Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@WKj 210.000km/10 ani. Parca asta insemna lifetime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi suntem tara din prima coloana (cica nu avem "high level of dust" ca Egipt, Tunisia, etc 🙂 ). Teoretic 210k km, dar practic... Fiecare cum vrea; eu o schimb acum la 130k km si 7 ani (si consider ca am depasit, ar fi trebuit la 120k km sau 5-6 ani).

image.thumb.png.ffa42a2bd0bdd3b1f8b90e2d6e791d99.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

210k apare la diesel, deci teoreticul la 1.4 tsi e lifetime.

Asteptand sa-mi schimbe lichidul de frana  inr-o zi, am rugat un consilier de la reprezentanta sa verifice mai multe termene, inclusiv distributie, pentru 1.5 tsi.

Nu s-a schimbat nimic in recomandari de la lansarea motorului in privinta distributiei, tot lifetime. Daca va mai fi in posesia mea masina, pe la 6 ani o sa fac o verificare la curea.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lifetime la auto nu insemna pe viata omului  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca scrie pe carte, durata medie de utilizare a auto este de 8 ani , cam aceasta ar trebui sa fie perioada de referinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci lifetime= 8 ani.😄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi credeți ca e Volvo în vremurile bune? 

Aia dădeau lifetime pe bune, la mașină... Cu oarecare limită... 1.000.000km... :)

5-6ani maxim dacă nu vreți sa va riscați... Daca ați călcat prin ceva și va simțiți norocoși mergeți pe "lifetime"... 

24 minutes ago, akon said:

Tinand cont ca scrie pe carte, durata medie de utilizare a auto este de 8 ani , cam aceasta ar trebui sa fie perioada de referinta.

Asta poate in Germanica... Unde mersul motorului e altul... :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Marconiusss
On 07.02.2024 at 9:11, eduardcosti a scris:

Buna ziua!am o Skoda 1.4 tsi caxa,care pompa de benzina scoate un sunet f deranjant la ralanti,in permanență,pare că baga benzina întrerupt nefiind în sarcină,daca calc accelerația dispare.am luat pompa noua aceeași problema doar că această face acest zgomot doar după ce se încălzește ,după un mers de 20 min.este că o trepidație.a întâlnit cineva aceasta problema?

Este zgomot cauzat de o conducta de benzina din plastic care vibreaza pe sasiu. Exista postari pe forumuri straine despre rezolvarea deranjului, parerea mea este ca nu merita, sunt multe de scos pentru a ajunge la acea conducta (+ ca trebuie captusita cu ceva, captuseala care de multe ori nu prea tine... solutia: kit furnizat de VW pentru aceasta problema, doua chestii de cauciuc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor ! 

Vreau sa achizitionez un LEON 2015 si are ca si cod de motor CZC.

Parerile sunt impartite la capitolul distributie. 

Va rog este pe LANT sau CUREA?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei1980
On 5/27/2024 at 9:56 AM, @Bucluc said:

Salutare tuturor ! 

Vreau sa achizitionez un LEON 2015 si are ca si cod de motor CZC.

Parerile sunt impartite la capitolul distributie. 

Va rog este pe LANT sau CUREA?>

Este pe curea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Adrian Marcu

Vă salut, caut și eu o rezolvare pt 1.4 czca.

Este un golf 7 2017 cu următoare  problemă: până de curând am avut rateuri pe cilindrii 2-3-4 acum persistă pe 2 uneori 3.

am înlocuit: distribuție,baterie, bobine, bujii (2 seturi), curățat injectoare( supapele a zis ca sunt curate), valva pcv, luat compresia OK.

la relanti trepideaza, clipește martorul check și eroare start stop.

cele mai multe rateuri sunt pe cilindrul 2.

ce sa ii mai fac ? Unde sa merg cu ea? 😭

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian Marcu benzina ai schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marcu

@zidanne OMV, mol, Petrom,  scumpă/ ieftină  tot nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian Marcualternatorul incarca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marcu
On 01.08.2022 at 10:03, HKJ a scris:

Multumesc! Am fost si la alti mecanici din afara retelei Vw. Pe nici un tester nu da erori. Injectoarele au fost verificate si sunt in regula. Cum verific amestecul? Sunt ceva valori ale amestecului pe tester?

@HKJ tu ai rezolvat ?

45 minute în urmă, zidanne a scris:

@Adrian Marcualternatorul incarca?

Verificat, și cu mufa de la stat/stop scoasă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, Adrian Marcu a scris:

Vă salut, caut și eu o rezolvare pt 1.4 czca.

