Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Felicitari pentru achizitie, este cu siguranta "altceva", un "altceva mai rafinat" decat ce se cumpara in mod normal.

Cum s-a mai spus, masina are de toate si se pliaza pentru orice stil de condus si in orice conditii (Traiasca 4 motion) :)

Spor la condus!

Link către comentariu

Felicitari, in sfarsit cineva cu TSI ! un motor care incepe sa prinda "curaj" :D 

Cum se simte masina pe denivelari, gropi, sine etc ? rigida / confortabila/ foarte confortabila ? 

Sa o stapanesti sanatos, baga-i o infoliere macar la bara faruri si capota, sa stai linistit de pietricele etc.

Link către comentariu

Optiunea aia de plecaciune a oglinzii recunosc ca ma dovedeste... :)) , cred ca am eu pozitia oglinzii a.i. nu mai e nevoie sa se miste. Deja ma oboseste sa o testez, am mai facut o mica sesiune si nu a vrut nici de-a dracu sa "zica" ceva :) 

Merci @CrS1985 pentru urari, vad ca si tu ai ceva si mai potent :) . Nu are chiar de toate, ii mai lipseste consum de 1.6 diesel :)) 

@bubu182 Pentru mine, masina este confortabila. Nu as spune foarte confortabila pentru ca A6 Allroad cu suspensie pneumatica era asa, la Alltrack totusi nu e recomandat sa mergi foarte tare peste bumpere si linii de tramvai. 307 SW de exemplu este mult mai rigida, mai ales pe spate (nici nu are independenta), si totusi are trenul de rulare foarte fiabil. Sper sa fie la fel si la Alltrack. Cu colantarea nu stiu....ma bate gandul de folie la faruri si proiectoare eventual..dar nu sunt foarte hotarat. Eu n-am avut probleme cu faruri sparte pe la nici o masina pana acum..la proiectoare da, la 307 le am pe ambele sparte de la pietricele. Pentru capota...nu prea ar avea mare rost, masina e mai inalta, mai putine pietre vor ajunge acolo. 

Si am uitat sa ii spun lui @codz despre garda la sol: oficial cica este 17.5 cm. Acum...in fata, sub bara, am masurat vreo 18.5-19cm. In lateral, la praguri, sunt vreo 22 in spatele rotii fata si vreo 24 parca in fata rotilor spate. Valori aproximative. Probabil ca realitatea in punctul cel mai de jos este cea oficiala.

Este minunata revenirea la DSG, Doamne! cat mi-a lipsit in ultimii 2.5 ani de zile.

 

Link către comentariu

Fii antena cu oglinda.
Bagi in R si pui butonul oglinzii tot in R. In momentul ala trebuie sa-ti reglezi oglinda cat de jos sa-ti bata si in ce directie. Scoti din R, oglinda ramane cum e. Mergi in fata si la 15 la ora se ridica singura la cum e setata sa arate in mersul in fata. Nu vrei sa se ridice cand mergi ci pe loc, pui butonul oglinzii pe 0 si gata. Uite aici filmuletul de la mine de la masina dupa ce mi-am adaugat figura la masina la mine, din cate stiu una dintre singurele Skoda Octavia 2 Facelift cu aceasta optiune. Nu vine din fabrica cu motoras din asta asa ca i-am pus eu un motor de G5 :D .

Link către comentariu

Absolut superba masinuta si sta foaarte aproape de ce si-ar dori inima mea daca as mai fi avut un 1O K euro la buget :) . fain motorizarea si masina echipata...ce mai.... wooooaw... sa te bucuri de ea . Numai bine 

Link către comentariu

@Aerofan Sa-ti dea D-zeu sanatate! :) , merci pentru explicatii, in sfarsit i-am dat de cap! Deci vezi, eu nu stiam faza cu setarea pozitiei prima data, de aia imi dadea cu virgula mereu.

@toniMerci colegul!

@Andrei1980Merci! Cat ai dat tu pe a ta?, ma indoiesc sa fie 10k diferenta.

Ma felicit pentru culoare alba si pentru aceste calduri, este o mare diferenta cand ma urc in masina fata de alte variante. Si trebuie sa spun ca instalatie de climatizare pare a fi foarte eficienta pe G7, o chestie pe care am intalnit-o doar pe masini premium pana acum. Si sunt multe lucruri care contribuie la aceasta calitate overall a masinii, incepand de la cum se inchid portierele, calitate interior, butoane, scaune, volan, schimbator, imbinari, practic totul arata calitate. 

