Jump to content

Golf 6 - Placute de frana


miti
 Share

Postare recomandată

 am eu o defectiune sau asa e strategia constructorului, stii ca se uzeaza mai mult dreapta si pui senzorul la stanga ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar roata stanga fata are senzor de uzura.

probabil ai avut tu vreo problema la roata dreapta fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul ca in clipa in care am facut geometria tragea dreapta masina, dar nu s-a gandit nimeni ca de la frana. am permutat rotile de 10 ori

 

normal era sa aiba senzori uzura pe toate cele 4 roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal era sa aiba senzori uzura pe toate cele 4 roti

totusi am o umbra de indoiala, teoretic e posibil sa faci o smecherie  cu senzor pe stanga si uzura mai mare pe dreapta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor e doar pe una din placutele fata. La mine s-au uzat egal. Senzorul a functionat bine.

Smecheria pare sa fie la cele spate care se uzeaza cam la fel de repede (desi gura lumii spune ca alea ar trebui sa tina mult si bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o  sa  fiu atent 

am schimbat la reprezentanta lichidul de frana si poate nu au aerisit cum trebuie ! acum 2 ani

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce putem sa mai adaugam la acest    topic     ?

s-au   spus    toate       ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, i s-a intamplat cuiva sa aiba placutele de pe spate arse ? Am postat niste poze pe topicul cu zgomote rulare,

placute arse ?

placutele de pe stanga spate au la suprafata de contact cu discul o culoare cenusie (ca cenusa adica), am invartit roata la mana si nu tine se invarte chiar usor .

Etrierul cand frana de mana este lasata ar trebui sa se miste usor fata spate ? Ma gandesc sa nu fie intepenit pistonul sau etrierul si sa ramana placutele presate pe disc ...

Am gasit pe myturbodiesel un topic care spune ca la unele masini frana de mana este tensionata excesiv si asta duce la incalzirea placutelor de pe spate .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, mi-am comandat pana la urma un set de placute Brembo de pe amazon, precum si scula ptr rotit inapoi pistonasul (31 euro placutele, 15 euro scula, 6 euro ceva unsoare ptr placute de la ATE)

Am vazut 2 metode ptr a face loc cand se impinge pistonasul :

1 - se desface capacul de la rezervorul cu lichid de frana si apoi se impinge pistonasul, nivelul se va ridica, sg problema daca e prea plin sa nu dea pe dinafara

2 - se desface surubul de aerisire de pe etrier, avantaj ca asa iese si mizeria care se aduna de obicei in etrier, dar ar trebui un furtunas si aerisit intr-un vas  cu lichid ca sa nu prinda aer ?

Voi ce parere aveti si cum ati proceda ? Care este metoda mai buna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta 1, plus spălat în zona rezervorului de lichid, dacă e cazul. Să nu uiţi să cureţi şi să gresezi şi culisantele din portetrier. Spor la treabă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar impingi pistonasul si atat.

cum sa dea afara, daca atunci cand ai avut placutele noi casul era plin, acum nu o sa ajunga tot acolo nivelul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remarca este perfect adevarata si logica, insa nu stiu daca functioneaza in cazul in care placutele nu au fost schimbate si apoi s-a schimbat si lichidul si s-a completat la maxim .

In acest caz cand o sa fie impinse pistonasele inapoi cu siguranta o sa dea pe dinafara, sau nu ? Chiar n-am idee cat spatiu este disponibil . In orice caz am o seringa cu care pot sa mai extrag, sau dau drumul pe la aerisitor in cel mai rau caz . Azi imi printez instructiunile si maine trec la treaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz sa desfaci aerisitorul. Daca umbli s-a dus cu aerisirea si nu e chiar simplu sa o rezolvi apoi. Doar cu presa si atat. Nu da pe afara lichidul. Eu nu imi aduc aminte sa imi fi desfacut capacul la vasul de lichid cand am schimbat placutele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, azi m-am pus pe treaba, dar din pacate am facut doar treaba pe jumatate .

Pe stanga spate unde era partea cu problemuta adica placutele un pic arse totul a mers bine, am dat jos etrierul destul de usor, scos placutele vechi care erau uzate cred doar vreo 3 mm dar aveau acele margini arse, impins pistonasul inapoi cu scula de 15 euro, lichidul nu s-a ridicat mai deloc in vas intr-adevar.