Este un golf 7 2017 cu următoare  problemă: până de curând am avut rateuri pe cilindrii 2-3-4 acum persistă pe 2 uneori 3.

am înlocuit: distribuție,baterie, bobine, bujii (2 seturi), curățat injectoare( supapele a zis ca sunt curate), valva pcv, luat compresia OK.

la relanti trepideaza, clipește martorul check și eroare start stop.

cele mai multe rateuri sunt pe cilindrul 2.

ce sa ii mai fac ? Unde sa merg cu ea? 😭

Urmaresc si eu solutionarea..mentionez ca si la masina sotiei (Golf 7 2013 1.4 TSI 122hp CMBA) am cam aceleasi probleme:

misfire pe cilindrul 2 si mananca f mult ulei in utima vreme (chiar si 1l la 1000 km).

Am schimbat fise bobine, bujii, compresie ok...De obicei problema apare la ralanti cand se stationeaza mai mult timp cu motorul pornit. Mentionez si ca masina merge numai in oras.

Cei de la reprezentanta mi-au sugerat sa schimb benzina (ceea ce am facut -fara rezultat) si mi-au zis ca au o procedura din partea VW de curatare cu coji de nuci...dar nu am facut asta inca.

@Adrian Marcutu ce ulei ii pui? Eu am tot mers pe castrol 5w30 LL dar ma gandesc sa il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marcu
31 minute în urmă, Cristi S. a scris:

Urmaresc si eu solutionarea..mentionez ca si la masina sotiei (Golf 7 2013 1.4 TSI 122hp CMBA) am cam aceleasi probleme:

misfire pe cilindrul 2 si mananca f mult ulei in utima vreme (chiar si 1l la 1000 km).

Am schimbat fise bobine, bujii, compresie ok...De obicei problema apare la ralanti cand se stationeaza mai mult timp cu motorul pornit. Mentionez si ca masina merge numai in oras.

Cei de la reprezentanta mi-au sugerat sa schimb benzina (ceea ce am facut -fara rezultat) si mi-au zis ca au o procedura din partea VW de curatare cu coji de nuci...dar nu am facut asta inca.

@Adrian Marcutu ce ulei ii pui? Eu am tot mers pe castrol 5w30 LL dar ma gandesc sa il schimb.

Tot castrol, dar a mea nu consuma ulei, am schimbat supapa pcv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi S. missfire poate sa fie de la depunerile de calamina/carbon de pe supape (asa e la toate masinile cu injectie directa). Curatarea cu coji de nuca este foarte eficienta si poate rezolva problema (daca bujiile/bobina de inductie si injectoare sunt ok).

 

Dar consumul de ulei e altceva… nu se rezolva cu nici un schimb de ulei (chiar daca incepi sa pui 5w40). Trebuie vazut care e problema la motor - segmenti de ungere blocati, garnitura de chiulasa ciupita, etc. 

Modificat de Xman_ghio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marcu
On 03.07.2024 at 19:03, Adrian Marcu a scris:

Vă salut, caut și eu o rezolvare pt 1.4 czca.

Este un golf 7 2017 cu următoare  problemă: până de curând am avut rateuri pe cilindrii 2-3-4 acum persistă pe 2 uneori 3.

am înlocuit: distribuție,baterie, bobine, bujii (2 seturi), curățat injectoare( supapele a zis ca sunt curate), valva pcv, luat compresia OK.

la relanti trepideaza, clipește martorul check și eroare start stop.

cele mai multe rateuri sunt pe cilindrul 2.

ce sa ii mai fac ? Unde sa merg cu ea? 😭

Problema cu rateurile a fost remediata, water cooler ciupit. Rămân smuciturile de la relanti dar cu astea pot să trăiesc.

Modificat de Adrian Marcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi!

 

Vreau sa schimb kitul de lant la al meu CAVD insa pe site-urile online, cautarea dupa codul de piesa nu imi da rezultate OE ci doar aftermarket. 

Ce marca aftermarket este mai ok din punct de vedere calitativ ?

 

In plus, cu ocazia asta vreau sa schimb si tachetii/culbutorii, aici am inteles ca cele de la AE ar fi indicate. Sunt ok calitativ ?

 

Multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marcu
On 06.07.2024 at 21:31, Adrian Marcu a scris:

Problema cu rateurile a fost remediata, water cooler ciupit. Rămân smuciturile de la relanti dar cu astea pot să trăiesc.

Cum o minune nu ține prea mult problema a revenit 🤦🏻‍♂️

ce mai pot verifica?🙏🏼

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221

clapeta de acceleratie murdara, supape murdare, burdufe sparte la bobine si "fura" scanteia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marcu
32 minute în urmă, andrei_221 a scris:

clapeta de acceleratie murdara, supape murdare, burdufe sparte la bobine si "fura" scanteia

Clapeta este curățată și calibrată supapele sunt curate, bobinele sunt noi și cu cele vechi la fel făcea bujiile am schimbat 2 seturi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!