Jump to content

SEAT Ateca - discutii generale


cristi511
 Share

Postare recomandată

Ma bag si eu in discutie ca unul care am avut 7 ani un suv Hyundai, in paralel cu Passat B6 4 motion luat de nou si apoi Skoda Superb Combi Tdi 170 luata tot de noua ... Hyundai a pierdut meciul poate doar la calitatea perceputa. Dar la cea efectiva le-a facut praf pe amindoua, iar masina a fost asa cum mi-am dorit-o, solida si fara defecte recurente.

In testul de fiabilitate Auto Bild, cel de 100k de km, Sportage generatia anterioara este pe primul loc, sus de tot si departe, iar pe locul 2 este Hyundai i30cw :) iar in ultimele comparative din 4x4 magazine (atentie, revista frantuzeasca), noul Sportage a facut praf Kadjar si Qasquai, ceea ce inseamna ca e cu adevarat buna, altfel nu cistiga comparativul la sovinii de francezi.

Deci eu zic sa nu le ocoliti ci sa cumparati pe gustate, dar cu mentiunea ca ultimele modele Sportage/Tucson au preturi cam mari si nu prea se dau discounturi. 30 k la un T-GDI configurat cu de toate e cam minimul ce se poate obtine la Hyundai/Kia, plus ca au ciudateniile lor cu echiparile (la Hyundai Tucson daca vrei faruri LED full trebuie sa tintesti echiparea de virf, altfel primesti halogen :) ). Etc.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref la povestea cu coreenii, eu unul nu sunt atat de entuziasmat ca si altii. 

Ok, au iesit bine/binisor masinile in testul de 100k rulaj. Dar, asta e tot ce conteaza ? Aceeasi masina in orice comparativ, a iesit in spatele nemtoaicelor si frantuzoaicelor. Minusurile asiaticelor sunt constante: plastice tari cu aspect glossy, finisari sub anumite masini de spalat rufe - am o placere personala sa folosesc metafora asta :P - probleme de ergonomie si tinuta de drum sterila (amortizare seaca, lipsa oricarui feedback de pe drum)

Din punctul meu de vedere intre un Hyundai contemporan si o Leganza de acum 15 ani, eu nu sesisez foarte multe schimbari. Tehnic folosesc aceleasi solutii, acelasi tip de interior glossy/lucios - evident cu ergonomie mai la zi si alta ambianta dpdv lumini -, acelasi comportament rutier steril. Espero, Leganza au fost masini foarte bune, personal am depasit 150k rulaj cu ele fara nicio problema, company cars, dar atunci nu facea Autobildul teste de 100k rulak cu ele :P 

Cat despre service....vad ca nu discuta nimeni. Hyundai a fost depunctat pentru ca in Germania nu s-au reglat farurile in service in cei 100k km si nu s-au facut up-date-urile de soft pe partea de conectivitate. In Romania ce sa mai zicem ? Cel putin pe Transilvania sunt praf ca atitudine si fel de a pune problema.

Toata lumea zice de fiabilitate, dar de piese se intereseaza cineva ? La Avensis se sta 4-5 luni pentru o aripa/far/capota, pe Casco, pentru ca nu exista piese in depozitul din Grecia, dar deh, mitul Toyota. Caz concret, nu din auzite.

Ah si celebrele butoane de geamuri din care doar cel de la sofer e luminat si oricum sunt facute dintr-un plastic gen toaster... Aceeasi poveste acum 15 ani - aceeasi poveste azi

Daca e sa-mi ales o masina fara nicio personalitate sau acel "ceva" care sa-mi provoace o bucurie de fiecare data cand o conduc, da, as putea sa-mi aleg o asiatica. Ma va duce din A in B fara nicio placere pentru mult timp. Si atat.

Dar, mai bine mi-as alege un Duster, in felul asta ma mandresc ca macar sprijin industria locala, daca masina nu e vreun "joy machine". Personal am tot respectul pentru Duster si pentru unde a ajuns astazi masina asta. Plus ca e super capabila in teren, le-am vazut in actiune in locuri unde nu m-as fi bagat cu vreun SUV. Pentru pretentiosi in off-road exista "Mudster" - look it up. Asta e o masina cu care faci de rusine un Amarok, Navara sau HiLux in teren, costand 50% din pretul celor mentionate anterior. Iar interiorul de Duster nu e mai prejos ca materiale decat cel al lui Hilux.

