers cu autocarul de la Baia Mare la Bucuresti, sa vad un hyundai i30 cu o vechime de 4 ani luat de nou. Era defapt o masina fara itp 1 an jumate, fosta dauna totala. 

 

IMG_20180725_190334.jpg

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut oameni buni.

Sunt nou pe acest forum, asa ca daca postez unde nu trebuie, rog un moderator sa mute postul.

Sunt in cautarea unui Golf si as dori niste sfaturi din partea voastra, pentru a ma decide asupra detaliilor, gen motorizare, an etc. Mentionez ca am citit sectiunea de forum Golf VI, cam tot ce era relevant, insa multe informatii sunt oarecum outdated.

Dar inainte sa intru in paine, sa zic cate ceva despre mine: Sunt programator, la aproape 30 de ani, fara experienta in domeniul auto. Am permisul de 2 ani, am avut un Matiz in primul an, am considerat ca e mai bine sa prinzi primele experiente de condus pe o masina slaba/veche, de care sa nu-mi fie mila ca se zgarie sau are alte probleme. Ultimul an am condus alte masini: Renault Megane (2003, a unui prieten), Mercedes 220 (de la munca) si altele ocazional (Dodge caravan, BMW 525 etc). In concluzie experienta mea este destul de limitata.

Bun, acum legat de ce ma intereseaza mai exact.

Avand in vedere ca estimez ca o sa fac cca. 10k km pe an, din care 75% in oras, m-am orientat exclusiv catre benzina.

Si tot din cauza ca o sa conduc mult in oras (Bucuresti), consider ca hatchback-ul este ideal pentru traficul si parcarile din Buc. Trebuie sa fie insa obligatoriu in 4/5 usi ca e mai practic, coupe-urile sunt foarte limitate ca spatiu si vreau sa ies din oras din cand in cand cu mai mult de 2 persoane si cateva bagaje.

Vreau de asemenea un nivel cel putin mediu de confort, cat si posibilitatea de a conduce putin mai sportiv cand ies din oras. Nu sunt mare amator de viteza, dar cand am nevoie sa accelerez rapid pana la nivelul traficului sa stiu ca masina e capabila si nu ma pune in pericol.

Avand in vedere cele de mai sus, optiuni ar fi destule ca brand, insa bugetul nu-mi permite sa intretin un BMW / Mercedes.

Asa ca optiunea cea mai potrivita atat obiectiv, dar mai mult si pe gustul meu este un VW Golf. Preferabil VI-le, ca de VII nu am cascaval, bugetul meu fiind  cam 7.500 €, limita maxima 8.500 € (dar trebuie sa merite bine banii aia).

Cum am mai zis, am si ceva preferinte de confort, le clasific mai jos in functie de importanta:

-          Must have:  scaune incalzite, climatronic,

-          Nice to have: Lumini de zi, senzori lumina / ploaie, sistem navigatie (poate RNS 510), volan multifunctional, oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice, incalzite, Bluetooth, tempomat

-          For fun: senzori parcare, geamuri cu tenta, sistem audio profesional (dynaudio cred)

Deci, un Golf 6 echipare Highline este cel mai potrivit.

Ca an de productie, 2009 – 2011 pare sa fie intervalul pentru bugetul si nevoile mele. Cu cat urc mai sus in anul de productie, cu atat scade numarul de optiuni si/sau creste pretul.

Legat de motorizare, 1.4 TSI cu 122CP, pare sa fie ideal, mi-ar satisface si dorintele de sportivitate atunci cand am nevoie. Motorul de 1.2 TSI mi se pare mult sub-alimentat si nici nu am auzit prea multe lucruri de bine legat de el. Cu atat mai putin MPI-ul.

Insa am citit atat de multe posturi cu probleme la acest TSI (in special lantul acela de distributie), incat m-am cam speriat putin. Am inteles ca motorul 1.8 TSI nu are problema cu lantul de distributie, deci ar fi o optiune, dar cica papa uleiul ca pe apa.

 

Am aici un exemplu de 1.8 TSI, 2010, 140k km, 160CP, echipare perfecta pentru mine, culoare de care m-am indragostit, iar design-ul acela R-line de pe exemplul asta este cireasa de pe tort.

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vi-ID7GoXDh.html

 

Cateva drawbacks: pretul putin peste buget, 160CP s-ar putea sa fie cam mult pentru ce am eu nevoie (mai ales in oras), consumul daca se duce in 15-16% cum am auzit (trafic de Buc + clima on) este cam exagerat

Dar daca este totusi semnificativ mai fiabil decat 1.4 cu 122CP, atunci as fi dispus sa fac un efort si sa ma descurc atat cu bugetul cat si consumul.

