Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Merci Florine de idee. Am sunat si la Topgear - nu a raspuns nimeni.

Am vorbit la Pilot si costurile sunt chiar decente, m-am uitat si pe site la ei. Tips-urile sunt undeva la 90-110 lei / bucata si montajul (se sudeaza) este tot vreo 120 lei. E ok ca si pret, va trebui sa ajung pe la ei sa vad si tipsurile la fata live, vreau model ca si cele originale - routunde si taiate jos, si fara nimic scris pe ele :) 

 

Link către comentariu

Am facut eu a 3-a varianta de evacuare la Pilot (undeva la marginea Pipera); inca e pe masina. Sunt multumit in proportie de 95% - se puteau face eforturi mai mari la pozitionarea din prinderi, dar sunt piticii mei si cei carora nu le explic, nici nu observa. Baietii de acolo sunt super profi si ok - nu au fite :).

E foarte relativa treaba, tips-urile arata cumva cand le tii in mana / te uiti (doar) la ele si cu totul altcumva atunci cand sunt montate pe masina.

Bafta!

LE: IMG_5015.thumb.JPG.e04f3404954233741eff963fb2619792.JPG

eu am ales dintre "finalistii" din poza.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Da, stiu ca e altceva cand sunt pe masina, dar ce sa fac..eu sunt foarte ok cu cele din fabrica ca si model, doar ca le vreau mai mari in diametru. Pana nu le pun pe masina n-am cum sa stiu cum vin exact :))

La mine nu ar fi vorba de prinderi, ca nu schimb decat tips-ul, care si asta se sudeaza. E vorba doar de pozitionare si simetrie.

Link către comentariu

Nu te avertizam cu privire la aspectul asta, incercam sa emit un feedback al felului in care lucreaza baietii de acolo - si anume, foarte bine dpmdv.

On the side: banuiesc ca nu te gandesti ca le sudeaza "pe masina". Vor da jos finala - probabil o vor lasa "sa atarne" pentru a avea spatiu de manevra. Anyway, stiu ei ce au de facut :).

Link către comentariu

Da, asta e cuvantul - nu au fite, si am putut sa stam langa ei si sa le spunem pozitia dorita exact. Si gasesti fara text pe ele, fara probleme.

Link către comentariu

Cica au text pe ele, dar se sterg :) 

Link către comentariu
17 minutes ago, CristiALF said:

Am vorbit la Pilot si costurile sunt chiar decente, m-am uitat si pe site la ei. Tips-urile sunt undeva la 90-110 lei / bucata si montajul (se sudeaza) este tot vreo 120 lei. E ok ca si pret, va trebui sa ajung pe la ei sa vad si tipsurile la fata live, vreau model ca si cele originale - routunde si taiate jos, si fara nimic scris pe ele :) 

Ce preturi, bai baiatule :P Ieftin ca braga.

Alea de la Pilot pe care le vreau eu, adica trapezoidale, sunt 250Ron bucata, fara montaj :( 

Uite aici:

http://www.sisteme-esapament.ro/product/tipsuri/tipsuri-pilot/ornament-esapament-inox-tips-trapez-p704/

Eu cred ca o sa merg la Pitesti (la ei) pentru asta.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Pai da Tizule, ce sa-ti fac, daca tu vrei doar chestii de limuzine..ia de plateste :biggrin:

Quote

pretabil VW Passat, Audi A6, BMW F10, Mercedes S klass

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
22 hours ago, CristiALF said:

A inceput sa ma bantuie un gand: cred ca am mai precizat pe undeva ca mi-ar fi placut ca evacuarile sa fie ceva mai mari in diametru, adica undeva pe la 90mm probabil, ceva de genul, tot rotunde, ca si originalele. 

 

Am si eu gandul asta de cand am vazut masina :) Dar parca nu as umbla la toba fara sa o sa fac sa se si auda.

Link către comentariu

Daca mai eram holtei asta se intampla :) 

Dar cu familia nu se poate cu zgomot, ai nevoie de liniste. Iar singura varianta ar fi o evacuare cu valve inchis/deschis, dar efortul financiar e prea mare si nu renteaza. Alte variante de mijloc nu cunosc..

 

Link către comentariu

Si de alta bara, cea de R Variant.

Ar fi cred prima din Ro.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Da, asta e problema, ca nu pot pune alta evacuare pentru ca ar trebui ori schimbata bara/difuzorul, ori modificata cea existenta sa incapa cele 2 evacurari duble. 

Prima varianta nu ar da bine la mine pentru ca eu am acele elemente "alltrack" si nu pot sa rup tema generala, ar arata ca dracu. Bara/difuzorul la fel, nu ar da bine pe masina mea inaltata, alea dau bine pe o masina joasa. Nici varianta a doua nu e ok, nu vreau sa ma apuc sa decupez din bara, nu fac chestii din astea. 

Altefel varianta lui @C Z R nu era rea... desi sincer nu stiu cum e altcatuita evacuarea in sine ce ar fi insemnat ca si modificare, adica probabil erau mai multe de modificat , nu doar finalele (unde naiba sunt valvele alea situate?) ?