Ca si concluzie personala: nu vad cum ai putea trata SUV-urile rational, pentru ca ele ca si concept nu sunt ceva rational, ci pur emotional, fashion statement. Pornind de la premisa asta, cautatul unui SUV ieftin nu prea are sens - te va umple de what if-uri. Daca chiar iti asumi SUV-ul, atunci "go full banana" si ia-ti ce-ti pofteste inima, oricum, orice vei alege va fi overpriced, pentru ca platesti trendul. Ia-ti ce-ti place, ce te face sa ticai si gata. Macar sa te simti bine in the end. 

Centii mei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost si am vazut noua Kia Sportage  o masina foarte frumoasa bine lucrata cu materiale de calitate . Garantia super 7 ani sau 150.000 de km garantie transmisibila . Update la harti gratuit 7 ani , revizii la 15.000 de km sau 1 an,vopsea metalizata gratuit . Eu am configurat una 2.0 CRDI 136 cp 4X2 ca nu am nevoie de 4X4 varianta de echipare de varf costa 23800 de euro la care am mai pus optionale de 3000 de euro dealerul a facut o reducere de 800 de euro iesea la 26000 de mii de euro toate taxele incluse . Am sa merg  sa fac si un drive test sa vad cum se misca pe sosea . NU sunt de aruncat daca ar fi sa cumpar acuma nu m-as da in laturi sa cumpar una. Ateca nu stiu ce ofera la 26.000 de euro ?

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ca si concluzie personala: nu vad cum ai putea trata SUV-urile rational, pentru ca ele ca si concept nu sunt ceva rational, ci pur emotional, fashion statement."

Total de acord.Am fost inainte sa cumparam masinile,la test drive cam cu de "toate". La jaguar F-Pace trebuia sa ai norocul sa prinzi una din 3 care sa nu aiba probleme cu suspensia spate,exclus.La GLE aveai doar vizibilitatea mai buna datorita pozitiei mai sus.In ultimul timp am vazut SUV tractiune doar spate sau doar fata pt ca lumea isi da seama ca nu are nevoie de AWD/4x4 decat in conditii de zapada iar aceasta problema se rezolva prin niste anvelope de top de iarna.Cei ce au nevoie de 4x4 isi iau ceva menit pt acest lucru precum un land rover sau land cruiser.

Sunt si eu curioasa ce pret va avea Seat Ateca,este bine ca ofera 5 ani garantie.Sper doar toti cei 5 ani sa fie full waranty si nu cu stelute

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu 77 de ani garantie cred ca e marketing. 2 ani sau 7 mi se pare la fel, tinand cont ca 90% din probleme nu ti le accepta pe motive de: uzura, consumabile, exploatare in conditii grele. In plus 7 ani tre' sa pui piese OE la pret de reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este marketing deloc cu garantia si eu am fost sceptic dar am vazut contractul de garantie pe care il primesti la livrarea masinii 7 ani ganatie integrala transmisibila . Eu  merg cu masina doar la reprezentanta pentru interventii chiar si dupa perioada de garantie asa ca nu vad in asta un impediment . Cine cumpara o masina de 26-30 de mii de euro dar nu are bani de service de reprezentanta............ Garantia conteaza eu am Skoda Octavia 3 si in garantie am schimbat antena receptie sateliti pt navigatie , rulment roata stanga fata , maciulie schimbator de viteza ( era roasa ) , caseta de directie , remontat stopul de pe luneta . Toate astea ma costau cu tot cu manopera 10.000 de lei daca nu erau in garantie ! Si nu a marait nimeni in service ca nu-mi schimba piesele cazute . La o masina cu 40.000 de km ce texte sa bage ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam multe probleme la Octavia 3 cu doar 40.000km.Ma gandesc daca sunt probleme generale la acest model

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este topicul care trebuie dar poti vedea problemele mai frecvente la Skoda Octavia 3 pe topicul special Probleme Skoda O 3. Aici sa incercam sa vb de Seat Ateca care nu este o masina rea am vazut-o si am urcat in ea . 5 ani garantie este ok mai ales cand in ziua de astazi se vede globalizarea la tot pasul . Am o gramada de piese la masina pe care scrie made in Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca are garantie 5 ani? Ca parca Seat-ul are 2 + 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Teodoreanu said:

Nu este marketing deloc cu garantia si eu am fost sceptic dar am vazut contractul de garantie pe care il primesti la livrarea masinii 7 ani ganatie integrala transmisibila . 

