Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3 SH


Andrei1982
 Share

Postare recomandată

@Ccrys ai avertisment pentru ca ai postat aiurea. Citeste bine tot topicul asta. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Deci zici :"Are istoric cunoscut, revizii la reprezentanta spune el." Inseamna ca ai gasit masina si o stii. Nu? Atunci cum nu stii daca este 2014 sau 2015, sau daca are 100 000 sau 150 000 Km? Ne intrebi  de negocierea pretului, dar nu dai nici un pret.

   La ce sa fii atent sau ce poate sa aibe un motor TSI la acesti km? Trebuie pus un tester sa vezi daca nu sunt misfire-uri mai ales la rece sau alte erori. Datorita injectiei directe de benzina, supapele de admisie se pot incarca de calamina. (pentru ca nu sunt spalate de combustibil, acesta nefiind injectat in galeria de admisie, ci direct in cilindru). Mai poate sa consume ulei, dar asta o sa vezi dupa ce o cumperi si o folosesti. Mai poate sa nu aibe Km reali sau sa fi fost accidentata. Distributia se face la 210 000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o varianta la 8900 euro cu 150.000, alta cu 9500eur la 100.000, dar nu ma incanta cei 86 cp fata de 105 pt prima.

Consumul de ulei esta cauza la ceva sau asa este motorul? Cat consuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Aia slaba la 100 000 Km probabil inca mai este in garantia de 4 ani sau 120 000 Km. Despre consumul de ulei nu pot sa-ti zic mare lucru. Ar fi bine sa nu consume nimic sau hai 1L/ 10.000 Km. Era cineva pe forum cu un Golf 7 de  1,2 cu consum de ulei mare si i-au schimbat chiulasa in garantie.

   Uita-te si la dotari ca totusi conteaza sa ai scaune incalzite,  maxidot, computer de bord, navigatie, jante de Al, Front Assist, senzori de parcare macar spate, etc. Desigur ca mai trebuie sa negociezi cat poti. Pana la urma 9500 de Euro sunt bani multi pentru o masina folosita totusi. Daca ai  mai pune 4000 euro ai putea sa-ti iei Jetta nou:  https://cc.porscheinformatik.com/sl-ro/ro_RO_VW/V/detail/V20170581897RO?mgb=151_Jetta   Sau daca pui 3000,  Rapid nou numai sa se lanseze programul rabla. Iti fac aia rost de vaucher.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E complicat cu noua pt ca fac maxim 10.000km/an ai se devalorizeaza stand degeaba.O sa o iau prin banca si conteaza valoarea ratei/luna.

Legat de dotari nu gasesti mai nimic pe benzinare si ceva mai noua.Ce-i drept nu-mi place altceva inafara de skoda/vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se davalorizeaza una noua, inchipuieti ca nici cea veche nu ramane la acelasi pret. Plus posibilitatea sa mai bagi ceva bani in ea in 4 ani si 40000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Devalorizarea e mult mai mica la una SH, incomparabil mai mica. 

Iar bani nu prea bagi intr-o masina din 2014 cu 100.000 km. Nici 150.000 sau mai mult. Conteaza si in ce stadiu se afla masina respectivă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur acele masini de 100000-150000 de km tocmai le-au schimbat bucse, rulmenti, telescoape, anvelope, si apoi, fete mari, scoase la vanzare.

Se baga bani in masini cu 70-80000 de km, dar in acelea cu 150000 nu? E chestie de noroc.

Dar intre 9500 E si 100000 de km(sau 150000 de km) plus alti eventual bani bagati in reparatii,  care in 4 ani ajung 6000 E(masina are 8 ani-140000-190000 de km ) si 13000 E si 0 km care in 4 ani ajung 9000 E si 40000 km si lipsa aproape totala de griji, ce o fi de preferat?

Diferentele acceptabile la sh sunt acelea cand cumperi o masina de 28000 de E cu 10000 E,, sigur cu vreo 190-250000 la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca o dam pe calcule si deviem un pic dar subiectul merita lamurit. Din experienta proprie dupa o anumita virsta, devalorizarea masinii e mai mica doar in valoare absoluta, ceea ce e si logic, putin ai dat absolut, putin pierzi. Pe de alta parte e pueril sa crezi ca iei o masina la + 100 mii de km si e ca noua. La peste suta de mii si fara nicio idee despre cum a fost exploatata masina, sky is the limit la cheltuieli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, vdragos a scris:

 Din experienta proprie dupa o anumita virsta, devalorizarea masinii e mai mica doar in valoare absoluta, ceea ce e si logic, putin ai dat absolut, putin pierzi. 

Ai dreptate. Numai ca la devalorizare se tine si  cont de ani....si de km. Cand masina are deja 8 ani si 190000 km, devalorizarea fata de atunci cand ai cumparat-o(cand avea 4 ani si 150000) e foarte mare. 