Link către comentariu

Salut ! 

Cu reducere de 8.2% dar cateva optionale(pachet iarna, ecran tactil MIB 2 6.5 , senzori parcare spate si ceva maruntisuri)  am iesit la 21 3OO

Chiar cat te-a costat acesta "Frumusete"? :) 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
21 hours ago, CristiALF said:

@Aerofan Sa-ti dea D-zeu sanatate! :) , merci pentru explicatii, in sfarsit i-am dat de cap! Deci vezi, eu nu stiam faza cu setarea pozitiei prima data, de aia imi dadea cu virgula mereu.

:icon_thumleft: Merci la fel. Ma bucur ca i-ai dat de cap si acum poti sa folosesti si optiunea asta cand ai nevoie. E ajutatoare cand parchezi lateral langa borduri sau daca ai ceva obstacol mic in spate si nu se vede cu oglinda setata pe 0.

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos !

e foarte frumoasa !

Link către comentariu

@CristiALF: ai apucat sa o plimbi pe ceva viraje ? 

Sunt tare curios cum sta pe viraje, poti sa compari cu 307, stiu prea bine masina aia, are o suspensie foarte bine reglata pentru viraje. E mai barca Alltrack-ul ? Are mai mult ruliu ? 

Link către comentariu

Sa fie cu noroc si sa va bucurati de ea! Foarte frumoasa, ii sta excelent pe alb, iar in .ro combinatia TSI + 4x4 + DSG + garda la sol = confort si relaxare maxima la volan, fara batai de cap.

Ca o paranteza, in ultima luna am fost si am facut test drive pentru un coleg cu mai multe SUV-uri compacte, in total 6-7, inclusiv premium. Personal, daca as avea nevoie de garda la sol mai mare, 4x4 si ceva portbagaj, as merge fara cea mai mica ezitare pe un Alltrack (eventual Allroad daca ar intra in buget :icon_cheesygrin:) in locului unui SUV compact, e mai versatil si mai placut, are portbagaj mai mare decat majoritatea SUV-urilor compacte si chiar si garda e mai buna decat la multe dintre ele. Ai facut o alegere excelenta in opinia mea! :icon_thumleft:

Link către comentariu

@75NOR Nu am apucat. Momentan sunt in vacanta cu SW-ul ?, cand ma intorc sper sa o mai plimb putin, peste 2 sapt o sa fac si un drum la munte, mai testam. Pana acum insa, in curbe ma simt ca pe sine. Sta mai bine decat 307-le (care pt mine sta excelent!). Nu am simtit pana acum nici pic de ruliu, dar nici nu as fi avut cum, nu am abordat cine stie ce viraje, am facut totusi doar vreo 110 Km parca :D 

@cris.gMerci ! Allroadul e misto doar A6, A4 nu imi place prea mult (cel vechi), nu consider ca merita banii. Ca SUV imi place noul Tiguan.

De-abia astept sa treaca cei 1500 km sa pot testa mai bine combinatia motor + dsg + 4x4 :) 

Link către comentariu

Azi m-am intors din concediu si de-abia asteptam sa dau o tura cat de mica :D . Am facut un drum prin oras de vreo 25 Km, trafic lejer, vit medie 32 Km/h, consum 9.9 cica.

Maine bag benzina si o scot pe A2 la un drum de vreo 100+100 Km.

Trebuie sa sun la dealer sa vad daca sunt ceva vesti cu cartea masinii, vreo sa o inmatriculez cat mai repede, sa scap.

Link către comentariu

Din diferite motive n-am reusit insa sa ies cu masina pe autostrada, dar am facut ieri un drum in afara de vreo 200 Km. Masina este incantatoare, rezerve de putere suficiente (in conditiile in care merg ca in rodaj..ma roade nitel, recunosc :)) ), liniste in masina (motor, antifonare, zgomot de rulare foarte ok), in curbe am vazut ca am tendinta sa intru cam tare fata de altadata :D pentru ca nu se intampla nimic deosebit, masina urmeaza drumul si sta foarte bine pe sosea, eu garda la sol mai mare nu o simt ca afecteaza comportamentul rutier.

Consumul la acest drum: vit medie 51 Km/h, consum 9.6l/100. 

Chestie funny: pana in prezent n-am folosit decat Drive si nu m-am atins de padele - pentru ca rodaj si mai bine stau linistit si astept :) . Ma cam roade de-un launch control - de curiozitate :D , dar sunt rabdator..

