Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

8 hours ago, Bogdan20cj said:

Curatati supapele asa cum a facut colegul din postarea de mai sus. Eu am 1.4 tsi caxa am facut o decarbonizare, si ghici ce 1.5h cat i a bagat acei HOH a avut un relantiu perfect si o perioada dupa.. apoi am inteles ca a inceput iarasi.

Depunerea de carbon pe supapele este o problema la motoarele cu injectie directa.

pai daca revine imediat e pierdere de vreme si de bani.

iar cu mersul turat, ok, la manuale poti. dar la dsg ce faci? o conduci doar in s? sau incepi sa schimbi manual? pai te lipsesti si de dsg si de tot in cazul asta.

a mea vede des 5000 de ture in depasiri si tot face asa la relanti. la mine clar asa a fost, de cate ori am bagat benzina din tarile cu apa calda nu a mai facut la relanti tremurat.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu benzina o pot confirma,am facut turul europei anul trecut si nu mai facea asa. De asta spun,eu cred ca e de la benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu mersul turat nu a functionat dar nici nu ma asteptam, masina mergand destul de turat de obicei. So, faza cu dat talpa ca sa cureti chiar nu cred ca functioneaza, nici nu prea vad o explicatie logica pt care ar putea ajuta. La motoarele pe benzina mai vechi, da, dar la TSI-urile acestea nu vad cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Revin cu problema variatorului al axului cu camei care face zgomot după ce mașina staționează peste noapte. Am tot căutat in special pe yt ce face și ce conține variatioru. Nici o parte activa, doar pe presiune de ulei...Problema ar fi ca se pierde/scurge acel ulei și pana face presiune joaca in interior. Mai departe am văzut ca exista o piesa cu comanda electronica care  are rolul de umple sau elimina acel ulei. Întrebarea mea este: de ce se scurge acel ulei și pe unde? Este defecta acea piesa (cod 03c906455a)? Este din cauza uleiului folosit ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu variatorul face zgomot...ci lantul care este lasat liber de intinzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un prieten care se confruntă cu o problema la masina lui. Seat Leon,1.4 tsi. 125 cp daca zic bine. si zice ca are un usor tremurat in mers,undeva la 50-60 km/h in treapta a3a . 2000-2200 rpm.  si cica se mai simte foarte putin undeva intre 70-80km/h la fel 2000-2200 rpm tr a4a. daca deja are 3000 rpm nu se mai simte nici un tremurat.
sau schimbat pe masina bujii/bobine/filtre tot. si nu ii da de cap. iar pe tester nicio eroare.  El unu suspecteaza clapeta de acceleratie ( potentiometrul din interiorul lui ) sau sonda lambda ca ar da date gresite catre ecu. desi eroare pe tester nu are.

Ce ma sfatuiti sa verificam,sau de la ce ar putea sa fie ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/30/2020 at 10:09 AM, Cosmin Ch. said:

Aditiv sa fie! Utilizezi la fiecare plin ? 

Doar ce am facut plinul de la Petrom sa vedem daca este diferenta.

Pe capac la buson scrie 95. De unde alimentati?

Eu alimentam exclusiv benzina de 100 de la MOL, într-o vreme foloseam si aditivi de benzina (l-am primit gratis ?), am folosit de 2 ori si ceratec (aditivi ulei). Cu bujii/bobine noi si injectoare cu codul revizuit+testate tot aveam o trepidație la ralanti la fiecare 3-5 secunde, poate mai mult... 

Nu conta nici daca foloseam masina preponderent oraș sau extraurban. .

Încearcă pentru liniștea ta dar sfatul meu e sa nu arunci cu bani daca asta e cea mai mare problema a ta. 

