Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

On 3/15/2017 at 0:02 PM, The_Ego said:

 

2rfbudd.jpg

Pentru cine a observat exista o gaura in difuzorul spate. Evident iar reduceri de costuri, si acolo exista o acoperitoare. Aparent Golf Variant vine cu aceeasi gaura neacoperita. Sunt 2 coduri, unul pt o acoperitoare mai lunga, alta mai scurta si nu stiu care ar fi in cazul meu. Colegii cu Variant fara carlig sa se uite daca au aceeasi decupare acolo.

Ma ajuti cu codul/codurile pentru capacul asta, te rog? 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inca aproximativ 3500km pana la borna de 15.000 pt inlocuit uleiul. A se citi pana la 30.000km pt masina.

Sapt viitoare ma asteapta un drum pana aproape de Durău, iar la jumtatea lui august drum de Grecia...total din cele 2 escape ar fi minim 2400km. As face revizia inainte de Grecia, avand in vedere ca vara asta mai mult a fost prin Bucuresti.

Intre timp, printre betoanele urbane:

fdx9ft.jpg

1415vtf.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Speram sa nu scriu de rau aici, dar trapa mai nou face figuri. Din fericire se inchide, insa iar bila neagra pt VW si iar vizita in service. Problema e doar la inchidere cand e ridicata. La deschis si inchis complet merge,dar nu vreau sa mai experimentez ca poate ramane pe deschis. Am intrebat in mod expres la livrare daca exista un fail safe, o inchidere mecanica in caz ca doamne fereste electric nu mai merge, mi s-a spus ca nu, dar oricum nu se poate bloca. :))

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

trapa in mod normal are un sistem mecanic de actionare (nu mai retin la ce model am vazut)

undeva sub "lustra" sau suportul de ochelari trebuie sa fie o micuta coarba hexagonala si ceva instructiuni de actionare (sticker care indica unde bagi aia)

daca la a ta au renuntat la asta, inteligenta miscare. not!

Link către comentariu

De asta au si numit-o panoramica la golf 7, chiar daca nu e ca dimensiune..devine ca functionalitate. Doar te uiti prin ea. E ciudat ca si butonul nu are o cursa obisnuita. Am pus mana pe toti stalpii, pe plafoniera, dar nu sunt urme de infiltratii.

Si asa voiam sa fac revizia de 15k km.

Link către comentariu

Toate trapele au sistem de actionare mecanica - la care ajungi de obicei desfacand ori panoul de comanda ori un capac dedicat alaturat (asa e la G4 de ex) Si cheia de obicei e clipsata pe acolo (pe capac sau mecanism). Oricum - scrie in manual pe la sfarsit :)

@CristiALF e cu suruburi ala - nu merge - recomand asta:

 

ventuza-dubla-pentru-parbriz-ventuza-geam-auto-1bc8c28603cb05ce95-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu

Singurul lucru care ar avea tangenta cu asa ceva este:

received_1608515205837978.jpg

De aici se intelege ca NU exista posibilitatea mecanica de inchidere.

Am verificat si nu blocheaza nimic. Fapt relevat si de faptul ca daca deschid si culisez trapa in spate, la inchidere nu are probleme.

Sa mai spun ca la telefon pbv mi-a spus ca intretinerea/ revizia trapei se face la 30k km, iar pbn la 6 luni..nici ei nu stiu (nu ma mai mira nimic). Luni sunt la pbn sa rezolv.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Iti zic eu. In sistemul ala intern al lor apare la 2 ani sau 60000 de km.

Link către comentariu

Se pare ca @Muale a avut dreptate :(  Au scos posibilitatea inchiderii mecanice in caz de defectiune, la golf 7 ...

citat din manual:

Emergency closing of the power sunroof
If your power sunroof will not close properly, do not try to close it
yourself, doing so can cause serious and expensive damage that
will not be covered by any Volkswagen Limited Warranty. Special
knowledge and tools are required to close the power sunroof if it will
not close on its own. To help prevent damage to the sunroof, have
an authorized Volkswagen dealer or an authorized Volkswagen
Service Facility help you close and repair the power sunroof.

naspa... tot ventuzele is baza :(

Link către comentariu

Sper sa fie o rezolvare simpla. 

Azi am mai pus inca 400km facuti intre Bucuresti si Izvorul Muntelui. Mi-am amintit ca DN2 e cel mai haotic drum. Am ajuns cu 80kmh si 7% pana la Bacau (de pe CB), unde s-a stricat media cu 2km de mers cu 5-10kmh multumita unui semafor. Per total pe cei 400km, medie de 69kmh si 6.6%. Era mai simplu cu poze, dar am uitat. ACC-ul nu l-am putut folosi cum trebuie fiind acea banda jumate si lipsa de civilizatie de pe drum. Evident consum dat peste cap de multe accelerari, vitezele extraurbane nu se mentioneaza.

