Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Te gandesti totusi prea departe, la mine a fost o lucrare mica. Ochiometric a fost suficient la mine, nu stiu cun se procedeaza in alte cazuri.

Link către comentariu

+1

Arata perfect asa. Cele originale pareau cam anemice, iar mai mari cu siguranta duceau spre tuning de prost gust.

 

Link către comentariu

Merci.

Asa e, mai ales de la departare pareau anemice, bine zis :) Pentru cele mai mari trebuia intr-adevar sa schimb si motorul  :))

 

Link către comentariu

Merci :) 

Am uitat sa precizez ca daca e cineva interesat de vechile tipsuri (banuiesc ca mai pot fi folosite), le "donez" pe vreo cateva beri ca e cald afara :)

Link către comentariu

Lookin' good! Ce a fost nevoie sa dea jos pentru lucrare?

Eu balesc la o evacuare, insa totusi avand in vedere ca folosesc masina si pentru excursii lungi mi-e frica sa nu fie deranjanta, pentru ca inclusiv asta stock atunci cand e masina incarcata si A/C-ul lucreaza din greu (multe grade afara) se aude destul de tare. Asa ca iau in considerare sa schimb si eu doar tips-urile.

Link către comentariu

Nu s-a dat jos nimic, s-a lucrat direct pe masina.

Evacuare sport mi-ar fi placut si mie, dar sa fie la buton si sa pot sa am silentiozitatea de acum in marea majoritate a timpului :D . Mai aproape de adevar insa ar fi fost Maxhaust, chiar daca e mai lame asa, ar fi rezolvat problema de sunet. 

Dar oricum sunt variante foarte scumpe, iar pentru mine tipsurile sunt suficiente momentan. 

Link către comentariu

După ce ieri ți-am dat un emoticon "confuz", trebuie sa recunosc ca cu cât ma uit la ele, cu atâta parca sunt mai ok :-)

incadrarea mi se pare reușită iar mărimea este decenta, +5hp din partea mea, Weekend fain ;)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

M-am intors dintr-o mica plimbare pe Transalpina. 

Vineri la dus am mers foarte bine o mare bucata de timp, m-a dus Waze-ul super bine sa intru pe Valea Oltului de pe Centura Calimanesti, mai aveam doar 9 Km pana la Brezoi, dar cum am intrat am dat in super coloana datorata unui accident si am stat efectiv 3 ore. Horor. 

Am fost cazat in zona DN 7A si Sambata am plecat intr-o mica excursie de 250 Km Voineasa - Obarsia Lotrului - Ranca - Novaci - Baia de Fier (vizitat Pestera Muierilor) - Polovragi (vizitat Pestera cu acelasi nume) - Horezu - Rm Valcea - Brezoi si retur

Transalpina nu  a fost chiar libera, dar s-a mers totusi foarte bine. O sosea minunata intr-adevar, cu niste peisaje superbe.

Am facut 750Km in total, consum 9.1L la o medie de 61 Km/h, in general am mers destul de tare pe unde s-a putut (desi medie nu o arata) si oricum nu pot merge la consum :)

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am trecut aseara pe langa tine :D am crezut ca vii dupa mine dupa cum plecasei de la semafor, dar ai lasat-o moale :)) 

Link către comentariu

Ha!, deci tu erai unul din cele 2 CC-uri ?! :)) 

Nu nu nu...nu vreau sa las carnetul pe acolo pe T Vladimirescu, acolo intotdeauna merg regulamentar :D. Se aude misto evacuarea btw :) 

 

 

 

Link către comentariu

@CristiALF Tizule, acum am vazut si eu cu ce ti-ai mai accesorizat Jucaria. Un mare :icon_thumleft: din partea mea.

Vad ca ai cochetat si cu tu cu ideea de a schimba evacuarea originala, ca si mine de altfel :P

Intr-adevar... e cam scumpa distractia cu evacuarea schimbata... mai ales la astia cunoscuti Milltek, Remus etc.. unde poti regla valvele din switch.

Am vazut si problema pe care ai avut-o cu folia... eu am montat-o la tipul care mi-a facut detailing-ul...nici nu stiu ce folie e... mi-a spus ca e "d-aia buna", m-a costat 200 lei infolierea. Chiar, la tine cat a fost?

Si mai voiam sa te intreb daca baietii astia de ti-au montat tips-urile se pricep si la evacuari sport. Poate imi recomanda ei ceva calitate/pret ok... parca n-as da 1100 euro pe o evacuare.

Cheers,

Link către comentariu

Merci :) 

Folia a costat tot 200 lei si la mine. Cat despre baietii cu tipsurile as spune ca da, in principiu ei asta fac destul de mult dar nu stiu detalii, nu i-am intrebat. Eu am considerat ca tipsurile sunt tot ce imi doresc in conditiile mele de familist :) 

 

Link către comentariu

Azi in vizita la @voinea:) 

In concluzie zic "sa fie primit !" , mai da si VW cate ceva gratis/bonus cateodata :)) 

 

IMG_9191 (1280x960).jpg

IMG_9193 (960x1280).jpg

Link către comentariu

Stai linistit ca primesti tu factura de la VW in curand pentru +15 CP si +17Nm. Sau iti dau un storno si iti scad din putere la urmatoare masina VW.

Link către comentariu

Cand am vazut poza am zis ca te-ai dus sa faci "pasul" :D

sau asta e doar testul "before"?

Link către comentariu

E si before si after, 2in1 :D 

Nu am facut nimic "necurat"...inca :) . Pana la vara cu siguranta nu se va intampla nimic.

@Doc Morelli Nu stiu, nu ma intereseaza, nu mai platesc nimic :D 

Link către comentariu

Asta cu graficul de putere nu e ceva neobisnuit la VW - am un amic cu o Skoda Superb 2 care a gasit pe Dyno (serios, facut afara) 187 de cai la motorul precedent care teoretic trebuia sa dea 160, desi cuplul era clar plafonat la 250. De aceea se si poate ridica usor puterea la motorul asta.

In alta ordine de idei e absolut cool sa platesti 180 de cai si sa primesti 195.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!