Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, spido said:

Da,e benzina +depuneri pe injectoare/supape. Eu bag un aditiv de la Liqui Moly  si toarce ca o măta.Pina la aditiv facea ca a ta.

Aditiv sa fie! Utilizezi la fiecare plin ? 

Doar ce am facut plinul de la Petrom sa vedem daca este diferenta.

Pe capac la buson scrie 95. De unde alimentati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un plin da,la unul nu. Petrom, Omv...95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/18/2020 at 12:27 PM, Ratonul said:

Avem "reprezentanta" BorgWagner (producatorul de turbine originale pt 1.4 tsi) la Brasov. Chiar zilele trecute am reconditionat turbina unui golf cavd la ei. Total 1225 Ron cu miez original. in aceeasi zi a ajuns la ei, au reparat-o si au trimis-o inapoi. Transportul dus-intors este gratuit. La alte firme am primit preturi mai mari pt reconditionare cu miez aftermarket...

https://www.borgwarner.com/aftermarket/boosting-technologies/distributor-search

www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita

www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita https://www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita

Salutare

Am trimis turbina la Brasov si au reconditionat-o.

1200 lei, transport gratuit daca completezi formularul lor de pe turbocenter.ro

Multumesc pentru pont!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/30/2020 at 10:54 AM, spido said:

La un plin da,la unul nu. Petrom, Omv...95.

Nu stiu daca este ca am schimbat benzina sau din cauza aditivului dar parca este mai bine.

As avea o curiozitate legata de turbina de la 122HP: dupa un drum mai lung este recomandat sa se mai lase putin masina pornita pentru o racire a turbinei ?

Cu VCDS am vazut ca nivelul uleiului este 50mm (limita inferioara fiind de 40mm), pe joja arata bine. Uneori imi este greu sa citesc nivelul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e ok sa o lasi putin sa scada temperatura uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asa cum zice si spido,dupa un drum mai lung sau dupa un drum,mers mai sportiv...chiar mai scurt!Eu mereu fac asa,cel putin 1 minut lasata la relanti,apoi opresc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna tuturor. Doresc sa achizitionez o masina cu aceasta motorizare, oscilez intre skoda octavia 1.4 tsi 140 hp si vw jetta 1.4 tsi 125 hp. As prefera distributia pe curea, stiti careva care sunt acele motorizari care au disteibutia pe curea? Cel de 140 hp stiu ca are dar la 125 hp sunt pe curea? Din ce an? Mersi ptr ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu 2014 sunt pe curea, probabil ca ai sa gasesti si fabricate la sfarsitul lui 2013 model 2014.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Salut. Am 35000 km cu ea. Nu am probleme. Acum masina 145000 km. Eu n am avut probleme cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput si la mine sa caraie putin la pornire si am in vedere schimbarea distributiei (are 95k).

Poti sa ma ajuti, te rog, cu codurile folosite de tine si de unde le-ai luat?

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Eu le am luat de pe ebay din Germania. Codurile vezi cateva pagini mai in urma. Am schimbat inclusiv variator.

 

Acum este un pachet cu totul. Eu le am luat pe bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste info pentru situatia de mai jos:

1.4 TSI ACT 140 cod CPTA

Revizie facuta recent, bujii OE long life (cele vechi erau foarte curate la 55k), folosesc doar Mol Evo.

De cca 6 luni am un relanti neregulat - acul sta nemiscat dar se simte in scaun ritmul neregulat al motorului. Nu s-a schimbat situatia dupa ce am schimbat bujiile.

La scanari ocazionale, nu apare nici o eroare iar la VW mi-au zis sa o las asa, sa nu ma apuc acum sa schimb bobine sau sonde lambda fara sa stiu  sigur ce are....:scratch:

Cum nu imi place sa-mi bat joc de lucruri si nici sa risc sa ma lase in mijlocul drumului la drumuri de lungi de sute de km, ce ma sfatuiti sa fac?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici supapele vizual.