Cheia dinamometrica n-a intrat sub nici o forma sa strang suruburile alea, le-am strans asa la simt cat am putut .

Dup-aia am trecut si la roata din dreapta, din pacate aici surubul de sus n-am putut sa-l desfac neam, am dat si cu degripant si cu de toate, mi-a si scapat cheia fixa de cateva ori, si tubulara nu intra din cauza furtunului de la frana ... inelara nu am avut asa ca am pus roata inapoi si am plecat la o proba asa .

Nu am simtit diferente la franare sau la frana de mana, dar imi sta pe creier ca am pe stanga placute Brembo noi si pe dreapta Bosch vechi, dar nush cum sa desfac surubul ala, o sa iau un set de inelare poate reusesc sa-l misc, alte solutii care ar mai fi mai ales ca a si scapat fixa pe el ? Sa-l pilesc pana merge o cheie de 12 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc sa invarti de surub ai incercat sa desfaci cu cheia de 14 culisa ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine franele sunt sistem Bosch, culisele au niste piulite patrate ptr cheie de 19 mm . Am incercat dar n-am putut sa le misc . Dar ai dreptate, e diametru mai mare piulita de la culisa ar trebui sa am forta mai mare ca s-o desfac teoretic cu cheie de 19 ... o sa iau si o inelara si incerc sa invart de culisa poate cedeaza . Culmea ca pe stanga s-au desfacut destul de usor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum îmi pot da seama ce tip de sistem de frânare am pe masina? 

Trebuie sa schimb plăcuțele spate (nu cred ca au senzor deoarece vizual mai au câțiva mm) și nu știu ce sa aleg. 

M-am uitat după brembo dar vad preturi intre 65 și 375 de lei. 

Screenshot_20161121-123344.png

Modificat de Grofu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza cu stickerul cu PR Numbers din portbagaj sau daca ai o decodare dupa VIN sau sa obtii una . Altfel e mai greu sa gasesti ce tip de frane ai, desi la GTI poate este un singur tip ...

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu placutele si pe dreapta, am reusit sa desfac surubul ala cu o inelara . Foarte greu am strans inapoi suruburile noi pana au trecut de partea aia cu loctite albastru, dar pana la urma am reusit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa merg curand sa schimb si placutele spate si o sa va scriu daca sunt arse si cum e   treaba   cu    nivelul   

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Mi s-a pus pata sa schimb discurile de frana si placutele si am inceput sa caut discuri si placute (fata si spate)

Pt inceput, am identificat ce tip de discuri am pe masina si am gasit:

Discuri fata - cod 1ZF si discuri spate - cod 1KD (placutele pe original sunt TRW)

Ideea e ca, dupa codul acesta am gasit diametre si grosimi diferite si anume:

- pt 1ZF sunt cu diametru 280 si grosime 22 .....diametru 256 si grosime 12....

Intrebarea e cum pot stii care este dimensiunea corecta pt masina mea ( motor 1.4 - 80cp cod motor CGGA) ?

Si daca tot le schimb, imi puteti recomanda ceva  anume, ca si marca ?

Multumesc,

Modificat de manuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr 1ZF pe ahw-shop ai :

ahw shop 1ZF

Ai si codul de piesa ptr discuri care e 1K0615301AK, unde ai gasit tu ca ai avea de 256 mm ?

Eu pot recomanda Brembo si TRW .Cu Ate am avut o exp proasta .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Are careva idee ce placute sunt pe spate la Golf Mk6 1.6 TDI Variant (DSG)? Pe masina am scris doar codul PR pt puntea față - 1ZE, nu si pt spate.

Merci!

 

Modificat de Cristi Cluj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai doua variante respectiv 105.5 mm (PR: 1KE, 1KF, 1KJ, 1KP, 1KV) sau 109.3 mm (PR: 1KS, 1KT, 1X0) cel mai bine verifici la magazin dupa seria de sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci GTD, am transmis VIN-ul la cativa dealeri online, dupa VIN mi-au spus ca pe aceasta platforma ar fi instalate frane 1KS (puntea spate).

Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!