Jump to content

Sfat achizitie masina grup VAG


nclsamy310
 Share

Postare recomandată

Salutare, vreau sa achizitionez un Tiguan iar dealer-ul mi-a zis ca ma poate ajuta el cu timpul de asteptare, cica este data o comanda care masina ar trebui sa fie gata la sfarsitul lui  Noimbrie si poate vorbi ca acea masina sa fie modificata pentru mine cu optionalele pe care le doresc, sa accept sau despre ce este vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ei inca pot modifica la comanda optionalele conform cerintelor tale, da, e o optiune demna de luat in calcul.

Dealerii isi lanseaza propriile comenzi ptr a vinde din stoc sau, cum e cazul tau, pentru a profita de un termen de livrare mai redus. Posibil ca la asta cu termen redus sa nu fie dispusi la reduceri, cel putin eu asa as face :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba de diesel au o campanie destul de agresiva de reduceri.

Si oricum benzina sigur nu gasesti cu termen de livrare asa rapid.

Ca sa fiu clar diferenta de pret intre diesel si benzina dispare si chiar mai raman ceva bani de optionale cu reducerea respectiva.

Dar nu cred sa poti modifica configuratia.

Cel putin acum 1 luna nu era posibil pentru masinile comandate de dealeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis ca ma poate ajuta si cu programul rabla numai ca trebuie sa iau o decizie in cel mult o zi, o sa ma hotarasc astazi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din datele de pe vw.ro, 2.0 115 si 150 CP s'ar incadra la Rabla, dar fara 4motion.

Faza e ca, din cate stiu eu, programul Rabla trebuie sa fie inca in vigoare cand e livrata masina, nu cand se semneaza contractul, nu depinde neaparat de dealer daca vei putea beneficia de tichet la sfarsitul lui nov/ inceput de decembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Avem printre noi posesori de Q5 tfsi?

Si daca da, ma puteti ajuta cu ceva impresii?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce are Q5 daca ai buget de asa ceva ?

Mie imi place asta nou

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un Passat B8 2.0 TDI 190 CP, 150 mii km, dotat destul de ok (pare ca ar fi un ComfortLine cu interior R  - piele+textil, DSG, navi mare, ACC etc). Masina o puteti vedea aici:

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GwN70.html#175ea7354c

Ma surprinde insa pretul relativ scazut. Cu tot cu TVA ar ajunge la aprox. EUR 17.500. In mod normal, o masina similara costa cam 19-20 de mii de euro.

Am vorbit cu cei de la Scorpion Focsani, mi-au dat vin-ul masinii (dar nu are nici o inregistrare in nici o baza de date...cam ciudat), ofera garantie 6 luni si se obliga sa treaca kilometrii pe factura.

Nu ma tem in mod special ca nu ar avea km reali (voi afla cu vcds-ul, sper), dar ma tem ca masina a suferit daune, si de aici si pretul oarecum redus.

Cum vi se pare?

Si e normal ca dealerii oficiali VW sa vanda SH-uri din Germania?

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , nu e normal sa faca asta

dar da , cu asta se ocupa

eu cand am fost la ei , toti erau calare pe computere licitand la diverse masini , de abia am fost bagat in seama

sunt niste samsari ca oricare altii , dar sunt mai bine vazuti ptr faptul ca dau garantie , avand spatele acoperit de service-ul oficial

si merg pe statistica - dau garantie 6 luni la toate si schimba ce e cazul cand se plange cineva

la multe nici macar verificare serioasa nu fac inainte sa le puna la vanzare , doar pe hartie

 

cauta vin-ul prin cineva din retea , in baza VW

asa o sa cunosti istoricul exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/5/2018 at 8:13 AM, cristi511 said:

Avem printre noi posesori de Q5 tfsi?

Si daca da, ma puteti ajuta cu ceva impresii?

Multumesc anticipat!

Am Q3 2.0 TFSi, daca te ajuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, dbk said:

Am gasit un Passat B8 2.0 TDI 190 CP, 150 mii km, dotat destul de ok (pare ca ar fi un ComfortLine cu interior R  - piele+textil, DSG, navi mare, ACC etc). Masina o puteti vedea aici:

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GwN70.html#175ea7354c

Ma surprinde insa pretul relativ scazut. Cu tot cu TVA ar ajunge la aprox. EUR 17.500. In mod normal, o masina similara costa cam 19-20 de mii de euro.

Am vorbit cu cei de la Scorpion Focsani, mi-au dat vin-ul masinii (dar nu are nici o inregistrare in nici o baza de date...cam ciudat), ofera garantie 6 luni si se obliga sa treaca kilometrii pe factura.

