Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

5 minutes ago, vdragos said:

... pam - pam, a venit si factura ... ce-i drept eu am solicitat sa se schimbe TOATE filtrele, inclusiv motorina, aer, habitaclu cu carbon (PBN era dispusa sa schimbe doar uleiul/filtrul avind in vedere kilometrajul), a fost alegerea mea tinind cont ca masina merge doar in Bucuresti.

La final a costat ...1289 lei. Mi se pare urias dar asta-i viata. Uleiul a fost Castrol LL 504 507 vrac.

Bai, ce preturi, absolut incredibil :(

Ulei vrac ? WTF ?

Pe bune, mi se pare absolut revoltator, dar asta e viata de Capitala. Daca faceai 300km, puteai sa iesi la jumate, sa ai ulei la bidon si sa bem si o cafea impreuna - o dadeam eu :) 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

La jumatate? Cu absolut toate filtrele schimbate?

Intreb, ca si eu am facut weekendul trecut revizia la dealerul din Focsani, acelasi motor, aceleasi operatiuni, si pe mine m'a costat 1070 RON. De acum, vin si eu la BV :D 

Link către comentariu

 

@cristi511Nu, e aproape grav :)   ce me enerveaza este ca au completat cu antigel pe banii mei, de parca VAG a inventat motoarele care consuma antigel in loc de motorina; @75NOR: generoasa invitatie pe care as accepta-o cu placere, din pacate cel putin anul asta timpul limitat m-a obligat sa trimit masina unde intretinem flota la munca, mi-am asumat costul si faptul ca nu accepta consumabile din afara, versus avantaje la programare/garantii :)

Link către comentariu

Stiu ce zici dar macar eu n-am pus antigel din banii mei :)) ...si nici n-am reglat faruri..dar am dat 912 pe aceeasi revizie ( toate filtrele + ulei vrac).

Link către comentariu

Parca tu nu ai schimbat filtrul de motorina, care e ... 190 de lei fara TVA. Deci cu antigelul meu la pret de Porsche :) tot pe acolo te-ai fi dus.

Modificat de vdragos
Link către comentariu

Da, am verificat in factura si intradevar nu am schimbat filtrul de combustibil...valeu muica ce de bani pentru...o revizie....

Link către comentariu

Ala e obligatoriu sa il duci in reprezentanta? Adica e in perioada aia de "intretinere pentru garantie"? 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
47 minutes ago, tudy_cnu said:

La jumatate? Cu absolut toate filtrele schimbate?

Intreb, ca si eu am facut weekendul trecut revizia la dealerul din Focsani, acelasi motor, aceleasi operatiuni, si pe mine m'a costat 1070 RON. De acum, vin si eu la BV :D 

Ultima revizie am facut-o in Aprilie, la 60k.

A fost asa:

Ulei DSG OEM + filtru OEM + schimbat = 1,075 Ron

Revizie 60k: Ulei Castrol la Bidon 5L, filtru aer, filtru ulei, filtru polen cu carbon, toate pe OEM = 690Ron.

Ce-i drept am primit si o reducere de fidelitate de 60Ron, pentru toata comanda.

Nu e reclama mascata, it's just facts.

@vdragos: scuze, acu' mi-a picat fisa. Nu au certificare Seat, doar VW si Skoda. Ramane principiul, cu toate astea.

Oare Seat-ul calca pe urma Reno si Hyundai la preturi service ? 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

750 ron + filtru motorina vreo 240 ron (190+tva vad mai sus), deci tot undeva in jurul valorii de 1000 de ron

Link către comentariu

@75NOR: merita intrebat la DIP Motors dar cu tot cu motorina cred ca tot acolo ajungeam :) nevertheless placerea era probabil mai mare; de Hyundai nu stiu ce sa zic, am avut un Tucson luat de nou timp de 7 ani, reviziile obisnuite n-au sarit de 700 de lei, plus ca CRDI urile nu cer ulei special.

@tudy_cnu daca baga si antigel (consum tehnologic domle) era chiar acolo :)

Link către comentariu

@vdragos: Dip Motors e scump. Am un prieten cu Leon 2.0TDI DSG si cea mai ieftina revizie a fost 950Ron. 

Am zis de Hyundai in ideea in care - ce-i drept acum mult ani - erau foarte scumpi. Cred ca am ramas eu cu ideea asta in cap, probabil ca s-au mai schimbat lucrurile.

Link către comentariu

Hai ca la Touran cica ies mai ieftin, ma lasa sa folosesc voucherul care se da la Dieselgate ca sa achit partial revizia, boieri domle ...

Link către comentariu

Si la mine au completat cu antigel, dar uite ca nu m'am uitat pe factura daca m'au taxat... Am platit ca primarul :)

 

Link către comentariu

Da, Volkswagen a inventat motorul care merge cu antigel ... problema este ca e scump rau antigelul asta, mai ieftin era halatul cu motorina ...

