Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

@CristiALF: informatia mea asa spunea: trapa de generatie mai noua, dimensiuni marite = 50kg, iar plafon panoramic = 80kg.

Alte optionale "grele" sunt scaunele electrice (din cauza celor 3x motorase/scaun), rotile (cu cat mai mari cu atat mai grele).

Din cate stiu cand producatorii specifica greutatea unui model cu o anumita motorizare se socoteste acel motor pe caroserie, dar in cea mai saraca echipare posibila pentru acea combinatie de motor/caroserie

Link către comentariu

Sunt absolut uimit cind vad o asemenea disputa :) pai sa le luam pe rind:

1. Asa cum zice un coleg mai sus, COC - ul este personalizat pe VIN - ul masinii si pe optiunile cu care vine echipata la client;

2. Nu exista o singura greutate standard la un model, precum cea indicata in brosuri de colegul @CristiALF, ar fi fizic imposibil ca toate variantele aceluiasi model, indiferent de optiuni, sa cintareasca la fel; aceeasi situatie am avut-o si la Tucson unde masa din brosuri era 1680 de kg si cea a masinii mele 1804, era varianta full cu piele si trapa, plus cauciucuri pe 235 in loc de 215;

3. A mea are cel putin doua optiuni care maresc greutatea semnificativ fata de X-perience standard, respectiv plafonul panoramic si jantele de 18, probabil mai sunt si altele dar cu impact mult mai mic (de kilograme si nu de zeci de kilograme) in masa totala.

Link către comentariu

Este oarecum normala pana la un punct discutia asta...pentru ca @CristiALF face comparatia cu masina lui care e cam aceeasi Marie cu alta palarie.

Dar, iar acum incepe distractia: Xperience-ul de 184 are n mai multe optiuni in standard decat are Alltrackul....chestie care poate fi greu de crezut.

Hai sa ne mai distram putin zic, masina ta cu 350 de kg in plus, 34 de cai, 40 nm, un robot pe post de cutie, o cutie de transfer un cardan un grup si 2 planetare in plus, 2 brate la suspensie in plus, 0.4 metri la lungime si o culoare deosebita consuma cat masina mea :))))) Undeva e o problema:Driver::D

 

Link către comentariu

Pentru ca determinarea empirica sa se apropie de realitatea stiintifica, ar trebui sa facem schimb de masini timp de o luna si sa comparam rezultatele :scratch:

Link către comentariu

@vdragos: eu zic sa nu te risti, ca nu-l mai dai jos pe Tizu' din Xperience. Daca da de DSG si de 184 cai nu-l mai dai jos. Decat la benzinarie :) Si o sa-ti iei masina inapoi cu 12% media :lol: 

Link către comentariu

:Driver::eek::icon_bounce: 

Gata cu offtopicul, ca ne injura Dragos printre taste. 

Ps: 12%...hmm ....  realizabil.

Link către comentariu

Hm ...

Discutiile legate de consum se acutizeaza si pe forumul monomarca, unde colegul cu X-perience 1.8 TSI zice ca are consumuri de 14-15 in Iasi si de 10-11 la drum intins ...iar cei cu Cupra posteaza imagini cu BC - ul aratind medii de 4,9 sau 5,6 etc. ... pina la urma sunt chestii redundante pentru ca una e sa folosesti masina normal, alta e cum te trage ea (si a mea ma trage sa dau talpa la fiecare semafor, nu e chestie de viteza ci de acceleratie, mai ales ca iti da un sut in spate precum batrinul PD) si alta e sa mergi la consum si sa postezi minimele absolute. Valorile cred ca pot diferi de la simplu la dublu.

Colegul cu 1.8 TSi a desfacut si a antifonat toata masina cu folie de aluminiu cauciucata, se plinge de greieri si zgomote parazite ... ciudat, a mea nu are aceste probleme desi a rulat aproape numai in Bucuresti si avem acelasi kilometraj, circa 8.000.

Link către comentariu

Pai consumurile colegului cu TSI mi se par corecte. Bine, eu nu stiu cum este traficul in Iasi, dar daca e ca in Bucuresti, cam aia e la un trafic aglomerat. Pentru cel de afara la fel, sunt oarecum comparabile cu ale mele, poate el merge o idee mai tare si are 1l in plus gen..

De altefel si cunsumurile tale mi se par foarte ok.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Foarte ciudat ce zici tu aici dar daca arunci un ochi pe topicul de consum al nostru o sa vezi ca Saibot pune exact aceleasi valori cu Cupra in timp ce CristiALF ne spune ca al lui Alltrack 1.8 consuma fix 9-10 pe afara si "cat poate" in Bucuresti.

Legat de calitatea masinii si de greieri si zgomote parazite...cred ca pot exista diferente de asamblare dar nu cred ca sunt atat de mari asa cum se povesteste pe forumul monomarca. Legat de chestia asta este un coleg pe forum aici un un leon 1.4 pe care l-a antifonat complet in timp ce eu nu pot sa ma plang de zgomot desi merg destul de tare. 

