Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3 SH


Andrei1982
 Share

Recommended Posts

Salutare,

Imi cer scuze daca postez unde nu trebuie, dar nu am gasit topic de SH pentru O3. In caz de sunt "orb" rog a se muta sau sterge postul.

Am gasit si eu acest model: http://autovit.ro/anunt/skoda-octavia-ID7GfrTj.html

Maine ma duc cu ea la AviaMotors pentru test. Este putin peste bugetul pe care vroiam sa il dau pe o masina tinand cont ca am sa o folosesc doar pentru deplasari cu familia la intervale destul de mari. Dar am vazut masina si mi-a placut cum se comporta, asta din experianta unuia care pur si simplu nu are nici o treaba cu masinile.

Am inteles astazi de la mai multa lume ca ar trebui sa ma feresc de masinile aduse din Franta si sa fiu atent la acte. Sugestii pentru lucrurile la care sa fiu cu ochii in patru ?

 

Multumesc anticipat

Edited by Andrei1982
Link to comment
Share on other sites

Are cam multi km... Nici nu stiu la ce sa iti zic sa te uiti... Pare o masina corecta din poze, dar in realitate fii atent la detalii.

Poate colegii cu TDI-uri sa iti spuna la ce sa fii atent, gen zgomot din spate de la pompa de combustibil... 

Ma repet, cam multi km. Poate mi se pare mie...

Link to comment
Share on other sites

Pret mare pt rulajul de 170.000 km

Link to comment
Share on other sites

Mi s-a spus ca a fost a firmei STA din Franta si ca masina a fost folosita acolo pentru curierat. Pentru o O3 sub 100.000 km din 2013-14 pretul sare de 15.000 euro. Sper sa aflu mai multe maine la test. Nu ma deranjeaza daca doar km sunt problema. Eu o sa fac cu ea 5.000km/an maxim.

Link to comment
Share on other sites

Pt aspect nu as lua masina.vb de revânzare. Culoare care nu are nimic deosebit.lipsa crom.Dacă scaunul  la fel de incomod ca la octava 2....vaiiiii. As prefera un Passat la bani astia.sau chiar un Golf 6.

Link to comment
Share on other sites

Atentie la:  DSG, compresie motor, turbo, injectoare ... Masina arata bine in poze, daca a fost masina de curierat fii atent si la articulatie, amortizoare etc, astea din urma implica costuri mai mici dar e loc de negociat. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Nu cumpara DSG 7 la atâția km. 

Link to comment
Share on other sites

@Andrei1982: la bugetul de 11 mii, daca nu tii la DSG, gasesti masini muuult mai putin rulate si cu garantie, inclusiv de la VW, inclusiv la Weltauto.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu pe ce drumuri a umblat masina, dar daca as face o comparatie cu o alta masina rulata in Bucuresti, cred ca in Bucuresti dupa 30.000 are o uzura mai mare din toate puncetele de vedere fata de aia care a facut 170.000 in 2 ani. Plus ca romanul crede in km afisati pe bord ca in Dumnezeu. Daca pune masina respectiva in alt anunt si trece 80.000 km ... e masina ideala.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc la toata lumea de sfaturi. Dupa ce am fost cu ea la test, m-am hotarat sa iau masina.

Acuma sper sa fie totul ok cu actele. masina fiind din Franta(am inteles ca actele difera putin la ei fata de restul tarilor din UE).

 

Multumesc

Andrei

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Bună. Vreau sa achiziționez o skoda octavia 3 ,2.0 litri.Daca ați avea de ales intre una ce are în istoric ceva lovitura stânga fata (vopsit bara fata,schimbat senzori parcare,far schimbat) și una la care s-au schimbat recent :injector, pompa apa , ce ați alege?Prețul e undeva la 12000 , kilometri în jur de 160000 , fabricație iulie -august 2013.

Va mulțumesc. 

Link to comment
Share on other sites

la multe s-a schimbat pompa de apa. e defect din fabrica si cauzeaza pierderi de lichid racire. daca din punct de vedere cele doua masini sunt la fel de bine dotate, as merge pe varianta celei neavariate. dar asta doar dupa ce ti-ai facut temeinic temele si ai aflat tot ce se poate despre modul de exploatare al fiecarei masini, istoric, origine, etc...

Link to comment
Share on other sites

Eu n-as alege pe niciuna, e o galagie de bani pe o masina uzata. In jurul pretului asta gasesti 1,2 TSI Elegance sau Style, aproape noi, cu care nu te faci de rusine, desigur daca nu tii sa ai neaparat doi zero tedei cu kilometri reali.

Link to comment
Share on other sites

Mașina va fi diesel obligat (tractez o rulota după ea în concedii).Dacă e permis as pune și link-urile către ele...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Doresc sa imi cumpar o Skoda Octavia 3 SH.

