Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

salut,

 

am o scurgere de ulei pe baia de ulei care se prelinge de undeva de sus , dar nu imi dau seama din ce zona,. Are idee  de unde poate fi scurgerea( este foarte, foarte  mica) ?  Mentionez ca am cautat topic pe acest subiect dar nu am gasit.

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat distributia de curand ? Daca da, e posibil sa ai scurgeri de la garnitura capacului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Screenshot_20190828-080619_Torque.thumb.jpg.0f1a0355d72dcc2c74443a4a6020ebe2.jpg

Aveți idee de la ce ar putea fi?

 

In bord nu am avut niciodată nici un martor și nici nu știu dacă e o chestie care s-a întâmplat acum 10k km o singura data sau e acolo constant (nu am mai scanat cu torque de jumate de an sa zic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu că în teorie înseamnă că amestecul e prea lean, am testat afrul la wot și scade la 11.5 ceea ce e foarte ok. 

Am crezut că este o problemă cunoscută or something pentru twincharger și să mă duc la sigur :)

Dupa ce vin din concediu o sa incerc sa fac rost de un vcds sa vad daca e de actualitate codul și trec la săpături. 

mersi de link

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru vaccum leak se citeste amestecul, daca ltft-ul de la valori pozitive scade spre 0 pe la 3000 rpm atunci asta e buba. In rest problema poate veni de la mai multe: injectoare infundate, filtru benzina infundat, pompa de benzina slaba, sonda lambda...

prea mult aer sau prea putina benzina injectata. Una din doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina l-am schimbat acum 700km, injectoarele acum 1 an sa zic, pompa de benzina nu știu în ce stare e, idem cu sonda lambda, pentru moment am șters eroarea sa vad dacă reapare și mă mai uit peste AFR între timp deși el mereu e normal :/. 

 

Nu prea am înțeles cum sa testez ltft mai exact. Am pus în torque ltft bank 1 si bank 2, stau constant in 3000 de ture si ma uit sa nu tindă spre 0?

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, cu motorul cald, la relanti vezi cat e STFT-ul (sa zicem ca e +21) , apoi cand accelerezi daca valoarea lui scade spre 0 , asta indica pierderi de vaccum cauzate de furtune sparte in admisie sau garnituri care nu etaseaza.

Am gresit eu mai sus e vorba de short term fuel trim (STFT), asta o sa scada de la valoare mare spre 0, oricum le monitorizezi pe ambele.

incearca sa stergi eroarea si vezi ce si cum mai apare, uneori si o benzina proasta poate genera erori de genul.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/21/2019 at 11:51 AM, AdCrys said:

Vă salut.
Am un Golf 6 1.4TSI 16oCP și într-o bună zi mi s-a aprins martorul engine în bord și am observat că nu mai am aceeași putere în depășire. A doua zi mașina s-a comportat absolut normal până de curând când iar am pățit-o și în depășiri nu mă mai ajută, zici că mi-a picat turbo. Problema apare și dispare. După ce am schimbat vreo 2 senzori și 1 furtun spart, astăzi iarăși m-am confruntat cu aceeași problemă iar băiatul de la service bănuiește că ceva în turbină nu se mai închide corect (eu sunt pe lângă cu mecanica) și că ar trebui recondiționată (aprox 1500lei am înțeles) însă am făcut poze la VCDS și le postez aici, poate mă ajutați.

WhatsApp Image 2019-07-21 at 12.41.53 PM.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-21 at 12.41.50 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-07-21 at 12.41.50 PM.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-21 at 12.41.49 PM (1).jpeg

Vă salut! 

Am nevoie de ajutor deoarece nu îi dau de cap și sunt plecat cu mașina în concediu. Am schimbat și N75 însă mașina face mai rău acum: mi s-a aprins și becul EPC și se aude un fel de bătaie, ca și cum motorul merge gâtuit (se poate auzi mai bine în spate, la tobă). 

 

Am descoperit însă ceva: dacă afară temperatura este sub 17 grade, motorul merge perfect, putere normală. Între 20-25 grade nu am putere decât până la a 4a iar dacă temperatura a depășit 25.5 grade, abia reușesc să urc o pantă ușoară cu viteza a 2 sau a 3a, simțind o puternică trepidație.