Iesi cu masina pe autostrada, cu motorul incalzit, foloseste treapta 3/4 pentru mers sustinut o vreme sa ai 4000rpm+. La oprire sa racesti bine masina (foloseste frana de motor) si pune pe bord temperatura ulei si urmareste.

Mers usor scadat poate sa apara de la combustibil (schimba mol cu altceva) de la incarcare supape cu depozite de carbon (avem coleg care a curatat supape la 60-70.000km masina de noua) sau de la aprindere (bujiile montate nu sunt cele corecte pentru codul tau de motor- sunt prea lungi sau prea scurte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supape. Baga un aditiv si va merge bine o perioada....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un golf 7.5 motor 1.4 tsi,luat de nou in octombrie 2017.Pe la 10k kilometri am simtit acelasi comportament descris de dadu.Mentionez ca am alimentat doar cu mol evo.Momentan masina are 47k kilometri.Am avut 3 programari in service,cateva diagnoze fara probleme,inclusiv in reprezentanta.De aproximativ 7k kilometri ,am schimbat combustibilul,tremuratul la relanti a disparut,nu de tot,dar se comporta mult mai bine.La 40k am schimbat bujiile cu bujii tot originale vw,nici o diferenta.La mine tind sa cred ca a fost de la combustibil.

P.s.Ulei schimbat la fiecare 10k kilometri,original vw.

Modificat de Salladin
Adaugare text.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le-am avut pe un 1.2 TSI CJZA, deci constructiv ft asemanator cu al tau, si am rezolvat-o cu curatarea de supape la Brady. Undeva pe la 70k km am inceput sa simt acel mers neregulat la relanti. Masina o aveam de noua, benzina buna si mers mai mult extraurban. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@all: Multumesc, o sa schimb benzina, cred ca merg pe OMV si o sa ii dau niste "talpi" o vreme.

Ce-i drept, din cei 122k km ai masinii, nici 1% nu pot spune ca sunt facuti urban iar la drumuri lungi, nu-mi mai arde de alergat. O sa revin cu update-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un 1.4 tsi 125 czca pe leon (luat de nou din 2015). tot asa, pe la 10000km am inceput sa simt un mic tremurat (tot cam atunci m-am trezit cu martorul de la ulei aprins. deci masina a cosumat ulei de noua). face din cand in cand- adica tremura neregulat. nu cred ca are legatura cu tipul de benzina, am bagat de toate + aditivi, mai putin benzina de la rompetrol si lukoil. acum am 70000km si face cam la fel. 90% din km sunt facuti extraurban. sincer cred ca asa fac majoritatea dar nu se plange lumea. e si asta un feature marca vw, cum e si consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minutes ago, tfe said:

 e si asta un feature marca vw, cum e si consumul de ulei.

Exact aceleasi simptome le am si la ford si tind sa cred ca au si altii care folosesc injectia directa aceleasi probleme. Masinile astea sunt facute sa le dai talpa, nu sa stea pe loc ca se balbaie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tremurat in mers? sau la relanti? ca la relanti iti pot garanta ca e de la benzina. orice benzina din romania am bagat a avut acel usor tremurat. orice benzina am bagat din austria sau germania nu l-a avut. cam mare coincidenta ca sa fie de la altceva decat combustibil.

dar oricum nu stau cu ea la relanti deci nu ma intereseaza prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti, normal. e acolo o mica balbaiala cum zicea si colegul de mai sus. mie imi face la fel si cu omv 100 si cu mol100 si cu petrom 99 si cu aditiv + omv/petrom 95. asa ca am renuntat sa mai pun benzina mai scumpa. deci nu stiu ce sa zic. oricum, nici eu nu mai bag in seama de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatati supapele asa cum a facut colegul din postarea de mai sus. Eu am 1.4 tsi caxa am facut o decarbonizare, si ghici ce 1.5h cat i a bagat acei HOH a avut un relantiu perfect si o perioada dupa.. apoi am inteles ca a inceput iarasi.

Depunerea de carbon pe supapele este o problema la motoarele cu injectie directa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca mersul subturat e problema,benzina aditivata nu ajuta,mai bine cea ieftina dar ture mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!