7 ani x 30k => crezi ca la 200k rulaj cineva iti va schimba pe garantie rulmenti si caseta de directie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 ani in limita a 150.000 de km daca faci 150.000 de km in 2 ani atata ai garantie 2 ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Teodoreanu ajungi la 3 ani fara limita la urma urmei

Quote

7 ani garantie

Garantie de baza pentru toate autoturismele


AplicatieToate autoturismele

1.Anul de fabricatieAutovehiculele vandute si inregistrate dupa data de 15.06.2010

2.Perioada Garantie

1~36 de luni de la data livrarii fara limita de Km
37~84 de luni sau in limita a 150 000 km

3.Vopsea60 de luni de la data livrarii sau 150 000 km

4.Anti-perforatie144 de luni fara limita de km 

5.Piese de schimb*/
accesorii 24 luni de la data cumpararii

6.Acumulator Original24 luni 

@Luciosu are dreptate

w8QT0Pq.png

Insa sunt foarte curios daca limita de km este de 100k....120k....nu cred ca vor da mai mult in VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a aparut si o configuratie pe benzina, care parca are un pret acceptabil

CU LIVRARE IMEDIATA. ATECA XCELLENCE1.4 ECOTSI 150CPST&ST 4DR-

MASINA DUMNEAVOASTRA>

Ateca XCELLENCE1.4 EcoTSI 150CPSt&St 4DR
Benzina / 150 CP/110 kW / 1.4l / Manuala, 6 trepte / 4-usi 
Consum combustibil 6 l/100km 
Emisii CO2: 138 g/km 
Emisii noxe: 0,038 g/km 
Nr. comanda 0942610 

Vopsea exterior
Argintiu (Brilliant Silver)EUR618,-

Tapiterie Stofa/Alcantara
Culoare Maro/Negru opt 
Covorase: Gri 
Plansa de bord: Negru

Cartografie EuropaEUR0,-

DETALII

Enjoy XcellenceEUR926,40

DETALII

Jante aliaj Performance 18" 36/2EUR447,60

Parbriz incalzitEUR169,20

DETALII

Roata de rezerva de dimensiuni reduse+EUR93,60

TOTALEUR28.436,40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu daca am postat oferta asta dar:

"Salut Cristi,

Pretul este informativ (nu am primit ceva pe canal oficial).

ATECA XCELLENCE

1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive** DSG6 KH74YT17**                     23,112 € fara TVA  à 27.735 € cu TVA

- jante 18 - standard

- hayon electric – 462€ cu TVA

- sound system – 275€ cu TVA

- media system plus ( cu bt ) - standard

- led - standard

- pachet iarna – 395€ cu TVA

Pret informativ: 28.867€ cu TVA"

Mie mi se pare decent sincer sa fiu :) Daca iau in calcul si discountul ( cat o fi el) + bb la leon s-ar putea sa imi iasa ceva foarte ok.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare pret bun pentru DSG6+4Drive. Pe discount cat te bazezi, clasicul 8%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Plec la drum" cu clasicul 8% dar voi incerca sa scot cat mai mult din 2 motive: model nou + faptul ca am cumparat Leonul acum 1 an tot de la ei.

Ma voi hotari abia dupa ce voi face test-drive insa mie unul pretul in jurul a 26k pentru o masina in echiparea asta mi se pare absolut decent. Pana la urma Leonul meu era pret de lista 23.5k si nu are nici macar scaune incalzite...:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pretul de 26kE cred ca ar merita; mai trebuie sa iti alegi vopseaua (595E in DE). Apropo de asta,  vad ca fata de configuratorul de DE este -1600E la pretul de plecare (29300E vs 27735E). De aici se poate extrapola pentru alte motorizari. Poate un FullLink si Camera ar lipsi de la configurarea ta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camerei chiar nu ii vad rostul cand ai senzori de parcare f/s iar despre full link inca nu m-am documentat sa decid daca imi trebuie sau nu. Personal gadgeturile astea nu ma incanta insa sincer sa fiu as fi preferat un dynaudio vs SEAT sound. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camera e in lista de dotari standard la exclence, doar daca vreti top view e optional. 

Foarte bun pretul la 1.4 tsi dsg 4drive.

Eu la ultimul leon cumparat, al sotiei, am primit aproape 4000 euro discount, care in procente inseamna 17%.

Greu de crezut ca voi reusi acelasi lucru la Ateca, dar eu as fi la a patra masina cumparata, seat, cu finantare prin porsche leasing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Apropo de asta,  vad ca fata de configuratorul de DE este -3365E la pretul de plecare (31100E vs 27735E)." Corrected! E ceva diferenta. Ma uitasem la 1.4 M6 4Drive la pretul pt DE. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, asta e diferenta pe care o anticipasem si eu acum ceva timp.

Inca astept configuratorul, suntem in octombrie.

De unde e oferta aia de mai sus, 1.4 tsi manual? Nu am gasit o asemenea masina la livrare imediata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de pe site-ul SEAT.ro, la sectiunea livrare imediata ai si Ateca. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!