Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată


Cine sa vada cate din propietati mai are uleiul dupa 10-15.000 km  sa trimita monsta la laborator .

https://greenoilcheck.com/

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, aditzu' a scris:

Cine ia masina pentru cat e garantia e normal ca vrea costuri mici de exploatare si schimba uleiul la limita superioara a intervalului dat de producator. Masina e vanduta de obicei la 1-2 luni dupa terminarea garantiei. 

Cine ia masina de la 120.000 km in sus si-ar fi dorit ca fostul proprietar sa schimbe din 15 in 15 mii km ca sa stie ca nu au aparut uzuri premature in motor.

Eu ma gandesc cu groaza la un motor de 1.5 tsi pus pe un Golf 8 si facut taximetrie cu el prin oras la care schimburile de ulei e facut la 30.000 km. 

Topicul asta are 2 directii: Distributie si Schimb de ulei. 

Sper sa prind ziua cand vom discuta de turbo,egr, gpf, etc..

Salut esti fostul kspic medicul din Brasov, de pe forumuri cu uleiuri? 

Aveai pe tiktok user,numai de uleiuri vorbeai. De ce te-ai sucit pe echipamente audio?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, Cristi_V a scris:

S-a mai discutat, e la fel pana când nu mai e la fel. Adică în funcție de condițiile de funcționare intervalul pentru schimb poate fi mai scurt.

Manual, pagina 183 (la mine):

image.png.8608c5443dc8dc490514803b95b4a05e.png

Date de acum direct din aplicația tinichelei:418290664_Date1_5tsi.thumb.jpg.4a04e43fbc340e34d1136c2105c5e7bf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo diferenta fizica/mecanica  intre 1.5 tsi 115 cp si 150 cp ma refer la golf, am comandat si urmeaza sa fie livrat la anul si vreau sa stiu daca se poate mari puterea din calculator 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Cu CAT previn uzura nu cred ca o sa-ti spuna nimeni niciodata, dar CAT DE TARE se degradeaza un ulei dupa 10/12/15k km se poate vedea prin multitudinea de teste ale uleiurilor uzate, care se gasesc pe net/forumurile dedicate ( unul din ele fiind oil-club.de de ex)

Adica nu stim cat de degradat trebuie sa fie un ulei pentru a se uza motorul, din ce punct de degradare nu mai asigura protectia motorului impotriva uzurii, dar emitem axiome legate de schimburi, gen producatorul greseste.

 

 

Tot repeti ca un ulei cu rulaj mic protejeaza mai mult motorul decat un ulei ce are un rulaj mai mare. Total de acord. Care e punctul de la care dispare protectia o poate spune un constructor. El e singurul care poate emite reguli. 

Dar tu esti absolut sigur sigur ca dupa 15.000 de km uleiul ala nu mai protejeaza motorul?

 

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei, dupa parerea mea discutiile acestea nu ajuta la nimic, consens nu va fi. Eu zic ca manualele producatorului sunt de aplicat de catre service si de catre posesori.

Cine are alte idei le poate pune in practica si poate comunica experientele sale celor interesati care de asemenea sunt liberi sa respecte manualul sau sa procedeze cum doresc.

Pentru mine nicio parere pe un forum nu bate manualul pentru ca cel care emite parerea nu are aceeasi autoritate si nu are nicio raspundere. Asta nu inseamna ca manualele sunt nerevizuibile. Tehnic vorbind orice poate fi imbunatatit dar bineinteles ca si partea economica conteaza.

Partea mai interesanta este ca de la o vreme manualele de intretinere, planul de revizii cu ce se verifica/inlocuieste si la ce intervale, nici nu se mai livreaza utilizatorului final. Oare de ce?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord.

Discutia a pornit de la distributie, daca trebuie sau nu respectate indicatiile producatorului.  Cum legat de distributia la 1.5 tsi nu exista posesori care sa ofere  informatii din experienta proprie, iar manualul ii face neincrezatori, s-a trecut repede pe uleiuri, acolo exista expertiza suficienta, ba chiar prea multa.😁

 

Totusi, legat de distributia schimbata cu 3.000 de lei la 1.5 tsi, dupa 1000 de km totul pare ok, SS-ul functioneaza (am inteles ca nefunctionarea SS e primul semn ca distributia nu  e reglata cum trebuie).

Cum nu conduc eu acea masina ci am primit informatia de la posesor, o livrez si eu sub rezerva.

Precizez ca distributia a fost schimbata la cerinta posesorului, masina avea 70.000 de km si aproape 8 ani, fiind inca in intervalul recomandat de producator.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez aici ce apare in aplicatie. Masina din semnatura. Revizia a fost facuta acum 3 luni la 7666 km. Mers mult in oras, v medie mica. Dimineata e cam 10 km/h.

Ulei.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, _R_A_D_U said:

Date de acum direct din aplicația tinichelei:418290664_Date1_5tsi.thumb.jpg.4a04e43fbc340e34d1136c2105c5e7bf.jpg

 

2 hours ago, ddexter said:

Atasez aici ce apare in aplicatie. Masina din semnatura. Revizia a fost facuta acum 3 luni la 7666 km. Mers mult in oras, v medie mica. Dimineata e cam 10 km/h.

Ulei.PNG

Sa fie doar la Seat 1:1 intervalul de schimb al uleiului indiferent de regimul de mers?

Mai are cineva Seat si poate confirma?

 

 

19 hours ago, AndreiC03 said:

Exista vreo diferenta fizica/mecanica  intre 1.5 tsi 115 cp si 150 cp ma refer la golf, am comandat si urmeaza sa fie livrat la anul si vreau sa stiu daca se poate mari puterea din calculator 

Au cel putin turbinele diferite. Cel mai probabil nu o sa-l poti modifica inca pentru ca e posibil sa nu existe solutie de unlock pentru ECU-ul tau. Solutia e sa suni la tuneri si intrebi dupa ce primesti masina.
Oricum iti doresc sa nu fie inchis in "cusca" antituning pentru ca e destul de greu sa-l scoti de acolo, suruburile avand capurile rupte si locktite pe filet.

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare, functia ACT de dezactivare cilindri a reusit cineva sa o dezactiveze? Ma gandesc ca in timp apare uzura neuniforma pe cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca a reusit cineva dar nu vad rostul unei asemenea modificari. Cilindrii se uzeaza la fel pentru ca pistoanele se misca in continuare insa fara combustie. Doar supapele si injectia sunt oprite pe doi cilindri.

Toata treaba asta ajuta in primul rand la reducerea consumului cu vreo 20% si deci ajuta si la reducerea emisiilor.

E interesant cum inginerii inventeaza si duc lumea inainte iar altii resping aceste tehnici noi fara ca macar sa studieze chestiunea.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!