Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca orice tremurat fin poate însemna asta :) am tremurat fin pana se încălzește oricum , de vreo 50000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident, m-a refer după ce ajunge la temperatura. In rest nu prea ai cum sa îți dai seama. O sa simți smuciturile in volan si schimbator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.driving.co.uk/car-clinic/car-clinic-skoda-are-recalling-octavia-1-4-tsi-engines-as-an-owner-should-i-be-worried/

 

Un bun rezumat pentru cei ca mine care nu au apucat sa citeasca tot topicul. Zice ca in principiu 1.4 ACT este cea mai noua versiune si nu ar trebui sa aiba problem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si G 6 a fost mai nou ca G 5 si cu toate astea a avut mai multe probleme iar trendul de cost reduction se mentine si la 7 din cate am observat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe un site American descrierea ultimei versiuni de 1.4 TSI ACT, cu poza, articol din Feb 2014:

http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%E2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/

 

Doar cu turbo, nu e twin si acolo zice ca filtrul de ulei e in baia de ulei ?! ("oil sump module with integrated oil filtering")

ACT-ul e descris si pare o complicatie, dar pentru cuplul ala de 250 nm ar trebui sa merite motorul.

 

Se face si in versiunea 1.4 fara ACT ?

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Da, se face si versiunea fara ACT. Din punct de vedere al specificatiilor, cele doua motoare (cel cu ACT si cel fara) sunt aproape identice: 150 cp si 250 Nm. Evident consumurile si emisiile de CO2 sunt mai mici la cel cu ACT. Ar trebui cautat un SSP pentru motoarele astea. Ca o paranteza, am vazut ca e deja in productie de serie 1,0 TSI 110cp si 200Nm in 3 cilindri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe brosura O3 la date tehnice, motoarele de 1.4 nu sunt cu mentiunea ACT, pe cand in brosura Superb apare mentiunea ACT.

Inteleg totusi ca avem colegi cu 1.4 ACT pe O3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: Am luat astazi masina, dupa 6 saptamani de stat in service, s-au schimbat pistoanele, distributia inclusiv variatorul, si un injector. Dupa scandalul facut, pentru ca m-au chemat sa ridic masina si era tot praf, mail-uri in germania, mail la directorul general, mail la directorul de service, s-au mai rezolvat din lucruri. :)

Mi s-a dat o masina la schimb pt 3 zile, un Passat 2015 1.6 TDI 120 de cai, care merge foarte bine. Rezolutia a fost pana la urma ok. din factura de 13000 de ron, s-a schimbat injectorul gratis si mi-au restituit aproape 3000 de Ron. S-a obtinu kulanz pentru toata distributia, inclusiv variator, de 100%. Per total sunt multumit de situatie, singurul lucru la care as mai avea ceva de comentat este timpul foarte lung si mecanicii nepregatiti.

 

Mentionez ca masina este 2009. Deci kulanz-ul nu acopera maxim 5 ani, asta este vrajeala. Alta chestie este ca Dealerul VW din Targu Mures, unde au fost facute 2 revizii, cea de 15000 si cea de 45000 a uitat sa introduca in sistem revizia de 45000. Deci in sistemul lor nu aparea.

 

Sugestie pentru cei care au nevoie de kulanz: insistati.

 

 

I have my car back wooooooohhhhhhhhhhhhhooooo  :)))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica nelamurire la al meu Passat 2008 1,4 122cp CAXA  , la ralanti motorul are niste suturi , e ceva foarte sublim , nu se simte decat daca esti atent , motorul merge rotund dar la un interval de timp mai da cate un "sut" , o smucitura mica , se aude si langa evacuare ca si cum ar bolborosi , nu stiu cum sa explic mai bine . A mai intalnit cineva fenomenul? Masina are 30k km :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i un test de compresie ca sa scoti din calcul pistoanele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot din 2008 am și eu mașina și la fel face. Am făcut test de compresie și totul era ok. Suturile alea au devenit mai pregnante după ce am schimbat distribuția ( acum 30 000 km) dar nu-s deranjante si nici nu s-au agravat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat și bujii și bobine, se reduce intensitatea, într-adevăr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Dupa ce am pornit masina in reprezentanta in camera de predare, in anul 2008, am simtit acele tremuraturi fine. Masina avea 3 km la bord ...

Suntem in 2015 si am putin peste 72k km (stiu e putin pentru multi dintre voi) si acele tremuraturi inca le simt uneori ...

Perfect adevarat este ca anumite benzine fac acele tremuraturi sa se simta ceva mai tare.

In rest, trageti voi concluziile si sanatate multa sa fie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac toate si e de la benzina ......cred. cand alimentez cu benzina superioara masina toarce ca un pisoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: ieri am luat masina. Astazi am plecat la focsani. Dupa 100 de km m-a lasat turbina intr-o depasire. Mecanicul de la PBN mi-a desfacut si turbina si mi-a aratat o filmare cu un capacel ce vibreaza si face zgomot metalic dar mi-a spus ca e perfecta. Azi s-a dus. Dupa tot circul cu PBN cred ca ii day in judecata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar am citit ultimele pagini si nu mi-a venit sa cred cate probleme ai avut.

 

totusi iti dai seama ca nu puteau sa prevada o defectiune a turbinei (care nu a dat niciun semn pana acum). Tot ce poti sa faci este sa te legi de filmarea cu acel capacel (desi nu imi dau seama de la ce este) si sa vezi daca acel capacel care se misca, vibra, a avut de-a face cu defectiunea de la turbo

 

BAFTA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrei. Din pacate masina a fost luata ieri din service dupa 6 saptamani in care s-a montat si demontat motorul de 2 ori. Chiar i-am zis ieri dupa ce mi-a aratat filmarea, ca o sa ma pregatesc sa schimb si turbina si mi-a zis " nu, nu e totul ok. Nu iti face nici o grija". Si a picat dupa 120 de km si nici macar 24 de ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu ti-a dat scris niciunde ca garanteaza turbina :). Iti inteleg frustrarea, insa... 

 

OFF. Chiar ma interesa un twin de 170 cai, dar never ever :))))

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Dar eu m-am dus sa imi repare masina si eu au spus ca e asta si asta si asta. Prima oara dupa ce am fost sa ridic masina, nu era reparata si s-a aprins check engine chiar cand voiam sa plec, acum la o zi pica turbina. O sa ajung sa cred ca la Vw o sa fie si motorul consumabil. In plus, daca au observat probleme la turbo puteau sa imi spuna sa reparam. O sa fie iar discutii. Oricum slabi tare. Sa fiu sincer nici distributia nu imi place cum se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil sa nu ai turbina ta pe masina, sa fie schimbata de ei. Se intampla des treburi dinastea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cred si eu. Au pus o alta turbina cel mai probabil...si un alt injector acum ceva timp. E aproape imposibil sa se intample atatea asa repede. Turbina ce a patit? Dezintegrat? Arunca ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!