Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Fara o diagnoza,greu de zis. Poate fi o bobina...bujie..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, revin aici cu o curiozitate. Dețin un seat leon 1.4TSI CAXC de 125 de cai. Un piston a ieșit prin bloc și acum trebuie sa mi caut motor, gol de preferat. Dar nu găsesc multe CAXC-uri de pe seat. Am gasit CAXA de pe Golf, dar are 122 de cai și recent am gasit un 1.4TFSI CAXC de pe Audi A3, tot 125 de cai. Curiozitatea mea este dacă se potrivește motorul TFSI pe anexele mele + electrica. Adică dacă sunt la fel la prinderii și ca motor in sine. Sau dacă pot pune un CAXA in loc de CAXC, dar tot așa cu anexele și electrica mea. Am vrut inițial sa mi repar motorul meu, dar cu bloc complet și ce mai am nevoie ajung la 2000€, așa ca am ales varianta de schimb motor gândindu ma ca o sa găsesc repede …  Dar caut de 2 sapt aprox și nu prea “prind” unu de seat la un preț acceptabil. Mulțumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor,am o problema cu al meu golf 6 1.4 tsi 122cp, nu imi porneste ,se aude doar un clanc. Am  pus vcds si nu am avut nici o eroare,am zis ca bateria e de vina.Am luat baterie noua si la fel imi face ,doar ca de data asta mi.a dat si o eroare, si imi apare eroare ESP

Address 44: Steering Assist        Labels: 1K0-909-14x-GEN3.clb
   Part No: 1K0 909 144 J
   Component: EPS_ZFLS Kl. 69     3001  
   Revision: 00H17000    
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   VCID: 313F17E49D22C343CCC-8064

1 Fault Found:
03803 - Steering Angle Sensor for Steering Aid
            000 - - - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Battery Volts: 12.4 V
                        PD
                    Temperature: 14.0°C
                    Count: 2
                    Steering Angle: 0.00°
                    Count: 1
                        SteerAng n.Init

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca nu au legatura de cauzalitate cele doua probleme... Eroarea asta o aveai si daca masina mergea ok si doar deconectai bateria. Am avut-o si eu la masina functionala cand am schimbat bateria (plus alte erori de ACC, lane assist, etc). Problema nu era bateria. Mai investigheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul pare sa fie.  Da-i cateva ciocane/socuri...se blocheaza carbunii pe culise.Te asteapta o revizie la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 15.02.2022 at 9:09, Cosminportasa a scris:

Salutare, de curand am achizitionat un passat 1.4 tsi 160 CP motor CTHD care are mici variatii ale turatiei (care se simt si pe loc si in mers). Am consultat un mecanic care spune ca problema ar aparea de la o pupapa unidirectionala (sau de la furtunele acesteia) ce are marcat codul 03c 103 175 L. Problema este ca nu gasesc nicaieri piesa cu acest cod pe piata. Tot ce gasesc este o supapa cat de cat asemanatoare (03c 103 175 G) dar la care nu pare ca se potrivesc furtunele existente pe masina. Pot achizitiona piesa din urma si sa o potrivesc pe masina, cu alte conducte, bineinteles? 

IMG_20211026_175406.jpg.084380f44449b3d3603cc1dc7009de50 (1).pdf 127 kB · 14 downloads

Salutare, aceeasi problema o am si eu la un VW Passat B 7, 1.4 TSI = 122 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ultimii 2 ani am avut 2 momente ciudate cu masina:

- facut service la dealer, cand sa plec inceput sa flasuiasca martor EPC si engine management + eroare start stop. Pus diagnoza, cica fusese un misfire. 
- peste inca un an (in primavara) similar, dupa inspectie dealer pornit masina si la relanti au inceput sa flasuiasa - oprit, mers la om, ala a venit si cand a pornot totul ok nicio eroare. Ma grabeam extrem de mult, am lasat asa

- acum sunt in co si dupa un drum de cca 100 in alomeratie opresc la un stop si, cat a fost la relanti, a flasuit de 4-5 ori doar engine management * eroare start stop. Ulterior nu s-a mai aprins martorul dar start stop a ramas indisponibil. Totusi parca am simtit ceva miros de sulf/catalizator, dar eram in trafic, e poaibil sa ma insel. 
 

Am lasat masina pana seara si sunt curios la plecare ce va fi. In parcare nu a mirosit nimic ciudat. 
 

insa care ar putea fi problema? Am mai facut scanari si nu am inteles sa fi fost identificate probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La plecare totul ok doar a persista mesajul de eroare start stop. Am oprit in 15 min sa pun benzina si cand am plecat de acolo nu mai era nici eroarea de start stop. In rest niciun alt mesaj, Skoda connect nu da nicio eroare, masina trage normal - avut cateva reprize de test. Deci chiar nu stiu ce sa zic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

Trebuie mers sa iti puna testerul VCDS(VAGCOM) si vazut daca ai erori memorate.

Cauta un mecanic bun. Poti sa incerci si la serviceurile dealerilor AviaMotors/ Brady vad ca esti din Bucuresti.