Colegul spunea de 10000 de km pe an, si cred ca 4000 E devalorizare la un Rapid de 4 ani, cu revizii in reprezentanta, istoric stiut etc, etc, ar fi ok.

Ma rog, eu as tine cont de parerea lui Ebi. La urma urmei e vorba de o octavie cu cel mai mic motor. Pretul pare mare.

acum o oră, rkn_alex a scris:

Are un coleg o Skoda Octavia 3, an 2016 cu 35.000 km, garanție, motor 2.0 tdi 150cp, manuala. Detalii in privat pt cine ar fi interesat.

Evident, un pret pe masura, mai mare de 9500 E cat spunea colegul.Probabil ca ar cumpara lejer Jetta din link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti cauta cu grija ca gasesti suficiente masini cu 30-60.000km la 10-11.000euro. Bine, nu o sa aiba dotari de top, dar masini cinstite. Garantie oricum primesti de la weltauto de ex, daca masina nu mai beneficiaza de cei 4 ani de garantie ramasi.

 

Dezavantajul cand cumperi masina sh este ca trebuie sa cauti mult, si sa ai rabdare sa gasesti oferta potrivita pentru tine. Daca esti realmente interesat, poti suna in tara la dealerii dasweltauto sa le zici cam ce vrei in ce buget, si de indata ce apare ceva, te suna ei. Eu asa as proceda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii astia gasesti masini numai peste 100 de mii de km si alea slab dotate ! Cine vinde o masina la nr asta de KM ma refer la persoana fizica ? 

 

https://www.dasweltauto.ro/detail/1022300036?brand=skoda&modelgroup=skoda-octavia&sortAsc=true&sortCol=price

asta este prima care se incadreaza in nr de km dorit de tine

https://www.dasweltauto.ro/detail/1018404213?brand=skoda&modelgroup=skoda-octavia&sortAsc=true&sortCol=price

asta a doua trage si tu o concluzie . Restul e fuullll km reali baba din Germania !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit sa iau cu 54.000km de la persoana fizica data la buyback, deci se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate, trebuie rabdare si cautare multă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Teodoreanu said:

La banii astia gasesti masini numai peste 100 de mii de km si alea slab dotate !

Ai si tu dreptate, in mare parte chiar asa e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.mobile.de/ro/Automobil/Skoda-Octavia-1.2-TSI-Active,-KLIMA,/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:22900_10_,mlx:60000,vcg:limousine,pvo:1,fsh:true/pg:vipcar/253133763.html

 

Asta este prima de pe mobile . de   care se incadreaza in cerintele tale . Un splendid kell line cu motor de drujba ! Cu adusul in tara ai trecut binisor de bugetul alocat . Nu mai vorbiti prostii va amagiti singuri .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei Octavia cauta minim echiparea Ambition. La vremea aceea au fost echiparile Active, Ambition si Elegance. Pe la mijlocul lui 2015 a aparut echiparea Smart.

Eu am un Ambition 1.2 TSI 105 cai , cu urmatoarele optionale: alarma , bluetooth , MaxiDot, volan piele cu comenzi pe el, Climatronic. Mi se pare MINIMUL de dotari pentru o masina de genul asta.  Dotari care cred ca trebuie luate daca permite bugetul sunt : SunSet, scaune incalzite , parbriz incalzit si daca se merge mult noaptea Xenon urmat de DSG si restul de gadgeturi specifice secolului in care traim.Nu am luat Bolero pentru ca Swing 3 cu touchscreen este suficient pentru mine si ca am fost limitat de buget.

Ulei a mea a consumat 800 ml in primii 20.000 km. Dupa revizia de 30.000 pana acum cand am 50.000 km nu mi s-a aprins becul de la ulei. Depinde cum mergi cu ea, 1L la 25.000 km nu e de speriat. Eu am intervalul extins de service, adica cu schimbul de ulei la 30.000 km.

O alta chestie e ca motorul de 86 cai vine cu o cutie in 5 trepte fata de 6 cat are cel de 105 / 110 cp.

Nu m-as speria ca masina are 100.000 km, daca a fost intretinuta corespunzator.  Daca ai posibilitatea sa o iei pe firma iesi mai ieftin din Germania.

Exemplu

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am decis sa cumpar o masina "noua", pe care o voi folosi 70% in Bucuresti si 30% extern. Media km parcursi de mine sunt 12/15mii pe an. 

Nu am cautat special motorina, insa am gasit o Skoda Octavia 3 din 2013 cu 123mii km. Masina este cumparata de noua din Romania cu istoric la reprezentanta. 

Motorul este 1.6 TDI 105 probabil cu Start/Stop, are ceva dotari printre care clima, scaune incalzite, senzori parcare, oglinzi electrice si rabatabile electric. 