 

singura eroare în computer apare P2263

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o direct la VW dacă tot m-a lăsat baltă lângă München. Mi-au verificat-o cap coadă și mi-au spus că 3 cilindrii sunt foarte murdari, nu mai funcționează corect și nu sunt siguri dacă pereții sunt avariați. Mi-au spus că mi-o pot repara abia peste 3 săptămâni pentru aprox 8000€ ?

 

merg acum spre un privat să văd ce zice ...

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca ai vcds intra pe obd 2 si intra pe read data, apoi selectezi short trim fuel. In mod normal valorile trebuie sa fie intre - 10%si +10%.

Mie imi tremura masina cand depaseste 10 la 11 12 % zici ca se bate cineva sub capota. Am inteles ca trage aer fals pe undeva.

Am citit pe un forum din uk ca ar fi o solutie daca scoti bornele vreo 10 min cat sa se reseteze ecu.

Poate ajuta!

8000 eur e jecmaneala pe fata, de banii astia iti cumperi alta.

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Bogdan,

Sa vad daca mi le citeste cu Torque Pro (long trim fuel nu mi-l citea de ex.). Pana acum codul de eroare nu a mai reaparut dupa > 500 km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebare: dacă nu am compresie într-un cilindru (nr 3 în cazul acest), ar putea fi și din cauza pistonului defect? Sau nu are legătură ...

 

 

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Evident ca poate fi si asta o cauza. La orice motor compresia se face cand urca pistonul si supapele de admisie si evacuare sunt inchise. Orice defect la supape ( arse, indoite, nu inchid ca sunt depozite de carbon - asta mai ales la supapele de admisie) sau piston duce la lipsa de compresie.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma mir ca tu nu stii absolut nimic despre motorizarea pe care o conduci.

Segmentii de la pistoane sunt ingusti, se umplu cu depuneri, nu mai etanseaza, se rup, si pierzi toata compresia intr-un final.

Masina trebuia sa iti consume ceva ulei pana sa ajungi aici. Ai ignorat total aceasta problema?

Apoi, ca solutii daca nu mai ai compresie sunt urmatoarele 2 mari si late:
- motor SH dar testat cu garantie 6 luni-

- desfacut motorul tau, unde se depisteaza problemele  (care pot fi cam asa: segmenti si piston rupt, cilindru piston bloc motor ovalizat sau zgariat de la pistonul defect, supape indoite de la proasta functionare, depuneri pe ele etc. Reparatia inseamna o revizie capitala cu pistoane gen3 noi (toate 4) bloc motor alezat inclusiv la cilindri, segmenti noi, inlocuit supape daca este cazul (Se verifica cu ceas comparator daca sunt indoite). Daca ai supape indoite, o sa pierzi compresie. Aici ai nevoie de un mecanic priceput, care sa stie ce sa faca, cum sa verifice tot, sa inlocuiasca piesele necesare, si cel mai important sa foloseasca cheia dinamometrica.

Nu stiu daca trebuie sa inlocuiesti si distributia, daca desfaci motorul.

In orice caz, 2000-3000euro minim pt reparatia cu desfacut motorul, cu riscul sa dai de un Dorel care sa-l faca prost.

Masina mai valoareaza 4500-5500E, merita?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am spus ca nu pot sa recomand la nimeni cu buna credinta sa isi cumpere motorizarea asta (CAVD) fara sa schimbe distributia si pistoanele cu cele de pe CTHD nu m-a luat nimeni in seama...

Ma repet pentru a 10-a oara: Eu cand mi-am pus pistoanele forjate masina nu consuma exagerat de mult ulei relativ la ce povesti sunt aici si aveam compresie perfecta (facusem test cu cateva saptamani inainte) iar la demontare mecanicul mi-a spus ca segmentii nu mai aveau multe zile.

