Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Recommended Posts

Adrian Marcu

Am zis să verific și sistemul de alimentare dar nu prea știu să îl citesc … este OK?

IMG_2507.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Da,valorile sun in regula. Eu cred ca ai de a face cu o problema mecanica. Supape in special. Eu as demonta chiulasa...

Link to comment
Share on other sites

Adrian Marcu
17 minute în urmă, spido a scris:

Da,valorile sun in regula. Eu cred ca ai de a face cu o problema mecanica. Supape in special. Eu as demonta chiulasa...

Speram să nu ajung aici și să fie altă problema … este ciudat ca face doar la relanti și nu tot timpul, dacă pornesc ac motorul stă puțin mai turat și nu mai are pic de rateuri

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
claudiugligor

Va salut, am și eu o problema mai "ciudată" la un golf 7 1.4 tsi 140 cp (chpa). Când am un 2-3 linii peste linia de jumate a rezervorului (undeva la 25 litri, pe măsurate), dimineața învârte de 6-7 ori electromotororul pana sa pornească, iar la pornire are o fluctuație a turației (ca și cum nu ar avea alimentare normală). Nu am erori pe tester, cu ce îmi recomandați sa încep? Cineva îmi spusese ca ar fi un fel de tijă din pompa de inalte, dar problema e doar de la o anumita capacitate a benzinei în rezervor...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut!  la 1.4 tsi caxa , in relanti motorul merge intrerupt .  la scanare cu vcds nu imi da nici o eroare ,insa pe canal 15 imi da misfire cilindrul 3 .  am inversat bobinele si tot am misfire cilindrul 3 .

IMG20240901160732_copy_2312x1734.jpg

Edited by 28rac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

sunt noul posesor al un eos 2011 1.4 tsi 160 cai (euro5) de când am cumpărat mașina (mai2024) am observat că la un drum mai lung dacă merg in aprox 1800 turații și vreau să accelerez mai tare, in jurul valorii de 2200 am un mic lag, zici că nu se alimentează jumătate de secundă, apoi are un zvâc după care accelerează normal.

De ceva vreme se întâmplă mai des să întrerupă accelerația iar ieri mi s-a aprins becul galben in bord. La o scanare am primit eroarea p00016 și P2261, cea din urmă fiind ștearsă dar prima a rămas (dar cu check engine stins)

Menționez faptul că astăzi la pornirea la rece lanțul motorului nu zornăia , și am șters și senzorul de la axa cu came dar eroarea a rămas 

IMG_20240914_122803.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lant alungit. Inlocuieste distributia. Ptr lag- gresezi tija turbinei si axul la intrarea in turbina.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru sfat. Am uitat să menționez faptul că în timp ce motorul era pornit am scos mufa senzorului de la axa cu came, l-am curățat cu un șervețel uscat apoi l-am montat înapoi. In tot acest timp nu am avut eroare în bord . Cât timp mai pot merge așa cu mașina, gen 3-400 km sau trebuie să înlocuiesc rapid lanțul?

Edited by adicorbos
Link to comment
Share on other sites

Este greu de spus. Am avut masini care au sarit de la punct in scurt timp de la diagnosticare si altele care au mers mai mult. Depinde de cat de alungit este,de starea patinelor,intinzatorului...uleiului folosit.. samd.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru informații! Îmi puteți recomanda pe cineva în Brașov care înlocuiește distribuția la un preț decent? Ce părere aveți de chitul de distribuție  de la SKF VKML 81311? 

Screenshot_2024-09-16-21-59-23-581_com.android.chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc, trebuie schimbat și lanțul cu întinzătorul și axul de la pompa de ulei?

Mașina are aproximativ 180k motorul CAVDAE, fab 2010/10

Îmi puteți da coduri de lanț, patine, ax ?( Am înțeles că există o variantă de lanț mai bună, întărită)

Mulțumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

wvwzzz1fzbv005008 seria de șasiu 

 

 

 

Edited by lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut!  o intrebare la cei care au avut problema cu benzina in ulei ,din cauza pompei de inalte.,a incercat cineva sa inlocuiasca oringul si si acea bucsa(simering ) din capul pistonului din pompa de inalta?

Edited by 28rac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/14/2024 at 1:34 PM, adicorbos said:

Salutare tuturor,

sunt noul posesor al un eos 2011 1.4 tsi 160 cai (euro5) de când am cumpărat mașina (mai2024) am observat că la un drum mai lung dacă merg in aprox 1800 turații și vreau să accelerez mai tare, in jurul valorii de 2200 am un mic lag, zici că nu se alimentează jumătate de secundă, apoi are un zvâc după care accelerează normal.