Edit: singura varianta ok ar fi sa pun difuzorul de Alltrack TDI care are dubla evacuare pe stanga si loc de decupat identic pe dreapta - sau ma rog, asa pare in poze. Dar prea multi bani si bataie de cap. Asta presupunand ca evacuarile de R (care sung mai mari totusi) incap acolo ...lucru de care nu sunt foarte sigur..

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Un setup interesant pentru valva am vazut la R-ul lui Robert.

Mi-am permis sa marchez cu un cerculet pe una din poze - pozitia valvei. La el fiind evacuare aftermarket e un setup simplu si eficient - valva inchiza sunet cuminte prin toba finala, valva deschisa sunet tare prin teava directa si un pic probabil prin toba (ca cel mai mult va iesi nerestrictionat prin teava)

La stock nu stiu cum e - poate ne ajuta @C Z R

 

golf r robert_mod.jpg

Link către comentariu

Cea OEM are 2 cu 2. Toate cele 4 iesiri trec prin toba finala dar au trasee diferite in interiorul ei. Clapetele sunt situate pe traseul dintre toba finala si tips-uri si inchid/deschid cele 2 iesiri din extreme (prima si ultima).

GTI Clubsport-ul (si cred ca si GTI normal) are si el o clapeta pe una dintre cele 2 iesiri.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Ahaaa, acuma inteleg de ce la mai toate R-urile pe care le vad, tips-urile din exterior sunt curate iar cele din interior sunt negre de numa'-numa' (ca si la mine dealtfel). :D

GTI-ul normal, cel putin pre-facelift, nu are clapete din pacate, are doar obositul ala de soundaktor enervant. Nu stiu cum au putut sa se zgarceasca tocmai la GTI, ca pana si GTD-ul are asta ca optiune.

Link către comentariu

La gtd are alta intrebuintare principala valva aia de pe evacuare.Ultimul lucru e sunetul.

Link către comentariu
16 hours ago, cris.g said:

GTI-ul normal, cel putin pre-facelift, nu are clapete din pacate, are doar obositul ala de soundaktor enervant. Nu stiu cum au putut sa se zgarceasca tocmai la GTI, ca pana si GTD-ul are asta ca optiune.

Bun, ma simt mai bine ca GTi-ul nu are, ma gandeam ca doar la Superb s-au ieftinit la capitolul asta :( Desi TSI280 are clapeta, dar doar pe evacuarea din dreapta.

Apropos, Superbul 220 nu are soundaktor, dar sub 4000rpm nu se aude motorul in interiorul masinii :( Si nici DSG fart nu am sesizat pana acum, remarcasem ca la GTI se manifesta, corect ? 

Link către comentariu

Ceea ce e normal sa nu se auda la o masina orientata spre confort, mai rar ca tine sa cumpere cineva Superb cu performante de GTi. Superb e gandit mai mult highway cruiser decat canion carver.

Se rezolva cu eventual cu anularea intermediarei :D

Eu ce sa mai zic ca am 2 intermediare pe1.4 :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
3 minutes ago, The_Ego said:

Se rezolva cu eventual cu anularea intermediarei :D

Hmmmmm....that's a thought :) 

Link către comentariu

Din spusele lui @C Z R dsg farts pot fi codate. Adica nu e ceva ce apare automat in urma scoaterii intermeriarei (spre exemplu). Eliminarea unei tobe de pe evacuare poate doar amplifica fenomenul. Poate ne spune el cum se pot coda chestiile alea. 

Link către comentariu

Nu are absolut nicio treaba evacuarea. Ea poate doar sa amplifice efectul dar functia este scrisa in ECU si DSG iar cu plecare folosind launch control, ea este dezactivata.
Unde/cand am spus eu ca pot fi codate ? A nu se confunda cu "pops and bangs" sau "overrun crackle" cum zic unii, pocniturile pe decelerare. Si aia este tot o functie si da, poate fi alterata, dar tot din harta din ECU.

Quote

Volkswagen came up with the concept of retarding ignition timing at the crucial moment of the gear change, effectively mimicking the act of lifting off the throttle.  However fuelling and valve timing remain unaffected under this programming setup.  This results in excess fuel being deposited into the combustion chamber, remaining un-ignited.  When the next gear is engaged, ignition of the fuel is resumed via the spark plugs, and the excess fuel in the combustion chamber and exhaust manifold ignites

Nu e o "codare" pe care o faci ca si cum ti-ai activa DRL-urile si doar tunerii au acces la asa ceva.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

O chestie ma intreb - ca mai multi spuneti de aceste DSG farts. Pe vremea mea :D genul asta de zgomot era un misfire - popular spus detonatie. Si cand reglai un motor te chinuiai exact sa elimini aceste misfire-uri...

Chiar nu or vatama nimic la motor?. Nu imi spuneti ca faptul ca e o "optiune" ar fi o garantie - ca sincer nu cred asta - in zilele astea nu prea ii mai intereseaza sa tina 20 ani o masina, ci daca ajunge cat mai repede si mai des la service, e mai bine pt firma...

 

Link către comentariu

Sunt masini care au asta din fabrica de 10 ani de zile si n-au pocnit. Nu cred ca e cazul sa incepem polemici :)
Nu stiu cati de aici au de gand sa tina o masina 20 de ani ...

P.S: Hai sa nu poluam topicul totusi. Scuze Cristi.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!