Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Salutare...

Intr-adevar Voinea are dreptate...am avut si eu multe nopti nedormite pe tema asta...

Am avut pe mana ambele variate prezentate de tine dar mai exista inca o varianta. Nu te uita la dimensiune,ti-am dat exemplu modul de prindere.

In primul rand trebuie sa te hotarasti ce dimensiune ai nevoie.Din start ai nevoie de 6mm sa ajungi la ET-ul jantelor anterioare la care adaugi cat mai vrei.

Asta cu cat mai vrei e vrajeala...pentru ca au si ele niste dimensiuni standard...

Revenind la variantele tale...

Prima mi se pare cea mai eficienta in momentul in care umbli la roti mai mult decat de 2 ori pe an,dezavantajul lor este ca nu le gasesti decat in dimensiuni mari,respectiv peste 20mm.

Eu am varianta de 30mm si am renuntat la ea deoarece noile jante din start aveau un ET mai mic cu 15mm si finalul...era deja prea mult....

La a doua varianta,am obtat pentru 10mm si ,si aici este cu cantec.

Problema intampinata de mine a fost gulerul/umarul de ghidaj al fuzetei in sensul ca fiind destul de lung(nu stiu de ce l-au facut asa lung) se oprea ghidajul distantierului in el si nu se ducea pana in capat.

Am taiat la strung inelul de centrare al distantierului si janta sta direct pe inelul de centrare al fuzetei...Ca sa intelegeti cat de lung este umarul fuzetei,iese prin distantierul de 10mm si sta si janta pe el :))

Am avut nevoie de prezoane la lungi...clar.

Ca si concluzie,daca vrei o dimensiune mica,pana in 20mm poti alege doar varianta a doua pe cand daca vrei o dimensiune peste 20mm ai de ales intre ambele variante si as merge pe varianta 1 deoarece sunt mai usor de utilizat.

PS.sunt ceva probleme la atasat poze,atat direct cat si in Gallery.

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

Merci de lamuriri @Laurentiu_LWR si @voinea

Clar nu va fi cazul de mai mult de 20mm, probabil voi avea in vedere (la un moment) dat, ce a zis @C Z R, cu 12/18. Pana una alta, momentan, pe mine nu ma deranjeaza ca nu sunt perfect din punct de vedere estetic - considerand totusi ca n-am o masina de expus/pozat toata ziua buna ziua. 

Din calculele imediate o astfel de combinatie m-ar duce min 220 EUR (pe ebay). Voi mai analiza in viitor - deocamdata nu iau nimic. Nu e problema sumei, cat momentul/contextul global.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Prima varianta de soft a fost Revo sau TCM? 

Ce te a nemultumit, de ai ajuns la MRC? :)

Link către comentariu

Am avut Revo pana acum si am fost multumit de soft. Eu nu am mers la MRC sa fac soft, da’ daca am ajuns...m-a pacalit @C Z R sa ii dau de lucru  :)) 
 

Link către comentariu
lambda_dryver

@CristiALF Graficul acela arată  :wub: . Mult mai faina curba, adică fix ce trebuie. 
 

Se vede diferența între un soft tip Off-the-Self vs. un soft Custom. 
 

Acum, distracție plăcută! :Driver:

Link către comentariu

Felicitari pentru decizie.

Asteptam niste impresii reale :)) nu ca ti-e frica .. :biggrin:

Link către comentariu
On 5/3/2018 at 10:27 PM, CristiALF said:

 

IMG_0987.JPG

@ct_act am intrebat, pentru ca la prima resoftare apare pe fisa sus si TCM TUNING, desi mai jos scrie REVO ST1... :) 

@lambda_dryver, chiar asa sa fie? soft tip Off-the-Self vs. un soft Custom? 

@CristiALF, "Este cu totul altceva, castigul de pe grafic nu spune nici pe departe toata povestea. Mi-a fost teama deocamdata sa o cald tare rau , pare putin infricosatoare acum.." asteptam impresii dupa ce te mai obisnuiesti cu ea... chiar asa mare e diferenta? :D 

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Softul initial era Revo, dar dyno-ul a fost facut la TCM. Sper ca acum e mai lamuritor :) 

Diferenta este importanta, da. Acum normal, nu e ca si cum am +50CP si 50Nm, dar generic masina trage/se simte altfel, sensibil “mai violenta” in accelerari puternice. 
O sa studiez problema cand mai am ceva timp liber :) 
Softul  custom (real) este intotdeauna diferit fata de cele “standard”. 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
lambda_dryver

Off: @acidone77 Da, este, dacă efăcut cum trebuie, evident :D. Softurile generice (Off-the-Self) sunt făcute sa acopere o plaja mult mai mare de mașini, cu același motor și, totuși, fiecare masina este diferită in felul ei. Un soft Custom este “Tailor-Made” pentru masina și motorul pe care este instalat.