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/2/2020 at 4:02 PM, 92nbk said:

Salutare, am un prieten care se confruntă cu o problema la masina lui. Seat Leon,1.4 tsi. 125 cp daca zic bine. si zice ca are un usor tremurat in mers,undeva la 50-60 km/h in treapta a3a . 2000-2200 rpm.  si cica se mai simte foarte putin undeva intre 70-80km/h la fel 2000-2200 rpm tr a4a. daca deja are 3000 rpm nu se mai simte nici un tremurat.
sau schimbat pe masina bujii/bobine/filtre tot. si nu ii da de cap. iar pe tester nicio eroare.  El unu suspecteaza clapeta de acceleratie ( potentiometrul din interiorul lui ) sau sonda lambda ca ar da date gresite catre ecu. desi eroare pe tester nu are.

Ce ma sfatuiti sa verificam,sau de la ce ar putea sa fie ?? 

Sigur nu e de la cauciucuri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin Ch.
Nu sunt de la cauciucuri, aia a fost primul lucru ce a verificat. toate rotile sunt echilibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@92nbk

 

Un amic a cumparat 4 cauciuri noi(Semperit). Apoi a inceput distractia...la 100/h incepea sa tremure. A fost si a facut gemoetria de 2 ori, verificari peste verificari.A cheltuit cat a dat pe cauciucuri. Pana la urma a mers sa un service si a constatat ca nu erau ok cauciucirle. Zii sa mearga la un centru profi sa ii verifice calea de rulare a cauciucului, eventual sa schimbe fata cu stpate. Daca este sigur ca sunt echilibrate trebuie pus tester si mers, evident cineva care cunoaste. Pe presupuneri o sa dai o gramada de bani si o sa pierzi si timp.  Parerea mea...

Modificat de Cosmin Ch.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin Ch.

la viteze mari nu are probleme. am mers si eu cu masina lui.(imi este vecin ) volanul nu tremura nu nimic. pur si simplu tremura masina. cel mai tare se simte in tr a3a la 50-60 km/h . apoi in tr a4a pe la 80 km/h.  iar daca retrogradeaza in tr a3a la 80km/h si are peste 3000 rpm,nu se mai simte nici un tremurat.  eu unu tin sa cred ca ii o problema de amestec. ceva de la sonda lambda,chiar daca nu indica eroare pe tester.  Din pacate nici eu nu prea ma pricep,de aia am si cerut sfatul vostru cam ce ar putea sa fie.

In momentul de fata am vorbit cu un baiat, (tuner) sa ne faca un log in mers,dar abia pe weekend are timp de noi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ar trebui sa se simta si in a V si a VI la la 2000-2200? motorul tot cu 2200 rotatii merge  ... ca e cu 60 sau cu 110, masina are  intreruperi in accelerare? daca accelereaza constant fara intreruperi nu cred ca e de la aprindere, ar mai fi senzorul map de verificat/curatat , daca "sau schimbat pe masina bujii/bobine/filtre" cum zici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteze mai mari de 90-100 km/h nu se simte absolut nimic.

Nu are intreruperi in acceleratie,chiar trage ft bine.

Sa curatat si senzorul MAP,este unu mic pe galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati in legatura cu problema la Seat Leon,vibratia era din cauza unei bobine de inductie,pe tester aparea la Cyl 4 o groaza de rateuri. Sa inlocut bobina si s-a efectuat din nou testul si 0 rateuri.

si acuma masina functioneaza perfect. Toata lumea ii happy :icon_bounce:

Modificat de 92nbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi poate spune cineva care a mai schimbat distributia la un Tiguan 1.4 TSI (160cp) cod motor CTHD avand codul 03C198229C, care cuprinde setul revizuit de dupa 2015, daca se comporta ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Nu am mai intrat de ceva timp pe acest forum ... probabil de când aveam masina VW Golf 4 ... acum am un Tiguan 1.4 TSI 4motion care mi-a făcut atat de multe probleme !!! dar acum am o problemă de care nu poate trece mecanicul ... pe scurt: acum cateva zile (conducea sotia - spun asta, caci nu eram cu ea si nu stiu toate detaliile) ... a alimentat la benzinărie, cand a plecat, a apărut eroare (cea cu termometrul = fierbe motorul) ... a mai mers 500 m cu aceea eroare, apoi a parcat-o ... a doua zi am dus-o la stanga la mecanicul meu. Acolo: a gasit “cureaua de la pompa de apa” rupta si “rola” pe care trage cureaua ... le-a inlocuit pe amandoua, dar masina nu mai pornea ... a banuit ca este problema cu “pompa de inalta presiune” ... dar, nu putea fi sigur pentru ca nu are dispozitiv (manonetru) de masurare presiuni in pompa ... astfel am decis sa cumpar si sa schimbam pompa de inalta presiune. Am schimbat-o si masina nu porneste in continuare. Aici m-am oprit, nu mai avem solutii (el banuieste ceva legat de injectoare) ... dar, nu mai vreau sa mergem pe banuieli (injectoarele sunt la fel de scumpe ca si pompa de inalta) ... exista cineva care ma poate sfatui, sau indruma la un service unde pot verifica injectoarele ... sau o diagnoza ! Pentru a stii pe ce cale sa mergem ? ... PS “a pus 2 testere pe masina si nu apare nici un defect (cel putin electric) ... probabil defect mecanic, care nu apare pe tester ...”

Modificat de George222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Mecanicul a făcut test de compresie .. si totul este OK ! (pentru că banuia ca este sarita de la punct) .. oricum, masina are transmisie pe lant (lantul este schimbat de 2 ani)

... simt ca imi iau campii ! Si aveam nevoie de masina in 6 zile (trebuie sa-l duc pe fratele meu la tratament lunar)

... am facut programare la reprezentanta VW (pentru o diagnoza) si m-au programat pe 20 august (eu aveam nevoie pe 18) ... si nu gasesc nici o solutie ! ... un service mai bun care să poată verifica injectoarele ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica clapeta acceleratie. E posibil blocata pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A verificat și clapeta ! nu este blocata ! ... intre timp, am gasit “Service Titan” care spun ca sunt specializati pe grupul VAG ... au si diagnoza separata pe partea mecanica si separat pe partea electrica ... par ceea ce imi trebuie mie acum, le-am scris sa vad ce imi vor raspunde ... as vrea o programare la ei ... sper sa se intample asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grjia cu servis Titan, sunt cam schimbatori de piese ( ti`o spun din experienta ) ; iti fac un deviz mare la masina pt orice chichitza si apoi daca nu este din cauza aia iti spun " trebuia schimbata si aia ca avea uzura " ; daca e dupa ei, orice piesa are uzura si trebuie schimbata..nu iti zic sa nu te duci la ei, ci sa fii cu bagare de seama si sa pui punctul pe i la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde sa ma duc, pentru ca de masina s-a ocupat doar un mecanic pana acum, dar aici nu poate rezolva problema pentru ca nu are un tester original (nu are nici chinezarie, dar nici unul original ...) ... de fapt, vreau o diagnoza la masina. Am facut programare si la Midocar (unde mi-a zis ca diagnoza costa 480 lei si cu reducere 30% daca fac reparatiile la ei) ... deci, ce sa mai spun, cred ca o sa ma jupoaie mai rau ca cei de la Titan ... deci, eu vreau o diagnoza buna, dupa care sa ma intorc cu ea la mecanic, dar sa stiu ce defect are ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@George222 de ce nu incerci sa iei legatura cu cei de la CoastaDeEst. 

Eu am auzit relativ lucruri bune despre ei,si am văzut ca au si pe youtube pus niste clipuri despre fel si fel de reparatii la tsi-uri.

Eu zic da-le un telefon.

Modificat de 92nbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, George222 said:

... simt ca imi iau campii ! Si aveam nevoie de masina in 6 zile (trebuie sa-l duc pe fratele meu la tratament lunar)

Pentru o situaţie de genul te pot ajuta şi eu cu o scanare măcar. Ai PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!