Alte exemple, cu motorul de 1.4  (nu sunt neaparat fixat pe astea de mai jos, doar ca idee)

https://www.olx.ro/oferta/golf-vi-highline-1-4-tsi-IDbiBHd.html Golf VI Highline 1.4 TSI , 2011, 159k km, 8.300 €

https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-highline-scaune-incalzite-alcantara-posibilitate-rate-IDbgvl2.html  - 2010, 176k km, 7.400€ -  este de 160CP dar echiparea foarte buna, pretul decent, jantele dragute :D

https://www.olx.ro/oferta/golf-6-highline-2012-1-4tsi-122cp-90kw-67-600-km-IDbo9Ng.html - Golf 6 Highline 2012 1.4Tsi 122Cp (90Kw) 67.600 km, 10.200 €  – foarte atractiva combinatia de an si nr de km ( avand in vedere pretul si zice ca are reviziile facute la timp la PBN deci se poate verifica, foarte probabil sunt km reali ) – lipsesc scaunele incalzite, dar in rest dotari bune, iar la numaru asta de km (reali), poate as face un efort cu bugetul

Ar mai fi si alte exemple, dar sunt de ajuns cele de mai sus pentru a va face o idee solida despre ce imi doresc.

 

Stiu ca s-a mai discutat destul de mult pe acest forum pe tema 1.4 TSI 122CP, dar au mai trecut anii intre timp si probabil se stiu mai multe acum despre fiabilitatea acestor motoare cand depasesc 150k km.

De asemenea, iau in considerare 20% si motorul 1.8 TSI daca aduce o fiabilitate solida, mai ales ca primul exemplu imi face bine cu ochiul :D

Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca romanul meu pana la capat si astept cu nerabdarea expertiza voastra

O zi buna,

Cristi

Link to post
Share on other sites

Poate o sa imi sara unii in cap, ca nu stiu ce vorbesc sau ca dau sfaturi aiurea, insa dupa mine motorul de 1.4 TSI, ca oricare alt motor, are probleme lui sa zicem. Si povestile astea cu spaima motoarelor 1.4 TSI mi se par mult prea trambitate. Cunosc 2 persoane ce si-au luat in mod expres acest motor, in ciuda tuturor povestilor, si sunt foarte multumite de masini. Cazul 1: Golf 6 1.4 TSI 122 CP, deja la a doua distributie schimbata, km daca bine tin minte spre 190.000, totul ok. Cazul 2: Seat Leon 1.4 TSI 122 CP, prima distributie schimbata, km 120.000.

Eu personal, sa imi cumpar acuma (si mi ciuda de mor ca anul trecut, cand am trecut la Golf 6 am mers tot pe diesel), as alege 1.4 TSI fara nicio remuscare.

Daca in jurul anilor 2000, toata lumea cu TDI schimba distributia din 90 in 90.000 de km, ca asa era regula, mitul, povestile, bla bla, pai schimbai distributia si cu asta basta.

Si eu la randul meu, cu Passat-ul B5.5, la vremea respectiva, m-am apropiat de 180.000, am schimbat distributia.

Pe urma, am avut Golf-ul 5, la 150.000 avusese distributia schimbata in Germania, la 225.000 am schimbat-o si eu. Deci vorbim de distributie schimbata din 75 in 75.000 de km.

Faptul ca la un TSI se recomanda, se face, se spune, multi au recurs la a schimba distributia din 80 in 80.000 de km, sau mai bine zis, in jurul acestei valori, nu vad sincer care este problema.

Cat timp masina pe care sa zicem o gasesti si doresti sa o cumperi are istoric ok, masina e ok, a fost folosita decent, ca te paste o distributie la un moment dat, nu mi se pare asa de speriat.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Sotia are un Fiesta 1.4 TDCI din 2007 care din cauza de bebe a devenit mica asa ca ne orientam catre Golf6/Octavia 2/Jetta.

Merge aprox 8000 km pe an (80 % oras si 20% exterior)asa ca ne-am orientat spre benzina + GPL. Fiind masina preponderent de oras ne-am uitat la motorul de 1.6 mpi ... e o alegere ok tinand cont de cele de mai sus? Sau un TSI+GPL ar fi mai indicat? 

 

P.s. preferabil euro 5 si distributie pe curea sa evitam problemele cu lantul spuse de colegi 

Edited by Raul_X
Link to post
Share on other sites

Golf, Octavia, Jetta.....benzina euro 5 si sa fie distributie pe curea doar 1.6 mpi-ul este. TSI-urile sunt pe lant. Prin urmare ai de urmarit un singur motor ca si echipare....ma rog....1.4 MPI tind sa cred ca iasa din discutie, tocmai de aceea nici nu ai pomenit de asa ceva.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri