Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3 SH


Andrei1982
 Share

Postare recomandată

Eventual cere seria VIN sa vedem daca km sunt reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o masina de doar 3 ani si 4 luni, probabil ca sunt reali. Iar pretul...e un RS totusi, foarte dotat. Nu as spune ca scumpa... 

Trebuie verificata pentru potentiale accidente/probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este frumoasa, dotata, dar sunt niste bani la mijloc (nu e tocmai o suma mica) pe care ii stochezi intr-o masina rulata mult. Daca mai faci 25.000km/an cu ea, in 2 ani are peste 220.000km. Parerea mea de om trecut prin asa ceva, e mai bine sa iei o masina la 50-70.000km sa o tii pana la 150.000km si sa o vinzi daca poti.  Poate cumperi un non RS dotat mediu dar cu 80.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut rapid pe autovit, este cea mai ieftina skoda rs diesel din generatia ei...si nu cu doar cateva sute de euro. Asadar nu m-as arunca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut si bine v-am gasit!

A cam venit vremea sa schimbam masina familiei (in prezent detinem un Focus Combi 1.6 TDCI 5 trepte) si mi-am aruncat ochiul si in curte la VAG. Dupa scurte cautari am hotarat ca urmatorea masina sa fie tot diesel, tot combi dar cutie automata si un pic mai sportiva...si asa mi-a sarit in ochi Octavia 3 Rs TDI cu DSG 2014/2015. Am citit despre cutiile DSG (am inteles ca cea mai slaba ar fi varianta DQ200) dar nu am gasit ce tip de DSG sunt puse pe Rs. Masinile pe care le-am gasit (doar la o verificare pe net) ar avea de la 170K pana la aprox 200k km. Puteti sa-mi spuneti cateva hint-uri la care sa fiu atent (motor/cutie) la intervalul asta de km, ca la articulatii/caroserie ma mai pricep si eu.

Multumesc foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ200 este DSG7 cu ambreiaje uscate. Pe RS este un DSG6 cu ambreiaje umede, DQ500 daca nu ma insel. 

Cutia este ok, schimbul de ulei trebuie facut la 60.000km. Motorul este un 2.0 TDI ”normal”, i se aplica tot ce se aplica si la celelalte 2.0 TDI din generatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ500 nu prea o sa vezi pe Skode :)) pe RS este cu siguranta DQ250 si ca regula orice motorizare peste 250 nm cuplu sau cu 4wd primeste ambreiaje umede. Spor la cumparaturi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oups, my bad! Aparent o cautare pe Google e mai safe, pe forumuri poti sa mai primesti si raspunsuri gresite! ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe forum si am nevoie de un sfat privind achizitia unei O3 sh.

In momentul asta am O tour din 2009, motor 1.9 de 105 cp la baza, cumparata de noua, iar la 1000 km i-am facut soft stage 1, masina de care am fost si sunt in continuare multumit, dar e momentul pentru ceva mai nou. O3 vreau sa o iau in leasing, fie ca este adusa din afara, fie din tara.

Ca suma, ma incadrez undeva la 10 mii de euro plus tva, ca an de fabricatie, probabil 2015 maxim, 90% din km ii voi face in Bucuresti, cam 100 km pe zi, restul de 10%, iesit probabil 1 data pe luna la munte sau mare, plus un concediu unde se vor parcurge cam 2000 km. Stiu ca la banii astia, nu sunt sanse mari sa gasesc o masina sub 100 mii km, deci ma astept sa ma duc si la 150 mii.

Acum partea de motorizare, am mari dileme in alegere, sa fie tsi si daca da, care, am avut golf 5 1.4 tsi 140 cp, i-am schimbat doua supape datorita distributiei pusa prost...in Germania, dau vina pe ghinion, dar am auzit si de la alte persoane si de alte probleme, consum de ulei sau altele, de asta cer o parere si de la voi. Celelalte doua variante sunt 1.6 tdi(despre care nu stiu foarte multe, am auzit doar ca unii au avut probleme cu egr-ul) sau varianta de 2.0 tdi cu cutie automata, am si mers cu ea, un prieten a cumparat-o din Romania, de la Welt, masina avea 90 mii km, la 120 mii km s-a defectat selectorul de la cutie, cost aproximativ 900 lei.

Daca e sa o luam asa, clar mi-as dori o masina cat mai dotata, cu motor potent si cutie automata pentru usurinta in conducere si cu consum mic, cred ca toti ne-am dori asa ceva. Acum sa vedem si ce spuneti voi. 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De gasit, gasesti preponderen 1.6 si 2.0 TDI. Legat de numarul de km e foarte discutabil (sunt masini ok cu 200.000 km si praf cu 100.000 km). Nu mai sunt asa probleme cu EGR-ul la 1.6 TDI , la anul ala.

Eu as lua 1.4 TSI de 140 sau 150 cai. E un motor fara probleme, distributie pe curea nu cum ai avut pe G5 pe lant. Daca nu e sa gasesti asa, as alege 2.0 TDI (dar per total vine cu o intretinere mai scumpa daca iei in calcul toti factorii, mai ales masini alergate prin afara cu peste 200.000 km reali). Si nu merita pentru 90% mers in oras.

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelenta, diesel sau benzina este alegerea dv. - noi nu facem aici versusuri sau comparatii iar nevoile trebuie sa ti le cunosti si apreciezi singur. Problemele fiecarei motorizari sunt descrise pe larg pe forum asa ca spor la cautat. Singurul lucru de care m-as feri este cutia DSG7 cu ambreiaje uscate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde se poate afla ce tip de cutie este? 

 

Da, asta ar fi si prima mea optiune, 1.4 TSI, dar la toate care m-am uitat, 2014-2015 in anunt scrie de 140 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelenta,

inainte de a mai posta ceva, am marea rugaminte sa recitesti Regulamentul. Citarea inutila se sanctioneaza si duce la suspendarea dreptului de postare.

Cutia DSG DQ200 se monteaza pe motorizarile de pina in 250 nm cuplu si fara 4wd (de exemplu 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI la Octavia 3). Avem inca o data informatii garla despre cutiile de viteze in Tehnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu , DSG 6 doar pe 2.0 TDI.  DSG 7 pe restul. Nu e capat de lume nici cu DSG 7 dar trebuie sa iti iei un risc in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga colegule,

In principiu problema cu cutiile e mai complicata decit atit, intrucit DSG 6 s-a pus de exemplu si pe 1.8 TSI 4X4, iar in ultimul an Octavia a primit in loc de DSG6, DSG 7 DQ381. Toate cutiile cu ambreiaje in baie de ulei sunt de preferat, sau cutiile manuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu':), era vorba de Octavia 3 pre facelift model 2014 in discutie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, practic 1.4 TSI sau 1.6 TDI, din 2014, au DSG7 uscat si sigur 2.0 TDI DSG6, iar daca schimburile s-au facut cand trebuie, n-ar fi nicio problema pt o masina de maxim 150 mii km, masina pe care intentionez sa iau, daca este din afara,  va fi de pe carsontheweb, mi s-a oferit posibilitatea sa o aleg singur si as prefera sa o iau din afara, chiar daca sunt masini care au apartinut unei flote, dar am incredere mai mare in reviziile facute si consumabilele schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Detin de vreo 12 ani un Megane 2.2. Prin urmare, a venit timpul unei schimbari. Am gasit o Octavia break cu motor 1.4 tsi 150 CP din 2017, cutie manuala, cu aproximativ 20 mii km in bord. VIN.ul masinii este TMBJC7NE9J0055380. 

Ma puteti ajuta cu informatii despre aceasta masina?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istoricul masinii se furnizeaza de catre dealer la solicitarea proprietarului. Daca folosesti functia search, o sa mai gasesti pe forum prestatori de servicii care te pot ajuta cu anumite limite cu istoricul masinii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru info.

In ultimul screenshot exista si tab.ul "Technical Info". Ar mai fi detalii?

Masina este in Germania la un dealer Honda. A avut 5 bucati si mai sunt doua. El spune ca prima inmatriculare a fost Mai.2017. In informatiile de la tine observ ca a fost inmatriculata Aprilie.2017, probabil in Spania. Totusi, in Germania 20 mii kilometri intr-un an jumate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, inca o data, discutati in aria gresita. Pentru decodari de VIN sau informatii despre istoric exista topic-uri dedicate. Urmatoarele derapaje vor fi sanctionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Sunt interesat sa achizitioneaz o O3 SH cu DSG, mai exact ma intereseaza un RS combi sau sedan din 2014-2015, de preferat sub 150k km si intr-un buget de ~16k.

Deoarece fac mai putin de 10k km pe an din care mare parte in Bucuresti, as fi tentat sa iau un TSI dar din cautarile mele nu am gasit mai nimic ?

Deocamdata m-am oprit la cele 2 anunturi de mai jos dar nu sunt inca convins si de aceea as vrea o parere si din partea voastra.

https://www.dasweltauto.ro/detail-contact?carId=1011104304&type=CONTACT&isFuhrpark=false&privateAd=false&marke=ŠKODA

http://asko.ro/blog/anunturi/skoda-octavia-rs-2013/

Orice alte sfaturi sau informatii sunt binevenite.

Multumesc mult si o seara linistita!

Modificat de don_crzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ambele variante au cutii DSG 6 din seria buna, cu "ambreiaje umede". Nu vei avea problemele specifice pentru DSG7 DQ200.

Asadar, +1 pentru transmisie.

Totusi, nu ti-as recomanda niciuna dintre ele pentru rulaj preponderent Bucuresti, motoarele sunt mari si puternice, nu cred ca poti scoate consum sub 12-15 in oras. Este pacat sa le tii in lesa prin oras cand ele pot alerga superb pe drumuri mai potrivite.

Asadar, -1 pentru motor.

Motorul optim pentru "mai putin de 10k km pe an din care mare parte in Bucuresti" ar fi 1.4 TSI (care este excelent si pentru drumuri in afara) sau in-extremis 1.0 TSI (cel mai bun consum) - daca rezisti psihic sa cumperi 3 cilindri. Din pacate, VAG combina aceste motoare pe aplicatii FWD+DSG doar cu "bijuteria" de DQ200 si asta face imposibila alegerea unei transmisii automate fiabile pentru oras combinata cu un motor pe benzina de putere mica sau medie.

Iti mai ramane doar cutia M6 pe 1.0 si 1.4 TSI.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!