 

Link către comentariu

Cum am mai zis la cineva zilele acestea...acest tip de masina cum este Alltrack, care pe deaspura face parte din segmentul mai de calitate al grupului vw pe langa skoda si seat care si ele au asemeneam modele dar atent facute mai slabute, mai sarace, mai putin rafinate este masina ideala pentru Romania...nici SUV, te mai poti baga 5 metri pe langa drum daca trebuie 4X4(iarna you will be the King of 7 Kingdomes :))) portbagaj de marime normala fata de SUV-uri.  Mie personal masina ta imi place cel mai mult de pe forum... in schimb legat de tinuta, precis se tine bine in curbe dar totusi ai vedea o diferenta daca ai face o comparatia cu una tren de rulare sport...de ex cum isi are colegul The Ego, pana nu isi face lowrider din masina lui...Iar motorul...cand stiu ca puteam sa imi iau si eu un Leon ST FR cu motor identic aproape la acelasi bani...imi place sa conduc mult, dar in asemenea momente imi pare rau ca am atatea drumuri si trebuie sa ma uit la consum si sa umblu cu o locomotiva diesel :)))

Link către comentariu

Merci pentru aprecieri. 

Da, bineinteles ca sunt diferente fata de o masina sport/sportiva, cu garda la sol mai mica si suspensii adaptate - tutusi nu am vreun R deghizat :) . Eu ma refer strict din punct de vedere al unei masini cat de cat normale, condusa de un om normal. As putea sa o fac si eu sportiva pe suspensii daca as vrea - cum ar fi Alltrack coborat ?! :)) - glumesc, normal. 

Despre consum - asa este, cand mergi mai mult si nu esti nabab, normal ca te uiti si la costuri. Din fericire la mine nu e cazul, eu fac in jur de 10.000 Km / an, poate un pic mai mult in anii care vin cu ceva concedii, dar maxim 15k oricum. Drept urmare mi-am "permis" aroganta asta cu TSI-ul, doream de foarte mult timp turbo benzinara. Altfel insa, consumul de diesel in multe situatii nu poate fi egalat si un 2.0l trage totusi bine. Eu m-am intors cu 307-le din concediu, 800 Km cu consum de 4.7 pe bord, probabil maxim 5 real. Ma si gandeam ca Alltrack-ul cred ca nici nu stie sa arate asa ceva, la el e cu consum de 307 x 2 :))  

Link către comentariu

Stiu ca e passat dar las asta aici...10890919_768715456543510_1869600691_n.jpg

Legat de consum eu zic ca ai fi avut undeva la 7-8% (pt ca ai fi mers oricum mai tare :D ) cu golful asa ca nu e chiar atat de neagra situatia.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

@CristiALF: Domnule, ma repet, ai una dintre cele mai interesante masinute de pe forum, personal iti urmaresc topicul cu nesat.

La ce rulaj ai ajuns ? 

Referitor la tinuta de drum, am o senzatie ca desi PDG nu e foarte moale, cred ca te va surprinde in mod placut.

Astept cu mare interes impresiile tale ref la ce se intampla cand viata incepe la 3,500rpm :) 

Inchei invidiindu-te ca ai un motor foarte misto si felicitandu-te pentru "aroganta" de a fi altfel intr-o lume de TDI-uri. Sper sa invat de la tine si sa devin si eu "arogant" in viitorul apropiat :) 

Link către comentariu

Offtopic: Oh come on, o masina mai lasata cu 30mm fata de standard sau 10-15mm fata de suspensia sport nu e lowrider. Perfect rider :)) Am mers 4 ani jumatate cu Eibach Pro Kit in toata tara fara probleme. Asta depinde insa de fiecare.

On topic: Nu ne mai delectezi cu poze? E o prezenta foarte rara pe strazi. Consumul nu e relevant la 1.8tsi cu 4x4 :D

Link către comentariu

@cristi511Randarea aia e hidoasa :) si prost facuta oricum. Probabil ca in realitate nu arata rau.

Cu consumul asta e, vedem ce-o mai fi in viitor.

@75NORAcum am vreo 450 Km. Suspensia deja ma surprinde foarte placut, sunt foarte multumit de ea pana acum. Atunci hai cu aroganta si tu ! :D 

@The_Ego Stii, azi mi-am dat seama ca eu n-am ridicat niciodata capota, asa ca am ridicat-o azi! :)) Poze mai multe nu am momentan, ca inca am tot felul de insecte pe fata de la drumul de ieri si nu vreau sa o spal in fiecare zi totusi :) . Dar hai cu 2 mai importante asa:

 

A doua poza nu stiu de ce o pune rotita, ca pe PC e cum trebuie...

