Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Andrei1980

Cam Contour ? Stiu bine engleza dar cumva nu imi dau seama ce inseamna asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Pai e simplu, tradus mot a mot e conturul camei, probabil forma camei e diferita la cilindrii respectivi, sau functionarea are loc la diferite deschideri ale camei, ma rog, un inginer in motoare poate intelege mai bine

Modificat de skodamen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Profilul camere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vreau sa cumpar un VW Golf 8 Variant, echiparea Life cu motorul de 1.5 Tsi 115 cp, cutie manuala, vreau pareri despre acest motor si per total despre masina.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o singura parere despre 1.5 TSI 115 CP: fa un efort financiar si treci la 1.5 TSI 150 CP. Diferenta de putere merita efortul financiar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor

Andrei depinde pentru ce il cumperi. Pentru oras e de ajuns 115cp. E buna masina. 

Un review facut de mine la varianta hatchback! 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr un Golf variant as recomanda totusi motorul 1.5 TSI de 150 CP.  Este si mai greu decat varianta hatchback plus ca, avand portbagajul mare, vei fi tentat sa il umpli mereu, si asta necesita un motor mai puternic. Nimeni nu si-ar luat variant ca sa stea cu portbagajul gol. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O sa circul cu masina 75% oras si as lua varianta de 150 cp dar nu mild Hybrid, as vrea sa tin masina 10-15 ani si personal cred o masina mai simpla e mai fiabila. Aveti idee daca in configurator nu este varianta de 150cp benzina simpla pot cere aceasta motorizare? Inca nu am ajuns la dealer, sambata urmatoare ma duc

Vad ca pe golful scurt de poate pune motorizarea de 1.5 150 cp manuala

Sa spunem ca as lua si varianta de mildHybrid, dupa 10 ani la ce costuri de intretinere sa ma astept? Ce se intampla cu acea baterie si cat costa inlocuirea ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putini au acces la  informatia privind costul bateriei, doar cei care lucreaza in sistem.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, AndreiC03 said:

Sa spunem ca as lua si varianta de mildHybrid, dupa 10 ani la ce costuri de intretinere sa ma astept?

Foarte mari .

Hybrid/mild hybrid as recomanda sa o tii maxim perioada garantiei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria are, by default, garantie de 8 ani. Se face un test de "sanatate" si daca pica testul, ea se schimba pe garantie. Deci in principiu primii 7 ani ar trebui sa fie fara probleme :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De luat in calcul ca mild hybrid nu ajuta la nimic inafara de impozit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord. Desi implementarea este diferita la diversi producatori (marci low cost --> doar o pornire mai "sanatoasa", noul q5 -> deplasare 1-2 m pur electrica), in esenta tehnologia mhev nu aduce beneficii reale pentru utilizator, mai ales daca vorbim de motoare sub 2l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuta la consum, eu am cu noul Passat consum la drum lung de sub 5% ceea ce e super bine pentru motor pe benzina de 150 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa intreb la dealer daca se poate pune motorizarea de 150cp benzina simpla, chiar daca in configurator nu apare, daca nu se poate cea de 115 cp o sa iau manuala si aia e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi culmea sa renunti la automata 

Sistemul mild te ajuta la accelerari , curbe , etc , o sa ai un consum putin mai mic care per total in 7-8 ani iti vor face o economie de combustibil suficienta sa compenseze o eventuala problema dupa cel 8 ani 

Plus ca nu se stie , nu poti sa spui acum ca vei tine masina 15 ani , nu se stie ce se intampla , cum apar bani si vezi altceva si tot asa

Ia ceva sa te bucuri de maisna , nu compromis in minus din start ptr ce va fi peste 10 ani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

De luat in calcul ca mild hybrid nu ajuta la nimic inafara de impozit

Ajuta destul de mult, simtitor chiar, la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce motor ?

