Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

Ma gandeam si eu la zona Corbu, etc :) pentru campuri de floarea soarelui :) 

Link către comentariu

Aaa, la uraniu ... poate daca duc copiii la Histria, daca o sa am concediu :banghead:

Modificat de vdragos
Link către comentariu

Poti combina Histria + Enisala + Cheile Dobrogei si imbini culturalizare + peisaj + drumuri faine de condus si pozat XPerience-ul :) 

Link către comentariu

Multumesc de sugestie, facem orice tur este permis de restrictiile de masa/somn/pipi/caca/rau de masina ale bebeilor.

Da' e bine ca bagam si bebeii in poze.

Modificat de vdragos
Link către comentariu

Arata super, tipsurile sunt la fel si la mine!!! Se pare ca tractiunea 4X4 si puterea mai mare isi spune cuvantul la consum...motorul de 15O CP cel putin la mine se comporta OK la consum... acum dupa 22OO km in strainatate(si se vor mai pune 11OOkm) cu temperaturi peste 35 grade tot timpul, multe autostrazi, si strazi inguste, viteze mari mult peste vitezele legale de multe ori, masina incarcata, am o parere chiar buna despre masina desi clar prima optiune era motorul tau si un pic imi pare rau ca la vremea respectiva nu am optat pentru ea,,,jantele sunt bestiale :) asta cu android auto as putea sa-l activez si eu? Am Media System Plus 6.5 inchi... Numai bine!!! 

Link către comentariu

Neata, daca ai full link in meniu si conexiune USB in consola centrala, se activeaza la dealer contra a circa 150 de euro.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, am spus la inceputul topicului si imi mentin parerea.

Asta cu Android Auto nu am inteles-o, daca ai platit pentru full link de ce trebuie sa mai platesti inca 150 euro?

Link către comentariu

Nu e nimic de neinteles, sunt unitati media la care in meniu apare full link dar cind incerci sa il accesezi, iti cere un cod. La acelea se poate activa. In rest multumesc pentru aprecieri!

Daca full linkul e deja instalat si activ  trebuie doar instalata aplicatia Android Auto care merge in Ro pe un telefon compatibil si facuta imperecherea.

Link către comentariu

Ciudat, am un prieten cu passat b8, full link si imi spun ca nu ii merge android auto, nu e disponibil pentru romania.

Link către comentariu

Dupa cum am explicat mai sus, exista versiuni de Android Auto care merg in Romania. Vezi discutia de aici:

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Deci la lanul de floarea soarelui nu am reusit sa facem consens in masina ca sa oprim, dar necesitatea ne-a impins la un mic offroad dobrogean :)

20160807_155614.jpg

Link către comentariu

Arata foarte bine, putin contre-jour, dar inceputul e promitator :) 

 

Arata in mediul ei...

Link către comentariu

Contre - jour pe naiba, pipi/caca etc. :biggrin:

Revin cu alte poze dupa ce le descarc si cu impresii de drum, inclusiv despre DCC.

Link către comentariu

Ce bine arata in "mediul ei natural"  , ii sta foarte bine fara asfalt sub roti :D  

Link către comentariu

Deci sa continuam saga, concediul fiind finalizat. Mai intai inca citeva poze din afara asfaltului:

20160807_155626.jpg

20160807_155811.jpg

20160807_155603.jpg

Link către comentariu

Mai apoi, o scurta istorisire despre comportamentul general. Deci intr-o zi ploiasa, in Constanta fiind bazati, am urcat copiii in masina si am decis sa facem o mica excursie catre Pestera Sfantului Andrei, care e pe drumul dintre Constanta si Ostrov, dincolo de Adamclisi. Vai, dealuri, curbe cit cuprinde, dar si linii drepte si asfalt denivelat (dar nu degradat). Am reusit sa trag citeva concluzii despre DCC si nu numai:

1. Pe setarea Normal, masina este confortabila (chiar foarte confortabila!), dar la denivelari de drum judetean, are ruliu mult si in general miscari necontrolate ale caroseriei pe toate axele. Sunt genul de miscari care pot genera rau de masina. Din punct de vedere al stabilitatii insa, desi masina se inclina multisor la curbe, nu devine periculoasa in niciun moment.

2. Am incercat asadar setarea Sport. Asta anuleaza sesizabil ruliul si bataielile din cauza denivelarilor, dar genereaza la denivelari mai pronuntate ... vibratii. Suspensia incepe sa aiba niste reactii seci si usor zgomotoase. Nu mi-a placut si sunt convins ca e o setare buna pe asfalt excelent, dar cu siguranta anuleaza ruliul. De asemenea setarea S e mai buna la DSG pentru urcatul si coboritul pantelor.

3. Padelele de pe volan - am descoperit ca au o utilitate (si sunt chiar generatoare de fun!) pe drumuri virajate cu diferente de nivel. Oricit o fi DSG-ul de destept, tot mai bine schimba soferul in astfel de situatii, iar schimbarea de trepte este instantanee, asa ca masina raspunde exact si chirurgical la comenzile tale.

