Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Anvelopele nu mai sunt de incredere, daca mergi tu cu masina😀

Decat doar daca mergi doar prin oras cu viteze rezonabile

Dar cred ca sunt despagubite si pe casco, daca ai incluse si anvelopele si nu ai fransiza

Renteaza la 2 anvelope cu montat , echilibrat

Link către comentariu

Si eu as schimba cat de curand anvelopele... too risky :) 

Cei 390 lei au reprezentat o revizia doar pt schimb de ulei, filtru si manopera, sau revizia completa, ulei, toate filtrele si manopera?

Link către comentariu

Anvelopele o sa le mai tin cel putin pana le schimb cu cele de iarna si voi lua o decizie la primavara. Si eu sunt un pic ingrijorat, mai ales de taietura din prima poza.

390 lei am dat pe 6L ulei, filtru ulei, buson ulei si manopera aferenta. Filtrul de aer si polen nu au fost schimbate de aceasta data, nu e nevoie, le voi schimba la primavara. Si oricum pe acestea le schimb eu de fiecare data, nu e nevoie de mers la service. Daca aveam unde sa ma bag sub masina sau aveam ceva rampe din acelea pentru fata (pot cumpara, dar nu prea are rost, nu le voi folosi prea des), puteam schimba si uleiul singur - problema fiind accesul sub masina pentru demontarea scutului si access la busonul de ulei.

 

 

Link către comentariu

Când incepuse sa scrie interesant s-a oprit... partea aia cu nebunia era mișto.

Referitor la cauciucuri, schimbă-le sau măcar mută-le pe spate, dar indicat e sa le schimbi.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Pai nu are rost sa detaliez: ramane surpriza sau..nu se materializeaza deloc.

Mutarea pe spate a fost luata in considerare, doar ca in acest moment este o bataie de cap inutila: trebuie sa fac niste artificii cu mutatul pe alta janta si nu mai fac asta acum cand ne apropiem de sezonul rece. Asta pentru ca roata in cauza este si cea zgariata putin, deci trebuie sa ramana pe fata unde este mai predispusa la astfel de lucruri (si sa evit zgarierea altora), pe spate am o anvelopa care are un petic deja si trebuie sa ramana pe spate) si mai bine iau doua anvelope noi si fac aranjamentele necesare.  

 

Si apropos: nu merge cu Casco, nu merita cheltuiala, am fransiza.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Cred ca s-au spus destule referitor la schimbat si oricum anvelopele Goodyear Asymmetric 5 si de regula cele UHP nu prea au ce cauta la mers pe soft road cu regularitate.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Sa mai scriem ceva pe aici.. :)

Nu s-au intamplat prea multe in ultimul timp, business as usual: am ajuns la 65000 Km, am trecut la rotile de iarna si rulam fara probleme.

 

DAR..a venit vremea sa mai spargem din monotonie, sa mai facem si noi ceva ! :D - ce sa fie, ce sa fie ?? :scratch::blink:

 

 

IMG_0389.jpg

IMG_0560.jpg

stay-tuned-coming-soon-banner-design.jpg

Link către comentariu

Macar 2 cu intercooler, evacuare.

 

L.E: Nu vad si cutia pt admisie insa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pune un brăduț la oglindă, dar a luat en-gross ca urmează creșteri de prețuri... :))

Link către comentariu
37 minutes ago, ShadoWzZ said:

Stage 33😀

Skipping some steps..:))

 

19 minutes ago, The_Ego said:

Macar 2 cu intercooler, evacuare.

 

L.E: Nu vad si cutia pt admisie insa.

Mda..IS20/38 upgrade suna bine, dar mi-e frica putin..ai uitat ca motorul meu sare in aer in orice moment ?! :icon_geek: Astept sa cedeze (dar ma tot dezamageste al naibii) sa fac upgrade serios la motorul de 2.0 de la Bar-Tek, pentru 600+ CP :icon_cheesygrin:. Poate totusi e acolo vreo turbina gigant :))

 

 

@ct_actNu folosesc braduti mirositori! N-am gasit niciunul care sa dea macar +1 CP :lol:

 

Link către comentariu

In primul colet sunt stickere cu VWFORUM, iar in al 2-lea cred ca e un rezervor suplimentar de benzina :D 

Link către comentariu
  • Administrator

Ai luat o Dacia Spring pe sub mână, neasamblata, și așa a venit în doua cutii ?  (cutii una de intercooler Wagner și alta din mărimea foarte îngustă admisie CAI)

Link către comentariu

Pai chiar este cold start :) - este destul de cuminte la ralanti. Ceea ce este bine pentru mine. 

