Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

Buna dimineata tuturor! Intrucit Seat prezinta modelul Xperience ca pe un model distinct in gama sa (si nu ca pe o declinare high end a lui Leon ST), precum si datorita solicitarilor unor colegi de forum de a prezenta modelul pe care il detin, am deschis prezentul topic, care va permite sa inventariem modelele Xperience care sunt pe forum si sa impartasim impresii despre ele. Nu este intentia mea sa tin un jurnal detaliat al masinii, mai ales ca nu intentionez sa o modific fata de stoc cu mai mult de citeva accesorii originale sau strict dedicate.

Deci mai intai impricinatul: Seat Leon Xperience 184 DSG, culoare adventure brown, model MY 2016 Euro 6. Citeva dotari principale (unele de serie, altele optionale):

- sistem multimedia High cu navi, mirror link si toate cele;

- interior alcantara culoare coniac;

- iluminare interioara (inclusiv la picioare si in usi) cu led, culori care se pot configura;

- motor 2.0 TDI 184 de cai, cutie DSG, transmisie 4 WD Haldex generatia a 5 a;

- diferential blocabil electronic XDS;

- Seat Profile (adica DCC + raspuns motor, cutie si directie configurabile);

- volan multifunctional cu padele;

- acoperis panoramic de sticla;

- front assist, tempomat inteligent low;

- jante pe 18 machined;

- scaune incalzite;

- oglinzi rabatabile electric, cea din dreapta cu coborire la marche - arierre;

- faruri full led cu spalator.

 

Ce nu are si as fi vrut sa aiba:

- asistent faza lunga;

- incalzire stationara;

- centuri fata reglabile pe inaltime;

- plasa verticala de bagaje;

- scaun sofer electric cu memorie;

- scaun dreapta complet rabatabil.

 

Ce are si nu as fi vrut sa aiba:

- plafonul panoramic (de regula sursa de probleme - zgomote si scurgeri);

- DCC - ul;

- jantele pe 18 (mult prea mari pentru Romania);

- start stopul.

 

Are lucruri pe care nu mi le-am dorit deoarece am luat masina de la Weltauto la circa 2000 de km dar neinmatriculata si am facut asta deoarece nu as fi avut rabdare sa astept 6 luni livrarea, in plus am avut niste praguri psihologice de pret in minte si o anumita specificatie minimala (faruri cu autolevelling, DSG umed, tractiune integrala), plus o culoare placuta (am ales maro si asta m-a costat circa 5000 de Euro, puteam sa iau una la fel dar alba, fara trapa, alcantara si cu roti de 17 dar nu am vrut sa conduc ambulanta).

 

Impresii:

 

1. Spatiu: este evident pentru mine dupa Passat B6, Superb 2 Combi si cu actualul Cross Touran 1T3 ca VAG doreste sa arate ca Seatul e marca lui sportiva, asa ca masina pare destul de fitted in jurul soferului, iar in spate spatiul la picioare este mediocru. Norocul meu este ca am doi copii mici, deci pina scot masina la pensie nu are cine sa se plinga de spatiu. Portbagajul este mare, ma satisface pe deplin. La sofer este evident ca e mai putin spatiu decit in celelalte masini enumerate mai sus dar la drum ma simt bine in ea (am 1.87 m si 115 kg). Extrasul din masina imi e insa mai dificil.

2. Dinamica: avind in vedere pozitionarea, ca model high end, mi s-a parut foarte atractiva combinatia de motor de Golf GTD, cutie DSG 6, tractiune integrala si caroserie inaltata. Cum am spus mai sus, DCC - ul (de fapt Seat profile) mi se pare un moft, m-am jucat putin cu el in primele zile dar acum sta tot timpul pe Normal. Am incercat o zi cu Eco in oras dar sincer cutia tine motorul foarte subturat si nici nu am constatat vreo scadere notabila a consumului, mi-a fost teama sa nu bubui EGR - ul si turbina la regimurile astea de mers. Ce este ciudat este ca incaltata cu jantele de 18, pe orice setare a suspensiei masina mi s-a parut mai confortabila decit Touranul. Probabil ca Touranul, cu suspensia inaltata de Cross si cu aspectul de autobuz, are nevoie de setari mult mai tari ca sa para agil ca o berlina. All in all suspensia este o surpriza placuta sub aspectul confortului. Este de asemenea silentioasa.