4. Consumul: pai la urban e clar ca Bucurestiul face diferenta, cita vreme la naveta zilnica Constanta - Mamaia (circa 10 km sau intre 5 si 10 minute de condus) am scos consumuri intre 7 si 8, in conditii de trafic intens si cu destule opriri (treceri de pietoni, sensuri giratorii, semafoare), iar eu nu opresc AC - ul deloc. Pai e alta viata fata de Bucuresti, unde 12 e norma. Pe drum national pot scoate consumuri intre 5 si 6 fara sa conduc batrineste, iar pe autostrada intre 6,5 si 7 cu tempomatul setat la 139 (cu ocazia asta am vazut ca la masina asta, spre deosebire de alte VAG - uri, viteza reala e doar cu 2 km/h mai mica decit bordul ... de tinut minte ca sa nu iau amenzi aiurea).

La final si partea mai putin buna: am ambele trimuri de plastic (sau overfenderele, cum vreti sa le spuneti) de la aripile spate impuscate de la usi deschise in mod criminal in parcare. Una am capatat-o in Bucuresti si e urita rau, cealalta am capatat-o in Mamaia de la un inconstient care a parcat la 10 cm de mine. I-am facut poze si acum ma intreb ce sa fac cu ele, daca sa repar minunile pe asigurare sau nu. Impuscatura de pe stinga e urita rau, ceea ce ma retine este faptul ca s-ar putea sa mai capat lovituri pe plastice ... nici nu stiu cum e mai bine si daca sa ma bucur ca am luat-o pe plastic sau nu, probabil pe vopsea necesita lucrari extinse. Uite poza cu parcarea criminala:

20160811_112656.jpg

Link către comentariu

Ma fascineaza cum absolut toti utilizatorii de 2.0 tdi E6, atat in varianta de 150 cp cat si in varianta de 184 cp vorbesc de consumuri extraurbane de 5-6%...Eu inca nu am reusit asemenea performante, mai ales la mers sportiv :)) 

In rest, exista vreun regret ca ai facut achizitia?

Link către comentariu

Pai Cristi, ca sa te defascinez, probabil ca daca ma dau la ea pot scoate si 8-9 extraurban, dar asta ar insemna sa o chinui rau. Inca o data insa, nu sunt un bun benchmark, nu mai alerg extrem masinile de cind au aparut copiii. In concediul asta recunosc ca am alergat-o pe autostrada mai tare ca de obicei dar nu am depasit 7,3 consum si nu m-am apropiat de mediile de viteza postate de tine.

Pe partea de regrete, intrucit nu se fabrica si cu motorul de Cupra, ma multumesc cu cel de Golf GTD :) mi-ar fi placut o benzina mai puternica dar nu m-as fi impacat cu 9 extraurban precum colegul @CristiALF cu Golful Alltrack TSI.

Link către comentariu

Mda, oricum e o perfomanta tinand cont ca e un vagon inaltat de vreo 1650kg si 184 de cai, care din cand in cand invarte toate 4 rotile. :) Intradevar, merg destul de tare acolo unde conditiile imi permit dar trebuie sa recunosc ca singura amenda de viteza luata in ultimii 8 ani ( adica de cand am permisul) este un 79 in zona de 50 pe un drum de 110 ( 2 benzi pe sens, asfalt ca in palma si separator de ciment pe jumatate). :RO flag:

Chiar e un pachet reusit Xperince-ul de 184. :icon_thumright:

Link către comentariu

Ba in COC exact cit zice cristi511 este "actual mass of the vehicle".

Modificat de vdragos
Link către comentariu

Nu stiu ce scrie in minunatul certificat de conformitate, dar nu are cum sa aiba atat (si informatia corecta ar trebui sa o ai in cartea si talonul masinii).

1. Seat spune asa (vezi poza):

http://www.seat.com/content/dam/public/owners/accessories/catalogue-pdf/leon-xperience-catalogue.pdf

2. Golful Alltrack cu aceeasi motorizare are 1584, a mea are 1540. Seat-ul e mai usor, in nici un caz nu are 100 Kg in plus .

 

 

Capture.JPG

Capture2.JPG

Link către comentariu

Certificatul de conformitate este individual pentru fiecare masina. Deci detine adevarul. 

Link către comentariu
10 hours ago, CristiALF said:

Nu stiu ce scrie in minunatul certificat de conformitate, dar nu are cum sa aiba atat (si informatia corecta ar trebui sa o ai in cartea si talonul masinii).

Golful Alltrack cu aceeasi motorizare are 1584, a mea are 1540. Seat-ul e mai usor, in nici un caz nu are 100 Kg in plus .

 

 

 

 

@CristiALF: In cazul de fata are cum sa fie mai greu, tine cont ca are plafon panoramic. Din cate citisem eu, la combi, doar asta adauga aprox 80kg.

Link către comentariu

Am uitat de plafon in cazul de fata. In cazul asta (daca sunt +vreo 80 Kg cum zici) - da, si cu ceva mai multe optionale poate ajunge la greutatea aia. 

In rest insa, un Xperience normal (orice ar insemna acest normal - probabil echiparea de baza fara nimic in plus..) nu are acea greutate. Care si aia (greutate) cica e oricum considerata si cu sofer de 75 Kg.

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!