20170728_213219.jpg

Imi pare rau ca nu am prind loc langa fl :))

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Multa lume e pacalita de DN2. In realitate are doar o banda pe sens, restul este acostament, pe care conform legii, nu ai voia sa circuli. Intr-adevar, se circula haotic si in perioada asta au mai aparut si carutele :))

scuze de off

Link către comentariu

Eu fac Bacau-Bucuresti la 2 saptamani si pot sa confirm ca e haos mare, incepand de la soferi si pana la masinile de politie nemarcate (precum vw caddy, peugeot boxter) care au radar tip pistol iar amenda o primesti abia in urmatoarele localitati, fara sa stii macar unde te-au pozat baietii. In schimb, macar calitatea asfaltului este destul de buna si nu stai cu grija gropilor.  E un drum pe care pur si simplu nu poti merge calm si constant, ca dovada si consumul tau.

Cu trapa ai mai rezolvat ceva?

Link către comentariu

Luni am verdictul la trapa. Pana atunci nu ma ating de ea, sta inchisa. Din pacate, acum cand am dat de temperaturi de 20-25 grade, soare, aer curat trapa sta inchisa :(

20ubpzl.jpg

20170729_164614.jpg

20170729_104805.jpg

Bonus, o eroare de indicator presiune anvelope, care e diferita de cea de presiune scazuta in care imi indica si ce roata. Din fericire, dupa ce am repornit motorul s-a sters. Ciudat avand in vedere ca indicatorul de presiune e de fapt in abs. Oricum e bine ca anvelopele nu au probleme.

20170729_155927.jpg

Link către comentariu

Am avut si eu eroarea aia, mi-a aparut dupa ce am facut o pana - eu am resetat sistemul manual si de un an nu a mai aparut.

Link către comentariu

Am venit cu amintiri,mai exact cu masina putin stearsa de o soferita din Bacau care a plecat de la indicatorul de STOP pana sa pararesc intersectia. Efectiv nu era nimeni in spatele meu, dar a fortat fara vreun motiv. Mergeam linistit cu 50kmh cand am auzit si am simtit. Fiind la drum lung, duminica si fara daune importante am zis sa fac amiabila. Desi poate suna rautacios, insa asemenea lucruri merita platite cu carnetul cateva luni ca sa invete. Mai ales ca daca era cu 1 secunda mai devreme imi lua aripa si portiera spate si iesea altfel. Din fericire, stersatura in mare parte se ia, de pe janta la fel. Sa vad cum o sa fac insa la janta, ca de zgariat a zgariat-o. Plus sa vad geometria daca e afectata.

Are rca la euroins (nu ma mira), dar ma bucur ca o sa pot face pe casco cu regres.

20170730_121540.jpg

20170730_161106.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pacat, imi pare rau de patanie :(

In poza se vede mai rau decat povestesti tu, dar daca zici ca se ia inseamna ca nu a fost chiar asa. Nu cred sa fie afectata geometria, dar daca poti, e cel mai bine sa o verifici pentru linistea ta. 

Link către comentariu

E destul cauciuc unde e negru, care se ia. Ma bucur ca bara are prinderile in ordine, nu e sparta.

Asta e, se rezolva. Cel mai deranjant este ca necesita timp. 

IMG-20170730-_WA0007.jpg

Cauciucul e bine, intreg, fara vreo bataie. 

Cu toata oprirea asta tot am reusit 70kmh media pana la Bucuresti si 6.1% de la Piatra Neamt.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asta e problema... nu fierul care se face, ci timpul... stiu cum este. :banghead: îți urez nervi de fier! Se rezolva toate. 

 

Link către comentariu

M-am programat pt constatare la Allianz pt miercuri. Sper sa pot sa iau masina de la PBN pana atunci.

Azi am lasat-o si problema cu trapa s-a repetat. S-a chinuit consilierul din buton sa o inchida si nu a mai vrut sub nicio forma, doar de deschis..acum nu a mai vrut nici sa culiseze inainte ca sa se aseze. Pare sa fie ceva de la butonul din interior sau pe circuitul electric de comanda. Din cheie inchide fluent, fara probleme. Cu ocazia asta am aflat si de actiune de update pe frana de parcare.

Astept verdictul. Insa they don't make it like they used to, asta e clar.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu sunt asa sigur ca e good news... din pacate, am ajuns ca 80% din probleme sa fie cauzate sau efectul electricii/electronicii.

@The_Ego: sa ai parte de o rezolvare rapida si cat mai putin intruziva in masina, preferabil fara demontat capitonaj plafon...

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu

Ma refer doar in cazul de fata unde sigur exista o rezolvare rezonabila si unde mecanica ar fi fost mai tricky.

Altfel, da, problemele electrice - cele mai naspa.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!