3. Consumuri: nu m-a dat peste cap. Am facut deja un drum la Busteni cu ea, la urcare a luat 7 si ceva, la coborire 6, pe drum fara aglomeratie (cu Tucsonul diesel, care nu era un exemplu de consum, am scos si sub 6 la coborire cu portbagaj deasupra, mergind exact la fel). In Bucuresti parca imi consuma o idee mai mult decit Touranul (care e de 140 de cai si 2WD dar cu vreo 200 de kile mai greu), care vede si consumuri sub 10, desi dimineata pe traseul meu obisnuit si aglomerat amindoua consuma exact la fel (intre 12 si 13 pe un traseu de 4-5 km). Nu ma ingrijoreaza prea tare dar aici nu fac economie fata de Tucson decit probabil la drum national sau pe autostrada. Teoria mea e simpla: vrei consum mic in Bucuresti, ia o hibrida, altfel la medii sub 30 de km/h n-ai nicio sansa sa vezi consumuri sub 10 cu aproape nicio masina clasica.

4. Confort: cum spuneam mai sus, suspensia este o surpriza placuta pentru mine, mult mai confortabila decit la Touran. Pe partea de prestatie dinamica nu sunt cel mai autorizat sa comentez suspensia, pe de-o parte copiii mei au rau de masina deci nu ma intereseaza sa rup curbele, iar pe de alta parte vin de pe un Tucson - care mi s-a parut perfect sigur in ciuda suspensiei inalte si a balonului urias al rotilor. Cred ca tine de obsinuinta si de impresia personala si artistica. Cu privire la zgomotul interior, aveam ceva temeri, intrucit ziaristii care au testat-o au scris, in cvasiunanimitate ca e zgomotoasa la viteze de oras (asta era boala lui B6 PD, facea ca tractorul in oras dar la viteze de autostrada devenea brusc tacut). Ei bine, alarma e relativ falsa. Masina e silentioasa in general, dar impresia mea este ca zgomotul este cumva studiat si se schimba functie de profilul de conducere ales (in Sport maraie mai agresiv motorul). Parca pe lista de dotari extinse am vazut si o optiune de gen "generator activ de sunet". La viteze de autostrada e muta ca un peste :).

5. Ciudatenii: in primul rind nu are centuri reglabile pe inaltime. Desi nu am folosit la nicio masina acest reglaj, mi se parea ca e cumva mainstream, iar pentru un model high end sa nu aiba asa ceva de serie e straniu rau. Apoi, mi se pare ca pentru aceasta caroserie break, spatiul la picioare in spate e limitat, nu inteleg de  ce VAG a decis sa faca Octavia Scout mai lunga. Sa simti ca mergi cu o masina mai sportiva probabil. Nu in ultimul rind, dotarea de origine cu roti/cauciucuri e ultraciudata: 205/50 R17 93V 7J17 ET42, 205/55 R17 95V 7J17 ET42, 225/40 R18 92V 7,5J18 ET51, 225/45 R17 91V '7,5J17 ET51, 225/45 R17 91V 7J17 ET49, 225/45 R18 95V 7,5J18 ET45.  Se vede din enumerare ca rotile permise alternativ au diferente de pina la un inch (doi centimetri si ceva!) la diametrul rotilor, ceea ce variaza inclusiv garda la sol si indicatiile vitezometrului! Nu am inteles aspectul asta dar probabil ca Seat are o explicatie logica.

 

In final atasez si niste poze de la spalatorie, sa vedeti mai bine cum arata culoarea in realitate:

Va stau la dispozitie pentru intrebari/comentarii.

