Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

Acela este twincharged, ca si acesta de altfel:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. De o vreme tot am vrut sa semnalez un simptom pe care la inceput nu imi facea masina insa in ultimele doua luni, face destul de des.

Dupa ce ma opresc undeva cu masina si il las oprit mai mult de o ora , motorul porneste turat - 1200-1300 rpm. Asta stiam ca se mai face. Insa cand porneste asa turat , merge cu smucituri , sacadat si daca pornesc asa cu masina atunci o anumita vreme merge tot asa cu smucituri. Insa am incercat ceva care de fiecare data functioneaza, numai ca este un pic suparator. Cand porneste asa motorul(imediat se aude si se si simte ) il opresc imediat si il repornesc iarasi. A doua oara intotdeauna porneste deja frumos cu 800rpm si fara smucituri. Aceasta metoda functioneaza(deocamdata), insa ma cam enerveaza.

Ce ar trebui sa fac? Sa ma duc la reprezentanta si sa intreb daca ar trebui facut ceva update de software, sau mai bine sa-l las asa si sa procedez asa cum am scris mai sus ? Mentionez ca folosesc Petrom 99+ in proportie de 100% si pana acum vreo doua luni nu mi-a facut asa niciodata motorul. Alimentez in proportie de 99% de la acelasi statie de benzina aceasi pompa. La rece porneste intotdeauna frumos , merge rotund, nu am problemele semnalate la 1.2TSI(gen tremuraturi la rece sau sa se opreasca). Va intreb pe cei care mai aveti masini cu aceasta motorizare daca v-ati intalnit cu aceste simptome la masinile voastre. Numai bine

In legatura cu aceasta problema am facut o solicitare de investigatie la un service VW si se pare ca dupa multe cautari s-a gasit un update de software. Astazi am facut actiunea si sunt in probe cu masina cateva zile..., pana acum totul pare in regula.

Revin cu detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

It's da' shit. Nici nu mai recunosc motorul la cum arata asa :)). La asa mutere dintr-un 1.4 doar cu turbina cred ca are lag serios. Eu personal ma multumesc si cu 200de cai :D

Turbina nu pare plug&play si mai vad ceva tevi pe acolo.

E vorba de un TD04 13T, iar cea stock cel putin la Leon de 1.4 ar fi TD 025. Ce fac grecii cu motorul asta :))

O fisa dyno pt stage 1, dar cu CAI si turboback

http://www.overload-....php?f=56&t=625

L.E.: Le-am dat mail pt mai multe detalii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm..sweeet

Dar si eu ma multumesc cu 180-200 :P

Modificat de kirkus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai intrebat si cat costa? :))

lag?? :lol: si dupa lag ce urmeaza? :icon_bounce:

(daca stiu eu bine...benzina 100ron este o benzina de curse nuh? oricum,si rbn scoatea 163cai din 1.4tsi si acum scoate 145cai din motive de fiabilitate...)

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce aiurea..masina stock scoate 130 pe dyno, asa ca 143 nu cred sa se simta prea mult spre deloc.

Still no answer de la overload..

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va intreb in legatura cu o " problema" pe care am remarcat-o de curand. Cind am verificat joja de ulei (masina avand in jur de 9000 km ) am remarcat un anume consum de ulei. Uleiul este acum la jumatate pe joja (zic eu echivalentul unui consum de 0,5 litri). Si la voi s-a intimplat asa ceva? Aveti idee pentru modelul 1.4 tsi 122 cai cu ce ulei ar trebui sa completez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a papat putin ulei in primii 10k km. Scrie in carte ca e normal.

Pune un ulei care sa respecte norma VW 502.00, de preferat Castrol, pentru ca tot Castrol are masina in ea si cand e livrata.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine dupa ce nu am mai pus castrol,motorul nu a mai papat gram de ulei.inainte imi lua cam 100-200ml in 10.000km.schimbati uleiul,dar respectati norma 504.00/507.00 din cate stiu eu,mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca de VW502.00 pentru NON-LongLife. Asta e recomandat in carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus zilele trecute un A3 cu aceasta motorizare, mie unul nu pot sa spun ca mi-a placut asa mult, ma asteptam sa fie mai vioi.Fac comparatie cu motorizarea mea, care are cu doar 30Nm mai mult.

Tin sa precizez ca inainte am condus un A4 cu 2L/120CP si un A5 tot cu 2L/140 CP, sa fie oare acesta motivul pt. care nu am prea fost multumit de 1.4 TSI cum se misca, sau sa fie cei 30Nm in plus?

O sa incerc aceasta motorizare si pe alta masina sa vad cum se misca,chiar sunt foarte curios.LE. am uitat sa spun ca la o turatie de peste 3000 , se auzea binisor inauntru,asta probabil tine de antifonare deja.