More to come...n-am apucat inca sa testez prea mult. 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Suna frumos, dar pentru cultura mea automobilistică... cum se împacă cu noile razii ale RAR, în special prin București dar nu numai?

Lăsând la o parte fun-factorul dat de o evacuare gustoasă, dacă zgomotul este peste cel admis, mi se pare pierdere de vreme sa tot pui evacuarea veche și sa vizitezi RAR-ul pentru a recupera talonul după fiecare control. Cum stă la capitolul ăsta?

Link către comentariu

Mda..sa arda sa arda ca e nevoie :) 

Acum, sa va spun o MARE poveste (urmeaza un post lung..):

Cochetam de mult timp cu gandul la o evacuare (ma rog, nu numai :) ) mai incitanta si din diferite motive mereu tot amanam decizia. Initial am dorit un catback de la Milltek, facut special pentru Alltrack (ma rog, mai putin racordul de conectare cu DP-ul, pentru ca Milltek au in sistem ca pe Alltrack este motorizarea/DP-ul de 2.0, care este o idee mai mare ca si diametru decat ce avem noi pe 1.8). Aveam un pret de prin primavara de la Nick Racing parca, dar intre timp UK si Europa nu mai dorm chiar in acelasi pat, taxele au crescut, inflatie, nebunie, deci pretul actual ar fi fost clar mai mare. Am gasit pe "unu'" care se ocupa cu adus chestii: am luat legatura cu el, mi-a dat un pret (bun ce-i drept), dar omul e melc..iar mie nu imi place sa trag de lume sa le bag bani in buzunare. Constient ca ramanand pe acest drum, vine 2022 si eu voi fi tot cu evacuarea stock, l-am lasat in plata D-lui si am zis ca imi aduc singur ce am nevoie.

Intre timp, am aflat ca as avea si posibilitatea sa montez o evacuare Remus, care oficial vine pentru Seat Leon Cupra ST 300 4drive, care Cupra ST este pe dedesubt identica cu al meu Alltrack, cu Golf R Variant, etc (practic orice G7 Variant/Leon 5F ST / Octavia 3 break cu 1.8/2.0 TSI 4m). Am aflat de asemenea cu aparent, calitatea Remus este peste cea Milltek, dar pentru Milltek aveam referinta de sunet de la cineva (si imi placea), pentru Remus nu aveam decat variante pe Net de Leon 2.0, care iarasi imi placeau (evident insa cu DP-ul de 2.0 si softul aferent). O alta diferenta era ca Milltek venea pe 76mm, Remus vine cu 70mm - dar acest aspect nu m-a influentat, e doar o informatie pe care o iau ca atare, nu stiu daca/care ar fi avantajele/dezavantajele acestei diferente. Multi spun ca Milltek (in general) aduce un spor de performanta mai mare fata de altii, iarasi..pentru mine nu a fost cel mai important criteriu si in final am ales sa merg cu Remus din 2 motive principale:

- am ales sa aleg calitatea superioara (a evacuarii in sine, cum este lucrata, etc)

- experienta proasta cu cel pe care il alesesem - de aici rezulta si un aspect financiar: evident puteam schimba "furnizorul", dar pretul pentru Milltek era mai ridicat (obtinusem si un pret bun la Remus de la un furnizor din DE) si nu ma incanta ideea de a da 15-20% in plus fata de Remus..

Undeva pe 21-22 Octombrie am efectuat plata pentru intreg sistemul Remus (dupa ce initial gasisem un alt shop unde doream sa comand dar la care dupa 4-5 zile m-am trezit ca pretul a sarit cu 130 EUR aproximativ, primind raspuns ca Remus a marit preturile - ei avand produsele pe stock totusi.. :nono: ). Asa ca am gasit pe altcineva (alt tuning shop), tot din DE, cu un pret si mai mic decat cel initial. 