Later edit: rotile din poze sunt cele de iarna, Dezent TD Graphite pe 17. Cu ocazia asta am descoperit ca orice combinatie decenta de jante/cauciucuri care sa corespunda cu specificatia originala ruineaza :)

post-25061-0-37236000-1447057252_thumb.j

post-25061-0-86684200-1447057252_thumb.j

post-25061-0-35636100-1447057253_thumb.j

post-25061-0-86692800-1447057253_thumb.j

post-25061-0-37626400-1447057254_thumb.j

post-25061-0-87024100-1447057254_thumb.j

Link către comentariu

Dragos, apreciez prezentarea facuta XP-ului, mai ales ca am vazut ca ai fost obiectiv in aprecieri si cu ocazia asta, felicitari pentru achizitie, e foarte bine dotata !

 

Personal, gasesc modelul asta interesant si e pe lista scurta de optiuni de urmatoarea masina, asa ca sunt foarte interesat de detaliile de "viata de zi de zi" cu XP-ul, doar ca as alege motorizarea 1.8TSI DSG.

 

Ar fi multe de povestit, dar sa incep cu cateva intrebari:

1. La 18'', a venit cu 225/45/18'' cum scrie si in configurator ? Asta ar fi varianta "confort" de 18'', in comparatie cu 225/40/18''...

2. Ce masa proprie are in CIV ?

3. Ceva greierasi/zgomote parazite din directia portbagajului/ruloului de portbagaj ai remarcat ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos!

Am vazut una identica in aceasta vara condusa de o domnita prin Baneasa, langa ambasada SUA si mi-a atras imediat atentia. De regula, imi plac masinile cu forma butucanoasa si nu pot spune ca ma dau in vant dupa Seat-uri, insa ma chinuie foarte tare gandul la un ST Cupra ca viitoare masina in combinatie cu un tractor mai vechi pt. iarna, munte & pescuit. Dintre optiunile enumerate de tine, as fi optat pt DSG 6, XDS (pe care-l am pe dricul actual si nu pot sa-mi dau cu parerea despre functionalitatea lui; stiu ca-mi place foarte tare 4x4 pe sosea, insa fara a excela pe coclauri), trapa panoramica si DCC. Ai putea sa detaliezi despre:

1. Trapa panoramica... Din ce am observat in showroom si la cele doua modele precedente, Leon-ul nu exceleaza la antifonare si calitatea materialelor de interior. Chiar asa de zgomotoasa ti se pare cu acest acoperis panoramic, sa spunem comparativ cu una fara aceasta optiune? Am condus cativa ani un RAV 4 pe benzina cu trapa electrica si, intr-adevar, la 100 km/h pe autostrada, persoanele de pe bancheta din spate nu auzeau o discutie purtata de cei din fata pe un ton normal, dar nu as pune acest zgomot de rulaj numai pe seama trapei.

2. DCC-ul il consideri mai degraba inutil raportat la confortul si tinuta de drum a masinii, ori te scoate din sarite efectiv? Alti colegi de forum il apreciau, insa nu stiu daca din propria experienta, ori din auzite.

 

Ca si-n cazul tau, start/ stop-ul ma dispera, iar consumul este similar cu dricul meu in oras.

Multumesc pentru descrierea atenta!

Link către comentariu

Frumoasa, foarte bine dotata si prezentata obiectiv de catre cineva care stia ce vroia si nu si-a luat masina sa se joace cu el si s-o mestereasca toata ziua  :) cu tuninguri de multe ori inutile dar cu care te poti da mare in stanga si in dreapta. 

Portbagajul il folosesti preponderent in pozitia de sus al capacului deasupra rotii de rezerva? Va ca acea tavita nu prea ar incapea in pozitia joasa... bine ca am vazut treaba asta... 

Multumesc pentru review si pentru prezentarea completa asa cum trebuie facut asa ceva. Drumuri bune sa aveti cu masinuta :)

Link către comentariu

@75NOR: rotile sunt de 225/45/18 intr-adevar, pentru iarna am pus 205/55/17 (asa avea cea alba pe care am refuzat-o); masa proprie din CIV este 1529 kg (in COC scrie insa si "actual mass of the vehicle 1638 kg"); nu zdrangane nimic in ea, pare foarte solida.

