Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

On 11/4/2020 at 2:13 PM, laur_vd said:

Concluzia la smuceala: actuator turbina. Nu prea mai lucreaza bine...

Face figuri din nou...deci schimbam piesa. Am aflat ca se numeste diverter valve. 06H 145 710 D

Ce sa cumpar? De Pierburg sau Febi Bilstein? Are 3 suruburi si mufa conectata. Pur si simplu o inlocuiesc, nu? Ma gandesc sa o inlocuiesc eu..Mufa aceea are vreun "umar"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia pe OEM daca gasesti si nu e o diferenta imensa de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/25/2020 at 10:47 AM, todirascualin said:

Salut. Tocmai ce am cumparat un Audi A1, 1.4, cod motor CAXA. Motorul are probleme si stiam asta cand am cumparat-o in ideea sa o repar. Problema e ca desi motorul este foarte zgomotos nu are nici un cod de eroare si nu prea stiu de unde sa ma apuc. Am citit si cautat in ultimele trei zile si pana acum suspectez variatorul de la axa cu came dar e ciudat ca din cate stiu ar trebui sa dea eroare. Distributia pare sa fi fost schimbata swu cel putin s-a umblat la ea ca are silicon nou la capac si baia de ulei. Atasat video cu mersul motorului si diagnoza. Singura chestie ce pare in neregula e presiunea mare la turbina. Relantiul e stabil, motorul porneste foarte usor de fiecare data si zgomotul pare sa se reduca pe masura ce accelerez. 

 

Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns. Desi am Iasi ca oras la profil de ceva timp locuiesc in Anglia. 

Ca un update de cand am scris mai sus:

 

- schimbat ulei si filtre, bujii, bobine de bujii si nici o schimbare. 

 

- Am dus masina la un service local care se lauda ca ar fi specialist pe masini germane si dupa o zi in service si fara prea multe investigatii, doar un test drive si diagnoza au zis ca singura lor solutie e sa schimb motorul. Normal ca am luat masina acasa imediat. 

 

- Schimbat turbina si senzorul de detonatii(avea eroare de high voltage)

 

- Am facut un test de compresie astazi si a iesit compresie 12 pe toti cilindrii.

 

Am mai mers cu masina de cateva ori si nu s-a inrautatit. Mi-a mai ramas sa verific punerea la punct a distributiei sau sa schimb motorul ceea ce nu prea are sens considerand ca motorul inca merge. 

 

 

20210106_155502.jpg

20210106_155800.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si distributia, acele erori pe camshaft is cam ciudate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, detin un golf 6 1.4 tsi CAXA si am urmatoarea eroare intermitenta P2178 si check aprins. Cand e check aprins, la rece motorul nu merge regulat la relanti si da sa moara (uneori chiar moare). Daca sterg eroarea pentru un timp se comporta excelent, cu exceptia pocniturilor care se aud pe toba cand fac frana de motor. 

 

De 500km a fost facuta o revizie completa (ulei, filtre, distributie) si de cateva zile am schimbat sonda lambda 2. Ati mai intalnit aceasta eroare? Poate sa fie de la sonda lambda 1? Multumesc

 

Zi faina,
Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, cele doua site-uri le-am gasit si eu dar nimic clar, posibile cauze si nu sunt putine. Am cerut un sfat, o parere, in speranta ca s-a mai intalnit cineva cu acelasi tip de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil va trebui sa verifici cauzele indicate, una cate una pana cand ajungi la problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andreiaip

În general un cod de eroare nu indică direct defectul ci de multe ori efectul unuia sau altuia dintre defecte. Deci aceeaşi eroare poate avea mai multe cauze posibile şi chiar dacă un utilizator spune că a avut eroarea X şi a remediat problema prin schimbarea componentei Y este posibil ca un alt utilizator să nu rezolve problema în acelaşi mod.

Am pus link-ul respectiv pentru că acolo sunt descrise destul de bine fenomenele şi cauzele posibile şi nu avea rost să mă chinui şi să le scriu eu din nou.

Prin urmare că să remediezi problema va trebui să verifici fiecare componentă de care scrie acolo dacă nu vrei să elimini cauzele prin încercate ceea ce ar fi foarte costisitor. Aportul unui vcds ar fi indispensabil sau un mecanic bun.

Practic trebuie să vezi de ce ai amestecul bogat în benzină pentru că atât codul de eroare cât şi descrierea ta (pocniturile din evacuare sunt date de detonaţii din cauza benzinei nearse prezente în gazele evacuate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici :

P2178 Possible Causes What does this mean? Intake air leaks Faulty front heated oxygen sensor Ignition misfiring Faulty fuel injectors Incorrect fuel pressure Faulty Mass Air Flow (MAF) sensor Incorrect Positive Crankcase Ventilation (PCV) hose connection

Read more: https://www.autocodes.com/p2178.html

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andreiaip Salut,

 

Sunt nou pe forum aici, dar din pacate am experienta neplacuta cu benzinarele in general, am acum un Leon 1.4 tsi.

Ce ai descris tu din pacate am patit eu, in primul rand nu mai merge cu masina. Ai un cilindru in care nu ai compresie, benzina nu se arde si de aici si pocniturile de pe evacuare. Verifica compresia pe cilindri, si pana atunci nu mai porni masina ca faci mai mult rau.

