Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

As zice ca ajunge :) Deja pe vremea asta pot spune cu mana pe inima ca e prea multa putere, cum ma dau putin la ea cum are tendinta sa plece sideways. Vedem la vara :)

Am reusit sa suprapun toate cele 3 configuratii pe acelasi grafic, interesant :)

  • Stock
  • Stage 1
  • Stage 1 + K&N + intake

 

all_3_dyno_graph_only.thumb.JPG.915027095634cac3c260c871d3753f06.JPG

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Fulie nu ai deja? Sau îmi aduc aminte greşit?

Ce se întâmplă la 2700 rpm?

Modificat de MyKe
Link către comentariu

nu, nu am fulie schimbata. Nu stiu ce-i aia de la 2700rpm, nu stiu de ce se opreste din crescut cuplul pt 2-300rpm.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Exact asta il intrebam si eu. Arata ca si nou. Am si inteles de ce. Un mare like pt intretinere.

Link către comentariu

Ma uit la inghesuiala de sub capota si ma intreb cum naiba incapea V8-ul la RS5-ul vechi :)

 

Link către comentariu

Deci, cum e cu K&N ? Am avut dreptate sau ai gasit mizerie mare pe admisie ?

 

Link către comentariu

e lux, era impecabila admisia dupa filtru :)

1 hour ago, mad_kat said:

Ma uit la inghesuiala de sub capota si ma intreb cum naiba incapea V8-ul la RS5-ul vechi :)

 

e o intrebare intr-adevar, pare totul f la limita deja.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

N-arata chiar rau nici cu botosii de iarna :) 

Group 1.jpg

Group 2.jpg

Group 3.jpg

Group 4.jpg

IMG_2183.jpg

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Acum mi-am adus aminte... am vazut masina asta pe la Cheile Gradistei. Nu stiu daca se odihnea dupa drum sau se pregatea de el dar combinatia de drum si masina este perfecta :)

Link către comentariu

Niste impresii acum ca a trecut ceva timp de la instalarea admisiei nu impartasesti cu noi?

Masina arata foarte bine. Big like! :emthup:

Link către comentariu

 Sunt foarte mulțumit de admisie, este incredibil ce diferență a putut face un furtun. M-așteptam să se simtă mai ales în ture mari dar diferența este pe toată banda de turație. Sunetul de  care mă temeam (supercharger whine) este aproape insesizabil, îl pot auzi doar în parcări subterane la accelerări mai puternice în treapta 1 și cu geamul deschis. Și chiar și așa este foarte discret, exact cat trebuie. 

Link către comentariu

CEA mai buna alegere pe care o puteai face pentru anvelope !! asteptam review!!!eu unu sunt dependent pilot sport :D

Link către comentariu

Totusi daca si cu 4S voi fi dezamagit, ar fi destul de trist :) Cat despre Cup, sunt mult prea track-oriented pt ce fac eu si in special comportamentul pe ploaie le descalifica. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!