@BubuBeshi: nu m-am plins de zgomotul de fond datorat trapei (cred ca e din sticla dublu laminata, plus ca are o jaluzea electrica si nu face zgomot de fond de rulare; stiu ce zici de trape in general, am avut si eu trapa pe Tucson si cind trageam de jaluzea, se marea zgomotul de rulare; nu e cazul la Seat) - eu m-am plins de faptul ca o piesa in miscare in tavan, cu garnituri si articulatii poate genera in timp scartaieli si scurgeri, atita tot (pe topicul  de Tiguan vei gasi ca in general trapele panoramice necesita intretinere, altfel incep sa scartaie); nu am mers cu un Xperience fara trapa ca sa-ti pot spune ca e vreo diferenta dar inca o data eu nu am remarcat la a mea zgomot de fond de rulare; DCC -ul mi se pare inutil intrucit masina pe Normal ma satisface perfect, nu zdruncina si nu se inclina in curbe, nu fac raliuri pe sosea ca sa stau sa fac setari individuale functie de unde ma deplasez, ar fi un comutator in plus de actionat; in ce priveste calitatea materialelor din interior, in afara de consola centrala (unde e la acelasi nivel cu Skoda si cu Touranul), in rest calitatea mi se pare (in special pe bord si pe usi) net superioara VW/Skoda, iar antifonarea nu mi se pare diferita fata de Touran.

@Andrei1980: parca in manual zice ca acel capac are doua pozitii, eu il tin in cea de sus pentru ca sub el poti pune diverse lucruri (gen stingator, trusa medicala, bidon de ulei, scule etc.) care sa nu-ti stea in cale in fiecare zi.

In rest multumesc mult pentru urari si pentru cuvintele frumoase.

Poate povestim un pic si despre accesorii, eu deocamdata i-am luat doar covorase dedicate (cele originale de mocheta sunt de calitate, au dosul din cauciuc dar presimt ca iarna se vor murdari groaznic), tava de portbagaj, o plasa elastica pentru portbagaj si alarma Viper pe CAN. Planuiesc niste bare de plafon dedicate si nu-s hotarit intre cele originale (evident mai scumpe) sau Thule Aero Wings. Ma mai gandesc.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, am admirat una similara ca si culoare si tapiterie pe indelete la Alto Syncro cand am facut revizia masinii mele. Interesant e ca tu consideri ca calitatea ti se pare net superioara Vw/Skoda, dar si ca un model Seat poate fi high end. Referitor la spatiul interior, mai ales in spate, poate ca ti se pare insuficient din cauza faptului ca tu ai 1.84, eu la 1.73 mi se pare chiar suficient in locul din spatele scaunului fata, nu as avea nici o problema sa stau acolo confortabil.

Revenind, eu consider Xperience un model de nisa, in nici un caz un model high end, pozitie rezervata pentru Cupra in gama Seat, neexistand un nivel de echipare similar Laurin and Klement de la Skoda, modelele Seat fiind sportive, nu confortabile.

Link către comentariu

@cristian: aprecierea mea de calitate nu se refera la marcile in sine ci la masinile pe care le-am detinut/le detin in prezent. In principiu am comparat cu Superbul 2 Combi (am detinut doi ani un model Elegance 170 TDI MY 2012) si cu Cross Touranul MY 2013 pe care il am si astazi.

In ce priveste clasarea ca high end, cred realmente ca Xperience este un virf de gama dpdv dotari de serie/tehnica disponibila/optionale posibile, desigur un virf de gama in gama Leon. Cam asa a fost si Crossul la Touran, teoretic un joymachine, practic un virf de gama mai bine dotat si mai scump.

Cupra mi se pare o sportiva usor extrema, desigur este o parere personala care poate fi combatuta :)

Despre spatiul la picioare: fara a fi sub impresia Superbului, care este o monstruozitate sau a Touranului, care e monovolum si are scaune culisante pe rindul doi, la Seat pozitia de sedere destul de joasa ma face sa stau in spate cu genunchii mai sus. La Tucsonul pe care tocmai l-am vindut, poate ca distanta intre scaun si bancheta nu era mai mare, dar pozitia mai inalta pe bancheta si podeaua perfect plata, fara tunel de transmisie, dadeau impresia de mai mult spatiu si faceau sederea mult mai comoda. Dar eu nu merg in spate ... Cel mult in dreapta :)

Modificat de vdragos
Link către comentariu

In afara de tapiteria combinata piele/alcantara, toate dotarile optionale posibile pe Xperience sunt disponibile si pe celelalte niveluri de echipare. Ma tot gandesc cu ce sa inlocuiesc Leonul meu in 2-3 ani si printre favorite sunt Leon ST sau Leon Xperience, asa ca iti admir masina, e foarte frumoasa, cu exceptia colorii alcantara, care e o preferinta personala, iti place sau nu.

