Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

Ca sa revin si cu rezolvarea problemelor: am ridicat masina astazi complet reparata de la PBN, totul pe cheltuiala lor/a importatorului. Dupa 4 luni ... era si cazul.

Link către comentariu

Ti-au spus ceva de recenta actiune pe care o au la X-perience (montarea unei placi ignifuge la iesirea evacuarii din motor)?

Link către comentariu

Important este sa ne bucuram de masina in continuare, in rest nu doresc nimanui sa ajunga cu masina noua intr-o asemenea situatie, daca nu as fi avut meseria pe care o am probabil ca ar fi fost greu sa rezolv ceva.

In rest ... omul sfinteste locul, spre deosebire de meseriasii din PBN, importatorul a fost absolut ok si foarte prompt, ca si dealerul de unde am cumparat masina (care desi mi-a spus ca nu poate trece peste service in privinta garantiei, imi poate oferi discounturi substantiale la reparatia trapei doar ca sa ma pastreze de client).

Dupa cum am scris importatorului: masina e absolut ok, ne place foarte mult sa ne dam cu ea, la drum lung e o placere sa o conduci. Dar a inceput sa-mi fie frica de servisare.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ca sa tinem topicul alert, de vreo citeva zile am un rattle (ca un zdranganit sec) care vine din spate. ODO 14 mii :)) Domne, putin a tinut. Inca nu ma tin nervii sa o duc din nou la service, zgomotul pare a veni din interior, asa ca atunci cind voi avea timp, o sa scot totul din ea (scaune de copii, troace din portbagaj, rulou etc.) sa vad daca mai face, o golire partiala a troacelor nu a avut niciun efect.

Lecturarea topicurilor cu probleme similare la Golf 7 si Skoda Superb (pe briskoda) m-a descurajat total. Sper sa nu fi tras eu batul scurt cu masina asta.

Link către comentariu

O sa fac verificarile clasice. N-am umblat niciodata la roata, nici sa desfac, nici sa string. Dar tare mi-e teama ca e clasicul DCC rattle.

Link către comentariu

Dat jos totul din portbagaj, inclusiv ruloul, podeaua portbagajului, spuma pentru scule etc., zgomotul e tot acolo. Haionul e bine fixat, nu necesita ajustari. Am trecut cu ocazia asta si la rotile de iarna, am avut probleme cu unul dintre antifurturi, s-a rezolvat cu o cheie cu bratul mai mare si cu multa diplomatie :))

Link către comentariu
  • 2 months later...

Ca sa mai stergem putin praful pe topic (in afara de la multi ani si toate cele pe 2018), am identificat sursa pocniturilor care mi-au scos ceva peri albi. Surpriza, surpriza, autorul crimei este trapa panoramica (a se citi cu atentie primul post al acestui topic :))) . Am avut o strafulgerare ieri asteptind in masina pe aceasta vreme superba de primavara si am deschis trapa, iar in urmatoarele 10 minute de plimbare a fost liniste totala ... dupa care la inchidere au inceput pocniturile.

Suspectul fiind identificat, am ales mai intai sa tratez chederele trapei cu Sonax Gummi Pflege la stick - care a rezolvat problema doar temporar (astazi au reaparut pocniturile dar mai discrete). Probabil ca e nevoie de ajustare/stringere a trapei (sau mai rau revizie sau reparatie pe garantie ... brrrr) ... deci reprezentanta. Trebuie sa-mi fac curaj si sa beau multa agheasma inainte dar macar stiu de la ce mi se trage. Va tin la curent, mai ales pe amatorii de gauri in tavan, ca sa stiti la ce sa va asteptati ...

ODO pina in 15 mii de km ... dar neamtul a prevazut revizia la trapa la 60 de mii mizind probabil ca se fac intr-un an. La mine bestia a intrat in al treilea anisor.

Link către comentariu

Tu defapt mergi mult și bine și dai km înapoi inainte să scrii și să ții evidenta aici ca să vadă lumea că sunt reali km când va veni momentul vânzării :)):)):))

La multi ani fără probleme, că km nu prea faci :))

Link către comentariu

Unul din motivele/piticii pentru care eu exclud si gandul de a avea trapa la masina. Recunosc ca e frumoasa si misto sa o ai asa...in principiu, dar frica e mai puternica :) 

Totusi tu nu pari a avea problema prea mari cu ea, doar ca sunt sacaitoare..

In rest...mergi mult, bine ca ai diesel ca altfel dadeai faliment :))

 

Link către comentariu

Bravo mai baieti, nu pot sa ma pling si eu un pic ca apar haterii cu benzinele :biggrin:

De ce am luat diesel e detaliat in primele posturi - masina e luata din Welt, gata configurata si cu 1900 de km la bord, ce-i drept si cei 184 de cai si 400 nm m-au bantuit atunci, termenul de asteptare era 6 luni la o benzina configurata si pretul un pic mai mare decit ce am dat eu.

In alta ordine de idei, nici economie nu fac cu ea - sub 10 nu vede decit in weekend in Bucuresti, in rest diverse consumuri de 2 cifre, care mai de care ...

Link către comentariu

E stricata si pe deasupra e SEAT...cum poti trai cu tine insuti? 

Ps: cand o vei vinde pune-ma pe lista scurta de potentiali clienti..asa lovita si cu probleme la trapa :P.

Asteia nu ii aplici o optimizare MTM?

Link către comentariu

Hm .. pentru achizitie trebuie sa discuti cu nevasta-mea ...eu i-am promis deja un Hyundai Ioniq plugin.

Cit priveste MTM, nu cred ca va vedea asa ceva prea curind, din doua motive: 1. Garantie; 2. Cresterea de putere e marginala (de la 184 la 210 cai) si limitata de cutie care e deja la limita de cuplu. 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Masina nu avem din cauza de un autobuz neatent dar avem goodies :))

 

7DA3DAB5-D94D-49E1-952D-BE859168513E.jpeg

Link către comentariu

Frumos, amortizoare pentru capota. Ai cumparat un kit sau amortizoarele, suportii care se prind pe caroserie si suruburile cu cap sferic separat?

Link către comentariu

Separat de la acelasi vinzator, are tot felul de minuni, a fost cam 25 de euro distractia aduse acasa. Trebuie atentie la imperechere, la capota surubul e de 10, la aripa e de 6, iar capetele cu bila sunt toate de 10. Telescoape de 600 mm intre 250 si 300 N forta.

Link către comentariu

Ai PM dar eu sugerez sa asteptati sa experimentez eu.

Cauta in magazin dupa “ gas struts brackets “, 600 mm gas struts etc.

Link către comentariu

Amortizoare am gasit, oem, problema sunt suporturile de prindere de capota si caroserie si suruburile in care se prind amortizoarele.

Link către comentariu

Suruburile se gasesc oem, cu suportul e mai complicat de cazut unde/cum se prinde.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!