Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Ok, la moldoveni platesti pret inclusive TVA.

Dupa care in vama noastra mai platesti ceva referitor la TVA sau nu ?!

Trebuie de vazut daca exista accord de evitare a dublei impuneri cu Moldova.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai platesti 24% la valoarea facturii. Ca persoana fizica. (taxe vamale). E aceeasi poveste cu achizitia de bunuri din China. Cand ridici de la posta platesti tva si o taxa postala.

 

Exista un acord din '97 dar care nu are baze in realitatea actuala. Se doreste modificarea lui. 

 

sursa aici

 

spor la citit aici

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasisem si eu conventia, nu are nimic la TVA.

Deci pentru noi ca PF e pretul de Moldova + 24%.

Ramane doar s-o inmatriculam in MD :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai altfel ne luam toti masini din Moldova, ca pf. 

 

Pentru pj situatia e alta pentru ca devine cheltuiala deductibila fiscal. N-ai decat sa "te iei de gat" cu dealerul ca sa scoti un discount frumos.

 

Iar treaba asta cu inmatriculatul in MD, ori ai cetatenie ori dovedesti ca stai minim 6 luni pe an acolo, sau invers, in Ro.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yeap, am verificat cu persoana competenta

ar trebui sa-l convingi pe dealerul moldovean sa faca export si livrare in Romania, caz in care se plateste TVA doar in Romania

numai ca eu stiu ca nu are voie sa exporte prin contractul de dealer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o nota laterala, dar tine tot de "consiliere achizitie", de data asta pe motorizare:

 

Intamplarea a facut ca ultimele 3 luni calendaristice sa circul doar in oras, adica ultimii 1,500km.

Am facut consumul la pompa, a fost 8%...

 

Zilele astea am facut un drum mai lung, 800km si am vrut sa o "inviorez".

Am ramas neplacut suprins de cat de "refractar" s-a comportat motorul in primii 150km. Desi in S, urca greu in ture, parca se simtea gatuit.

Pe tot BV-Sibiu, depasirile au fost o proba de nervi. 

Revenirea la normalitate s-a produs abia pe drumuri de munte (Sibiu-Marginime-Obarsia Lotrului), cand parca era alta masina. 

Obarsie-Ranca-Valcea-Pitesti-BV a fost o placere la condus, de bucurie, m-am dat de 2 ori pe Obarsie - Ranca :)

Nu e vorba de motorina, de 25,000km pun numai Efix.

 

Ideea e ca dieselul, atat timp cat nu e pus la treaba cum trebuie, adica extraurban, se "leneveste", iar consumul creste si el.

Mergand doar in S, am consumat pe BV-Sibiu 6.5, in timp ce pe SB-Obarsie-Ranca-Valcea-Pitesti-BV am scos 6%, in conditii de 2 treceri pe gol alpin.

 

Concluzia postului meu - din experienta personala - mi-e clar ca dieselul nu alegerea corecta la rulaje mici si preponderent urban, caci isi risipeste aiurea potentialul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu DSG-ul, el isi face treaba foarte bine,  ma refeream la rapiditatea cu care urca in ture si responsivitatea motorului, indiferent de treapta in care te afli.

E "efectul" faptului ca in D, in oras, dieselul sta in ture foarte joase (1.200-1.400rpm), foarte rar vede 2.200-2.500rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e mai recomandat o manuala in oras... A mea vede turatii de peste 3000 in oras. De placere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca cu a3a la 3000 in oras, esti ilegal deja la motorul ala :)

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e mai recomandat o manuala in oras... A mea vede turatii de peste 3000 in oras. De placere :)

Nu-mi vine sa cred ca spun asta, dar da, se pare ca manuala e mai indicata la mers in oras, desi pierzi confortul DSG-ului. La fostul Passat, era manual, echipat cu acelasi motor ca Superbul n-am avut problema asta cu "lenevirea" din cauza subturarii, caci nu exista subturare.

Sau, mai bine...benzina pentru mers in oras  :bom: , chiar daca ne vine greu sa ne dezobisnuim de diesel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate ca daca te scot banii afara din casa, o manuala pentru oras si DSg pentru afara. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e confortabil. O tine aiurea in ture mari cand nu e nevoie.

