Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Tudy: Mai am 12000 de km pana la 90000 km :)) vedem pe atunci ca am observat ca sunt niste intervale intre care pica anumite piese. Ma gandeam sa iau una de la Garrett daca imi pica dar nu stiu daca sunt compatibile ? tu ai reconditionat-o ?

 

Catalin: garantia a expirat in 2011 pentru ca pe vremea aceea era doar 2 ani si nu se acorda extindere. Acum am 78000 de km. Cat despre actionat in instanta, asta o sa fac daca rezolutia nu ma multumeste. Problema este lipsa de competenta a mecanicilor, care imi dau un diagnostic,schimba piese pentru o suma considerabila de bani si apoi spun ca e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu mi se pare normal sa fi platit atat pt o problema comuna, defect de fabricatie. Adica sa iti returneze din suma deja platita. Sper ca nu au schimbat ei un injector cand au desfacut motorul pt ca aveau ei nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cătălin : Nu cred ca e cazul, problema care se pune totuși este " de ce sa am încredere ca nu au făcut ei vreo prostie? " . In situația data, ei își confirma renumele de service scump și fără mecanici, pentru ca acolo nu sunt mecanici, sunt doar înlocuitori de piese.

 

Am fost de acord sa platesc, in conditiile in care , se rezolva intr-o maniera profesionista si intr-un timp scurt. Timpul de o luna nu mi se pare acceptabil, se preconizeaza ca pe vineri va fi gata, ceea ce eu nu cred si de maniera profesionista nu se pune problema dupa ce mi-au dat masina cu aceleasi bube cu care a intrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR: Se auzea un pronuntat zgomot metalic pe decelerare. 

Luciosu: Nu am reconditionat'o. Nu se baga nimeni la reconditionat tipul asta de turbina. E posibil nici sa nu existe kit de reconditionare. Am gasit turbina noua originala pe net la unii din Cluj, la jumatate de pret fata de reprezentanta. Aia nu stiu de unde le procurau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude ceva metalic pe decelerare :)) asta mai trebuie sa schimb si turbina. :))) Ce model de turbina avem, ca de la Garrett as putea incerca sa fac rost la pret de producator dar nu cred ca e Garrett ci altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E BW 100% sigur.

Ai cumva poze cu turbina defecta?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aurelian:  ce auzi la pornirea la rece nu sunt detonatii, se aprinde benzina nearsa din cauza ca baga aer pompa de aer secundaar peste ea in evacuare. Se aprinde in zona catalizatorului. 

 

Este un motor superb cand merge. A facut vw la bani cu motorul asta mai mult decat credem noi, mai ales din reparatii ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

@torentmonkey asa o fi ca tine, dar de ce face doar cand afara este cald? Cand este frig afara porneste foarte frumos. Pana acum din cate masini am avut in familie nici una nu a facut asa. Dar este VW si trebuie sa avem incredere,ei stiu mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut poze si nici nu stiu daca o mai am. Din cate imi aduc aminte, se deplasase putin axul, dar nu sunt 100% sigur, nu vreau sa spun prostii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat-o doar pentru ca facea zgomot sau avea si probleme de functionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, pentru cei care inca nu am patit "bucuria" cu pistoanele, ce altceva in afara de test de compresie se poate face pentru a depista din timp problemele? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De functionat, inca mergea bine. Dar cand am fost la service cu zgomotul asta, mi'a zis ca in timp ar fi facut din ce in ce mai rau si oricum ar fi picat de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aurelian, am auzit si noile TSI-uri care pornesc la fel, 2.0 tot asa sta turat cateva zeci de secunde. Asa a fost conceput ca sa se incalzeasca mai repede catalizatorul => mai putine emisii. E softul stock, este gandit din fabrica asa sa mearga.

 

Asta e de fapt cutia pandorei, reducerea amprentei de carbon a masinii. De la componente mai slabe, turbine mici, motor inghesuit, complicat cu chargecooler in loc de clasicul intercooler la gandire in dezactivare de cilindri. Peste toate astea mai apar si noile revizii la 2 ani/30.000km. Deja sunt motoare mai fragile, acum sa ii dai si intretinerea la 2 ani este clar ca fiabilitatea nu e nici macar pe planul doi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR: Se auzea un pronuntat zgomot metalic pe decelerare.

Luciosu: Nu am reconditionat'o. Nu se baga nimeni la reconditionat tipul asta de turbina. E posibil nici sa nu existe kit de reconditionare. Am gasit turbina noua originala pe net la unii din Cluj, la jumatate de pret fata de reprezentanta. Aia nu stiu de unde le procurau.

iti suna cunoscut: https://youtu.be/gvRUrcozkNU

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine zgomotul a aparut dupa ce am eliminat catalizatorul de pe traseul de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike, din ce aud eu pe video, in 2 situatii face si pe accelerare ( la 3'a si a 5'a accelerare). Sunetul e asemanator, dar nu e asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike, așa se auzea la mine. Am schimbat distribuția. Si după tot la fel se aude :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu am schimbat distributia, crezand ca se aude lantul; in continuare, se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta a fost motivul pentru care am lăsat mașina in service + Check engine aprins.

După spusele lor problema este un injector. Dar nu mi-as pune prea mari speranțe in ce spun ei, nu prea văd legătura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude asa de cateva luni, perioada in care am facut cateva mii de km. Nu am check engine sau alt martor aprins in bord.

De cand se aude asa, a trecut prin toate regimurile de turatie, chiar si foarte inalte, si inca merge ok.

Singura "problema" este ca relantiul sta adeseori la 950rpm, insa asta e o consecinta a inlaturarii catalizatorului si neadaptarii (inca) a softului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cu vreo 6 luni încânte am început sa aud zgomotul, in special in parcări subterane. Apoi deodată s-a aprins martorul, s-a stins, am vrut sa văd dava merge ok si mergea foarte bine in viteza, doar la relanti tremura. Fa un test de compresie doar ca sa scapi de dubii, ca oricum durează putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rcodru : nu prea. Doar tremurat fin la relanti. Sau varianta optima... Sa dai mașina si sa îți iei altceva. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!