Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

halamadrid

Ca sa te convingi, tragi o fuga la reprezentanta si te pui jos, pe spate, langa masina. 😀

In afara de 2.0 tsi, niciun benzinar nu are multilink.

 

Quote

pai si cea de 150cp etsi e inclusa ?

Stii tu ceva, dar era vorba de  1.4 TSI iV PHEV 150CP care avea multilink . 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,5 TSI / 150 CP are suspensie independenta spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

halamadrid

Vorbim de Golf, sau  de Octavia?

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf, evident. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

halamadrid

 

Quote

Noul motor 1.5 TSI

 

Evident, doar Golf are motorul asta.😀

 

M-am lamurit, uitandu-ma "n" postari in spate, ca Golf isi cumpara colegul.

 

Oricum,  discutia este OFF TOPIC.

 

 

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minutes ago, halamadrid said:

Vorbim de Golf, sau  de Octavia?

Scuze, eu de Golf ziceam 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Audi si Volkswagen primesc punte independenta pe spate masinile cu putere mai mare de 150 CP, inclusiv 150 CP. La Seat si Skoda primesc punte independenta pe spate masinile cu putere mai mare de 150 CP, exclusiv cea de 150 CP. Deci la Golf, motorizarea de 150 CP vine cu punte independenta pe spate, iar cea de 115 CP vine cu bara de torsiune. La fel este si la Audi A3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai in detaliu, in brosura de pe site apare ca modelele Golf au in standard "suspensie four-link" cu cateva exceptii:

 

- Modelele RLline - AU

- Modelele Style - AU 

- Model Advanced doar codurile DA13EMS4, DA13EXS4 - AU

- Model Life codurile DA132X24, DA13BM24, DA13BX24 - NU AU

 

Coduri:

DA13EMS4 -> 1.5 eTSI DSH mild hyb 150 CP

DA13EXS4 -> 1.5 TSI 150 CP

DA132X24 -> 2.0 TDI 115 CP

DA13BM24 -> 1.5 eTSI DSH mild hyb 115 CP

DA13BX24 -> 1.5 TSI 115 CP
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
On 6/25/2025 at 9:34 AM, dercos said:

Dinamica imbunatatita la turatii joase/medii. Motorul trage mai bine de jos, iar diferenta este notabila, fara a afecta consumul. Eu tin motorul 1.5TSI doar in Sport. Tine cont ca motorul vine cu o cutie foarte luuuuunga.

da, cutia e foarte lunga, e calculata strict pentru WLTP.

ideala ar fi cutia de pe kodiaq 1.5tsi, e mai scurta pentru ca diametrul rotilor pe kodiaq este mai mare decat pe karoq sau ocatvia.

 

MQ281-UET-gearbox.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul S al cutiei e strict pentru cutie, nu modifică nimic altceva.
Modul Sport modifică atât cutia cât și răspunsul pedalei de accelerație, direcția, ACC și DCC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/2/2025 at 5:46 PM, Cristi_V said:

Mai in detaliu, in brosura de pe site apare ca modelele Golf au in standard "suspensie four-link" cu cateva exceptii:

 

- Modelele RLline - AU

- Modelele Style - AU 

- Model Advanced doar codurile DA13EMS4, DA13EXS4 - AU

- Model Life codurile DA132X24, DA13BM24, DA13BX24 - NU AU

 

Coduri:

DA13EMS4 -> 1.5 eTSI DSH mild hyb 150 CP

DA13EXS4 -> 1.5 TSI 150 CP

DA132X24 -> 2.0 TDI 115 CP

DA13BM24 -> 1.5 eTSI DSH mild hyb 115 CP

DA13BX24 -> 1.5 TSI 115 CP
 

Deci varianta Life 1.5 eTSI 150cp mildHybrid are suspensie four-link

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

halamadrid

 

Asa pare.

 

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este cineva care are idee la motorul 1.5 tsi 150cp care este relantiul corect, am vazut ca are momente cand sta undeva estimez la 950 rot/min si cateodata la sub 800 rot/min.

Stiu ca la 1.6 tdi era vorba de regenerare cand statea in jurul a 950 rot/min.

Aici care sunt motivele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cam asa e la mine cu motorul cald si fara AC pornit, deci cu un numar minim de consumatori:

 

WhatsApp Image 2025-07-17 at 10.47.22.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in parametri si atunci cand sta la aprox 1000rpm.

Posibile cauze:

1. daca este in D si pedala de frana e apasata foarte putin atunci cutia de viteze este partial cuplata si turatia sta la 1000, daca se apasa mai tare frana atunci turatia scade si cutia decupleaza complet, comportamentul l-am observat si la diesel si la benzina si la cutie cu ambreiaje umede si uscate

2. necesar electric iarna, de obicei primii 2-3 km alternatorul incarca mai puternic si atunci motorul va sta ceva mai turat

3. temperatura lichidului de racire daca este foarte rece la primele 2-3 intersectii dar probabil se suprapune cu 2

4. cat de tare trebuie sa munceasca compresorul de AC vara

La Passat B8 scria pe bord la informatii despre start-stop si cand era start-stop dezactivat era si turatia la 1000 si scria pe ecran o lista de motive.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, de asta am dat imaginea de mai sus unde se vede temperatura exterioara, motorul era cu uleiul la 90 de grade. Daca pornesc AC de ex, atunci am peste 1000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la Leon 2019 sta la 700 fara AC si aprox 950 cu AC. Si daca opresc AC-ul nu scade pana nu apas acceleratia o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice masina moderna turația este controlata de ECU în funcție de diverși parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, dan_g said:

La mine la Leon 2019 sta la 700 fara AC si aprox 950 cu AC. Si daca opresc AC-ul nu scade pana nu apas acceleratia o data.

La fel și la Tiguan 2022

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!