Sau contacteaza-i pe cei 2 de pe forum, F l o r i n sau Al Bundy, au anunturi la Servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-ar putea sa nu pot explica exact problema dar sper totusi sa ma exprim suficient de clar.

Am inteles de la mecanicul meu ca pentru schimbarea variatorului de ulei la 1.4 TSI 140 cp ACT, cod motor CPTA, e nevoie de reglarea cu un dispozitiv special a axelor cu came (aici s-ar putea sa nu ma exprim clar).

Dracia respectiva se numeste VAS 611007.

Aveti idee cum poate fi rezolvata problema asta, unde si la ce costuri? De reprezentanta sunt cam satul.

Masina are 10 ani, 170k si e a mea de la bun inceput iar de abuzat sau neingrijit nu se pune problema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sunt cale specifice ptr calat distributia. Se pot inchiria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am obtinut un pret pentru schimbare distributie undeva la 1500 de lei. Cred ca in reprezentanta e putin peste 2000, dar SIGUR au scula potrivita si piesele sunt pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am și eu o întrebare.

Am un Passat B8 1.4 tsi de 150 de cai de aproximativ 2 ani luată de la 35 de mii de km,in prezent am făcut 88 mii și as dori sa aflu și eu dacă distribuția este pe lanț sau pe curea pentru a știi dacă o voi schimba la 90-100 de mii.?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.09.2023 at 20:27, Alexandru95 a scris:

...am achizitionat si eu un b8 1.4 TSI 150 cai...

e pe curea, o schimbi la 8 ani sau 200k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. La masina sotiei (Golf 7 1.4 TSI 122hp) de ceva timp se tot aprinde martorul EPC. Initial se aprindea cand dadea misfire pe cilindri, dar am schimbat bujiile si fisele si pare sa nu mai fie problama...Insa mai nou se aprinde EPC si cand am pus testerul (am un OBD11) am primit urmatorul raport:

 

Car: Volkswagen Golf
Year: 2013
Body type: 5-dr hatchback
Engine: CMBA
Mileage: 91570 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

System description: 1.4l R4 TSI
Software number: 04E906016CN
Software version: 6037
Hardware number: 04E907309A
Hardware version: H08
ODX name: EV_ECM14TFS01104E906016CN
ODX version: 002005
Long coding: 01250032232405082000

Trouble codes:
P226300 - Turbocharger/Supercharger Boost System Performance
Intermittent
Date: 2023-09-23 10:54:39
Mileage: 91546 km
Priority: 2
Malfunction frequency counter: 2
Unlearning counter: 255
Engine speed: 998.50 1/min
Normed load value: 19.2 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 87 °C
Intake air temperature: 45 °C
Ambient air pressure: 1010 mbar
Voltage terminal 30: 11.991 V
Dynamic environmental data: 20962816EE2CCD16AE210A16EC55D216B23700420216B357DA11F03330

 

Din ce am mai discutat cu un mecanic el mi-a zis ca ar putea fi actuatorul de la turbina. Voi ce parere aveti? V-ati intalnit cu eroarea asta?

Mentionez ca masina pare sa traga ok dar consumul de ulei pare sa fie ceva mai mare in ultimii ani.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, Dețin un VW Golf Plus 1.4T/120 CAXA si am o curiozitate la motor la pistonul nr.1 detectat rateuri. Au fost verificate piese si schibate si puse la punct incepand de la distributie,injector,pompa inalta presiune, senzor ax cu came, senzor arbore cotit tot ce avea legatura cu acest defect. Concluzia din atelier VW specializat sa vand masina dar nu stiu ce sa fac. Stau nedumerit oare ce defectiune cauzeaza rateu cad turez motorul peste 3 mii  defectiunea dispare ...(imi ieste teama ca defectiune provine din calculatoru de bord) ce credeti? Ma poate ajuta cineva?

Acesta este testul,

 

Adresa 01: Motor (CAX)       Etichete: ROJ\03C-906-016-CAX.clb
   Numar VAG SW: 03C 906 016 BM    HW: 03C 906 016 
   Component: MED17.5.5       G   9970  
   Revizie: L3H04---    Numar serial:               
   Codare: 0000072
   Atelier: WSC 10115 599 68837
   VCID: 6BDF9A6E4A85F9D70A-803E
   VINID: 9E69EAAAA05BA899C90020C80CD6AE67ED

4  coduri de defecte:
000768 - Detectat rateuri de ardere 
               P0300 - 000 - 
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 4
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 188507 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 08:50:36

             împrejurari cod:
                    RPM: 805 /min
                    sarcina: 24.7 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 3.0*C
                    temperatura: 4.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.351 V

000769 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 1 
               P0301 - 000 - 
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 4
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 188507 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 08:50:59

             împrejurari cod:
                    RPM: 803 /min
                    sarcina: 24.3 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 6.0*C
                    temperatura: 4.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.224 V

000833 - Senzor pozitie axa cu came (G40) 
               P0341 - 000 - semnal neplauzibil - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 188465 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 17:12:25