Nu ma tem in mod special ca nu ar avea km reali (voi afla cu vcds-ul, sper), dar ma tem ca masina a suferit daune, si de aici si pretul oarecum redus.

Cum vi se pare?

Si e normal ca dealerii oficiali VW sa vanda SH-uri din Germania?

La 150.000 km trebuie sa te gandesti sa schimbi pompa de inalte CP4 si asta inainte de a face 200.000km. Nu stiu cum va poate trece prin cap sa dati asa de multi bani pe masini cu multi km.la bord. Vrei un Passat din 2010, cumparat in August, 140CP cu 78.000km, cu ultima revizie facuta in August in Germania(factura prezenta) si la mai putin de jumatate din cat dai tu pe B8 ?

Modificat de emanoeladrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

La 150.000 km trebuie sa te gandesti sa schimbi pompa de inalte CP4 si asta inainte de a face 200.000km

Credintele astea populare...priceless...

Masina din semnatura e cunoscuta in popor ca find modelul cu cele mai multe probleme din gama VAG. Orice roman care se respecta iti va spune ca musai pana in 200k km pica: injectoarele, axele cu came, pompa de ulei (si automat tot motorul + turbo), pompa de motorina, butonul de la frana de mana, motoarele electrice ce actioneaza frana spate etc. ...practic pana in 200k km pica toata masina...nu mai ramane nimic din ea. 

Am cumparat masina asta la 150 de mii km si acum are 310 de mii km.  Am verificat istoricul ei la Prosche (caci e cumparata de noua din RO) si nu cazuse nimic din cele mentionate mai sus. Ghici ce a picat in urmatorii 150k + km? Din cele mentionate mai sus, a picat doar butonul de la frana de mana...cost 100 ron (da, injectoarele au fost schimbate preventiv si gratis).

In concluzie, nu ma intereseaza credintele populare...mai ales atunci cand poti verifica foarte usor corectiile injectoarelor in timpul functionarii, prezenta spanului in filtrul de motorina si/ sau in filtrulul de tip sita din regulatorul de presiune al pompei de inalte, ca sa iti dai seama dc pompa aceea e pe duca sau e deja dusa.

Quote

Nu stiu cum va poate trece prin cap sa dati asa de multi bani pe masini cu multi km.la bord

O masina care a costat EUR 40k+ acum 2 ani, si care acum are 150k km, nu e scumpa la 19-20k EUR. Nu o sa incep sa dau aici exemple de masini din gama VAG (si nu numai) cu 400, 500k Km care inca mai duc. Nu o sa ma leg de masinile aduse de samsari, date inapoi de la 300k + km la 90k km (asa cum ii place romanului sa vada), si vandute la 12 mii de eur.

In plus, fiecare face ce vrea cu banii lui, si decide personal, ce e scump sau nu.

Quote

Vrei un Passat din 2010, cumparat in August, 140CP cu 78.000km, cu ultima revizie facuta in August in Germania(factura prezenta) si la mai putin de jumatate din cat dai tu pe B8 

Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc.

PS: tot vestita pompa de inalte CP4 (vestita in credintele populare din spatiul carpato-danubiano-pontic poate mai mult decat vestitul "deochi"- sau cum s-o scrie...) echipeaza si acest model.

 

Ca sa concluzionez: nu ma intereaseaza altceva decat ce am intrebat de la bun inceput: masina aia  e dubioasa tocmai ca e prea ieftina?

 

PS: am uitat sa trec la rubrica de defecte ale B6-ului care apar pana in 200 de mii km, una din balariile traditionale care imi place cel mai mult: caseta de directie si vestitele "8-uri" pe care le face, pt ca e de "plastic". A mea nu face nici un 8...nici dc insist...poate pe gheata as reusi...dar n-am incercat :D

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dbk

' Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc.'

Pare de necrezut dar nu toata lumea este samsar ! Masina despre care era vorba am cumparat-o personal din Germania de la proprietar (undeva pe langa Leipzig-Schkeuditz) si am cautat-o o luna. Ca sa mai stii ceva, eu cumpar cu grija automobilele si am un standard dat de meseria mea. E drept ca nu m-am documentat din timp despre problemele pompei CP4 dar nici nu imi fac griji la km pe care ii are masina.

Bineinteles ca fiecare face ce vrea cu banii lui dar eu fiind in Germania am o alta viziune a ceeace poti cumpara cu 17-18 mii de euro si crede-ma mult mai avantajos din toate punctele de vedere.

