Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Eu la toate masinile in ultimii ani am schimbat uleiul la 30 mii si asa voi face si de acum inainte. Am incredere mai mare in recomandarile producatorului masinii decat in mecanicii mioritici. La fel si cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la 30k il schimbi din motiv de costuri nu ca e vreo sanatate pt motor insa chiar si asa 200-300k km nu ai treaba, uzura se simte cand masina e ajunsa deja la cumparatorul castana.

La stilul meu de mers oricum nu mi se pare nici foarte economicos, am observat ca dupa 15-18k km consumul de ulei creste exponential asa ca mai bine il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, EEXCALADE said:

Daca e ceva de inspectat nu e cureaua ,ci rolele .

Am avut multe distributii sarite,toate de la role,pompa,intinzator…nu de la curea .

Am postat cateva in aria dedicata

Cine ignora mii de km  zgomotele scoase de role, cred ca merita sa si-o ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul il schimbi cand iti cere masina, la maximum 30000km/2ani. Daca te iei dupa service autohton este obligatoriu sa schimbi uleiul la 1.5TSI la maximum un an, chiar daca faci 10000km si uleiul este long life.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, dercos said:

Daca te iei dupa service autohton este obligatoriu sa schimbi uleiul la 1.5TSI la maximum un an,...

La ce service autohton te referi? Eu merg la AVIA în Pantelimon și nu confirm ce spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, sandumbogdan said:

Eu la toate masinile in ultimii ani am schimbat uleiul la 30 mii si asa voi face si de acum inainte. Am incredere mai mare in recomandarile producatorului masinii decat in mecanicii mioritici. La fel si cu distributia.

Foarte corect , fiecare posesor mioritic trebuie sa decida singur , banii lui , masina lui , miorita lui 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Cristi_V said:

Am un deja vu, discuțiile astea se tot repeta. Uleiul nu se schimba la 30 k ci la maxim 30 k sau la maxim 2 ani. In funcție de stare intervalul de schimb ulei se modifica și apare în bord, în aplicație, etc. Intervalul pentru inspecție este cel care nu variază.

Nu este regula, poti alege interval de schimb flexibil, fix 10k km sau 15k km.

Nu stiam nici eu stiam ca poti scapa de intervalul flexibil.

La urmatorul schimb voi opta ptr intervalul de schimb fix 10k 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac in jur de 7000 km pe an asa ca n-am de ce sa "scap" de intervalul flexibil pentru inspectie.

Si asa - cred ca - noi facem parte dintr-o categorie minuscula de romani care se duc la inspectie fara sa-i oblige nimeni. Multi nici nu stiu ce e aia i-ar daca ar fi obligatorie ar da spaga sa nu o faca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Nu este regula, poti alege interval de schimb flexibil, fix 10k km sau 15k km.

fix-15.000 km

flexibil 30.000 km

Vorbim de uleiuri  0w20.

Intervalul il poti fixa la cati km vrei, dar care e rostul, avand in vedere ca vorbim de un ulei long life?

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parte cu LongLife....promovare si atat.

Pe producator il bucura sa respecti intervalele lor, ba chiar sa te duci peste ele.

Vor fi foarte atenti la ati lua banul cand ajungi cu anumite probleme legate de motor.

La fel si intervalul de schimb filtru aer combustie, 60k km sau 4 ani....sa fim seriosi.

Dar daca se vrea sa se tina masina 4 ani si sa faci doua schimburi de ulei, ca nu iti pasa ce se intampla dupa aceea...

Eu clar voi schimba anual aprox 12k km si ulei si filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca si la 5000 km schimbul, pe principiul ca "rau nu are cum sa faca".

Intrebarea este: face mai bine? Si daca da, cu cat mai bine, daca schimbi la 5.000 km fata de 15.000 de km?

Schimburile de ulei timpurii dau unor utilizatori sentimentul ca masina lor e scutita de uzura si alte probleme. Nu e. 

 

Circula o gluma cu cineva care schimba uleiul la motor de cate ori facea plinul de carburant la masina.

 

Decat sa schimbi uleiul sub 15.000 de km, mai bine pui carburant de calitate, ca sa previi depunerile de carbon.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, Cristi_V a scris:

Eu fac in jur de 7000 km pe an asa ca n-am de ce sa "scap" de intervalul flexibil pentru inspectie.

Si asa - cred ca - noi facem parte dintr-o categorie minuscula de romani care se duc la inspectie fara sa-i oblige nimeni. Multi nici nu stiu ce e aia i-ar daca ar fi obligatorie ar da spaga sa nu o faca. 

La mine e la 2 ani și inspecție, și schimb (dacă nu ajungi la 30k). Nu e la toată lumea la fel?

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat, e la fel pana când nu mai e la fel. Adică în funcție de condițiile de funcționare intervalul pentru schimb poate fi mai scurt.

Manual, pagina 183 (la mine):

image.png.8608c5443dc8dc490514803b95b4a05e.png

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!