Si cum credeam eu ca o sa primesc produsele in maxim 2 saptamani, s-au facut "dacat" vreo 6. La un moment dat credeam ca mi-am luat teapa si deja ma pregateam sa investesc niste bani intr-un bilet de avion si sa-i caut pe flacai la ei acasa.. Nu a fost nevoie, dar Universul era clar impotriva mea: prima comanda "expediata" (pe care am asteptat chipurile sa o faca, normal, un singur pachet) a fost un ..nici nu stiu ce sa-i zic - aveam AWB-ul dar track ID-ul nu arata comanda ridicata (decat inregistrata) si am pierdut 1 saptamana pana am facut scandal si am primit raspuns ca gen ceva s-a intamplat la DPD .. :wacko:. Dupa care, probleme in continuu: i-a lovit rau Covidu' (si i-a tot lovit pana in prezent, ca mai toti angajatii sunt faultati - cretini nevaccinati (deci!) peste tot..), a mai durat iar 10 zile pana sa imi puna iar comanda (care venea direct din Austria, desi eu lucram cu magazin din DE). Vesel nevoie mare, primesc (iar!) AWB, totul bine de aceasta data, Joi pusa comanda, Sambata in RO, Luni la mine la usa un pachetel singurel...:scratch: (cel mic din poza) - doar silencerul. Va dati seama ce criza am facut, nu?! :banghead:  Iar telefoane, mailuri, raspunsuri intarziate (Covid!) , stai ca rezolvam dar suntem handicapati, nervi, stres, injuraturi in barba...dupa inca 10z, in alta Joi, hai ca mi-au pus restul de produse (imi lipsea exact axelback-ul..."doar" cel mai important :vaidecapulmeu:). Imi dau iar AWB, il urmaresc 2 zile, era tot "in transit": mail la DPD-AT ("nu mai este in Austria!, luati legatura cu DPD-RO!"), sunat la DPD-RO ("se poate sa fie la Sibiu, dar noi nu avem AWB partener in sistem si nu avem informatiile necesare, drept urmare, daca nu le primim, dupa 7z returnam produsele!, ca nu putem sa facem livrarea") - va dati seama, imi venea efectiv sa omor pe toti idiotii: vanzator, Remus, DPD AT, DPD RO, pe toti! Priblema era la DPD-AT (care sunt efectiv niste cretini incompetenti - feriti-va de ei cat puteti - un sfat amical), ei nu trimisesera nici o informatie catre DPD-RO - a trebuit sa le dau eu mail si sa le zic ce sa faca (! - ati mai pomenit asa ceva?!), a.i. sa imi primesc naibii produsele. Ca prim minune, dupa 3h de la email, in sistemul de track ID apareau toate informatiile necesare..go figure! Evident, nu putea sa se termine aici: la noi a venit si Sf Andrei + 1 Dec, evacuarea mea a mai stat prin tara pana pe 2 Dec cand intr-un final (:censur:) a ajuns...

Vineri mi-am facut programare la service si am fost sa montez sistemul. Nu a fost chiar 100% fara emotii, toba finala dreapta a trebuit "mesterita" putin pentru ca teava de out nu se centra bine si erau probleme cu montarea tipsului - pana la urma s-a rezolvat cumva. Btw, in pachetul de tobe finale au venit si niste tampoane noi de plastic pe care nu le-am folosit pentru ca cele originale sunt din cauciuc si sunt mai late decat cele din pachet (ar fi jucat putin evacuarea adica). 

Cu tipsurile recunosc ca n-am fost inspirat. Nu stiu ce a fost cu mine, dar nu ma multumesc (ma rog, nu pe deplin cel putin): am vrut sa trec la 100mm , sa fie un look mai "rautz" asa si am zis sa incerc unele drept (nu unghiulare ca cele pe care le aveam). M-am cam inselat, nu arata mai bine. Fix din spate arata ok sa zicem, dar din lateral, desi le-am scos in afara difuzorului doar un deget (2cm), arata exacerbat. Si partea si mai naspa este ca desi sunt puse pe colier (cu adaptare bla bla bla), nu mai pot sa le dau mai in spate ca nu am unde.. Am niste tipsuri comandate din China (am presimtit eu ceva si am zis sa am backup option) care sunt prin Vama acum..se vedem cand vor ajunge, daca imi plac si in realitate - o sa merg sa le schimb. In plus, cele actuale sunt prea "polish" - alt aspect care nu imi place (iarasi, nu stiu ce a fost cu mine cand le-am ales 🙈). Poate totusi cele actuale se mai murdaresc/matuiesc si le mai dispare din stralucire, cine stie.. :)) 