Compromisul este mersul pe Manual in oras, sa decizi tu cand e nevoie de ture mari si cand nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Maine ma duc la Buzau sa ridic masina. 2.0 tdi dsg (sper scr post dieselgate) 150 cp. Moon white, 18', DCC, ACC 160, Bixenon, canton, parbriz electric....inca cateva. Pozele vor fi cu telefonul in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineeeee  :D  :icon_bounce:

 

Asta da inceput de weekend...

 

Hai cu pozele, oricum ar fi facute... Sunt mega-curios de Moon White + 18"

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ma gandesc si eu la varianta benzina in detrimentul diesel, 1.8 sau chiar 2.0, alt confort, liniste in habitaclu. Ar ramane problema consumului, dar mai grav problema revanzarii... Cine ar fi interesat sa cumpere un benzinar cu consum mai mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Sunt sanse mari ca urmatoarea sa fie benzinara. ideea o am de dinainte de dieselgate. Cred totusi ca daca o faceam acum, 1.8 era solutia de compromis. preferam 2.0 tsi

L.E. asta daca nu vom avea electrica la pret competitiv..

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liniste in habitaclu.

 

la ra(e)lanti sau cand?

nu sunt mai zgomotoase benzinele cand schimba la 4-5-6.000 sau cand ai 150-60-... pe autostrada? fata de un diesel ce sta la 3.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liniste in habitaclu e mereu si fara vibratii.

Apoi de ce sa schimbi constant la 5-6000rpm? Oricum se aude mai bine la turatii inalte benzina fara de diesel. Personal imi place si acel sunet de CR.

Benzinarele noi au o elasticitate mult mai buna. Poti sa schimbi la 2500rpm daca mergi usor si stai cu turatia jos, aceeasi poveste si cu consumul. 

 

2.0TSI 220 DSG6 in treapta a 6a are 2500rpm la 150kmh :)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in treapta 1 si 2 depasesc 3000 rpm in legalitate...  in weekend am un drum pe autostrada fara sa car platforma dupa mine . Va fi prima oara cand voi putea sa vad ce poate masina... Pana acum am mers cu grija si maxim 120 pe autostrada din cauza bicicletelor. Dar nu ma supar ca am rodat-o ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine, dar eu sincer as evita sa-i dau 3000 cu a1a. Oricum suntem offtopic.

Asteptam poze de la gorillaz, si eu sunt tare curios cum e pe alb, avand in vedere ca si eu inclanam din nou spre aceasta culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liniste in habitaclu.

la ra(e)lanti sau cand?

nu sunt mai zgomotoase benzinele cand schimba la 4-5-6.000 sau cand ai 150-60-... pe autostrada? fata de un diesel ce sta la 3.000?

Liniste la relanti si la utilizarea in plaja normala de turatii. Daca nu mergi sportiv motorul nu se aude in interior.

Benzina trage de la turatii joase (sub 1500 rpm) fara vibratii. Trebuie sa recunoastem ca este mai rafinat.

@radu: hai ca suntem deja 2

Am urmarit sustinerea ta pentru motorizarile pe benzina si sincer sunt de acord cu argumentele aduse. Raman doar cele 2 observatii legate de consum si revanzare. Poate se mai schimba perceptia si la noi, am mai vazut prin trafic noul Passat cu motoare pe benzina.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radu: e clar, benzina intotdeauna a fost mai rafinata ca motorina.

Sunetul e mai curat, fara mormaitul dieselului, responsivitatea superioara, felul in care urca in ture, sunt atuuri clare ale benzinei.

 

Cum spunea si @Ego, benzinele moderne pot fi conduse in ture joase. Am ramas foarte suprins cand m-am dat cu 1.8tsi dsg sa vad ca schimba jos daca mergi relaxat, exact ca un diesel. Sau, daca vrei, schimba in zona de 4-5000rpm, iar senzatia de putere se simte din plin.

 

Cred ca revanzarea e o chestiune care tine de perceptie, iar pe care zona medie de timp (4-5ani) cred ca lucrurile se vor schimba. Cum spuneam, sunt cel putin 2 noul Superb cu motoare benzina doar in BV, deci lumea cred ca prinde curaj sa cumpere benzina. Sigur, va ramane patura de romani care viseaza tdi second din DE, dar nu sunt doar ei ca si cumparatori de second...

 

In ceea ce priveste consumul, s-a mai discutat pe topicul asta, mi s-a parut relevanta discutia cu cei 2.300Eur intre 1.8tsi dsg si 2.0tdi190 dsg, in favoarea benzinei, pe care dieselul ii amortizeaza in 5 ani de rulaj.

 

Vom vedea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!