De ceva vreme se întâmplă mai des să întrerupă accelerația iar ieri mi s-a aprins becul galben in bord. La o scanare am primit eroarea p00016 și P2261, cea din urmă fiind ștearsă dar prima a rămas (dar cu check engine stins)

Menționez faptul că astăzi la pornirea la rece lanțul motorului nu zornăia , și am șters și senzorul de la axa cu came dar eroarea a rămas 

IMG_20240914_122803.jpg

Am înlocuit lanțul de distribuție, deci a dispărut eroarea din bord. In schimb după gresarea axului tot nu am scăpat de turbo -lag. Acest lag îl simt in special atunci când merg constat și apăs pedala de accelerație la fund. Jumătate de secundă zici că nu se accelerează apoi se simte o smucitură și începe accelerarea.

Ce mă sfătuiți să fac?

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa inlocuiesti supapa electromagnetica ce deschide vacuumul catre turbina.

Link to comment
Share on other sites

On 16.07.2024 at 23:23, Adrian Marcu a scris:

Clapeta este curățată și calibrată supapele sunt curate, bobinele sunt noi și cu cele vechi la fel făcea bujiile am schimbat 2 seturi 

Asa facea si a mea , schimbat pompa in rezervor, clapeta curatata , sezor maf curatat apoi schimbat, dusa turbina la rectificat degeaba bine ca nu mi-au luat bani-rezolvarea a fost pe admisie mai e un senzor de masoara presiunea admosferica si presiunea la aer dupa clapeta era foarte murdar si dadea semnal prea mare la presiune aer iar ecu baga prea mult carburat , l-am curatat masina merge fara probleme

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare!  are cineva o pompa de inalta presiune , care nu ii foloseste ?  poate sa fie si fara regulator de presiune.  ma intereseaza o piesa interna .

Edited by 28rac
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 10/11/2024 at 6:03 PM, spido said:

Incearca sa inlocuiesti supapa electromagnetica ce deschide vacuumul catre turbina.

Am scăpat doar cu bujiile.

Mulțumesc pentru sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Turbo lag din cauza bujiilor? Hmmm.... tot electrovalva zic. Care se blocheaza...aleator.

Link to comment
Share on other sites

Mecanicul mi-a spus că erau în stare proastă, mi-a recomandat și curățarea sistemului de injecție, am luat un aditiv de curățat injectoare de la liqui moly. Cert este că de atunci nu mai am probleme 

Link to comment
Share on other sites

Aditiv de curatare = placebo. Cum sa curete supapele cand injectia este directa?

Link to comment
Share on other sites

El a zis de injectoare nu de supape.

Link to comment
Share on other sites

On 6/2/2020 at 10:10 PM, venom2110 said:

garnitura de la filtrul de ulei ma refeream, cred ca s-a inteles... Referitor la pompa de inalte, la mine masina functiona perfect  , variante pt. benzina in ulei sunt multe(segmenti  uzati, injectoare defecte etc) am incercat cu cea mai plauzibila(pompa de inalte)chiar am demontat-o de pe axa cu came, am reconectat  conductele si am pornit dar la relanti nu pierdea combustibil pe la tija... deci test irelevant. Nici nu stii ce sa mai crezi la cati bani ai bagat in masina...pompa de inalte e aprox 1100 lei.

 

La un Golf V 1.4 TSI , cod motor CAXA , intra benzina in ulei

 

Cum pot afla , daca pompa de inalta presiune e cauza ? Cum pot stii daca injectoarele sint bune ? Vreau sa stiu cum stiu 100% ca pompa de inalta presiune e cauza benzinei din ulei .

 

Vreau sa elimin celelalte cauza . Am nevoie de ceva tester ? VCDS ? 

 

Quote

Eu am verificat cu o diagnoza chinezească de 15 lei și aplicația "Car scanner". Trebuie să verifici "Fuel rail pressure". După ce oprești motorul presiunea trebuie să fie aprox 4900 kpa. După aprox 10' va trebui să se dubleze. În cazul ăsta injectoarele sunt ok, nu e niciunul rămas blocat pe deschis, iar singura posibilitate de a-ți intra benzină în baie rămâne pompa de înaltă. 

 

In capatul axului pompei e o "CAMA" ( se poate vedea in imaginile atasate ) care face legatura cu axul cu came

CAMA (2).jpeg

CAMA (3).jpeg

CAMA (4).jpeg

CAMA (5).jpeg

thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!