Un set de pistoane KS e 1500 lei, originale ~1000E, idem forjate, manopera nu ar trebui sa treaca de 2000 lei. Nu vad de unde cifra de 3kE "minim". Daca exista damage colateral pui motor SH si schimbi pistoanele oricum.

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măi @deenman tu crezi că toți șoferii sunt și mecanici? Uite că eu nu sunt mecanic, sunt nutriționist și asistent medical. Ți se pare că toți care și-au achiziționat mașină ar trebui să știe informațiile spuse de tine? Puțin probabil ...

 

iar ca să îți răspund la întrebare: nu, nu mi-a consumat ulei decât 1L în 18.000km. Ți se pare ok, mult, puțin?

 

si nu, se pare că nu costă 3000€ cum spui tu. Am sunat la service-uri în Sălaj, Buzău și Constanța și toți mi-au dat prețuri între 800 și 1200€ pentru desfăcut și schimbat piston, cu tot manoperă și piese. 

 

Vlad mă sfătuiești să cumpăr pistoane de CTHD?

 

mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimbă un singur piston, se schimbă toate.

Doar pistoanele fara nimic pe ele costa 4000ron.

Adaugă segmenți, cuzineți, șuruburi, garnituri , alezat cilindri, manopera și vezi daca mai e 800-1200euro.mai trebuie curățată admisia de carbon și supapele. E posibil sa fie nevoie și de ghid supape.

Fa un cilindru și după un an mai bubuie unul. Când îți cumperi o mașină sh dai o căutare daca tot ești membru pe forum despre motorizarea respectiva, ce probleme are și ce puncte slabe. s

Sunt destul de convins că se da jos distribuția când desface motorul și blocul motor. Asta înseamnă că trebuie macar întinzător hidraulic nou. Deci cu 800-1200e nici o șansă să îl repari, doar o cârpeală ieftina.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile pe care le-am spus sunt pentru 4 pistoane complete, mai trebuie garnituri, suruburi etc etc intr-adevar. De ajuns se ajunge oricum la distributie, aia mai costa sa zic 1000-1500 lei sa o inlocuiesti toata (nu doar intinzatorul), manopera nu ar trebui sa creasca (foarte mult) pentru ca oricum se ajunge acolo la demontare/montare... :)) , la mine cel putin asa a fost cand mi-a schimbat-o la pompa de ulei. Oricum, nu vreau sa intram in polemici pe tema asta :) eu mi-am spus doar punctul de vedere si cat ma asteptam sa coste cu totul la un calcul foarte sumar, nici unul nu stie ce e sub capota acolo, so...

 

@AdCrys: te sfatuiesc sa cumperi pistoanele kolbenschmidt (practic cele OEM doar ca de 3 ori mai ieftine), eu cand imi cautam pistoane imi amintesc ca gaseam direct complete, ai grija sa iei cu alezajul potrivit, nu stiu daca in situatia ta poti sa il iei pe cel standard (76.5) sau iti trebuie marit (77).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca este doar in concediu acolo, anyway, repet, nu e nimic bine conturat cu ce e la om la motor, nu merita sa intram in discutii referitoare la preturi, ca e 1500e, ba nu ca e 2000e etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, AdCrys said:

Am dus-o direct la VW dacă tot m-a lăsat baltă lângă München. Mi-au verificat-o cap coadă și mi-au spus că 3 cilindrii sunt foarte murdari, nu mai funcționează corect și nu sunt siguri dacă pereții sunt avariați. Mi-au spus că mi-o pot repara abia peste 3 săptămâni pentru aprox 8000€ ?

 

Pai eu zic ca e clar in Germania.

Solutia e platforma si Romania sau reparatie.

Balanta inclina unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In 5500 km mașina a consumat sub 100ml ulei. Is curios cat va consuma până la revizie la 10k km.

Posibil sa mă îmbăt cu apa rece având în vedere că din aia, vreo 3k au fost făcuți în vreo 4 zile 95% din timp pe autostradă și cruise control pe 120km/h. ?

Cu toate astea, nu cred că mulți se pot lăuda cu consum așa mic la cavd la 165k km 

Sa fie ravenol vst the fountain of youth? ?

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!