Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@Luciosu: prima oara de ce a fost segmentat motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu. Ca un timeline, a fost cam asa: Inceputul lui August 2011, am fost la o verificare cu masina la reprezentanta, pentru ca simteam usoare trepidatii in volan si in schimbator, la relanti. Nu a aparut nimic pe tester, asa ca m'au trimis acasa. La sf lu August, s'a terminat garantia. Undeva prin septembrie, am facut revizia de 45000, la un alt service, dar tot cu castrol 5w30 si filtre de reprezentanta. Pe 24 octombrie, la 51000 de km, a crapat pistonul :)  

In concluzie, pentru ca nu am facut revizia de 45000 la ei, nu am beneficiat de Kulanta. Ca solutie, s'a mers pe ceea ce ti'a relatat si colegul prunaionutz, s'a alezat in bloc. M'a costat undeva la 5000 de ron la vremea aia si mi'au dat garantie doar 3 luni.

La al 2'lea piston schimbat, am simtit eu trepidatiile din timp si am facut un test de compresie, si intr'adevar era pistonul fisurat + o supapa parca. Dar nu a mai fost nevoie de alezat etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudy, in cazul asta dacă pe tine te-a costat cam 1000 de euro de cilindru si pe mine m-a costa 3 toate Pistoanele plus distribuție zic eu ca prețul e ok. Dar mai importantă e garantia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba doar un piston pt ca dezechilibrezi arborele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu. Dar asta am inteles de la tudy. Sau a crapat unul din alea noi ?

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s'a schimbat fix un piston, prima data, si fix alt piston, a doua data :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa le schimbi pe toate 4 cat te ducea?

Ma gandesc ca e mai eficient din punct de vedere al costurilor mai ales ca este foarte probabil ca toate sa fie la fel de slabe calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. Normal trebuie schimbate toate intrucat uzura este diferita. Dpdv al costurilor 10000 de ron pe piese pentru toate pistoanele plus distributie mi se pare ok. Pret primit de la PBN deci implica si garantie, in conditiile in care tudy a platit 5000 de Ron pe bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am platit 5000 de ron pe o bucata, dar multe din operatiuni au fost comune.. Din ce tin minte, au fost undeva la 2000 de ron piesele si 3000 de ron manopera.. Deci nu calcula pretul meu x 4.. Nu stiu cat ma ducea, oamenii de acolo de la reprezentanta mi'au propus solutia asta, probabil nu s'au consultat doar vreo 2 Dorei intre ei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ce spui dar tot dadeai vreo 8-9 mii de ron daca le schimbai pe toate cel putin. Asa ca pretul mi se pare decent in conditiile in care imi schimba si distributia.

Intrebarea ar fi daca merita svhimbage pistoanele sau mai bine motorul cu totul ?

Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Saptamana trecuta vineri mi s-a aprins martorul "check engine". Luni am sunat la Midocar si am programat masina la o diagnoza. In urma acesteia mi s-a spus ca cei 2 senzori care sunt dispusi de-a lungul distributiei indica faptul ca "motorul este deplasat": posibil va trebui schimbata distributia, insa informatia completa o voi primi abia dupa de vor desface motorul (adica maine).

 

Din ce vad, aceasta problema cu distributia pe motoarele TSi este destul de des intalnita. 

Din experientele (neplacute) prin care ati trecut, la ce anume ar trebui sa ma astept in urma diagnosticarii de maine?

Un deviz estimativ, dar dat asa din pom deoarece sta sub rezerva de a se modifica in urma "operatiei", este de 1100 ron manopera si 800 ron distributia.

Mentionez ca am 94.000 de km, motorizare este 1.4 tsi 122cp CAXA. La pornire nu se aude nicio bataie sau vreun zgomot metalic.

 

Merci,

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Piesele la 800ron sunt fara variator.Manopera mi se pare mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La manopera au calculat undeva la 7-8h desfacut ai facut motor, la un cost de 130 lei ora pret normal, pret in caz de kulanta 135... revin pe seara cu informatii complete :-)

Modificat de mikhi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai culanta? Din ce mi-a zis un consilier se aplica doar in urmatorii 2 ani de la terminarea garantiei.

Se poate sa iti dea o lista cu codurile pieselor? S-au tot schimbat, iar recent a fost o noua revizie si nu aveau preturi codurile noi.