Pretul cerut fiind 9500E

 

Masina pe care o voi alege, vreau sa o tina macar 3 ani / maxim 5. Perioada in care nu vreau sa am probleme f grave astfel caut modele fiabile si cu putine probleme.

 

Astfel va cer o parere, daca un Skoda 1.6 TDI este o alegere buna iar daca acest motor se preteaza unui mers preponderent in oras pe distante mici (Berceni - Pipera + alte plimbari mai rare)

 

 

Orice sfar/parere este f bine primita.

 

 

 

Modificat de vdragos
Versus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Sunt si eu proaspat posesor de Octavia 3, 1.4 TSI.

Vad si ca nu faci foarte multi km pe an, iar majoritatea sunt in Bucuresti, ceea ce cred ca ar trebui sa te directioneze spre una pe benzina. Avantaje: consumabile mai ieftine, incalzire habitaclu mai rapida iarna, putere mai mare (a mea are 140 CP, fata de 105 CP la diesel). Dezavantaje: consumul putin mai mare, iar cand spun putin, la mine se confirma - la drum lung am scos 4,7, desigur condus linistit si 5,6 cu tempomat (autostrada inclusa). In oras depinde de trafic poate si 8,5, dar si 5,4 (drum, aseara, din zona Carreffour Colentina pana in Sector 4). 

In speranta ca am ajutat, toate cele bune, tuturor!

Modificat de vdragos
Versus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am nevoie de de sfatul vostri in legatura cu achizitia unei Skoda Octavia sh. Doresc sa merg personal in Germania la cateva masini pe care sa le testez in mers si apoi la reprezentanta.
Doresc o masina cu motor pe benzina turbo, cu urmatoarele doua dotari cutie automata si scaune incalzite. Voi circula aproximativ 15.000 - 20.000 km pe an, in principal in Bucuresti, iar drumuri dese voi face Bucuresti - Constanta. Trebuie sa specific ca voi merge cu un bebe.
Am nevoie de pareri pro / contra, probleme la urmatoarele modele si ce imi recomandati (revanzare, probleme tehnice, etc):
1. Octavia 1.4 TSI (stiu ca nu are punte spate independenta), an productie cel putin 2014, aproximativ 60.000 km, 140 CP, pret 12.000 - 13.000 euro;
2. Octavia 1.8 TSI, an productie cel putin 2014, aproximativ 60.000 km, 179 CP, pret 15.000 - 16.000 euro;
3. Octavia 2.0 TSI, an productie cel putin 2013-2014, aproximativ 100.000 km, 220 CP, pret 17.000 - 18.000 euro, daca retin bine, fiind o masina sport are suspensii mai rigide si nu stiu cum se va simti un bebe :).
Daca ar fi sa aleg as alege variant 3, dar ma intereseaza o masina care sa nu mearga in servis des (stiu ca tine de noroc la o masina sh) si sa-si pastreze mai bine pretul de revanzare.
Orice parere acida, o voi cataloga ca si critica constructiva :D.

AlexB

Modificat de fpalexb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in caz ca vrei 1.4 TSI sau 1.8 TSI cu FWD, masina va veni cu cutie DQ200 cu ambreiaje uscate, adica o sursa de fericire permanenta. In acest sens este recomandat sa citesti topicul despre DSG7 din aria tehnica. 

RS ul pe benzina este bineninteles un virf de gama care s-ar putea sa fie un pic extrem ca masina de familie.

Compromisul cel mai bun ar fi 1.8 TSI 4wd cu DSG, vine cu DSG6 sau Scout cu acelasi motor. Daca e si break, e o masina superpolivalenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vdragos am cateva intrebari:
1. la ce te referi cand spui ca RS este extrema ca si masina de familie? Probabil si numarul de aproximativ 100.000 km este cam mare?
2. ce cutie este mai buna DSG7 (stiu ca erau ceva probleme cu ea de pe vremea cand doream sa achizitionez Polo 6R 1.4 TSI 180cp, cand se strica mecatronicul) de pe 1.4 TSI sau 1.8 TSI cu tractiune fata sau DSG6 de pe 1.8 TSI cu tractiune integrala?
3. oare merita tractiunea integrala pe 1.8 TSI?

AlexB

 

Modificat de fpalexb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Jante 18 sau 19, suspensii sport (cele obisnuite sunt criticate ca sunt cam tari, nu vreau sa ma gandesc cum sunt cele sport);

2. DSG 6 all the way

3. IMHO face toti banii, in Ro nu se deszapazeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare copilareasca, tractiunea integrala presupune o intretinere tehnice suplimentara.
Ca si minus, stiu doar ca adauga 2-3 litri la consum :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te intereseaza strict consumul si sa ai o intretinere cat mai ieftina, fie ramai la masina actuala, fie incerci o3 1.4 tsi. La viteze de autostrada si cu masina incarcata motorul nu o sa mai faca fata asa cum o face cu 2 persoane sau pana in 120km/h dar merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!