Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

On 1/27/2018 at 21:50, ShadoWzZ a scris:

+1, sunt total pentru asta .. am facut-o si eu. Cum e cu arcurile de coborare pe vremea asta prin cartier ?

Fara probleme, dar nici nu am mers prin sleauri mari. 

Maine ajung la Turbocon, pana atunci atasez pozele cu daunele carora eu nu le gasesc o explicatie. 

Eu sper sa poata rezolva zone cu lipsa de vopsea si cu retusul si sa nu fie nevoie de vopsit toata capota pt asa ceva si stalpul A. Sa fi fost de la pietre..dar urmele sunt destul de sus pe capota. Poate de la vreun animal..pt ca am vazut urme de pisica pe capota de cateva ori. Nu ma gandesc pana la acolo sa zic ca e foarte proasta vopseaua din fabrica si tabla slaba, dar nu exclus.

dzxji9.jpg
30cyjck.jpg
33en880.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nasoala patanie. Parerea mea este ca nu sunt urme de animal. Eu cred ca cineva ti-a scapat ceva pe acolo, doar ca nu imi dau seama ce. Eu de revelion m-am trezit cu o farfurie sparta pe capota, asa ca nu ma mira absolut nimic in tara asta :mellow: 

Link către comentariu

@The_Ego: din pacate cred ca sunt urme de la impactul cu mizeriile care se regasesc in "substantele antiderapante"... Sarea si/sau nisipul contin impuritati/corpuri straine, care ajung pe asfalt si de acolo ti le arunca altii in parbriz/capota. Nu neaparat ca mergi tu foarte aproape de altii, ci tir-urile care trec pe contrasens.

Retusul e o solutie de estompare vizuala...cat de cat. Daca vrei OEM quality trebuie vopsire. Eventual, cand vei avea probleme si cu parbrizul, bagi capota, parbriz, stalpi pe acelasi dosar.

Link către comentariu

Nu stiu unde e parcata masina, dar poate sunt vecini din bloc care arunca diverse chestii pe geam. Prin Cluj se practica, mai ales daca in bloc sunt multi batrani :(

Link către comentariu

Acolo fara macar un creion de retus si eventual un polish local nu prea ai cum sa scapi

Link către comentariu

primele 2 sunt zgarieturi, ultima e ceva impact ca e adancita.

nu cred ca e de animal, cred ca e de om facut.

Link către comentariu

Arata a fi pietre sau bucati de piatra,etc picate,fie a aruncat cineva si a cazut si pe masina ta sau ai parcat undeva langa o cladire/oameni instabila(i) :)

 

 

Link către comentariu

O veste buna este ca se pot repara acele mici indoituri, partea proasta este ca cel putin turbocon nu se baga la retus vopsea. Personal mi se pare putin risipa sa revopsesc toata capota si stalpul A pt acele semne. Mai ales ca am si acel kit oem pt retus vopsea. Credeam ca se pot umple cu vopsea, lac si polish ca sa fie blended in. 

Link către comentariu

credeai corect doar ca nu se baga ei.

trebuie kit de retus si wet-sanding apoi polish.

Link către comentariu

Daca ma poate directiona cineva spre un atelier unde ar face acest lucru si facut cat se poate de bine, nu ma astept la perfectiune, dar nici la bataie de joc.
Majoritatea sunt pe ideea de vopsit tot, ca sa isi traga ei banii.

 

Link către comentariu

intreaba la cei care fac detailing exterior pt retur vopsea.

daca tabla este nivelata (de altii) ar trebui sa urmeze pasii de mai sus cu rezultate bune.

Link către comentariu

Eu am avut o problema asemanatoare dar am ales sa vopsesc stalpul. Nu m-am multumit cu un retus/o solutie de avarie.

Daca ai CASCO si mai ai vreun alt element de vopsit zic sa te folosesti de asigurare. :)

Link către comentariu

@The_Ego: nu stiu cate alteliere se baga la punctat cu vopsea de retus pentru ca nu este rentabil. Lucrarea dureaza mult, rezultatul este cel mult acceptabil si nu pot cere mult pentru asa ceva. Economic nu are sens.
Varianta cea mai simpla este sa ti le punctezi singur si sa renunti la polisharea lor; la cat de mici sunt oricum nu se observa prea mult. Mai bine acorzi mai multa atentie in faza de aplicare a vopselei si lacului.

Link către comentariu
  • 1 month later...

M-am trezit cu o surpriza neplacuta pe 27..m-a lasat bateria de la telecomanda in nici 2 ani si fara sa am vreo avertizare pe bord vreodata. Momentul a fost priceless pt ca am inchis masina keyless si dupa 5 min am sesizat ca a ramas tel acolo. Cand ma intorc..asta pe viscol, -6 grade nu mai raspundea. Am incercat si cu telecomanda..niciun led aprins. Noroc ca eram intr-o parcare privata si nu publica altfel se uita lumea ciudat la mine cum ma chinuiam sa scot protectia de la maner ca sa folosesc efectiv cheia. Acum poate se consuma mai repede bateria de la keyless. La g6 m-a tinut pana am vandut masina..spre 6 ani. Am rezolvat in 5min cu bateria, e vorba de o baterie cr2025. Cea din fabrica era Panasonic, am inlocuit cu una Philips.