Link către comentariu

Oare alcantara este obligatoriu in culoarea maro ? 

 

Nu am gasit nicio optiune de tapiterie, adica daca vrei altceva decat stofa, poti bifa alcantara si atat, nimic ref. la culoare.

 

Totusi, contrastul dintre negrul interiorului si maro-ul alcantarei da foarte bine, mi se pare ca inveseleste interiorul.

 

Si gama de culori exterioare se potriveste, nu ai optiune de albastru de exemplu...

 

Ca si ciudatenie, in configurator apare tapiteria standard: stofa/alcantara. Ca optiune, contra 500 Eur este:

Pachet Alcantara
Scaune sport cu tapiterie alcantara Reglaj manual lombar pentru scaunele din fata

EUR 533,20

Nu inteleg, pana la urma tapiteria alcantara e standard sau e 533Eur ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Pe seat.de dotarea de fabrica e stofa si arata asa (culori ca pe seat.ro)

 

post-104992-0-49172800-1447170438_thumb.

 

iar la selectarea pachetului Alcantara - 550 euro pe seat.de, singurele culori sunt negru cu maro.

 

post-104992-0-83100400-1447170511_thumb.

Link către comentariu

Alcantara maro da foarte bine mai ales ca toate cusaturile interioare (volan, schimbator, frina de mina etc.) sunt portocalii :) E un joymachine, bre!

Link către comentariu

Intr-un final am gasit un XP de TD, asa ca merg vineri cu un XP 2.0tdi 184 DSG...sunt foarte curios. Sper sa nu fie barca, sau sa fie mult mai putin barca decat e Superbul :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Crede-ma, cel cu suspensia clasica e departe de a fi barca. Doar dcc-ul ii schimba caracterul din gondola in speed boat! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, e o masina foarte interesanta. Combina stilul sportiv al Leonului cu utilitatea unui break 4x4.

 

 

Intr-un final am gasit un XP de TD, asa ca merg vineri cu un XP 2.0tdi 184 DSG...sunt foarte curios. Sper sa nu fie barca, sau sa fie mult mai putin barca decat e Superbul :)

 

Dc tot faci TD-uri, incerca si Cupra...sa vezi pe urma ce indecis o sa fii :))

Link către comentariu

@saibot: 

Si mie imi place mult ideea de XP, nu e atat de "utilitar + 4x4 + PDG" ca Scout-ul, mi se pare ca arata foarte bine protectiile alea de plastic grefate pe caroseria cu multe muchii si alura sportiva.

 

Vreau benzina si automata, ma uit cu interes spre 1.8TFSI ca e DSG6 pe XP. Evident, nu exista asa ceva de TD :(, asa ca ma multumesc cu 2.0tdi ca sa vad cum se comporta caroseria.

 

Cupra break...ramane de vis, dar e cam overkill pentru mine. As folosi puterea aia doar 10-15% din timp, la iesiri ocazionale (la joaca). In schimb, zi de zi cu roti 19'' cu 235/35 e cam stres, daca vrei jante impecabile...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

 

 

Cupra break...ramane de vis, dar e cam overkill pentru mine. As folosi puterea aia doar 10-15% din timp, la iesiri ocazionale (la joaca). In schimb, zi de zi cu roti 19'' cu 235/35 e cam stres, daca vrei jante impecabile...

 

Total de accord cu tine, fix la fel gandeam si eu, numai ca.....de putin timp mi-am schimbat radical parerea.