             împrejurari cod:
                    RPM: 382 /min
                    sarcina: 87.0 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 15.0*C
                    temperatura: 15.0*C
                    pres.absoluta: 990.0 mbar
                    tensiune: 11.938 V

004874 - Dezactivare cilindru 
               P130A - 000 -  - MIL aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula in caz misfire avem de verificat asa: bujie,bobina,compresie,injector.Nu putem exclude insa o problema in Ecu. Ptr asta,se face o verificare a cablajului,se inspecteaza conectori..pini. Daca totul e ok,se trece la inlocuire Ecu. As verifica cu aceasta ocazie si cablajul G40/senz poz axa came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/6/2023 at 6:20 PM, zered said:

Buna ziua, Dețin un VW Golf Plus 1.4T/120 CAXA si am o curiozitate la motor la pistonul nr.1 detectat rateuri. Au fost verificate piese si schibate si puse la punct incepand de la distributie,injector,pompa inalta presiune, senzor ax cu came, senzor arbore cotit tot ce avea legatura cu acest defect. Concluzia din atelier VW specializat sa vand masina dar nu stiu ce sa fac. Stau nedumerit oare ce defectiune cauzeaza rateu cad turez motorul peste 3 mii  defectiunea dispare ...(imi ieste teama ca defectiune provine din calculatoru de bord) ce credeti? Ma poate ajuta cineva?

Acesta este testul,

 

 

@zered 

 Hello! Ai facut test de compresie?    ....acelasi motor, CAXA, aparent aceleasi simptome, EPC aprins si disparitia simptom peste 3000 ture......dupa test de compresie si demontare chiulasa, concluzia PBN "scaun supa evacuare arsa pe pistonul 1"      ......" aparent injectorul de pe pistonul 1 a dat mai mult combustibil, ca urmare ardere mai intensa in cilindrul 1" ....am citat din explicatia consilierului de service ...asta se intampla in 2015.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ai enuntat doua erori: consilierul de service a spus... el oricum habar nu are nimic despre mecanica. A doua eroare: PBN a demontat chiulasa - de ce i-ai lasat sa ajunga pana acolo? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....nu stiam ce fac! 😆...lasand gluma la o parte, alta varianta nu aveam in acel moment.......oricum dupa ce mi-au comunicat un deviz de circa 3000 EUR, fara manopera, chiulasa la schimb, am luat-o "cu motorul in batista" - asta pentru ca mi-au taxat demontarea motorului, urmand sa taxeze si remontarea/reasamblarea!!!! - si am dus-o in alta parte, la un alt service ......dupa reparatie, functionand fara probleme ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.10.2023 at 8:29, maistru a scris:

@zered 

 Hello! Ai facut test de compresie?    ....acelasi motor, CAXA, aparent aceleasi simptome, EPC aprins si disparitia simptom peste 3000 ture......dupa test de compresie si demontare chiulasa, concluzia PBN "scaun supa evacuare arsa pe pistonul 1"      ......" aparent injectorul de pe pistonul 1 a dat mai mult combustibil, ca urmare ardere mai intensa in cilindrul 1" ....am citat din explicatia consilierului de service ...asta se intampla in 2015.......

Bună ziua, testul de compresie a fost printre primele verificări precum bobina de inductie, bujiile/ inlocut cu un set nou, schimbat si injectorul. Problema persistă dar urmează o verificare a cablajului electric.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.09.2023 at 14:03, Cristi S. a scris:

Salut. La masina sotiei (Golf 7 1.4 TSI 122hp) de ceva timp se tot aprinde martorul EPC. Initial se aprindea cand dadea misfire pe cilindri, dar am schimbat bujiile si fisele si pare sa nu mai fie problama...Insa mai nou se aprinde EPC si cand am pus testerul (am un OBD11) am primit urmatorul raport:

....

Din ce am mai discutat cu un mecanic el mi-a zis ca ar putea fi actuatorul de la turbina. Voi ce parere aveti? V-ati intalnit cu eroarea asta?

Mentionez ca masina pare sa traga ok dar consumul de ulei pare sa fie ceva mai mare in ultimii ani.

Mersi.

A fost schimbat si actuatorul de la turbina si eroarea de la turbocharger a disparut. Masina pare sa traga un pic mai ok si parca si consumul e mai micut, insa din cand in cand mai apare eroare start/stop si se licareste martorul engine (doar la pornirea la rece). La o prima scanare pare sa mai fie misfire pe cilindrul 2. 

Ce mai poate fi? Bujiile si bobinele au fost schimbate.

Modificat de Cristi S.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele astea ,inainte de orice interventie ,ar trebui facut un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hello, am pus testerul pe Golf 5 1.4 TSI 140 cp, mi-a dat eroarea P2004, adica clapeta pe cilindrul 1 o ramas deschisa. Se poate merge cu ea in continuare asa? Si daca nu, se poate rezolva individual sau trebuie schimbat tot sistemul de admisie ? Masina merge si trage normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vb de clapeta de pe admisie. Nu exista clapete separate pe fiecare cilindru. Inlocuieste-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!