In rest cu Continental TS860 225/45 nu am avut nicio problema de mers pe zapada si nici masina nu a atins. Ce-i drept de cand a dat gerul si a inghetat bine zapada, nu am mai scos masina ca nu vreau alte daune.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

nu stiu daca la keyless se foloseste ceva de tip RFID pt ca masina sa scaneze cheia (ce nu ar consuma baterie) sau cheia emite mereu semnal radio.

mai e posibil sa o fi tinut-o mult timp in buzunar cu buton apasat de ceva si sa ii scurteze dramatic bateria.

Link către comentariu
On 1/27/2018 at 9:30 PM, The_Ego said:

Din VCDS se poate fara probleme. Cu OBD eleven este chiar o aplicatie. 

Interesant obd eleven, de aici am aflat de el si am citit detalii. Dar nu va e teama ca daca modificati ceva via VCDS sau OBD eleven pot sa zica ceva cei de la service la garantie? Eu as vrea de ex sa activez traffic sign recognition (masina fiind hardware capable). 

Link către comentariu

Nu cred sa aiba cum sa verifice daca ai activat si ulterior dezactivat asa ceva, desi nici nu cred ca va sta cineva sa verifice daca ai sau nu Traffic sign recognition daca tu semnalezi alte defectiuni

Link către comentariu

Se poate vedea ☺. Fiecare reprezentanta are un wsc unic. Tu daca codezi by default isi vor da seama. Dar nu cred ca sta cineva sa verifice asa ceva. Poate doar in cazul in care sunt semnalate pb electrice pe acel modul si atunci, pa garantie. Te vor acuza de interventii neautorizate.

Link către comentariu

Sansele sa o fi tinut eu apasat in buzunar spre minim, mai ales ca e si mai dificil de actionat din greseala fata de vechea cheie plus ca eu nu o tin asupra mea. Prefer sa o am in rucsac sau geaca fiindca imi ofera o libertate mai mare. Nu mi-a dat rateuri anterior sa imi afiseze ca nu recunoaste cheia, direct moarta. Anyway, simple fix..10lei. Ca o fi si aici putin reducere de costuri..

 OBD eleven spre exemplu am folosit zilele trecute sa dezactivez plierea automata a oglinzilor la inchiderea masinii. In acest moment ele se pliaza daca se tine mai mult apasat pe buton/maner. Asta pt a nu forta motorasele oglinzilor daca se depune gheata, zapada. Oglinzile fiind practic in acest moment nepliate.

Se poate vedea orice, dar una e sa pui o bifa la o functie pe care masina oricum o are (ch/lv pe proiectoare, oglinzile rabatabile cum am zis) si altceva sa fie modificari de tip retrofit de faruri, stopuri unde chiar se intervine serios prin codare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ateca vine din fabrica cu rabatarea oglinzilor cu delay fata de simpla incuiere a usilor, fie keyless, de pe manerul usilor din fata, fie din cheie, credeam ca asa e si la Golf :scratch:

LE: am observat ca la spalatoriile self wash, daca insist cu jetul pe maner, imi descuie/incuie usile/pliaza oglinzile ... not funny

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Era, dar la MY2016 au implementat din fabrica sa fie automate. 

Depinde si cat de aproape erai de masina. E o anumita raza la care merge kessy si e una destul de mica. Din experienta mea, daca sunt in dreptul manerului spate dreapta, usa dreapta fata nu se deschide. Nu mai spun daca eu sunt pe stanga fata si incearca pasagerul sa deschida usa, no go.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
1 hour ago, Frank SF said:

Dar nu va e teama ca daca modificati ceva via VCDS sau OBD eleven pot sa zica ceva cei de la service la garantie?

Eu am pus pe Golf senzori de lumina/ploaie(nu avea), volan cu comenzi (nu avea), alte scaune, diverse lumini etc. si nu a zis nimeni nimic la nicio revizie. Dar mai mult ca sigur ca daca as fi avut nevoie sa schimb vreuna din chestiile astea nu ar fi acceptat sa le faca in garantie...

26 minutes ago, The_Ego said:

OBD eleven spre exemplu am folosit zilele trecute sa dezactivez plierea automata a oglinzilor la inchiderea masinii.

Pai nu-ti apare setare in meniu?! Ca la mine asa apare dupa ce am codat plierea lor la incuierea masinii.

Link către comentariu

Buton si “automat” nu sunt chiar compatibile :)) 

Niciun VW nu are buton sa activeze/dezactiveze plierea automata. Exista unul pentru pliere electrica, dar se face “automat” doar cand actionezi butonul.

Plierea automata se face la incuierea si descuierea masinii si exista setare in meniu care activeaza/dezactiveaza lucrul asta. 

Link către comentariu

Am inteles. La alta marci ai buton din care poti plia oglinzile manual+ pliere/ depliere la inchidere. PS Nu inteleg de ce am primit minus la intrebare. In fine, nu ma pun la mintea nimanui...

Modificat de edi10000
Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!