- an 2014

- diesel 1.6 Ltr.

- pana in 130.000 Km

- pana in 15 000 euro.

 

Am vazut ca exista motor 1.6 de 105 CP si altul de 110 CP (Green Line). Exista diferenta mari intre ele? Ce imi recomandati?

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

105cp euro5 a fost pana in primavara 2015, ulterior a venit 110cp euro6.

In rest ar trebuie sa gasesti multe variante in banii aia, chiar mai noi si poate chiar cu mai putini km, succes ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Mersi de recomandari. Masina o voi lua din Germania :D

Mai ramane intrebarea cu sau fara DSG? Avand in vedere ca dupa 5-6 ani de folosinta, masina va ramane oarecum in familie, ma gandeam ca la o eventuala defectiune a cutiei de viteze aceasta sa coste. Chiar anul asta mi s-a spart cutia de viteze la Golf 4 (din senin) si m-a costat vreo 900 euro una reconditionata.

 

Link to comment
Share on other sites

Pai si mai astepti raspuns de la altii? Daca vrei sa o ai inca 10 ani macar, fara DSG. Manualele au putine probleme si ieftin de reparat. Am un prieten care a abandonat un golf 5 parca din cauza ca s-a stricat cutia DSG si nu a putut sa o repare. Ca sa o inlocuiasca il costa vreo 2500 euro. Masina nu face mai mult de 3500 euro.

Link to comment
Share on other sites

Mda, am vorbit cu cumnatu, caruia ii ramane masina dupa ce o folosesc eu. Lucrand intr-un service auto a zis ca acum toate se pot repara. Ma mai documentez :study:

Link to comment
Share on other sites

Aproape orice se poate repara, dar pe 1.6tdi e DSG 7 cu ambreaje uscate care pica destul de des.

Mergi pe manuala daca vrei 1.6tdi.

2.0tdi daca vrei neaparat automata.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Depinde si cum e exploatata masina...Eu am trecut de 100.000km fara sa umblu la ambreiajele DSG-ului 7. Ce-i drept la inceput, cand era masina noua..in primii 15.000km am avut niste manifestari ciudate care s-au rezolvat in service prin update de soft. De asemenea mi s-a dat atunci o procedura de readaptare a ambreiajelor, procedura pe care sa o fac atunci cand mi se mai pare ca masina schimba ciudat. Cam o data la 3-4 luni fac treaba asta si sincer nu am mai avut niciun fel de probleme. Masina merge f ok. Atasat fisa respectiva care mi s-a dat de la reprezentanta; poate mai foloseste cuiva.

DSG7 adaptation drive factory.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salut,

Va rog sa ma ajutati cu o informatie despre octavia 3 2.0 tdi de 150 cai, cutie manuala.

Masina este aceasta: https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-ID7Gpzyb.html

Vreau sa stiu cum este acest motor si ce probleme ar putea aparea la acest rulaj.

Masina are anumite probleme specifice? Ce trebuie verificat ceva cu maxima atentie la cumparare?

Se pot modifica km? Daca reviziile au fost facute la reprez. se pot verifica la dealer skoda in tara?

Ms.

Edited by andreipopa63
.
Link to comment
Share on other sites

La Km astia verifica cum sta cu ambreiajul in rest daca sa facut service ca la carte nu sunt mari probleme . Eu am motorizarea asta cutie manuala si sunt foarte multimit de motor consum si cutie de viteza personal nu sunt fan dsg . Problemele specifice le poti gasi tot aicia pe forum pe topicul dedicat . Daca masina este ok mai mergi 100 de mii de km cu ea fara mari probleme . Succes in decizie pe care o ei

Link to comment
Share on other sites

"RS Line", dupa parerea mea astfel de anunturi nici nu merita citite. Te-ai intrebat vreo secunda de ce este mai ieftina decat in tara de provenienta? Bafta!

L.E. Reviziile si nr de km nu iti garanteaza ca o masina "nerulata in Romania" este ok.

Iti dau un ex:

- daca masina a avut dauna imediat dupa revizie si detinatorul nu a mai reparat-o in "reprezentanta", in istoric nu iti apare dauna. 

- daca masina face 100.000 km/an si inainte de revizie sunt dati inapoi 80000km, la  revizie vei avea 20000 km in istoric....si tot asa. Nu verifica si nu intereseaza pe nimeni din service sa ancheteze daca s-au dat km inapoi, ei scriu in istoric ce apare pe ceasuri...

Daca ma insel sper sa ma corecteze colegii...

 

Edited by mariusd4
Link to comment
Share on other sites

  • vdragos locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!