Posibilele cauze ale lipsei de compresie:

Segmenti cilindru uzati.

Uzura in axa cu came, joc in supape.

Asteaptate la cheltuieli mari, la mine devizul este inca deschis😒.

 

 

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri, cum am facut eu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta poate fi placuta sau neplacuta fie cu benzinarele sau cu dieselurile, daca te informezi sau nu inainte de a cumpara o masina cu un anumit motor si daca ii faci o verificare temeinica inainte de a o cumpara.

De exemplu, 1.4 TSI CAXA e cunoscut ca fiind un motor cu probleme pe partea de distributie, consum ulei, relanti prost, probleme care apar relativ devreme, chiar si doar dupa 100000km. Pe de alta parte, daca studiezi marturiile pentru 1.4 TSI CZDA care e pe Golf 7, o sa afli ca nu are probleme comune, puncte slabe. Distributia e rezolvata, consumul de ulei la fel, e un motor in general bun si rezistent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman masina second hand este loterie. Eu am impartasit din experienta mea actuala cu un 1.4 tsi, dar asta nu inseamna ca benzinarele nu sunt ok.

In continuare tot benzinare o sa cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta incerc sa zic...ca masinile SH pot fi mai putina loterie daca citesti inainte despre motoare si problemele lor comune. 

De exemplu, eu am vrut initial sa imi iau un Leon ca al tau, dar dupa ce am condus vreo 2 care abia daca aveau 100000km la bord, luate din Romania cu istoric si manifestau sunete ciudate, m-am pus pe citit si am aflat ca sunt de evitat. Si nu am mai luat, chiar daca imi place Leon gen 2 si as fi vrut masina asta cu motor pe benzina.

M-am reorientat spre altceva care nu are probleme comune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic dar nu as blama acest motor, 1.4 tsi caxa, cred ca important e si cum a fost utilizat si cum a fost intretinut. Al meu are 250 k si merge super ok si nu consuma ulei. Probleme am avut cu pompa de inalte, baga benzina in ulei.In rest schimb ulei  <10 000,si sa nu il turam peste 2500 la rece,pt. distributie indicat ar fi frana de motor cat mai putin, si frana de mana neaparat cand e parcata in panta. Nu zic ca ar fi cel mai fiabil motor dar sa ne uitam si pe cate modele a fost montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba ca il blameaza cineva...aici vorbim de statistici. Nu cred ca proprietarii de 1.4 TSI de pe Golf 7 au fost mai cuminti cu motoarele lor comparativ cu cei de pe Golf 6 cu 1.4 TSI CAXA. Si 1.4 TSI de pe Golf 7 a fost pus pe si mai multe masini. E pus pana si pe Kodiaq. Pur si simplu cel de pe Golf 7 nu prea are defecte de proiectare, cum are 1.4 CAXA. Nu inseamna ca nu gasesti un exemplar cu mai multi kilometri la bord, insa statistic vorbind, nu au fost motoare reusite. Cam asta era ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...Statistic vorbind nu 1.4 caxa a fost oaia neagra,ci mai degraba cavd  1.4 160cp, sau de pe Tiguan BWK, CAVA -150cp...acuma ce sa zic e de bine dar sa te feresti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, venom2110 said:

da...Statistic vorbind nu 1.4 caxa a fost oaia neagra,ci mai degraba cavd  1.4 160cp, sau de pe Tiguan BWK, CAVA -150cp...acuma ce sa zic e de bine dar sa te feresti :)

Unde gasim si noi statisticile astea?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, dadu said:

Unde gasim si noi statisticile astea?

Multumesc.

aceleasi statistici despre care vorbea colegul yeeeeman😉

19 hours ago, Cosmin Ch. said:

@venom2110 Bănuiesc ca mirosea foarte tare uleiul a benzina. Alte manifestări? Mulțumesc! 

Nivelul peste maxim a uleiului (2-3 mm) am observat la timp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cati din cei care au scris pe acest subiect au avut macar o data motor pe benzina, sau sa aiba o experienta cu un motor din cele enumerate.

Din pacate la politica/fotbal/motoare 1.4 tsi romanul este expert🤪.

Devizul 12.000 ron dar acum sunt multumit de masina, am garantie scrisa din partea service. Am schimbat tot mai putin blocul motor. 

Modificat de leontsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Depinde daca ti-au pus piesele revizuite sau nu... Daca ti le-au pus pe alea cu care a venit masina din fabrica e fix pix... Un set de pistoane pe producator revizuite sunt ~400E, injectoare revizuite gasesti foarte ieftin pe ebay, o distributie iti pui cu 1500 lei+- si aia e... Nici sa-ti pui interne forjate nu cred ca ajungi la 12.000 ron 

 

De bobine/bujii cu ultimul cod de piesa nu mai zic ca aia intra la mentenanta normala :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ce tip de antigel este recomandat pentru versiunea de 122cp, CAXA ? G12Plus sau G13. Ca si producator este recomandat HEPU? Nu stiu cu ce este acum in motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G12++ sau G12 Superplus, dar poti sa pui si G13 fara probleme, in general e nerecomandat sa pui un antigel normal mai veche in unul norma mai noua. Este bun HEPU ca si firma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!