 

Interesant ca nu ai zgomot, dar avand erori inseamna ca e altfel de problema la distributie decat cea tipica.

Problema tipica fiind diagnosticata strict dupa sunetul la pornire.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie techergheii astia de la reprezentanta din Cluj afirma cu tarie ca la 1.4TSI CAXA nu trebuie schimbat nimic la distributie si ca eu sunt prostit de cele citite de pe net( discutie intre mine si seful de service acum doua saptamani) momentan am 97 200 km... motorul functioneaza bine dar daca las motorul nepornit mai mult de 24-36 ore porneste cu carait de lant... intentionez sa nu mai apelez la reprezentanta fiindca mi se par absolut neseriosi si din afirmatiile lor( ca nu prea au schimbat distributie la 1.4 TSI CAXA) parca nu ma incumet sa ma las pe mainile lor, sa nu mai vorbim de faptul ca ar trebui sa stie de problema nu sa se uite mirati la mine cand spuneam ca vreau sa fac o inspectie la distributie. Faceau pe nebunii cand le povesteam sa lase odata povestea cu lasatul masinii si ascultatul dupa ureche a doua zi dimineata ci sa inspecteze fizic distributia... trageau din nas si nu prea vroiau... atitudine fix zero fata de un client care parca a mai citit cate ceva despre motorizarea pe care o are in masina lui si care nu vrea sa ramana undeva pe drum (dupa legile lui Murphy) cand ii lumea mai draga. 

Mentionez ca tot timpul am vorbit foarte respectuos cu ei...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai chill. Mie când am dus mașina cu pistoane crăpate si lanțul lungit, consilierul de service mi-a zis ca nu am distribuția pe lanț. Tre sa plătesc 13000 de RON si am întrebat si eu ce cod au piesele, mi-a răspuns ca nu știe. Treaba românească

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

abia azi dimineata am fost sunat de cei de la service sa-mi spuna resultatul diagozei care a durat de luni-miercuri: "pare a fi sarita de la punct". M-au impins destul de mult cu perioada asta de diagnosticare, probabil din lipsa de personal. Mi-au cerut acordul verbal de a desface motorul si a investiga mai departe...astept si eu rezultatul analizei: axa cu came, distributie sau variator. Sper sa nu fie 3 in 1.

 

@The_Ergo: din ce am inteles de la resprezentantul de service, culanta functioneaza pentru primii 5 ani sau 100.000 de km.

@Andrei1980: daca vrei sa te asiguri, ar fi bine sa incerci si opinia unui alt dealer. Din ce am inteles a aparut de curand (prin iulie 2015) un soft care poate citi elongarea lantului.
 

Partea proasta este ca vineri plec din tara :)
 

Va tin la curent cu stirile.

 

Pana atunci, toate bune!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o sa si cer, de altfel cazul tau arata foarte clar cum procedeaza, si numai daca problema deja este prezenta desfac motorul... degeaba este acel soft, cei de la noi nu prea au auzit de aceasta... Deci afirma pana in ultimul monet ca la nici un fel de 1.4TSI nu trebuie schimbat nimic la distributie oricat de multi km ai avea, iar daca sare de la punct fix distributia, trag din umeri si iti fac o oferta de a schimba jumatate din motor, care putea fi foarte usor prevenit cu o inspectie a distributiei, eventual un schimb,  fiindca se vede ca nu prea tine mai mult de 100-120 k km ...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt prea tehnic, insa ce inseamana ca a sarit de pe punct? Sa ma astept la un deviz urias? A mai avut vreun membru ceva similar (desi inca nu stiu care e verdictul si intrebarea poate fi pusa cam aiurea)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sarit distributia de la punct. Cauta pe forum, sunt destui in situatia asta. Costurile pot varia foarte mult, in functie de "damage".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a sarit de la punct motorul e bun de refacut pentru ca asta ar presupune ca pistoanele au lovit in valvele de admisie, evacuare, pistoanele avand si ele de suferit. Devizul ar trebui sa fie unul mare

Insa daca tu nu ai avut decat check engine in bord si motorul a mers ok atunci nu a sarit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca trebuie verificata cel tarziu la 85k km, suntem multi cu pistoane sparte pe la 90k, indiferent de stilul de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai degrabă la 1.4 twincharged sunt multi . La CAXA stock nu prea. E dubios sa nu fi avut totuși zornăit de lanţ până acum.

Modificat de rcodru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!