Pana pe la 2022 mild hybrid continea doar electromotor,alternator si o barerie de 48v ,ajuta doar la impozit si start/stop

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca putem sa facem un mic calcul.

Sistemul mild hibrid la 1.5eTsi face o economie de aprox 0.5 litri, cam asa afirma producatorul si asa mi se pare si mie.

La 15 mii km pe an ar fi o economie de 75 litri deci sa zicem o economie de 600 lei pe an + 50 lei de la impozit deci ar fi cam 650 lei pe an.

Ma asteptam sa fie mai mare economia.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa garantie ,daca se stica ceva la  mild hybrid o sa-ti fi dorit sa consume 10 l/100 km 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, AndreiC03 said:

O sa circul cu masina 75% oras si as lua varianta de 150 cp dar nu mild Hybrid, as vrea sa tin masina 10-15 ani si personal cred o masina mai simpla e mai fiabila. Aveti idee daca in configurator nu este varianta de 150cp benzina simpla pot cere aceasta motorizare? Inca nu am ajuns la dealer, sambata urmatoare ma duc

Vad ca pe golful scurt de poate pune motorizarea de 1.5 150 cp manuala

Sa spunem ca as lua si varianta de mildHybrid, dupa 10 ani la ce costuri de intretinere sa ma astept? Ce se intampla cu acea baterie si cat costa inlocuirea ei?

1. Daca scopul e de 10-15 ani eu as merge strict pe motor termic.

2. Costurile de ulei si filtre le ai atat la varianta doar termic dar si la hibrid. Diferenta o face mai incolo cand o sa schimbi o distributie si cand treci de pragu psihologic de 180k km spre 200k km cand avand mai multe piese, ele vor fi expuse riscului de a se strica.

3. Personal as lua hibrid daca as tine maxim 8 ani, in rest varianta fara.

4. 1.5 tsi cu cutie manuala in 6 trepte ar trebui sa fie mai mult spre fiabilitate decat spre confort. Din grupurile de facebook reparatiile DSG sut scumpicele (excludem schimbul de ulei si filtre).

Modificat de aditzu'
am apasat send inainte sa termin commentul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sistemul mild hybrid e integrat in transmisie (ca la BMW) ar trebui sa ajute destul de mult. Am fost surprins sa conduc un 1.5 in 3 cilindri inchiriat pe o caroserie SUV si sa am consum in jur de 6% la viteze mari. Plus ca am crezut ca e motor de 2 litri, pentru ca se simtea mai puternic :) Din start 1.5TSI e un motor economic, il ajuta mersul in doi cilindrii. Depinde cum e implementat acel mild hybrid la VW, recunosc ca nu m-am interesat. Si cat de fiabil va fi, desi, in teorie, ar trebui sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul 1.5 eTsi sistemul mild hibrid consta intr-un motor electric care este folosit si ca generator (alternator) si ca demaror si ca motor care ajuta prin cureaua de accesorii motorul termic ca sa se invarta mai usor. Teoretic pare destul de simpla solutia tehnica si deci ar trebui sa fie fiabila. Asta in teorie.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ce e atat de scump dupa garantie la mild ?

Ca asta conteaza pana la urma

Daca nu are baterie ca la hibride ce este atat de costisitor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baterie are, ca acel alternator (belt starter generator) nu-si ia curentul din bateria de 12V, ci dintr-o baterie separate de 48V. 

deci ar fi bateria de 48V si alternatorul BSG, care probabil ca e mult mai scump decat alternatorul obisnuit de la termic.

 

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/the-new-passat-international-media-drive-18257/partial-electric-driving-48-v-mild-hybrid-for-the-first-time-in-a-passat-18260

 

nu stiu daca astea mild hybrid mai au electromotor ... s-ar putea sa aiba si electromotor care sa fie folosit la prima pornire la rece, iar BSG-ul sa fie folosit doar pt start-stop. nu stiu sigur, poate ne confirma/infirma cineva care are mildhybrid.

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!