Acelasi lucru îl putem spune și despre costumele bărbătești. Una este sa iei un costum  cumpărat pe dimensiune din magazin, alta este un costum făcut de croitor, special pentru tine :beer:.

Ot: @CristiALF Neaparat merita un drum corespunzător, pe niște serpentine unde sa arate tot ce poate. Abia aștept impresiile de după :D.

Link către comentariu

Asteptam impresii inclusiv despre comportamentul anvelopelor ;)

Link către comentariu

...pun si eu intrebarea, desi stiu ca un motor violent de puternic intotdeauna ii produce zambete fara de sfarsit pe fata unui petrolhead, unui sofer caruia ii place condusul unei masini, dar totusi pun intrebarea magica(de care multi bineinteles rad): nu iti este un pic frica de fiabilitatea ansamblelor pe termen mediu si lung? Si eu am soft pe masina si am facut doar unul mai soft asa, mai safe (chiar si asa comportamentul motorului s-a schimbat mult in bine). 70+ CP nu sunt putini dintr-un 1.8TSI Stage 1 fara alte modificari. In rest asteptam observatiile si iti doresc drumuri bune si multe zambete pe fata, fiindca acum esti deja in aria golfurilor GTI. Numai bine

Link către comentariu

@razvancc: pana acum pot spune ca deja am pus un petic pe stanga spate :)). Nu am unde sa merg sa le fortez, cand ma mai prostesc eu asa un pic, am senzatia ca sunt pe sine, au o aderenta extraordinara. 

@Andrei1980: Nu mi-e frica, sunt curajos ! :icon_cheesygrin: Chiar daca nu are internele de 2.0, sa stii ca si 1.8-ul este foarte rezistent. In SUA sunt foarte multi care deja de 2-3 ani de zile ruleaza cu IS20/IS38 si valori de 300-310CP / 350-370CP si in afara de putine cazuri cu "eroare" la IS38 setup (din cauze de treaba nefacuta cum trebuie si alte exagerari), nu am auzit de probleme. Si cand ne uitam in curtea unor alti producatori care scot stock la fel din 1.6T, sau pe aproape din 1.5T 3 cilindri, eu zic ca nu e cazul de ingrijorare. Un mic risc exista mereu, si la motorul stock daca ai ghinion. Dar daca softul e facut cum trebuie, nu vad riscuri. In plus, personal incerc sa o ingrijesc cat pot de bine fara a deveni maniac: bag doar Mobil 1 ESP in ea la fiecare 10-11k Km, schimb mereu filtrele, chestii normale de altfel. Si nu iti imagina ca o calc mereu, o calc chiar rar si chiar si atunci nu la 100%, ca oricum n-am unde. La drum intins nu merg cu viteza, merg in general in limite normale. Deci "stresul" masinii mele este practic inexistent, mai mic decat la multi cu dieseluri normale :) . Si apropos, castigul real nu este de +70CP, masina stock avea deja undeva la 195CP si aproape 300Nm -vezi aici graficul: 

 

 

Link către comentariu

E bine de tot, superba masina!!!!! Multumesc de raspuns :) 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Bucura-te de OBD-uri and stuff cat mai poti. Peste 10 ani cand vom avea electrice se va termina cu tuningul iar customizari vom face la sunetul motorului.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Sunt curios cum e OBD Eleven față de VCDS

Link către comentariu

Nu sunt mare expert si n-as putea sa spun prea multe la acest subiect, n-am folosit VCDS-ul. OBD11 are o interfata grafica prietenoasa si este usor de folosit pentru a coda chestii minimale, desi poate face si codari avansate. Eu l-am luat mai mult pentru a putea face diagnoze de baza din cand in cand, mi-am activat pana acum doar miscarea acelor de ceasuri pana la capat la contact si dezactivarea SS, pe restul le cam aveam de mult timp gratie colegului @vdragos .

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

lasand interfetele prietenoase la o parte (nu ca vcds-ul ar fi prea nasol) obd eleven poate face unele codari in plus fata de primul.

sunt curios de ce ai ales asta fata de clasicul vcds.

Link către comentariu

In principal din 2 motive: 

- nu ma pricep si nici nu prea am chef sa sap/caut pentru orice codare la o adica - prefer apps-urile pe cat posibil

- usurinta in utilizare: cu "un breloc" si telefonul am rezolvat problema.

 

Link către comentariu

Mda, am imbatranit, pesemne, placerea de a face loguri cu laptop-ul intre burta de bere si volan incepe sa dispara :)

Te intrebam, pentru ca, de atunci de cand am luat interfata Delphi, de la cineva care o inlocuise cu un obd-eleven, am incercat sa inteleg cu ce este peste astea "nomale". Delphi-ul fiind neasteptat de complex...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!