Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

rosso corse

Motorul tau are asa ceva din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

LOL Asta cu paletii e buna rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu ce a gresit?Nu doar paletii,ci intreaga parte mobila a turbinii este solicitata la intoarcerea aerului.Presiunea mare tinde sa forteze turbina in celalalt sens la luarea piciorului de pe acceleratie.

Lvu,cu BOV mai pierzi caiuti,cu DV(diverter valve) nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar se aude fain acel "chatter" (patit pe propria piele cand era dv-ul belit) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest motor nu se aude nici un "chatter" cand este dv-ul spart, asta, cat si faptul ca la 1.4 TSI DV-ul este controlat electronic.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La voi ce temperatura afiseaza in mers normal in afara localitatii? Intreb deoarece al meu sta la 97-99*C, mers in intervalul 2200-2600rpm, treapta a 6-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi ce temperatura afiseaza in mers normal in afara localitatii? Intreb deoarece al meu sta la 97-99*C, mers in intervalul 2200-2600rpm, treapta a 6-a.

La fel si la mine asa ca nu-i nici un stres. Peste 100 gr. C urca daca faci mai multe depasiri sau mergi cu viteze mari constant. Si asa peste 110 gr. nu mi-a urcat inca niciodata temperatura ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

w-e trecut am facut un drum GL-Iasi.La dus am alimentat de la petrom cu benz de 95 si am avut un consum de 7,2%.La intoarcere am alimentat de la rompetrol cu Alto 101 de peste 6ron/l si am avut consumul mediu de 6,5%.

Trebuie spus ca si la dus si la intors am avut acelasi stil de mers.adica tare,cu reprize mult peste normal.

La voi ati observat o scadere a consumului la folosirea unui combustibil mai bun?adica cu cifra octanica mai mare?

Si daca da,cum se explica asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Salutare,

Iti zic eu Eugene care-i treaba. Tot weekend-ul trecut am fost si noi la Piatra Neamt si exact aceeasi chestie de consum am avut-o si eu. Benzina de la Lukoil din MD, la dus am avut 7.0%, mers putin peste normal, iar la intoarcere am avut 5.5% (nu mi-a venit sa cred, pe E85 la 110 pe tempomat aveam consum instant intre 3.8% si 5.7%, depindea daca era panta usoara , drum drept sau rampa usoara). Explicatia e simpla: vantul. Sapt trecuta de miercuri seara pana aprox duminica a batut vantul considerabil in zona tarii noastre si cu preponderenta din N, NV. La dus, atat tu cat si eu am mers spre N, deci ... ;) La intors ai avut vantul din spate. Eu cand m-am intors luni n-am mai avut vant deloc, probabil daca aveam consumul era mai mic :D. In general cand am vant din pupa :P la 100 km/h consumul nu sare de 4 - 4,2%.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Cipriane,

tocmai de la tine eu asteptam o explicatie mai stintifica.dar sa-mi spui de vant,nici nu m-am gandit.ar putea fi si asta ,insa eu cred ca este vorba si de calitatea benzinei.am sa mai fac testul si in conditii mai excte sa vad ce se-ntampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Pfai de capul meu cat poate sa influenteze vantul asta... La mine diferenta de consum cu vant puternic din fata si cu acelasi vant dar din spate, este undeva la 2 - 2.5 l/100 km. Am facut acest test si nu o singura data. O fi masina mea pe aiurea ... :vaidecapulmeu:

Sa nu ma intelegi gresit. Nu am zis pe nicaieri ca benzina dpdv al calitatii nu ar influenta consumul, dar in cazul tau mai mult ca sigur ca procentul adus de chestia asta a fost destul de mic ;)

Am sa fac si eu un plin cu o benzina ceva mai buna sa vedem care-i situatia.

Santate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Voi cam ce consum aveti la relanti? La mine dupa ce ajunge la 90 de grade, foarte rar sare de 0,5 fara AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.5 si rar 0.6 fara AC si 0.8-0.9 cu AC . Aceste date bineinteles sunt valabile cu motorul incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul setat la temperatura de afara, poate. Nu inteleg, eu daca tin aerul pornit, in sensul ca afara sunt 30 de grade si eu vreau 22 in masina, nu vad sub 1.0 consum. In general, sta la 1.2. Cat despre AC oprit, am incercat si eu dupa 20 km - motorul evident incalzit - sa vad ce consum instant am si nu a vrut de nicio culoare sa scada sub 0.6.

Poate nu s-a rodat motorul :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cu AC pornit sta la 1 - 1.2 consumul. Masina e inca in rodaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul setat la temperatura de afara, poate. Nu inteleg, eu daca tin aerul pornit, in sensul ca afara sunt 30 de grade si eu vreau 22 in masina, nu vad sub 1.0 consum. In general, sta la 1.2. Cat despre AC oprit, am incercat si eu dupa 20 km - motorul evident incalzit - sa vad ce consum instant am si nu a vrut de nicio culoare sa scada sub 0.6.

Poate nu s-a rodat motorul :sly:

Depinde daca ai setat pe auto sau nu. La minim setat atinge 0.9. Teoretic dupa ce treci de 5000km poti spune ca s-a rodat calumea, nu-i panica oricum :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de consum discutiile pot merge la invinit, depinde de stilul de mers al fiecaruia. La masina din semnatura motorul a inceput sa consume mai putin abia dupa 12000 km. Desigur pot sa am un consum de 5,5 mers lejer batraneste dar pot sa am si 7,5 mers mai tare. La mine la relanti cu climatronicul pornit papa 0.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam doar de consumul la relanti, pentru ca in mod normal nu trebuie sa difere prea mult. In definitiv e acelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o mica ,,problema'' la Skoda O2 (1.4 TSI) : se aude un fluierat (nu foarte deranjant), intotdeauna cand accelerez (in special cand merg lejer, dar accelerand - nu se mai aude și nici cand masina ramane pe liber).Am incercat sa fac testul si pe loc si am descoperit ca se aude din zona tobei (intermediara cel mai probabil, si in proportie de 90 % este acelasi suierat care se aude si in timpul mersului). E ceva normal, s-a mai intamplat la cineva?

sau este vorba despre fasaitul tipic TSI-urilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

vezi sa nu ai o gaura la toba ,eu am patito si asta in 12000 km,care se schimba pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si aici: a mai observat vreunul dintre voi vibratii la relanti - nu constante, cu o frecventa de ~3 secunde si durata de 1-1.5 secunde. E destul de suparator sa-mi zdruncine sesizabil picioarele si scaunul. :icon_bounce:

E cam la fel ca la MPi-urile puse pe GPL de la Loganuri, daca va ajuta sa intelegi mai bine.

Am observat (din greseala) ca e limitat, in stationare, la 4k rpm insa de pe la 3500 pana 3800 rpm vibreaza mototul destul de violent. :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Stie cineva daca exista filtru ITG pentru acest motor? Eu nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!