Deci e treaba in primul rand de perceptie dar daca te astepti ca un Leon sa fie la fel de antifonat ca un S klasse...atunci problema e in alta parte. :) (generic vorbind)...ca sa nu mai zic ca mie Xp-ul mi s-a parut obiectiv mai silentios decat Fr-ul. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

N-am mai scris de mult aici ... in ultima vreme am facut iesirile de weekend cu trenul si a fost ultrainteractiv. Ieri mi-a dat semnal de service in 30 de zile, la circa 8000 de km, ca sa stiti cum e cu service-ul longlife daca freci masina doar in Bucuresti. Interesant e ca e fix la un an de cind am luat-o.

Link către comentariu

Eu cand am dus masina la revizie, la 23 k km ( parca) imi arata in bord ca mai pot face 20k km :)) ...au ceva special SEAT-urile astea...

 

Link către comentariu

La mine fix atat arata cat mai aveam pana la 30 K ... desi majoritatea kilometrilor le fac pe afara... de fapt normal. Eu inteleg ca daca o ti numai in oras asa face, dar tot consider mult, 30K km in Romania si daca le faci numai pe autostrada cu 130Km/h pe tempomat... 

Xperience TDI de 184CP doar sa te fatai prin oras cu ea? Hmmm fiecare cu pasarica lui... :) 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
9 minutes ago, Andrei1980 said:

Xperience TDI de 184CP doar sa te fatai prin oras cu ea? Hmmm fiecare cu pasarica lui... :) 

Daca retin bine, @vdragos ne spusese ca a luat ceva din stoc, sau cu livrare rapida, altfel si-ar fi comandat 1.8TSI...

Link către comentariu

Oricum el se plimba cu Cross Touranul... :D 

Chiar sunt curios cat o sa te coste revizia, nu de alta dar eu am dat 912 ron aici :) 

Link către comentariu

Masina am luat-o de la Weltauto la 1900 de km ... la acel moment termenul estimat de livrare la un TSI era intre 4 si 6 luni, iar pretul chiar si cu discount nu a putut bate pretul pe care l-am obtinut eu, in conditiile in care masina de fata are si optiuni pe care eu nu le-am bifat la configurare la TSI (gen plafon panoramic sau jante pe 18 sau Navi High).

Cross Touranul ne-a dus cu bine la statia de metrou ... de unde am luat metroul spre gara :biggrin:

Modificat de vdragos
Link către comentariu

Io la VW am platit intre 900 si 1100 (ce-i drept cu geometrie la aia mai scumpa) si la PBN si la Midocar. Capitala nene ... ma astept la 900 si la X-perience pe principiul de unde ai avut atitia bani sa-ti iei masina asta ... va tin la curent.

Link către comentariu

numai uleiul m-a costat 350 lei... iar filtrele(aer - polen activ - ulei toate OEM) 110-102-82 si restul manopera si 25 lei vulcanizare - petec, la o roata in care era un cui(singura operatiune la care consider pretul normal) 

Link către comentariu
12 minutes ago, vdragos said:

Cross Touranul ne-a dus cu bine la statia de metrou ... de unde am luat metroul spre gara :biggrin:

:)):)):)) 

Genial!

Link către comentariu

Sincer la Sinaia daca te duci un weekend nu ai nevoie de masina. Am incercat si cu Constanta dar acolo se schimba datele problemei pentru ca e curtea mai mare. Asa ca am cam fugit dupa autobuze ... dar pentru activitati cu copiii e genial, nu au timp sa se plictiseasca si seara cad lati. Plus ca trebuie planificare de traseu din timp, unde maninci, unde dormi, cu ce te deplasezi ... excursie in toata regula.

La un moment dat chiar m-am gandit sa iau un Jimny sau un Samurai si sa-l las la cineva in Busteni sau chiar la mine in curte ... inca studiez subiectul.

Link către comentariu

Ei pe drumul Buc-Sinaia si retur, mai ales cu retur duminica, va inteleg absolut !!! Pe mine m-ar tine departe 100% acea tortura cand trebuie sa mergi spre Buc. si pe anumite tronsoane mai mult stai decat inaintezi... 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Avind in vedere ca de vreo o saptamina tot primesc avertizari de schimbare de ulei (acum o saptamina zicea ca mai am 30 de zile, azi dimineata 11 zile :)), masina intra maine la revizie (km circa 8800). Initial ziceam ca o trec de pe variabil pe interval fix, dar avind in vedere kilometrajul, o sa o las pe interval variabil. Va tin la curent cu costurile, programarea e la PBN. Culmea e ca pe 12 octombrie intra la revizia de an si Touranul , care a venit pe interval fix din fabrica. Asta e, daca e octombrie, cumpar masini, fac revizii, expira rovignete etc. :)

Link către comentariu

Asa asa, sa ne tii la curent cu preturile :) . S-ar putea sa fiu tentat sa fac si eu o revizie in primavara, indiferent daca vine sau nu timpul.

Link către comentariu

... pam - pam, a venit si factura ... ce-i drept eu am solicitat sa se schimbe TOATE filtrele, inclusiv motorina, aer, habitaclu cu carbon (PBN era dispusa sa schimbe doar uleiul/filtrul avind in vedere kilometrajul), a fost alegerea mea tinind cont ca masina merge doar in Bucuresti.

La final a costat ...1289 lei. Mi se pare urias dar asta-i viata. Uleiul a fost Castrol LL 504 507 vrac.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!