Fa TD-ul si ai sa vezi la ce ma refer :)

 

vdragos - te rog sa ne tii la curent cu date referitoare la consum. Sunt curios care e diferenta intre FWD si 4x4. Pana acum stim ca FWD consuma inforator de putin :)

Link către comentariu

@saibot: devreme ce esti singurul de pe aici (cel putin asta e impresia mea) care a condus si conduce o Cupra, nu vrei tu sa fii amabil :) si sa scrii cateva impresii/mini-review in topicul de Cupra de pe aria de Leon ? 

Mai ales ca poti face pe viu comparatia si cu 2.0TDI.

 

Pe mine cel putin, m-ar ajuta impresiile tale.

 

Apropos, sunt vreo 4 Cupra break :D pe stock, livrare imediata. Preturi lista intre 32 si 34k  :icon_thumleft:

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Update de consum: 10,6 pe traseul de dimineata (4-5km cu 17-20 km/h medie), 8,4 sambata seara pe 11 km.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Un nou update de consum: urcare la Busteni duminica, cu o ora petrecuta intre Sinaia si Busteni: 7,3.

Coborire astazi, o ora pina in Comarnic: 6 fix. Ambele consumuri cu masina aproape plina (doi adulti, doi copii, bagaje full), incluzind si traversarea Bucurestiului.

Viteze de DN 1: 80 in localitati si 110 in afara pe unde nu s-a mers pe coate ... De exemplu azi la iesirea din Comarnic imi arata 10 la suta.

Link către comentariu
  • 2 months later...

@vdragos ne mai poti oferi unele impresii despre DCC? S-au schimbat ele fata de postarile tale anterioare? Ai avut ocazia sa folosesti DCC pe asfalt impecabil in modul Sport? Dar pe drumuri neasfaltate in modul Confort? Incerc sa imi fac o idee in comparatie cu fosta mea Jetta, care avea un PDG ce includea o suspensie speciala pentru drumuri grele si care era foarte confortabila pe drumuri forestiere. Cum drumurile din Romania pe care circul sunt tot mai proaste tin foarte mult la confortul oferit de suspensiile unei viitoare achizitii auto. In aceste conditii, latura sportiva nu ma prea intereseaza.

Cu consumul cum mai stai?

Modificat de Michael
Link către comentariu

Din pacate masina nu a mai iesit din oras, asa ca experiente relevante cu Seat Profile nu am. O folosesc in continuare doar pe setarea Normal, care mi se pare pe deplin satisfacatoare.

In ce priveste consumul, long - term 100% Bucuresti am 12,2 (cu exceptia poate a weekendurilor, fac in general drumuri extrem de scurte, 4-5 km). Dar nu pare sa fie consecventa cu consumul, am avut dimineti (cu gerurile din ianuarie) la care mi-a aratat 15 si seri la fel de aglomerate, dar calde, la care mi-a aratat 8,5 pe acelasi traseu. Oricum, mai mult de 500 de km cu un plin nu am reusit sa fac, dar inca o data, 100% Bucuresti. 

Masina are 4.300 de km si a primit pedalier sport :) arata exceptional.

IMG_20160224_153734.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si foarte rara, felicitari si pentru felul obiectiv in care ai facut comparatie cu celelalte masini pe care le-ai avut .

Imi place foarte mult acel interior pe maro, da foarte bine in combinatie cu restul masinii .

Leon ST e o masina foarte reusita, cel putin in DE am vazut foarte multe pe strada, as putea sa zic mai multe decat Golf 7, dar nici un XP pana acum .

O sa-ti citesc cu placere topicul in continuare .

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru aprecieri, n-am talent la scris dar macar pot sa dau informatii relevante pentru cei interesati pentru ca intr-adevar e o masina destul de rara.

Link către comentariu

Felicitari, este o masina buna si foarte utila zic eu. In viitor si eu am in vedere un posibil Golf Alltrack, doar ca eu vreau TSI.

In alta ordine de idei, 500 Km in oras eu zic ca este foarte bine cu 2l si 4x4. Eu am 1.6 HDi si fac cam 650 Km in oras (ar fi deci vreo 700 Km daca as merge spre ultimul litru de motorina din rezervor), tot asa, si mai liber in weekend si drumuri scurte, si aglomeratie in timpul saptamanii.  

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!