Modificat de tytel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine dupa ce nu am mai pus castrol,motorul nu a mai papat gram de ulei.inainte imi lua cam 100-200ml in 10.000km.schimbati uleiul,dar respectati norma 504.00/507.00 din cate stiu eu,mai nou.

ce ulei pui in motor? spune-mi te rog marca/model

tytel, incearca sa mergi si cu un golf si un leon...poate o sa ti se para altfel. dar nu mai conduce rachetute inainte de a te urca la volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa precizez ca inainte am condus un A4 cu 2L/120CP si un A5 tot cu 2L/140 CP, sa fie oare acesta motivul pt. care nu am prea fost multumit de 1.4 TSI cum se misca, sau sa fie cei 30Nm in plus?

Diesel, right? La diesel diferenta de cuplu e enorma, iar din acest punct de vedere clar iese in pierdere. Oricum legat de 1.8TSi si 1.4, un motor mai mare se simte, chiar daca au aceeasi putere.

Legat de ulei, mie nu mi-a mancat si folosesc Castrol Edge 5w30 LongLife III

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, erau deasel, data viitoare o sa merg cu 1.4 tsi dupa ce ma dau jos de la mine, nu mai conduc nimic inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum folosesc motul xcess 8100 cu norma 5W40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi 122 cp::: cine a simtit ca la accelerare maxima, pedala la podea, apar oscilatii usoare de putere pe la 2500 rpm?

Eu am tot experimentat acest fenomen si acum banuiesc valva N75 ce regleaza presiunea in turbo ca fiind raspunzatoare cu fenomenul. Am mai gasit si ceva asemanator la: http://www.golfmk6.com/forums/showpost.php?p=430406&postcount=418

Acolo e vorba chiar de o tabla clip ce nu lasa tija actuatorului sa joace pe west gate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu se considere reclama, dar daca vreti stage 2 sau 3 pentru 1.4 tsi 122, va pot pune eu in legatura cu cineva care imi va remapa si mie calculatorul.

Lag-ul nu e chiar asa de mare la tsi-ul acesta cu td04, se observa pe clip de la ce turatie incepe sa faca presiune. Oricum ce si-a facut el acolo e cam inconstienta, nu stiu cat o sa-l tina cu pistoanele de fabrica si 1.5 bar boost. Cred ca cel mai potrivit upgrade pentru cei care vor 300 cai din 1.4 tfsi este turbina de twincharged, cu upgrade la compresor, sunt mult mai putine lucruri de modificat, si se pastreaza diverter-ul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce modificari trebuie facute pentru stage2 si la ce puteri s-ar ajunge? Eu unul sunt interesat, mai mult de 200cp nu vreau, dar 280nm si 180cp nu m-ar deranja :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca acel compresor mai mare este de la turbina de tsi 140/170?

Cei de la exelixis nu mi-au raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego: pentru stage 2 trebuie evacuare completa, cu sau fara catalizator sport(mai bine fara, evident) si admisie/filtru. Dar nu cred ca ajunge la 180 cp, nu duce compresorul atat debit de aer.

Kirkus: nu, nu are nici o legatura cu turbina de twincharged, ca idee aceea este borg warner k03, iar ale noastre sunt mitsubishi td 025.Presupun ca cei care mi-au facut-o mie, au "produs" o roata compresor custom, nu stiu daca se potriveste de la alt model, si doar alezata carcasa la compresor dupa.

Cel mai bine le faci o vizita oamenilor de la Exelixis. (ma faci sa ma consider norocos, eu am dat mail, si a doua zi masina era la ei XD )

In ultima instanta, daca nu se poate, am eu pe cineva in UK care si-a facut-o si sunt sigur ca mai poate face asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus zilele trecute un A3 cu aceasta motorizare, mie unul nu pot sa spun ca mi-a placut asa mult, ma asteptam sa fie mai vioi.Fac comparatie cu motorizarea mea, care are cu doar 30Nm mai mult.

Tin sa precizez ca inainte am condus un A4 cu 2L/120CP si un A5 tot cu 2L/140 CP, sa fie oare acesta motivul pt. care nu am prea fost multumit de 1.4 TSI cum se misca, sau sa fie cei 30Nm in plus?

O sa incerc aceasta motorizare si pe alta masina sa vad cum se misca,chiar sunt foarte curios.LE. am uitat sa spun ca la o turatie de peste 3000 , se auzea binisor inauntru,asta probabil tine de antifonare deja.

Banuiesc ca nu ai condus doar la 5000rpm si peste :P. Motorul tau are 30 NM in plus la cuplul maxim si putere maxima echivalenta, insa felul in care se comporta fiecare dintre cele doua masini la daily driving este clar diferit intrucat se merge pana in 3500 - 4000 rpm, unde puterea si cuplul sunt probabil mai mari pentru 1.8. Trebuie analizate hartile dyno ale celor 2 motoare; incerc sa fac subliniez ca, daca 1.4 are 100 cp la ~3500 rpm, poate 1.8 are aceeasi putere mai jos.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ii sun maine sa vad daca ma pot ajuta cu info. Ar fi tare sa existe un compresor pnp

Pe forumuri in afara nu vad o astfel de schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!