 

IMG_6445.JPG

IMG_6449_nou.jpg

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Sa nu o speli in fiecare zi dar nici sa nu o lasi sa se intareasca insectele pe ea.

Ca sfaturi:

1.  Aplica un coating (de ex de la Gyeon) sau cateva straturi de ceara solida de calitate..

2. Nu o spala la spalatoriile de cartier sau daca o speli, nu ii lasa sa o stearga. Mai bine mergi la selfwash unde nici spuma nu e asa acida, sa matuiasca elementele cromate.

3. Cumpara un prosop de uscare si il folosesti doar pe el pt stergere. 

Oricum albul e super ok pt Romania.. Eu masina neagra nu cred ca imi mai cumpar :lol:

Link către comentariu

Poate imi fac maine ceva timp sa merg sa o spal, stau rau cu timpul desi sunt inca in concediu. Maine ma duc la ANAF sa iau decizia si sa platesc taxa de timbru si pe urma vreau sa fug si la Politie sa inmatriculez masina. Parca erau gata actele in 2 ore sau ceva de genul, nu? Eu am deja numerele vechi rezervate de la Polo, trebuie doar sa imi scrie in carte si sa imi dea talonul si vreau sa ma duc cu masina si astept pe acolo, mai pierd timpul. Din cate stiu eu, merge folosit inca RCA-ul de 30 zile daca este valabil, nu? Ca mai am vreo 2 saptamani valabilitate si as vrea sa le folosesc :) 

Despre detailing insa recunosc ca nu stiu nimic, sunt pe langa. Iar ca sa iau eu produse si sa le folosesc, cand nici nu ma pricep, parca nu ma trage inima. As merge la cei care se ocupa cu asa ceva si sa faca ei, dar nu prea stiu unde, ce si cam cat ar costa, luna asta e cam de suferinta cu banii dupa concediu si inmatriculare, as mai amana pana luna viitoare. 

Cand am spalat masina nu i-am lasat sa o stearga decat asa usor sa adune apa de pe ea, nu sa o frece. 

Masina neagra am avut - nu voi mai avea vreodata. Vara e crima in ea. E asa bine intr-o masina alba/argintie...

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
lambda_dryver

Legat de inmatriculare, numerele ti le elibereaza in 2 ore, dar talonul mi se pare ca dupa 2 saptamani si ti-l trimit prin Posta. S-ar putea sa ma insel, dar asa era ultima data cand m-am confruntat cu chestia asta...

Legat de detailing, daca iti permite bugetul sau reusesti sa faci un effort, o protectie nano-ceramica de calitate te scuteste de multe pe viitor! Minimumul necesar ar fi aplicarea catorva straturi de ceara solida, operatiune ce trebuie repetata cam o data pe luna. Poti merge pe un Sealant, care are durata de viata mai mare, dar si costul / timpul de aplicare este mai mare. Cea mai buna varianta ramane o nano-ceramica, dar costurile se duc inspre 100,-euro. Macar asta are durata de viata de minimum un an, deci ai sta fara griji. Indiferent ce varianta de protectie alegi, neaparat se renunta la "degresarea" de prin spalatorii pentru ca ataca protectia...

Nu in ultimul rand, foarte important este sa-ti cumperi un prosop de uscat profi. Daca nu ai timp sa te ocupi tu, personal, cu spalarea masinii, macar da-le prosopul baietiilor de la spalatorie sa stearga cu al tau. Dupa fiecare utilizare, il speli la masina la 90 grade, doar cu detergent, fara balsam/inalbitor. Problema cu stersul nu este ca insista (asta oricum nu e recomandat indifferent unde o speli) ci faptul ca lavetele din spalatorii sunt imbacsite de praf si particule de mizerie care creaza acele "holograme" pe masina. Lucru valabil pentru orice culoare, nu numai pe negru...

P.S: Nu cred ca ti-am zis: Sa o stapanesti sanatos! Chiar este o prezenta rara pe strazi, dar, personal, mi se pare o masina care imbina foarte bine cam toate caracteristicile utile tarii noastre, cat si ale placerii si pasiunii :D .

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Merci @lambda_dryver pentru detalii si urari.

Dar aceste aplicari de ceara sau sealant cum le recomanzi a fi facute: singur sau la atelier de detailing specializat? Si daca personal, atunci ce produse/de unde si cum se aplica?

Merci.

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!