Si cateva coduri pentru piese:

 

Catback-ul Milltek resonated era SSXVW443 (optiunea initiala)

 

Remus catback (resonated):

- Remus Silencer - 7965170300

- Remus Axelback - 7965170500LR

 

Baietii din State mi-au zis ca recomandarea de Remus pe DP-ul stock ar fi doar cu Axelback, fara Silencer (care merge foarte bine in combinatia cu DP schimbat), dar mi-a fost frica de prea mult zgomot ( @ct_act vis-a-vis de ce ai mentionat). Testele initiale imi arata ca evacuarea este destul de linistita (ceea ce este oarecum ce mi-am dorit ca de aia am luat si silencerul, dar as vrea sa fie totusi ceva mai vesela - sa speram ca se "mai lasa"). Nu imi fac griji de zgomot, momentan la mers normal este super silent, doar cand o calci putin are un ton mai grav si la fel pe decelerare vine cu un "drone". Inca nu am facut video de drive-by, nu am cu cine (sotia nu prea e dornica sa ma ajute, ea iubea linistea :)) ). Speram la ceva (nu multe!)  pops and bangs pe upshift sus in ture sau ceva burble pe downshift, dar pare ca nu e cazul ...cel putin deocamdata...nu stiu cat influenteaza aici si faptul ca am soft stock TCU. In plus ma enerveaza si ca am Rev Limiter la ralanti si nu o pot tura mai mult de aprox 4k ture, adica exact unde face un pic interesant, as fi fost foarte curios sa vad cum facea la 5-5.5k...Pff..

Las si ceva poze cu evacuarea, montaj si produsul final actual vizual - care as spune ca este inca work in progress. Finalele vechi a trebuit sa le tai de la T pentru ca nu incapeau in masina ca si tot unitar :vaidecapulmeu::D 

 

   

 

 

IMG_0442.jpg

IMG_0444.jpg

IMG_0561.jpg

IMG_0563.jpg

IMG_0567.jpg

IMG_0571.jpg

IMG_0572.jpg

IMG_0575.jpg

IMG_0576.jpg

IMG_0578.jpg

IMG_0579.jpg

IMG_0584.jpg

IMG_0595.jpg

IMG_0597.jpg

IMG_0598.jpg

Link către comentariu

Mie imi place cum arata. Bravos! Poate o si vedem/auzim live la vreo intalnire de duminica.

Modificat de razvancc
Link către comentariu

Fiecare etapa de la comanda la instalare a fost cu peripetii.

 

Tu unde voiai mai mult sunet? Exterior sau interior?

 

Link către comentariu

Mda..a fost un proces anevoios, dar asa se intampla cand lucrezi cu idioti.. Bine ca s-a rezolvat intr-un final.

Eu doream sunet mai mare la exterior si implicit crescut ceva si in interior. Dar nimic prea deranjant, ceea ce deocamdata s-a realizat. Daca se mai lasa si evacuarea putin, ar fi minunat.

 

Link către comentariu

Frumos frumos! Si eu cred ca ar arata mai bine cu niste tips-uri inclinate (in unghi). :)

Nu ne-ai zis cum se impaca noua evacuare cu raziile RAR (pt ca acolo dai de alti idioti ). 

Link către comentariu

Sincer nu vad de ce as avea probleme, nu fac galagie. Evacuarile stock de la multe masini sunt muuult mai galagioase, a mea e super linistita.  In plus este evacuare stock, am doar niste tipsuri mai maricele ! :alien::D 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Oricum masina e sleeper, cine opreste un break inaltat sa verifice pentru tuning. Mai ales ca inafara de tips-uri nimic nu da de gol.

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!