Link către comentariu

Astia sub pretextul garantiei ne jupoaie de viu. Enorm de mult!!!! Rau nu face clar, dar chiar nu stiu de ce iti era frica cu filtrul de motorina, doar nu pui motorina de la tractoare Universal 610... Ei zic 90 000 km ...asta este enorm... dar un 30-45 000 km daca stii statia de unde alimentezi mi se pare normal... dar na, o masina superintretinuta :) . Sanatate sa avem

Momentan am 25 600 km si deja au completat de 3 ori in acesti km. Scurgeri nu sunt, nu se vede nimic, au inspectat si ei... ei se pare ca motorul acesta asa o sa isi traiasca viata cat va fi la mine :)

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Oamenii au intrebat ce vreau sa schimb, normal trebuia doar uleiul, filtrul si busonul (in jur de 600 de lei). Eu am preferat sa schimb tot, inca o data, pentru ca masina are un regim anormal de functionare pentru un diesel: 90% Bucuresti. Nu ma impiedic de bani, doar constat o situatie ...

în urmă cu 5 ore, cristi511 a scris:

Ala e obligatoriu sa il duci in reprezentanta? Adica e in perioada aia de "intretinere pentru garantie"? 

@cristi511: acum am vazut postul tau, la Touran e ultima revizie la impuse, in octombrie masina iese din garantie. Probabil voi face reviziile cu consumabilele mele dar tot in retea, nu stiu ce sa zic. Dieselgate ma sperie putin, sunt multi care spun ca pentru a forta nivelul de NOx, softul care face masina conforma forteaza functionarea EGR ului (pentru ca motorul sa mearga cu un amestec mai rece, NOx formindu-se la temperaturi mari ale amestecului combustibil), cu consecintele defectarii lui premature ( si nu e decit vreao 15 bulioane unul) si a colmatarii cu mizerie a admisiei ... m-as baza pe kulanz aici dar trebuie toate reviziile ca la carte.

Modificat de vdragos
Link către comentariu

Filtrul de motorina, generic vorbind, este super ok daca se schimba 1 data la 2 revizii, presupunand revizii la 10-15.000 Km. Eu asa am procedat mereu, il schimbam la 2 x 10.000 Km.

Normal ca nu e rau ca l-ai schimbat, doar ca ai aruncat cu banii :D 

 

Link către comentariu

Banii au fost deja aruncati cind am cumparat masinile, trebuiau tinuti in banca, nu dati pe prostii.

Link către comentariu
14 hours ago, Andrei1980 said:

 Rau nu face clar, dar chiar nu stiu de ce iti era frica cu filtrul de motorina, doar nu pui motorina de la tractoare Universal 610... Ei zic 90 000 km ...asta este enorm... dar un 30-45 000 km daca stii statia de unde alimentezi mi se pare normal... dar na, o masina superintretinuta :) . Sanatate sa avem

De ce e enorm 90k km pentru filtru de motorina ? Ce anume te determina sa faci observatia asta ?

Eu tocmai am atins 70k km cu filtrul motorina OEM, adica 3 ani si 6 luni. A prins 3 ierni de BV, cu masina la temperatura ambientala, nu garaj. Si nu am stat in aia 200Ron cat e filtrul, e vorba de principiu. Masina am ales sa o duc pe interval fix service, cu schimb la fiecare 15k, nu flexibil cum a venit.

Functioneaza impecabil. Doar motorina Rompetrol. Il voi schimba la 75k...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Am zis in cunostinta de cauza cu combustibilii de la noi, fie si ele de marca, plus ca mai toata lumea schimba intre 15-30 K km filtrele de motorina . Eu la fosta O2 1.4TSI schimbam filtrul de benzina la 30 K. De fiecare data desfaceam filtrele, interesant ca la cea de 30 si 60 K erau curate cu minim de depuneri, benzina Petrom 99+ de la aceasi statie aproape in totalitate. La  cea de 90 insa era plin de murdarie un fel de mal negru( la motor inca nu simteai nimic) . Am alimentat de la Petrom - OMW , Mol si Lukoil in aceste 30K km dar numai si numai benzina de top de la aceste statii. Si totusi. Depinde cum o prinzi. Momentan si eu alimentez numai Rompetrol Efix S55 sau iarna MOL EVO(ca rezista cel mai bine la temperaturi cu mult sub minus). Dar sa stii ca o sa te dau exemplu pozitiv acum ca ai scris observatiile tale ! :)

 

Link către comentariu

Acu' stiti cum e, fiecare face cum crede si cum poate, nu e o competitie care tine consumabilele mai mult pe masina. In principiu te poti increde in constructor, problema la mine este ca fac kilometri foarte putini cu masinile astea (de, am imbatrinit, acum 10 ani faceam 500 de km de naveta pe saptamina) si am foarte putin timp sa ma ocup de masina, asa ca atunci cind reusesc sa prind pe cineva sa mi-o duca la service, incerc sa-i fac toate schimburile, ca nu stiu cind mai apuc :)

Link către comentariu

@andrei1980 & @vdragos: nu e competitie cine tine consumabilele mai mult. Din contra, filtrul de polen il schimb de 2 ori in 15k km si tocmai, schimb uleiul la 15k. Din experienta personala, testata de mine pe masinile mele, e frectie schimbarea filtrului mai devreme - again, parere personala-  Ori ca l-am schimbat la 15k, la 30k, sau chiar la 45k, de fiecare data era perfect curata motorina din vas, fara depuneri, iar fltrul arata impecabil. Plus ca, un filtru imbacsit da semne daca esti atent. E doar un mod personal de a trata lucrurile, nu inseamna ca trebuie ca altii sa faca la fel...

Link către comentariu
  • 1 month later...

A venit vremea sa incaltam şoşoneii de iarna ... culmea e ca mi se pare mai silentioasa la rulare cu ei.

20161101_084915.jpg

20161101_084920.jpg

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!