Bafta la shopping !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dl Manole , ai rubrica de vazari aici pe forum

el vrea B8

asa ca nu inteleg de te-ai apucat sa il certi ca nu vrea masina ta , cumparata cu grija conform standardelor tale

inalte standarde mai ai , singur recunosti ca nu ai judecat bine cand ai luat masina ta :

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma cheama Manole,dar accept un miel de Paste !? Cand vorbeam de standard personal ma refeream la km, exterior/interior, istoric service, rugina pe dedesubt, unde a fost pastrata, cati proprietari anteriori, accidentata sau eventuale reparatii..etc.

Am inteles ca, colegul vrea B8, nici o problema, masini pe toate drumurile, pe alese ...!

Cand am sa consider necesar si oportun sa o vand, voi avea in vedere si aceasta optiune a forumului. Deocamdata iarna bate la usa si imi este lehamite sa o schimb, lehamite de RAR, de cozile de la inmatriculari..etc.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ptr botez , dl Emanoel

in rest , mentin ce am spus , comentariile facute de tine sunt ok cand iti vinzi masina la rubrica de vanzari

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Sunt in cautarea unei masini noi si in acest moment am ajuns la un VW Golf. Nr. km/an: ~10.000, folosita in Bucuresti si pentru concedii (ski / biciclete / munte / munte iarna) si as prefera sa se miste bine si in depasiri.
Am avut un test drive cu varianta manuala 1.5L, insa as vrea sa fie automata. Nu stiu insa care ar fi solutia mai buna: 1.0L 115CP DSG7 sau 1.5L 130CP ACT DSG7

Nu mi se pare o asa mare diferenta de putere, insa mi-e frica din punctul de vedere al fiabilitatii acelui motor cu tehnologia ACT.

Daca ati putea sa ma ajutati cu niste pareri as fi recunoscator.

Multumesc

Modificat de flasshunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca in semnatura ai 1.2 TSI. 1.0 TSI nu o sa se miste mai bine (nici mai rau).

Din moment ce ai in vedere si 1.5 Tsi , este alegerea clara in cazul comparatiei  de fata. Un motor mai echilibrat (4 cilindri fata de 3 la 1.0 Tsi). 

De fiabilitare daca discutam ... e ceva relativ. Mai bine ti-ai face probleme din punct de vedere al cutiei DSG 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa veti grija cu GTI-urile ce au bordul in mile si frana de mana mecanica pe Autovit. Am vazut ca sunt patru masini 2015+ listate pe site si toate patru sunt al naibii de asemanatoare la interior cu masina mea: frana de mana mecanica si bordul atat atat in kilometri cat si mile.

Inca o mentiune cu GTI-urile din SUA e ca au doar injectie directa, nu si multi-punct ca cele vandute in EU.

Screen Shot 2019-01-06 at 6.50.09 PM.png

Una din alea patru avea listat VIN-ul pe care l-am cautat pe Google si primele doua site-uri au fost cu dauna masinii din SUA. 

Poate totusi nu e aceiasi masina si nu sunt ceea ce banuiesc eu.

619805088_ScreenShot2019-01-06at6_50_44PM.thumb.png.14d1f6d84ccfa98cff31a6bea85cb081.png

1637982655_ScreenShot2019-01-06at6_55_00PM.thumb.png.8c6b258badc6512842722286bc65f90c.png

327895370_ScreenShot2019-01-06at6_54_42PM.thumb.png.8156e4ae4d5af3a968277c14d6fdcb90.png

 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te inseli, asa e.

Si pe mobile.de e aceeasi situatie. Doar ca acolo au si folia de bord schimbata in kmh. In general se gasesc dupa VIN pe site-urile de licitatii din state. Pe langa daunele de accident, sunt si multe inundate. (Era un M4 inundat pe autovit, descrierea “ca nou, pt pretentiosi”)

 

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, Bebeee a scris:

sunt si multe inundate

Si a mea e inundata si uite ce bine merge, daca a fost inundata macar a fost spalata, de aceea e pentru prietentiosi, ca a fost spalata in fiecare colt si sub panouri :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu parca stiai de la bun inceput ca a fost inundata si ai platit pretul corect.

Ca sa faci profit cu o masina din SUA, ar trebui sa o iei foarte ieftin de acolo ca totusi cheltuielile sunt destul de mari comparativ cu adusul uneia din Germania sau alta tara din Europa:

  1. Ar trebui sa colaborezi cu cineva in SUA sau sa te deplasezi acolo ca sa urci masina pe vapor
  2. Platit costurile cu vaporul si portul
  3. Platit costul cu importul unei masini non-UE (vama si ce alte taxe ar mai fi)
  4. Adaptata masina pentru a fi omologata si inmatriculata in UE (de exemplu renuntare la semnalizarile rosii din spate)
  5. In final cumva facut profit cu o masina foarte populara care se vinde de 10 ori mai bine in UE decat in SUA
Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!